Vriendelijk, efficient en snel resultaat, kortom super!

Erg vriendelijke medewerkers, die consistent werken. De behandeling zelf ook efficient maar met persoonlijke toets, en uitleg over oefeningen en houding voor thuis. Duidelijk afbouwplan en tijdige evaluaties. Na een paar behandelingen en mijn huiswerk voor mij al weer een werkbare situatie. Daarna natuurlijk wel verder werken aan volledig pijnvrij. Het is heerlijk ( en pijnvrij) om mijn rug weer op 1 lijn te hebben, thnx!

Goede chiropractor met verstand van zaken.

Na een 12 rittenkaart aangegaan te zijn aangegaan heb ik nu een jaar abonnement genomen. Zowel Nathan en Jaco zijn mensen met verstand. Veel verbetering in mijn lichaam waardoor ik nu gewoon maandelijks terug kom om het aan te houden. Een aanrader dus!!

Van klachten naar preventie.

Ook zonder klachten te hebben laten ik en mijn familie ons behandelen. Wanneer we wel last beginnen te krijgen van bijvoorbeeld hoofdpijn, nekpijn, schouder- of enkelproblemen maken we gelijk een afspraak. Chiropractor Nathan en Jaco hebben ons goed geholpen en we blijven minimaal 1x per maand langs komen om hen te laten checken of alles nog goed zit. Zo voorkom je dat (on)bewuste klachten erger worden en zorg je ervoor dat je gezond blijft.

Goed, prettig en begripvol

Soms iets te veel automatisme in de behandeling. Verschil in de verschillende behandelaars.

The best

Amazing ppl ,great hospitality, thank you so much

• Would you recommend us? Yes

top

na een paar behandelingen. nog maar zeer weinig klachten. en ben pas op de helft. dus alle vertrouwen.

Door chiropractie kan ik blijven sporten

Sinds 2006 kom ik regelmatig bij een Chiropractor voor ‘periodiek onderhoud’. Daarvoor (in 2005) ben ik geopereerd aan een hernia. Sindsdien heb ik zo nu en dan last van mijn rug. Door periodiek mijn rug te laten behandelen door een Chiropractor is het aantal momenten waarop ik last heb verminderd en ben ik in staat om te blijven voetballen en tennissen. Hoewel het achteraf moeilijk aantoonbaar is, sluit ik niet uit dat mijn herniaoperatie niet nodig was geweest als ik in 2005 van het bestaan van chiropractie had afgeweten. Ik kan het iedereen aanraden. Bij de Ruggesteun in Voorburg ben je dan in goede handen, maar ook met andere Chiropractors in Den Haag en Leidschendam heb ik prima ervaringen.

Een professioneel team en een bekwame therapeut die om uw gezondheid geeft

Het team is geïntegreerd en ik heb veel baat gehad bij de behandelingssessies. Ik raad de ervaring aan

Geweldig goed!

Ik ben onder behandeling voor mijn onderrug bij Nathan de Boer.Het is een hele goede beslissing geweest van mij,om voor de ruggesteun te kiezen.Ik merkte al vrij snel verbetering na enkele behandelingen.Een echte aanrader voor mensen met lichamelijke klachten.

• Would you recommend us? Yes

Prettig en begrip.

Uitstekende zorg

Na 8 jaar fysio wat niet echt meer hielp tegen mijn rug en heup klachten. Ben nu voor 80 procent van klachten af. Vriendelijke personeel en uitstekende behandelaars.

Goede ervaring ,maar je moet wel geduld hebben met het herstel van je lichaam. En ook bijhouden voor een goed resultaat . Helaas zal ik dit altijd bij moeten houden.

een blijvende verbetering van de kwaal

via de raamreclame ondekt

top

jaco is een wereld kerel heeft veel aandacht voor je blessure,en behandeld dat goed.

Erg goed

Goede behandeling en daarbij goede uitleg, snel van klachten af Verder allemaal erg vriendelijk en behulpzaam

Dankzij ruggesteun zijn mijn klachten weg!

Door de behandelingen bij de Ruggesteun zijn mijn klachten nu weg.

Klantvriendelijk alleen altijd erg kort

Redelijk

Klant is belangrijk

Goede service en kwaliteit staat voorop

Professioneel en snel van klachten af

Professioneel en snel van klachten af. Jacco is heel goed in zijn werk!

Na een aantal behandelingen al resultaat

Personeel zijn heel aardig en zeer behulpzaam

Goede behandeling, uitleg en begeleiding.

Goed geholpen bij pijn in mijn onderrug

Prettige mensen , bedankt voor de behandeling .

Verlichting voor het lichaam...

Het lichaam dat kraakt is een opluchting.... Bij De Ruggesteun weten ze precies de plekjes te vinden wat vast zit en lossen het op... Bedankt voor alles...

Dr. Nathan de Boer is de beste dokter die ik heb leren kennen. Hij staat altijd voor mij klaar en heeft veel geduld met mij. Ik zal een ander zeker aanraden om bij hem te gaan.

Klaroenstraat 2

2287CK Rijswijk zh

Over De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.