Goede Gespecialiseerde Mensen Altijd Vriendelijk En Goed Voor Hun Patienten

Ben blij met de persoonlijke en professionele aandacht.

Positief

Geruststellend en het helpt

Ik was ongerust, had erg pijn in mijn rug, zodanig dat het zelfs meerdere blokkades veroorzaakten. Stoelgang, ademhalen, bewegingen, het ging echt niet lekker. De Ruggesteun heeft mij opgevangen, aangepakt en mijn rug nu al 12 maal behandeld en ik voel mij een ander mens. De pijn is weg, de blokkades zijn opgeheven en mijn rug voelt ook sterker. De behandelingen doen in het begin wel pijn maar dat scheelt per keer. Het is een prettige plek om naar toe te gaan, de medewerkers zijn zeer efficiënt, toegewijd, accuraat en uiteindelijk (heel belangrijk) zeer professioneel. Ik beveel De Ruggesteun van harte aan!

Zeker een aanrader

Na een ongeluk met wiplash klachten ben ik in contact gekomen met Nathan. Ik merk dat door zn manier van behandelen de pijn verlicht.

Heel tevreden

Toen ik enkele maanden geleden bij De Ruggesteun kwam zaten mijn nek, schouders en rug flink vast en had ik last van pijnklachten. Ik kon gelukkig snel terecht voor een intake. De intake was fijn, ik voelde me goed op mijn gemak en duidelijk geïnformeerd. Na het starten van de behandeling merkte ik al snel verschil. Ik voel me nu een weer een stuk vrijer en de pijnklachten zijn helemaal weg! De Ruggesteun is zeker een aanrader!

Ik raad iedereen aan ook voor mensen zonder klachten.

Ik ben ontzettend tevreden over mijn behanderaar "de heer, Nathan de Boer". Hij is Uitstekend en enorm vakkundig en zeer betrouwbaar en super vriendelijk. Ik wens hem heel veel succes en alle goeds.

Heeft mij zeer geholpen kwa adviezen en houding ,allemaal erg aardig

Heeft mij zeker geholpen kwa adviezen en houding , allemaal erg aardig !!

Goede ervaring

Klacht afhankelijk neemt de sessie enige behandelingen in beslag !

De ruggesteun is volgens mij van de beste in heel Nederland heel aardig met de klanten en altijd op de beste kwaliteit!! Vooral Dr.Conradie met haar leuke character heeft ze jou al gewonnen als mens en klant! Ik zou aan iedereen een tip geven om daar langs te gaan! Heel erg bedankt aan “de ruggesteun”..!

Vervelende rug- en nekklachten waren na een aantal behandelingen verdwenen.

Vriendelijke behandelaars en ondersteuners (receptie e.d.). Prettige omgeving in Voorburg. Klachten zijn na enkele behandelingen verdwenen. Goede adviezen gehad om dit zo te houden. Beetje onderhoud door behandelaars is fijn. Zeer tevreden over De Ruggesteun.

Een wereld van verschil!

Super tevreden! Het klinkt cliché, maar echt, dit had ik veel eerder moeten doen. Nooit gedacht dat ik pijnloos mijn dagen door zou kunnen gaan. Maar op dit moment is dat wel het geval. Net klaar met de intensieve fase en dik tevreden. Ik ga zeker mijn behandeling voortzetten en af maken. Op dit moment niet meer die dagelijkse rugpijn waarvan ik mij nu pas besef hoe dit mij heeft belemmert bij veel dagelijkse bezigheden. Dus zoals de titel; ‘een wereld van verschil!’ Bij twijfel; zeker aan te raden om te starten met de behandeling!

Een goed georganiseerde praktijk met kundige Artsen en assistenten. Ik heb echt 't gevoel dat de behandelingen iets toevoegen aan mijn gezondheidsklachten. Sinds ik onder behandeling ben bij De Ruggensteun heb ik bijvoorbeeld geen migraine aanvallen meer gehad.

Best spannend maar zeker de moeite om te ondergaan!

Snelle behandelingen, flexibele uren en aardige medewerkers. Gaat om veel geld, zeker als je niet aanvullend verzekerd bent; er zou nog wel wat meer tijd kunnen worden besteed om hier rustig voorlichting over te geven. Over de behandelingen en werkwijze worden voorlichtingsavonden georganiseerd. De behandeling slaat bij mij goed aan, mijn klachten zijn aanzienlijk minder.

Geweldig!!

6 weken intensief onder behandeling geweest en nu in de afbouw fase. Het is geweldig. Me Lichaam is weer recht en zoveel Minder last van alles.

Prettig

Ik heb een zeer goeie ervaring met de ruggesteun. Zeer doelgericht, klantvriendelijk en heel snel resultaat. Had al na 6 weken behandeling 70%minder pijn.

Na de behandeling werd ik beter.Dankjewel Nathan

Uitstekend.

Ik had last van een beknelde zenuw. De uitstraling was van mijn linker bil tot aan mijn scheenbeen. Na een paar behandelingen (10-strippenkaart) heb ik geen last meer. Nathan heeft mij goed en deskundig geholpen. Een aanrader voor iedereen.

Prima geholpen en de service is goed

De ervaring met de ruggesteun is positief.

Vriendelijk, efficient en snel resultaat, kortom super!

Erg vriendelijke medewerkers, die consistent werken. De behandeling zelf ook efficient maar met persoonlijke toets, en uitleg over oefeningen en houding voor thuis. Duidelijk afbouwplan en tijdige evaluaties. Na een paar behandelingen en mijn huiswerk voor mij al weer een werkbare situatie. Daarna natuurlijk wel verder werken aan volledig pijnvrij. Het is heerlijk ( en pijnvrij) om mijn rug weer op 1 lijn te hebben, thnx!

Goede chiropractor met verstand van zaken.

Na een 12 rittenkaart aangegaan te zijn aangegaan heb ik nu een jaar abonnement genomen. Zowel Nathan en Jaco zijn mensen met verstand. Veel verbetering in mijn lichaam waardoor ik nu gewoon maandelijks terug kom om het aan te houden. Een aanrader dus!!

Van klachten naar preventie.

Ook zonder klachten te hebben laten ik en mijn familie ons behandelen. Wanneer we wel last beginnen te krijgen van bijvoorbeeld hoofdpijn, nekpijn, schouder- of enkelproblemen maken we gelijk een afspraak. Chiropractor Nathan en Jaco hebben ons goed geholpen en we blijven minimaal 1x per maand langs komen om hen te laten checken of alles nog goed zit. Zo voorkom je dat (on)bewuste klachten erger worden en zorg je ervoor dat je gezond blijft.

Goed, prettig en begripvol

Soms iets te veel automatisme in de behandeling. Verschil in de verschillende behandelaars.

The best

Amazing ppl ,great hospitality, thank you so much

• Would you recommend us? Yes

top

na een paar behandelingen. nog maar zeer weinig klachten. en ben pas op de helft. dus alle vertrouwen.

Klaroenstraat 2 2287CK Rijswijk zh

Over De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.