Hele fijne behandeling

Al in de eerste intensieve fase was ik grotendeels van mijn rugpijn af!

Na lange tijd rug en nek klachten gehad te hebben nu zo goed als pijn vrij. Het is in het begin best even intensief, maar langzaam maar zeker merkte ik verbetering. Ga nu nog 1x per maand voor onderhoud. Daarna voel je je weer heerlijk.

Goede chiropractor, maar te vluchtig

De Ruggesteun is een fijne plek waar iedereen heel lief en behulpzaam is. Ik vind de prijs, voor de behandeltijd (5-10 minuten) die er voor je is, uit balans. Ik begrijp dat chiropractie zo werkt, alleen ik vind de aanpak voor mij persoonlijk te vluchtig en gehaast. Ik had zelf meer behoefte aan meer tijd, uitleg en aandacht tijdens een behandeling omdat dit één van mijn laatste opties was om van mijn klacht af te komen. De behandeling kan lichamelijk, maar ook emotioneel veel losmaken, en het is in mijn ogen belangrijk dat hier ook aandacht voor is. Helaas hebben de 12 behandelingen voor mij geen effect gehad, maar ik kan mij voorstellen dat voor andere mensen deze chiropractor veel kan opleveren. Alsnog bedankt Érnsl voor je bemoedigende woorden, motivatie en steun, ik ga verder in mijn zoektocht naar de oplossing!

Eindelijk een behandeling gevonden wat mij echt werkt

Het werkt!

Wat fysiotherapeuten door de jaren heen niet hebben bereikt, is de therapeuten van De Ruggesteun in een paar weken tijd wèl gelukt. Aanrader!

Goede experise

Jacco is een uitstekende giropracter en gaat zorgvuldig met zijn cliënten om...hij geeft duidelijk instructies wat een persoon moet doen om ivm zijn werk goed te kunnen uitvoeren. Jacco is een vriendelijke, spontane kerel die altijd goed gehumeurd is en naast de vragen hoe goed met gaat met de klachten l Vraagt hij als iemand goed of redelijk goed kent hoe het met hun persoonlijke gaat. Ik zou jacco aanbevelen die bij ieder klachten heeft en een giropracter nodig heeft om bij jacco te gaan.

Volledig van mijn klachten af.

Verademing

Na jaren lange klachten ben ik na ongeveer 10 a 12 behandelingen helemaal klacht vrij. Proffesionele behandelaars en je voelt je na de 1e behandeling al stukken beter. Zou het iedereen aanraden.

Geweldig!!!

Na diverse behandelingen bij een fysiotherapeut nu bij de chiropractor snel van mijn klachten af.

Deskundige behandeling

Sinds geruime tijd kom ik bij Ruggesteun. Ik heb het behandelplan gevolgd en daarna een onderhoud van 1 x per maand aangehouden. Mijn klachten als hoofd nek en schouderpijn zijn sinds ik bij ruggesteun kom veel minder aanwezig.

Süper!!!

Yaklaşık 2 sene kadar bel ağrıları çektim. Bir çok defa değişik yerlere tedavi için gittim ama çok faydası olmadı. 4 sene önce Dr. Nathana bir tanıdık vesilesi ile gittim ve çok memnun kaldım. Şimdi hiç bir şikayetimin olmamasına rağmen belirli aralıklarla gitmeye devam ediyorum. Çok teşekkür ederim Dr. Nathan.

Heel goed !!

Nou ik heb er goede ervaringen mee gehad !! en ik ben heel tevreden met de steun van hun ..

Nathan heeft "gouden" handjes

Fantastisch! meer kennis dan alleen chiropractie!

De kennis van de medewerkers is zóveel meer dan alleen chiropractie! Waarbij mijn huisarts, fysiotherapeut en zelfs ziekenhuis sportarts mij moeizaam tot niet hebben kunnen helpen in 2 jaar, ben ik daar na 1 bezoek zóveel meer wijzer wat mijn problemen zijn en hoe het te herstellen. Concreet en werkend behandelplan, alle medewerkers werken super samen, zijn goed op elkaar ingespeeld en iedereen is goed op de hoogte van alle ins en outs van de “patient”. Super tevreden over zowel de chiropractie, als lichaamscan, als de Dryneedling. Ik kan weer sporten na 2,5 jaar! Alle (assistenten/ balie-/) medewerkers zijn lief en denken in oplossingen. Tot nu toe ben ik 2 maanden wekelijk onder behandeling gebleven bij alleen 1 dezelfde behandelaar dus kan niet voor alle behandelaren wat zeggen maar echt een dikke pluim in het bijzonder voor mijn behandelaar: Jaco!

Jarenlange klachten na 6 weken voor groot deel verdwenen.

De chiroprakters van De Ruggesteun weten de pijnpunten feilloos te vinden. Wat diverse fysiotherapeuten jarenlang niet is gelukt hebben Nathan, Jaco en Ernsl in een paar weken weten te fixen. Verder mooie locaties (vooral Voorburg) en zeer vriendelijk personeel.

Ongelooflijk!

Al meerdere jaren loop ik met schouder- en andere gewrichtsklachten. Na één behandeling was de pijn in mijn schouder, waar ik al jaren aan gewend was, weg! Mijn voet - zolang ik mij kan herinneren in een Charlie Chaplin stand - staat recht, omdat mijn bekken weer recht staat Op vakantie moeiteloos dagen gewandeld. Mijn spieren en pezen hebben iets langer de tijd nodig om aan te passen, maar ook daar wordt aan gewerkt!

Surprisingly happy with the unexpected results

Back to normal life without pain

• Would you recommend us? Yes

Zeer ervaren chiropractor

Ik had meerdere klachten zoals rug nek schouder en rug. Na 6 weken behandeling is het nagenoeg verholpen en voel mij een heel.stuk beter. Aan een half woord heeft Nathan genoeg om te weten wat te dien.

Erg helpfull

Goed passend advies, hulpzaam goede oefeningen, Ruime opening voor maken van afspraken, gaan zeer professioneel te werk maken en goed plan van aanpak. Leuke vriendelijke medewerkster

het heeft me redelijk geholpen maar de rest moet ik zelf doen

wel goede ervaring alleen de administratie was soms niet helemaal goed

Super tevreden over de hulp bij Ruggensteun Rijswijk

Ik heb nu een traject van 12 behandelingen gehad, waarna mijn jarenlange klachten zeker met de helft verminderd zijn en ik weer vrijwel pijnloos kan trainen en werken!

Boven verwachting erg goed

Mijn hoofdpijn klachten zijn zo goed als verdwenen. En ben al een heel stuk mobieler als ervoor

Super goed

Had last van rug en nek na een sessie van 12 behandelingen helemaal weer op en top goede ontvangst altijd vriendelijk en zeer tevreden

Verbaaswekkend

Jaren, maar ook echt JAREN had ik last van mijn neck schouders en bovenrug. Zelfs 3 operaties gehad aan mijn schouder. Mijn pijn cijfer was hoog, bijna een 9 van een 10. Ik was sceptisch want na so veel jaren pijn en last, so veel jaren fysio, so veel operaties, hoe kan een chiropractor mij verhelpen?? Na een reeks 2xpw bezoeken voor 6 weken is mijn pijn bijna nul geworden. Ik kan mijn nek draaien zonder kiezen op elkaar, ogen dicht knipen en hard inademen. Auto rijden, over mijn schouder kijken is weer mogelijk! Ik kan niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst so soepel en vrij in mijn bewegingen voelde. Erbij wil ik zeggen dat het geen magische toverstafje behandeling is. Zelf moet ik ook oeffeningen doen om soepel losjes te blijven. Rek en strek bewegingen, een tennisbal tussen de schouderbladen tegen de muur dagelijks. Maar dit is so haalbaar en zeker te doen! Wat ik trouwens ook mooi vind is dat er twee locaties zijn waardoor de mogelijkheid om afspraken te plannen op mijn vrije momenten heel breed zijn. Deze ervaring om pijn vrij te kunnen zijn is voor mij verbaaswekkend. Mijn opluchting en dank is groot.

Goede Gespecialiseerde Mensen Altijd Vriendelijk En Goed Voor Hun Patienten

Over De Ruggesteun

Sinds 2007 is de Ruggesteun gevestigd de regio Den Haag (Rijswijk), en sinds 2019 hebben we een tweede praktijk in Voorburg. Wij bieden chiropractie aan zodat we uw lichaam optimaal kunnen laten functioneren en zodat u kunt genieten van gezondheid en welzijn. Ook zonder klachten is chiropractie een mooie weg naar welzijn. Ons doel is om u binnen onze praktijk een thuisgevoel te geven en een luisterend oor voor u te zijn.