Voor ons een zeer geslaagde middag met prfessionele en enthousiaste begeleiding. Contact en afwikkelinng oop prima geregeld. Absoluut voor herhaling vatbaar en om an te bevelen.

• Sfeer en beleving

Was een leuke ervaring. Leuk spontaan personeel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hall Rogier, wij hadden gebeachvolleybald en geschilderd. Hele leuke dag gehad. Hierbij wat opbouwende kritiek. Schilderen was niet goed (intern) gecommuniceerd, er was afgesproken 1 (of 2) grote schilderen te schilderen, nu kreeg iedereen een eigen schilderij. Qua volleyaballen (en schilderen) mogen jullie beter herkenbaar zijn ( denk aan bv een FITZ shirtje), fluitje voor scheids, en duidelijkere pool indeling en wedstrijdindeling, nu moesten de scheids soms kijken hoe het nu zat. Nogmaals dit is allemaal positieve feedback, we hebben een leuke dag gehad. Service bij Bueno Vista was ook super. Bedankt, gr, Rene

• Sfeer en beleving

Voor een 2e jaar op rij het bedrijfsuitje laten verzorgen door Flitz events en we hebben weer een top dag gehad met de Be robinson experience op Rockanje strand. Het zonnetje scheen en het enthousiasme van de spelbegeleiders was erg aanstekelijk. Werkelijk iedereen kon mee doen en heeft ook mee gedaan wat voor een super sfeer zorgde. We hebben genoten en zullen volgend jaar zeker weer kijken naar de mogelijkheden van Flitz-events.

• Sfeer en beleving

Gaaf! Er was te weinig wind om te blokarten, maar dit was een super alternatief! Met enthousiasme uitleg gekregen en voldoende hulp terwijl we bezig waren. Echt een aanrader!

• Sfeer en beleving

Erg leuk. Veel variatie in de opdrachten. Prima met onze niet zo super grotegroep te doen. Ook de minder sportieve collega's konden mee doen!

• Sfeer en beleving

Op een rustig gedeelte van het Scheveningse strand met veel plezier gepowerkite met 20 collega's. Waren kwartier eerder ter plaatse maar konden direct beginnen. Uitleg in Engels voor Engels-sprekende collega's ook geen probleem. Na 1-1.5 uur gestopt, deels door weersomstandigheden, wellicht is 2u wat aan de lange kant. Zou deze workshop een volgende keer combineren met een tweede activiteit, die bijv. na een uur start. Verder veel positieve reacties gehoord.

• Sfeer en beleving

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben duidelijke instructies gekregen. Ondanks het weer hebben we het als super ervaren! Erg leuk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met mijn bovenbouw 4h en 5h hebben we diverse activiteiten gedaan. Jullie begeleiding is top! De volgende keer zou ik met 5h wel avontuurlijker willen: Powerkiten, blowkarten ed...is dat mogelijk? Verder geen opmerkingen. Super geregeld.

• Sfeer en beleving

Avontuurlijke tocht in het donker, waarbij opdrachten/vragen ingevuld moesten worden. Waardoor je geen idee had hoe lang je al aan het lopen was. Door iedereen als heel leuk ervaren.

• Materiaal N.v.t.
  • Sfeer en beleving

Het weer, de over enthousiaste instructeurs en de goede beachclub heeft ons een onvergetelijke middag bezorgd.

• Sfeer en beleving

Het was 1n 1 woord FANTASTISCH!

• Sfeer en beleving

We vonden het superleuk. Er stond een flinke wind, maar dit was totaal niet erg.

• Sfeer en beleving

en powerkiten goede afwisseling, veel plezier en gelukkig goed weer. Toch wel essentieel bij deze activiteiten.

• Sfeer en beleving

Hele leuke ervaring geweest, supergezellige middag gehad onder deskundige en erg prettige begeleiding.

• Sfeer en beleving

De GPS dropping was erg geslaagd en leuk om te doen. Wij zijn erg tevreden over de organisatie en organisator.

• Materiaal N.v.t.

het was echt super

• Sfeer en beleving

Wij hebben een super leuke ochtend gehad. Alles was keurig geregeld. Een leuke instructeur die goed inspeelde op de groep. Er werden extra broodjes gesmeerd toen ze op waren, heel netjes. Dankjulliewel voor een top vliegersessie en lunch!

• Sfeer en beleving

Jullie (Jaromir) hebben meegeholpen met het BeachEvent voor het goede doel "ALS". De mensen vonden het erg leuk om te doen. Er stond ook genoeg wind. Jaromir deed het heel leuk ook met de kids!!

• Sfeer en beleving

Was, ondanks de zwakke wind, hebben we een hele leuke middag gehad. De instructeur speelde er perfect op in. Fijn dat we een alternatief programma konden kiezen als back-up.

• Sfeer en beleving

Het was een super leuk spel, wij hebben er met het vrijgezellenfeest een leuk uitje aan beleefd. Er werd echter door jullie gezegd (ook te lezen op de site) dat andere kleding niet nodig was tijdens dit spel. Wij kwamen echter erg onder het zand te zitten en werden nat door de zee, dus wij waren blij met onze sportkleding. Wellicht is het een idee om dit te veranderen op de site, want bij ons was het geen weer voor blote voeten ed. Verder was het super!

• Sfeer en beleving

Erg leuke middag gehad en wat leuk om te doen dat powerkiten. Goede begeleiding van een leuke, gemotiveerde en vrolijke medewerker!

Brasemdaal 62

2553NG