in 1 woord GEWELDIG heel erg leuk een groep slippers pimpen en de andere groep cocktails maken en toch allemaal bij elkaar in 1 ruimte.

• Sfeer en beleving

Hele leuke dag gehad! alles perfect geregeld. De expeditie Robinson is voor iedereen aan te raden, jong of oud!

• Sfeer en beleving

Wij deden de cocktail workshop, een echte aanrader! Op een hele leuke manier 3 cocktails geleerd te maken en ze smaakten ons best! Leuk ook het voordoen zodat wij eerst mee konden kijken, waardoor het voor ons een stuk makkelijker werd om ze zelf te maken. Genoten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

activiteiten waar op zich wel leuk, alleen een beetje rommelig omdat er nwe activiteiten zoals potlood was de ruimte eigenlijk te klein voor. Quiz was als try out, hadden instructeurs vooraf moeten informeren. Ging veel niet goed en was te langdradig.

• Sfeer en beleving

De GPS tocht in het donker door de duinen was fantastisch, mede dankzij de goede, enthousiaste verzorging van de medewerker van Flitz-events! Onderweg veel afleiding in de vorm van spelletjes en opdrachten; heel leuk!

• Sfeer en beleving

een hele leuke tocht voor alle leeftijden. Het enige dat ik op wil merken is dat ik via 1001 activiteiten voor de gps tocht in Hoek van Holland dus werd gelinkt naar flitz-events. Bij de omschrijving van het gps tocht staat dat het gaat om het bijelkaar zoeken van de ingrediënten voor Gluhwijn. Dit is in het geheel niet aan de orde geweest. de tocht en de vragen waren super leuk, alleen waren wij dus verbaasd dat er van het verhaal van de gluhwijn niets was.

• Sfeer en beleving

Mooie hoge golven en leuke instructeurs! Ik dacht eerst dat ik het erg koud zou krijgen maar na één duik in de wetsuit was het harstikke lekker. Eerst leerden we wat raftingprincipes en daarna gingen we oefenen op zee. Vervolgens hebben we wedstrijdje gevaren tegen de andere teams, een spel gespeeld op de boot én nog even lekker rustig blijven dobberen. We hebben erg genoten. Flitz, bedankt!

• Sfeer en beleving

We hebben een schitterende dag gehad. De spellen waren leuk, de duur van de expeditie was prima en de leider, Robin, was ontzettend gezellig en had veel geduld met ons als fanatieke ouderen.

• Sfeer en beleving

Wij hebben onwijs genoten van de Powerboat rondtocht en mij lijkt het leuk om dit nog eens te doen.

• Sfeer en beleving

We hebben een onwijs leuke dag gehad!

• Sfeer en beleving

Heerlijke workshop ik heb genoten

• Materiaal N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Sfeer en beleving

Super leuke, creatieve en leerzame dag gehad!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was een leuke dag! Jammer dat er geen stemronde was zoals vermeld. Ook was het jammer dat de vrouwelijke begeleider niet altijd even goed oplette waardoor er verwarring ontstond en soms de tegen partij gelijk kreeg. Het is dan ook maar een spel, maar ook dan is het leuk als het klopt wat er gezegd wordt. Ze deed heel erg gemaakt en deed heel erg moeite om het spannend te laten lijken. Helaas lukte dit niet. De mannelijke begeleider die was echt enthousiast en wist iedereen mee te krijgen, hij was duidelijk en accuraat.

• Sfeer en beleving

Onwijs gaaf! Leuke locatie, gezellige medewerkers. En boven alles onwijs vette activiteit! Zeker een aanrader, was voor ieder geschikt.

• Sfeer en beleving

Beste tijd gehad van de zomer in hoek van Holland! Groep met 50 personen perfect geregeld! Mooie wandeling en super spelletjes erbij! Helemaal een aanrader om het samen met kisten te combineren!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wandeling door de duinen Hoek v Holland, slechts 50% uitgevoerd ivm niet werkend GPS-apparaat. Ik had meer spanning en uitdaging verwacht.

• Sfeer en beleving

Beste Jolanda, Jammer dat u zo de dag heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat 1 van de 3 teams de tocht niet volledig heeft uitgelopen. Dit kwam doordat één van de gps-trackers minder signaal had. Direct hebben wij toen een andere GPS gegeven . Vervolgens hebben wij de GPS getest en was er niks aan de hand, dit is namelijk nooit eerder voor gekomen. Op dat moment heeft de instructeur besproken met de groep of hun verder de hele tocht willen afmaken of een aantal coördinaten over te slaan, om zo te zorgen dat er niet een te groot verschil tussen de eind tijd van de groepen zou zijn. Op dat moment is er aangegeven om een aantal coördinaten over te slaan, maar wel de opdracht te doen die op het volgende punt zou zijn. Om zo te zorgen dat er geen verschil tussen de groepen komt. Daarom vinden wij het erg spijtig om dit te horen. Aangezien wij wel van de overige groepen hebben begrepen dat de dropping leuk was. Met vriendelijke groet, Rogier Minderhoud

We vonden het geweldig! Leuke spellen, goed georganiseerd en enthousiaste begeleiders! De beker was trouwens ook een verrassing!

• Sfeer en beleving

Enthousiaste begeleiding, goed georganiseerd, goede variatie in spellen (fysiek en mentaal), veel gelachen en zeker voor herhaling vatbaar.

• Sfeer en beleving

Voor een dagje uit met een groep vrienden waren wij op zoek naar iets sportiefs. Na veel overleg kwamen wij op het idee om eens te gaan Powerkiten. en dit was het beste idee ooit!! Het was een geweldige dag! Met vriendelijke instructeurs en grote vliegers kan je de hoogste sprongen en salto`s maken en heb je een dag om niet snel te vergeten.

• Sfeer en beleving

Na wat speurwerk op het internet, hebben wij uiteindelijk besloten om voor Flitz-Events te kiezen. Onze keuze viel al snel op de 'Be Robinson experience'. En wat een experience was dat zeg! Wat ben ik blij dat ik niet verder ben gaan zoeken. De instructeurs waren uiterst vriendelijk en ook nog eens heel professioneel. De manier waarop zij een hele groep enthousiast kunnen krijgen is werkelijk ongekend. Wij hebben met z'n allen een topdag gehad... zeker voor herhaling vatbaar! Mannen van Flitz: Bedankt voor deze geweldige dag! PS:

• Sfeer en beleving

Onlangs een uitje naar scheveningen strand geboekt met de activiteit Be a Robinson begeleid door Flitz-events! We werden gelijk voor de strandtent opgepikt door een gemotiveerde begeleider. Hij wist de groep enthousiast te krijgen voor de activiteit ook al stond er regen op de planning! Activiteiten waren erg leuk vooral de afsluiting met het vuur maken zorgde voor veel vreugde. Al in al heel positief!

• Sfeer en beleving

Goede en duidelijke instructie en geweldig weer! Was een gave ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

De activiteit betreft vlieger bouwen + kite fighting in Hoek van Holland. De gedeelde ervaring was helaas niet erg positief. Er was weinig begeleiding, met name op het deel van kite fighting. Veel groepen hadden problemen om de vlieger de lucht in te krijgen, en wellicht had enige support hier kunnen helpen.

• Sfeer en beleving

Hele goede ontvangst van het team, een prima begeleiding echt hele enthousiaste medewerkers die meedenken en een hele goed teamspirit hebben en deskundig zijn, ik beveel jullie sowieso aan een dikke 10!

Brasemdaal 62 2553NG