Top dag gehad mede dankzij de top instructeurs! Zeker een aanrader voor iedereen die een leuk uitje zoekt!

• Sfeer en beleving

We hebben een zeer geslaagde dag gehad met onze zakenrelaties. De medewerkers waren erg enthousiast en hebben ons op een prettige ontspannen manier door de dag geleid.

• Sfeer en beleving

Wij hebben een super leuke middag gehad met de 6 verschillende spellen!!! echt een aanrader om met een groep mensen te doen!

• Sfeer en beleving

De boottoch met sloep gedaan door Den Haag (staat niet in het dropdownveldje hierboven). We vonden het allemaal een leuke en gezellige tocht. Het was mooi om Den Haag eens van een andere kant te zien. De schipper was een aardige, vriendelijk jonge man die ons goed over het water stuurde. Ik heb wel nog één opmerking: Tijdens de mailwisseling is de prijs voor de tocht doorgegeven, maar daarbij wordt niet vermeldt dat de prijs exclusief BTW is. Dat zou wel een mooie service zijn. Mijn tip daarom is om achter de prijsopgave in de mail te vermelden dat de prijs exclusief 21% BTW is óf om de prijs inclusief BTW te melden.

• Deskundigheid instructeurs N.v.t.
  • Materiaal N.v.t.
  • Sfeer en beleving

Wij hebben Flitz-events gevraagd om voor ons het beach volleybal, bubble football, cocktail workshop en Ibiza armbandjes maken te verzorgen en dit hebben zij super gedaan. Zeer gemotiveerde medewerkers die mensen goed kunnen enthousiasmeren en een positieve vibe hebben.

• Sfeer en beleving

We hebben een geweldige middag gehad. Met 15 meiden van t hockeyteam een top uitje. Expeditie was een succes met leuke opdrachten, leuke begeleiding en zon. Veel dank!

• Sfeer en beleving

We hebben erg genoten van de borrelboot met muziek (goeie geluidsinstallatie)!

• Deskundigheid instructeurs N.v.t.
  • Materiaal N.v.t.

vliegeren met 7 dames van 50+

• Sfeer en beleving

Op zaterdag 2 juli hebben wij met 36 kinderen van groep 8 van de Aloysius school te Maasland een vlieger/kits les gehad. Zowel de kinderen als de leerkrachten hebben het prima naar hun zin gehad en enorm genoten. Enorm bedankt voor jullie hulp en de fijne samenwerking. Met vriendelijke groet, Elly Schaeffer

• Sfeer en beleving

Heel goed geregeld, de mensen hebben het erg goed naar hun zin gehad!

• Sfeer en beleving

Leuke dag, boeiende activiteiten, charmante begeleiders met veel ervaring, humor, vriendelijk en kennis van zaken. Zeker de moeite waard geweest. Ga zo door!

• Sfeer en beleving

Erg leuk, goede ervaring, leuke middag gehad.

• Sfeer en beleving

Was erg leuk, moesten wel lang wachten op een vlieger en instructie, maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen!

• Sfeer en beleving

De middag was uitermate geslaagd. Leuke activiteiten met de kundige en enthousiaste begeleiders Joël en zijn assistente.

• Sfeer en beleving

Het was zeer geslaagd, zeker ook door het mooie weer. De instructeurs waren zeer ervaren en namen de groep leuk mee. Complimenten! Tijdens het achteruit rennen hebben helaas een paar mensen zich bezeerd: verdraaide knie en beschadigde achillespees.

• Sfeer en beleving

Heel leuk uitje door prachtige duinen van Hoek van Holland. Met begeleiding van zeer enthousiaste medewerker van Flitz events was dit echt een topdag!

• Sfeer en beleving

op 10 juni gps tocht gelopen met collega`s. hadden top weer en was een leuke tocht. de medewerker van Flitz-event (Marvin) was top. ook het na zitten en prijs uitreiking in de Beach club was top geregeld. hartelijk dank voor de goede zorgen.

• Sfeer en beleving

Erg leuk! Alle deelnemers waren na afloop erg enthousiast over deze leuke teambuilding activiteit

• Sfeer en beleving

De instructeurs waren aardig en geduldig. Het was een superleuke ervaring en een goede sfeer!

• Sfeer en beleving

We hadden gekozen voor de Zeskamp met "wie is de rat" een leuk onderdeel om aan de zeskamp toe te voegen. De spellen zijn superleuk en de opzet onder leiding van Flitz medewerkers onwijs leuk ze zijn heel enthousiast en leiden alles in goede banen en houden het gezellig.

• Sfeer en beleving

Ontzettend leuk georganiseerd en enthousiaste instructeurs. Hoek van Holland is een mooi gebied voor een GPS- tocht! De aansluitende BBQ bij The Bing was ook prima en iedereen heeft genoten.

• Sfeer en beleving

Uitstekende service en een fantastische dag!

• Sfeer en beleving

Bij de aankomst was het iets rommelig. Er waren meerdere groepen waardoor het wat onduidelijk was wie welk groepje zou begeleiden. Maar toen we eenmaal begonnen is het super goed verlopen. Enthousiast personeel, spellen goed bedacht en uitgezet. Het 2e deel bestond uit powerkiten. Er stond behoorlijk wat wind. Vanwege het weer had de organisatie ervoor gekozen met wat minder vliegers aan het werk te gaan. Heel goed dat de veiligheid voorop stond! Kortom we hebben een super leuke middag gehad. Bedankt! Hartelijke groet van Tamara Kramer namens Redevco Nederland B.V.

• Sfeer en beleving

en bumper football. Flitz events is erg flexibel en gaan leuk mee in de sfeer van een groep zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk en behulpzaam