Super dag !

Super dag gehad met Flitz-events bij hun Wintergames. De koe melken speel was geweldig. Ik had echt een gevoel gehad van een teambuilding met me collega’s

Super ervaring tijdens ons bedrijfsuitje bij Flitz-Events

Een top dag gehad tijdens ons bedrijfsuitje. Alles was goed geregeld van de activiteit op het strand t/m de overheerlijke BBQ.

Perfect voor bedrijfsuitjes!

Wij zijn gaan powerkiten in samenwerking met flitz-events van te voren geregeld dat we op de strandtent De Waterreus konden lunchen. Daarna door een leuk team van flitz ontvangen en zijn we gaan vliegeren/powerkiten. Daarna nog drankjes gedronken bij de strandtent. Erg gezellige dag met mijn bedrijf gehad!

Super vet!!

Geweldig team, leuke sfeer en het powerkiten is super vet zeker door het strand en de uitstekende wind.

Groepsarrangement was top!

Met 400 man een groepsarrangement afgenomen. Top personeel, goede service, heerlijk eten en veel gezopen! Aanrader voor iedereen!!

Leuke Teambuilding helaas zonder goede voorbereiding

Voor een teambuilding activtieit zouden wij met ons bedrijf (ong. 27 personen) Expeditie Robinson gaan doen. Helaas door slecht weer zijn wij overgeschakeld naar Apres Ski Winterspelen wat meer onderdelen bevat die indoor zijn. In de ochtend heb ik nog contact gehad met Flitz events en ze zouden alles klaarmaken zodat wij om 14.00(na een welkomstdrankje) konden beginnen. Helaas toen wij om 14.00 aankwamen stond er nog niks klaar in de desbetreffende beachclub. Bij veel collegas was er dus een soor verwarring of wij wel op de juiste locatie waren. Op hetzelfde moment kwamen de personen van Flitz-events binnen om alles op te zetten, wat dus wel even duurde. De mensen die nog op stoeltjes zatten in de beachclub werden ook vriendelijk verzocht om ergens anders te zitten. Toen het uiteindelijk allemaal klaar stond na 45 minuten zag het er wel leuk uit. Ik ben alleen van mening dat je zo'n dag heel anders begint als alles al klaar staat i.p.v. dat ze alles nog staan op te pompen ter plekke. Na een valse start hebben we uiteindelijk toch een leuke dag gehad.

Super leuke dag gehad, waarbij met en tegen collega's gestreden werd.

Leuke spellen, waarbij de wind een extra dimentie geeft. Goede combinatie tussen fysiek en mentaal. Collega's waren allen zeer enthousiast. Nieuwe collega's hebben mooi kennis kunnen maken met iedereen en we hebben allemaal een leuke dag gehad en ook de lunch en BBQ bij sol beach waren prima verzorgd.

Super organisatie en zeer prettig om mee samen te werken!

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Flitz-events. Alles was perfect en tot in de puntjes geregeld. Wij doen in de toekomst graag weer zaken met deze club!

Geweldig geregeld!

Flitz-events heeft ons werkuitje perfect geregeld; er was voor ieder wat wils. Het plannen van het evenement verliep erg soepel. De begeleiding was kundig en aardig. Iedereen heeft een top-dag gehad! Ik zal Flitz zeker aanraden bij anderen!

Fantastische Expeditie Robinson gehad op het strand van Kijkduin!

Gisteren hebben we met 24 teams een hele leuke middag gehad. Dank voor de goede organisatie! Zeker voor herhaling vatbaar.

Eerlijk, concreet, snel, behulpzaam en enorm vriendelijk!

Top bedrijf en top personeel!

Een creatieve middag op Scheveningen

Als personeelsuitje deden we een workshop zandsculpturen maken in Scheveningen. Het contact vooraf was erg prettig, ik kreeg snel antwoord en de activiteit was in no time geregeld. We werden goed opgevangen door Flitz-events. Er was ook wat aankleding wat het geheel wat extra sfeer gaf. We werden goed begeleid door de workshopgever en hij hielp ons goed op weg. Het was een erg leuke dag en de voorbereiding ging erg prettig.

Goed verzorgd, relaxte sfeer. Leuk!
  • Sfeer en beleving

Het was heel gezellig, leuk om door de stad te varen! De kapitein was echt een sfeermaker, zou zo weer gaan:) Echt een aanrader!
  • Lesprogramma N.v.t.
  • Sfeer en beleving

Heel veel plezier gehad en gelachen. Wat een mooie spelletjes en wat een enthousiaste leiders!

• Sfeer en beleving

Geweldige ervaring! Super personeel en veel geleerd van het powerkiten! Zeker een aanrader!
  • Sfeer en beleving

Fijn ontvangst. Goede afspraken. Enthousiaste mensen. Leuke spelen. Was fijne middag. Ook de docentengroep was erg tevreden.
  • Sfeer en beleving

Geweldig om te doen, al die energie die je buiten opdoet ‘vechtend’ met de wind. Perfecte ontvangst en begeleiding. Ik kom terug! (En de mensen in mijn groep ook!)
  • Sfeer en beleving

Het was echt vet, met lekker veel wind!
  • Sfeer en beleving

Het was heel uitdagend en leuk om met een grote groep te doen. Daarnaast was het goed georganiseerd en werd het in combinatie met een lekker hapje en drankje gedaan bij een strandtent! Heel leuk!
  • Sfeer en beleving

Super leuke dag gehad! Aardig en proffesioneel personeel. Echt een aanrader!
  • Sfeer en beleving

Echt een leuke uitdagende en super gezellige activiteit. Ik kom zeker terug voor meer en andere activiteiten.
  • Sfeer en beleving

Zeer intensief, en het personeel deed goed mee!
  • Sfeer en beleving

Wij hebben winterspelen gedaan bij ons op kantoor met Flitz en was super leuk :-). Ook goed georganiseerd en met leuke aankleding en leuke begeleiders.