perfect, zeker aan te bevelen

Fijne en leerzame training. Fijne trainers met veel kennis, en het geduld om het goed over te brengen.

• Gevolgde training Google Analytics Basis training

goede service, goed behandeld

Ik heb aan deze basis training meegedaan een jaar geleden en ben er erg positief over! Je loopt heel rustig door het hele programma heen in een klassikaal verband. Doordat het aantal deelnemers beperkt is heb je alle gelegenheid tot het stellen van vragen.

• Gevolgde training Google Analytics Basis training

perfect, zeker aan te bevelen

Onlangs heb ik de training AdWords gehad bij SearchScience. Deze is mij zeer goed bevallen. Alles was keurig verzorgd. De lunch was erg lekker, maar belangrijker de inhoud was goed. De trainer wist alles duidelijk uit te leggen en had zich ook verdiept in het bedrijf zodat voorbeelden ed meteen van toepassing waren op de eigen situatie. Ook mijn vele vragen via email achteraf werden snel en vakkundig beantwoord. Mijn campagnes zien er een stuk professioneler uit nu. Dus echt een aanrader.

• Gevolgde training Google AdWords Basis training

Jansbinnensingel 19 6811AK Arnhem

Over Copper IM

Copper IM is een meer dan compleet internet marketingbureau. Bij ons vind je alleen experts. Altijd op de hoogte van de laatste technieken en altijd ervaren in de instrumenten die we inzetten. We houden jouw marketing effectief en concreet, want meten is weten. We geven je een krachtige toolbox voor maximale online impact. We werken open en transparant, zodat je precies weet wat wij voor je doen. Zo hou jij grip op slimme online marketing.