perfect, zeker aan te bevelen

Zeer kundig, doelgericht en pragmatisch. Sterke focus op hetgeen werkelijk belangrijk is.

goede service, goed behandeld

Erg nuttige cursus, goed toepasbaar. De cursusleider kon alle vragen duidelijk en onderbouwd beantwoorden.

• Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.

Zeer pretig

perfect, zeker aan te bevelen

Een zeer professionele training met aandacht voor alle belangrijke facetten van Google Analytics. De trainer (Sander Jacobs) heeft veel ervaring op het gebied van SEO en SEA, presenteert duidelijk en denkt mee met alle deelnemers.

goede service, goed behandeld

Ik heb de analytics training als zeer leerzaam en functioneel ervaren. De trainer wist de theorie op een heldere en boeiende manier over te brengen zonder dat het op enig moment saai of langdradig werd. Top!

goede service, goed behandeld

Heldere uitleg over het gebruik van Google Analytics en de mogelijkheden rondom dashboards. Sander (onze trainer van die dag) verdeeld zijn aandacht goed over alle cursisten en helpt je met specifieke vragen en inrichting opties. Uitstekende basis training

perfect, zeker aan te bevelen

De training was goed opgezet. Helder, goed te volgen en direct bruikbaar in de praktijk.Goede handvatten meegekregen om mee verder te kunnen. De trainer had veel kennis van zaken. Hij had zich goed voorbereid en zich verdiept in de website/webshop van iedere cursist. De locatie is prima. Lunch en verdere verzorging goed geregeld. Klein nadeeltje je moet betaald parkeren er is geen eigen parkeergelegenheid voor cursisten.De locatie is wel goed per trein te bereiken.

goede service, goed behandeld

Een fijne, persoonlijk toegespitste training. Duidelijk meer dan een knoppencursus, omdat Sander ons verder hielp met nadenken over wat je met de statistieken kunt doen. Google Analytics kan overweldigend zijn, maar met deze begeleiding leer je waar je moet beginnen en wat je met al die informatie kunt doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima training gevolgd bij Search Science. Niet te veel mensen, erg interactief en de mogelijkheid tot het stellen van vragen. Eindelijk een training waar je daadwerkelijk iets leert en waar je echt iets mee kunt. Niet dat ik enkel ervaring heb met mindere of slechte trainingen, maar dit is wel de beste tot op heden die ik gevolgd heb.

perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke training waarvan ik veel heb geleerd. Naast alle informatie heb ik ook richtlijnen gekregen waarmee ik rekening kan houden tijdens het maken van HTML templates. De mannen van Search Science Internet Marketing kunnen een helder en duidelijke verhaal vertellen.

goede service, goed behandeld

De trainer wist ons, ondanks de soms droge stof, toch te boeien en bij de les te houden. Inhoudelijk werden alle vraagstukken behandeld en veel daarvan in de praktijk gebracht. Ik heb veel geleerd en kom zeker terug voor de vervolgcursus. Complimenten ook voor de goed verzorgde training!

goede service, goed behandeld

De training van Search Science was zeer nuttig! Ik heb handige tips & trics gekregen die ik direct kon toepassen. Er was een relaxte sfeer met voldoende ruimte voor vragen die goed beantwoord werden. De locatie was ook nog eens mooi en goed bereikbaar. Kortom, een aanrader voor iedereen die zich verder wil verdiepen in de mogelijkheden van Google Analytics!

goede service, goed behandeld

Zeer waardevolle SEO training. De basis van SEO was mij reeds bekend maar tijdens de training heb ik veel detail informatie gekregen die direct toe passen is. Absoluut een aanrader!

goede service, goed behandeld

Erg goede introductie in SEO. Aansprekende voorbeelden, waar mogelijk toegespitst op onze situatie. Zeer tevreden. Enige verbeterpunt dat mij te binnen schiet: zelfwerkzaamheid. Het was af en toe te veel eenrichtingsverkeer.

goede service, goed behandeld

Prima basistraining Google Analytics gevolgd! Inhoudelijk en qua niveau goed (voor de basis). Ik was al bekend met Analytics maar het is toch erg goed om een dag alleen daar op te focussen en alle mogelijkheden nog eens door te lopen. Trainer met kennis en prima locatie.

• Gevolgde training Google AdWords Basis training

goede service, goed behandeld

Zeer nuttige en praktische training aan de hand van eigen klantcases. Enerzijds om kennis op te doen van werking en terminologie van de tool, anderzijds om inzicht te krijgen in de werking en de toepasbaarheid ervan. De tips en opgedane kennis konden we direct toepassen op lopende projecten/bestaande klanten. Al met al een zeer geslaagde training.

goede service, goed behandeld

De Basic-training was zeer nuttig en heeft mij inzicht gegeven in de werking van Google Adwords. Een vervolgtraining zal ik zeker bij Search en Science gaan volgen.

• Gevolgde training Google AdWords Basis training

perfect, zeker aan te bevelen

Deze training gaat nog dieper in op de mogelijkheden van Google Analytics. Tips & tricks, do's & dont's. Het komt allemaal aan bod.

• Gevolgde training Google Analytics Expert training

Over Copper IM

Copper IM is een meer dan compleet internet marketingbureau. Bij ons vind je alleen experts. Altijd op de hoogte van de laatste technieken en altijd ervaren in de instrumenten die we inzetten. We houden jouw marketing effectief en concreet, want meten is weten. We geven je een krachtige toolbox voor maximale online impact. We werken open en transparant, zodat je precies weet wat wij voor je doen. Zo hou jij grip op slimme online marketing.