Ik heb een één op één cursus op maat gevolgd bij Sander Jacobs met veel uitstapjes naar eigen website. Sander past de training aan aan jouw wensen en niveau. Daarna vol energie aan de slag gegaan met alle bruikbare tips. Een aanrader!
  • Gevolgde training Google Analytics Expert training

Ik vond de SEO basic cursus een nuttige cursus. Robbin kon al mijn vragen beantwoorden en legde alles duidelijk en rustig uit. Hierdoor begreep ik alles goed en was het een erg leuke en waardevolle training.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Met een kleine groep heb ik deelgenomen aan de SEO-basistraining op een inspirerend kantoor in hartje Arnhem (een loft met open haard). Knap hoe tamelijk droge stof door middel van praktijkvoorbeelden toch levendig en begrijpelijk overgebracht kunnen worden. Trainer Sander Jacobs gaf tijd en aandacht aan iedere cursist, waarbij hij de lesstof dus ook direct toe paste op 'mijn website'. De 'opdrachten' tussendoor brachten afwisseling. Van mij hadden er zelfs meer opdrachten mogen zijn. Het ontbrak ons niet aan koffie, thee, fris, fruit, lekkers en een fijne lunch. Deze training is een aanrader als je direct in de praktijk aan de slag wil met SEO.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

Een erg interessante cursus. Sander nam de tijd bij vragen en sprak rustig. Tempo was goed bij te houden. Cursus was overzichtelijk opgebouwd. Cursusmateriaal op usb-stick erg handig. Ga zeker meer trainingen doen bij Search Science.
  • Gevolgde training SEO training (Website & Zoekmachine Optimalisatie)

De training werd gehouden met een fijne kleine groep, er werd ingegaan op onze specifieke vragen en wensen. Fijne ruimte waar de cursus wordt gegeven, goed bereikbaar met OV. Trainer legt rustig en duidelijk uit.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Prima cursus in een prettige cursusruimte. Het tempo was prima te volgen. Meer dan voldoende mogelijkheden om vragen te stellen. Trainer Sander Jacobs is rustig en legt alles goed uit.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Uitstekende training in een informele setting waar voldoende ruimte is om te sparren over klantspecifieke situaties. De ervaringen van andere deelnemers aan de cursus geeft de cursus juist een extra boost!
  • Gevolgde training Google AdWords Expert training

Een zeer zinvolle SEO Basic cursus op een fijne locatie. Sander heeft veel ervaring en heeft alle facetten van SEO op een duidelijke en structurele manier uitgelegd, toegespitst op onze eigen website. Sander heeft mij geholpen om alle dingen die we nog kunnen verbeteren goed in kaart te brengen. Genoeg werk aan de winkel dus! Een volgende cursus op het gebied van internet marketing volg ik zeker bij Search Science!
  • Gevolgde training SEO training (basic)

Search Science is gevestigd op een prima locatie in Arnhem. Goed bereikbaar. De curus SEO was voor ons bedrijf zeer zinvol, wij kunnen voor onze webshop nog veel verbeteren aanbrengen zonder hiervoor extra investeringen te doen. Daar de training in een kleine groep werd gegeven was er veel persoonlijke aandacht. De trainer heeft veel ervaring en kent alle ins and outs over het betreffende onderwerp. Zeer aan te raden voor mensen die zelfstandig met SEO aan de slag willen.
  • Gevolgde training SEO training (basic)

In deze training is het me vooral duidelijk geworden hoe je via verschillende kanalen alles duidelijk kan volgen en analyseren met google analytics. De training is duidelijk, helder en to the point.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Prima cursus en zeer praktijkgericht door directe koppeling met voorbeelden. Vele handige tips geeft trainer. Goed bereikbaar vanaf station. De trainer legt helder en to the point de zaken toe.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Duidelijke uitleg van de basis en hoe men in de praktijk al bepaalde zaken kan inzetten zoals doelen, campagnes, dashboard etc. En nu aan de slag om in te zetten.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Dinsdag 13 oktober de training Google Analytics Basis gevolgd. Deze training was voor mij, als beginneling, zeer goed te volgen. In de ochtend theorie en na de lekkere lunch gingen we in de praktijk aan de slag. Sander Jacobs, de trainer, wist alles in begrijpbare taal en in het juiste tempo uit te leggen. De verdere verzorging was uitstekend, genoeg koffie, thee en fris en ook aan lekkernijen ontbrak het niet. Zeker een aanrader!
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Waardevolle SEO training. Na deze training kun je direct zelf aan de slag met hetgeen dat je geleerd hebt. De bijgeleverde documenten zijn erg bruikbaar. Een tip om in de ochtend nog een korte extra koffie pauze in te lassen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijke cursus langs de vele (basis) mogelijkheden van SEO met veel concrete tips die je direct kunt toepassen op je eigen website. Ik kan maanden vooruit met verbeteringen van de vindbaarheid van onze site.
  • Gevolgde training SEO training (basic)

De SEO training van Searchscience geeft veel relevante informatie die je meteen kunt gebruiken. Je gaat echt de diepte in en tilt je kennis naar een hoger niveau. De trainer heeft veel kennis van zaken en heeft er plezier in om die kennis met je te delen. De theorie wordt afgewisseld met nuttige opdrachten waardoor je de geleerde theorie gelijk omzet tot acties. De lunch en de tussendoortjes e.d. waren ook tot in de puntjes verzorgd!
  • Gevolgde training SEO training (basic)

Een leerzame cursus, die goed aansluit bij het proces dat onze organisatie momenteel doorloopt. De basisprincipes van SEO had ik al onder de knie, maar deze dag veel nieuwe tips en trics bijgeleerd. Prettig dat je aan de slag gaat met je eigen case.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had geen kennis van Adwords en vond het best een pittige training. Gelukkig was de groep klein en kreeg iedereen voldoende individuele aandacht om het geleerde toe te passen op de eigen website. Ik heb er erg veel van geleerd.
  • Gevolgde training Google AdWords Basis training

In deze lekker vlot lopende cursus zijn echt heel veel punten behandeld. De "uitsptapjes" naar de website leverde mij veel bruikbare tips op. Sanders enthousiaste manier van lesgeven vond ik leuk en prettig.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Een heel leerzame dag in een klein gezelschap waar iedereen actief bezig is met de eigen website. Sander geeft een praktische vertaalslag van de vele rapporten, zodat je meteen met de resultaten aan de slag kunt.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Prima training/cursus. Kleine groep met een informele sfeer. Sander kijkt naar je persoonlijke situatie en spitst de training daar op toe. De randzaken als lunch, snacks en drinken waren ook prima voor elkaar.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Een zeer interessante en nuttige opleidingsdag. Met een heldere en energieke trainer die duidelijk weet waar het over heeft en het goed kan overdragen. Goed met je meedenkt en veel informatie weet te stoppen in de beperkte tijd zonder je te vermoeien over de te diepe details en kenmerken die je toch niet gaat gebruiken.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Een goede training waarin ook aandacht en tijd besteed werd aan de persoonlijke vragen en wensen van de deelnemers. Sander is een goede trainer die de tijd neemt om alles helder toe te lichten. Tevens was de training goed verzorgd op het gebied van eten en drinken. Nadat de training was afgelopen had ik het idee dat ik met een goed gevulde rugzak vertrok. Ik denk dat ik het een en ander nu zeker kan toepassen en dat dit heel bruikbaar is.
  • Gevolgde training Google Analytics Basis training

Professionele en zinvolle training. Direct toepasbaar in de praktijk.
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid

De training Google Analytics was goed voorbereid en Sander wist het duidelijk over te brengen. Er was voldoende tijd om vragen te stellen en alle onderdelen te behandelen. Er wordt geprobeerd de voorbeelden af te stemmen op de situatie waarin desbetreffend persoon zit. Tip: Ik zal de volgende keer iets meer tijd plannen om te oefenen met de theorie.

Over Copper IM

Copper IM is een meer dan compleet internet marketingbureau. Bij ons vind je alleen experts. Altijd op de hoogte van de laatste technieken en altijd ervaren in de instrumenten die we inzetten. We houden jouw marketing effectief en concreet, want meten is weten. We geven je een krachtige toolbox voor maximale online impact. We werken open en transparant, zodat je precies weet wat wij voor je doen. Zo hou jij grip op slimme online marketing.