perfect, zeker aan te bevelen

Zeer interessante en goed verzorgde training. Zelf had ik al wat ervaring met Adwords maar na deze training weet ik veel beter hoe ik een campagne moet opzetten en een daarbijbehorende strategie. Alles wordt goed en rustig behandeld en er is veel ruimte voor persoonlijke vragen omtrent je eigen campagnes. Zeer positief!

• Gevolgde training Google AdWords

goede service, goed behandeld

Ik vond het een uitstekende training. Goed uitgelegd en lekker overzichtelijk op een goed bereikbare locatie. Ik heb er veel van opgestoken. Door de training is mijn kennis op het gebied van SEO toegenomen en weet ik het beter toe te passen in de praktijk.

goede service, goed behandeld

Ik heb de 1 op 1 training gevolgd en dit heeft mij veel inzichten gegeven in alle funtionaliteiten van Google Analytics, toegespitst op mijn eigen analytics account. Dit was erg waardevol, want zo hebben we de meeste instellingen gelijk goed kunnen zetten en zijn we fouten tegengekomen die we gelijk konden oplossen. Ik vond het een hele geslaagde en leerzame dag! Dennis legde alles goed en rustig uit, waardoor het erg begrijpelijk was. Ik zou deze training anderen ook zeker aanraden!

• Gevolgde training Google Analytics

goede service, goed behandeld

Duidelijk en leerzaam! Zeker een aanrader om wat inzicht te krijgen in SEO. Wel jammer dat ik hier minimaal dertig woorden moet typen. Koffie was ook lekker. Zit ik al aan de dertig woorden?

perfect, zeker aan te bevelen

Erg fijn om de cursus met twee deelnemers te doen. Hierdoor kan beter ingegaan worden op eigen vragen en is er ook een ander referentiekader waardoor voorbeelden duidelijk worden. Het is goed te volgen , prettige locatie, goed bereik, goed verzorgt.

perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke en leerzame training. Echt het gevoel er zelf mee aan de slag te kunnen. Mooi zou zijn de andere trainingen SEO en Google Analytics ook te volgen. Robbin vertelde alles duidelijk, nam tijd voor de vragen en stond er goed bij stil of we alles begrepen hadden. Fijne trainer! Mooie locatie.

perfect, zeker aan te bevelen

Overzichtelijke, stapsgewijze training waardoor je in korte tijd de basis van Google Adwords onder de knie krijgt. De praktische opdrachten die Sander hieraan koppelt zorgen ervoor dat je ook in je eigen Adwords account de zaken op een rijtje hebt. Met deze nieuwe kennis ga ik aan de slag en ben voornemens om, als het zover is, de expert training van Search Science ook eens bij te wonen.

perfect, zeker aan te bevelen

Dit was mijn 2e training bij Search Science. Ik heb weer veel handige handvatten mee gekregen om onze Adwords campagnes beter in te richten.Ik kan deze training aan een ieder aanbevelen die zich verder wil verdiepen in Adwords.

perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke cursus met veel nuttige tips. Goede aandacht voor je vragen en ook bij een latere vraag fijn via de mail antwoord gekregen. Prettig dat de cursus ook echt bij de basis begint.

• Gevolgde training Google Analytics Basis training (1 op 1)

goede service, goed behandeld

Goede training met heldere uitleg van Robbin, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google SEO. Je kon oefenen met een eigen site en werd uitgedaagd om het geleerde ook toe te passen in teksten. Goed bereikbaar met OV.

goede service, goed behandeld

Goede training met heldere uitleg van Sander, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google AdWords. Bij gebrek aan een eigen website kreeg ik de mogelijkheid om op een website te oefenen.

goede service, goed behandeld

Goede training met heldere uitleg van Sander, ook goed te volgen zonder enige voorkennis van Google Analytics. Bij gebrek aan een eigen website kreeg ik de mogelijkheid om op een website te oefenen.

perfect, zeker aan te bevelen

De Analytics Basis training van Search Science is een heldere, interessante en waardevolle training waarvan ik veel heb geleerd. Verder vond ik de lesstof direct toe te passen. Erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder veel geleerd in deze praktische cursus op een prima locatie. Sander brengt de stof op een rustige en begrijpelijke manier en is zeer ter zake kundig. Er was veel ruimte voor vragen gericht op de eigen site.

goede service, goed behandeld

Ik heb een één op één cursus op maat gevolgd bij Sander Jacobs met veel uitstapjes naar eigen website. Sander past de training aan aan jouw wensen en niveau. Daarna vol energie aan de slag gegaan met alle bruikbare tips. Een aanrader!

• Gevolgde training Google Analytics Expert training

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond de SEO basic cursus een nuttige cursus. Robbin kon al mijn vragen beantwoorden en legde alles duidelijk en rustig uit. Hierdoor begreep ik alles goed en was het een erg leuke en waardevolle training.

goede service, goed behandeld

Met een kleine groep heb ik deelgenomen aan de SEO-basistraining op een inspirerend kantoor in hartje Arnhem (een loft met open haard). Knap hoe tamelijk droge stof door middel van praktijkvoorbeelden toch levendig en begrijpelijk overgebracht kunnen worden. Trainer Sander Jacobs gaf tijd en aandacht aan iedere cursist, waarbij hij de lesstof dus ook direct toe paste op 'mijn website'. De 'opdrachten' tussendoor brachten afwisseling. Van mij hadden er zelfs meer opdrachten mogen zijn. Het ontbrak ons niet aan koffie, thee, fris, fruit, lekkers en een fijne lunch. Deze training is een aanrader als je direct in de praktijk aan de slag wil met SEO.

goede service, goed behandeld

Een erg interessante cursus. Sander nam de tijd bij vragen en sprak rustig. Tempo was goed bij te houden. Cursus was overzichtelijk opgebouwd. Cursusmateriaal op usb-stick erg handig. Ga zeker meer trainingen doen bij Search Science.

perfect, zeker aan te bevelen

De training werd gehouden met een fijne kleine groep, er werd ingegaan op onze specifieke vragen en wensen. Fijne ruimte waar de cursus wordt gegeven, goed bereikbaar met OV. Trainer legt rustig en duidelijk uit.

goede service, goed behandeld

Prima cursus in een prettige cursusruimte. Het tempo was prima te volgen. Meer dan voldoende mogelijkheden om vragen te stellen. Trainer Sander Jacobs is rustig en legt alles goed uit.

goede service, goed behandeld

Uitstekende training in een informele setting waar voldoende ruimte is om te sparren over klantspecifieke situaties. De ervaringen van andere deelnemers aan de cursus geeft de cursus juist een extra boost!

• Gevolgde training Google AdWords Expert training

perfect, zeker aan te bevelen

Een zeer zinvolle SEO Basic cursus op een fijne locatie. Sander heeft veel ervaring en heeft alle facetten van SEO op een duidelijke en structurele manier uitgelegd, toegespitst op onze eigen website. Sander heeft mij geholpen om alle dingen die we nog kunnen verbeteren goed in kaart te brengen. Genoeg werk aan de winkel dus! Een volgende cursus op het gebied van internet marketing volg ik zeker bij Search Science!

• Gevolgde training SEO training (basic)

perfect, zeker aan te bevelen

Search Science is gevestigd op een prima locatie in Arnhem. Goed bereikbaar. De curus SEO was voor ons bedrijf zeer zinvol, wij kunnen voor onze webshop nog veel verbeteren aanbrengen zonder hiervoor extra investeringen te doen. Daar de training in een kleine groep werd gegeven was er veel persoonlijke aandacht. De trainer heeft veel ervaring en kent alle ins and outs over het betreffende onderwerp. Zeer aan te raden voor mensen die zelfstandig met SEO aan de slag willen.

• Gevolgde training SEO training (basic)

goede service, goed behandeld

In deze training is het me vooral duidelijk geworden hoe je via verschillende kanalen alles duidelijk kan volgen en analyseren met google analytics. De training is duidelijk, helder en to the point.

goede service, goed behandeld

Prima cursus en zeer praktijkgericht door directe koppeling met voorbeelden. Vele handige tips geeft trainer. Goed bereikbaar vanaf station. De trainer legt helder en to the point de zaken toe.

Jansbinnensingel 19 6811AK Arnhem

Over Copper IM

Copper IM is een meer dan compleet internet marketingbureau. Bij ons vind je alleen experts. Altijd op de hoogte van de laatste technieken en altijd ervaren in de instrumenten die we inzetten. We houden jouw marketing effectief en concreet, want meten is weten. We geven je een krachtige toolbox voor maximale online impact. We werken open en transparant, zodat je precies weet wat wij voor je doen. Zo hou jij grip op slimme online marketing.