goede service, goed behandeld

Erg toffe training gevolgd! Trainer wist erg veel, leuk om van te leren. Van te voren goed geïnformeerd over Microsoft Teams etc. omdat het een online training was. Niveau was behapbaar. 1 tip: Ik had het fijn gevonden als ik van te voren de instellingen al met de websitebeheerder had kunnen goedzetten. Zoals een script etc. Dan kon ik veel concreter aan de slag. Nu werkte we met voorbeelden van anderen. Ook duidelijk, maar ik wilde het liefst concreet met mijn eigen gegevens aan de slag. Gelukkig wel de sheets ontvangen. Dus kan het straks op mijn gemak weer nalopen. Maar dat zou toch een tip zijn! Verder veel geleerd! En goede inhoud.

• Gevolgde training Google Analytics training

perfect, zeker aan te bevelen

De training was leerzaam en de sfeer ontspannen. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen. Sander gaf ook praktische voorbeelden, aan de hand van ons bedrijf, wat ons handvatten biedt om gelijk aan de slag te gaan. Erg fijn!

• Gevolgde training Zoekmachine optimalisatie training SEO

goede service, goed behandeld

Ik heb zeker veel gehad aan de SEO training. Hoewel het meeste mij niet onbekend was, werkte de training erg verhelderend en motiverend. De opgedane kennis kan ik gebruiken voor het optimaliseren van bestaande blogs en ook meenemen bij het schrijven van nieuwe blogcontent. De training via Microsoft Teams vond ik prima werken. Wel prettig dat we met een klein groepje waren, hierdoor was er veel kans om tussendoor vragen te stellen en een antwoord ‘op maat’ te krijgen. Daarnaast fijn dat we tussendoor ook zelf aan de slag konden om de opgedane kennis meteen in de praktijk te brengen. Naar mijn idee heb ik in de training alle tools aangereikt gekregen om weer verder te komen.

• Gevolgde training SEO-Training voor tekstschrijven

perfect, zeker aan te bevelen

Super waardevolle training gevolgd! Carolien heeft samen met mij mijn vraag en leerbehoefte in kaart gebracht en Sander heeft een maatwerktraining ontwikkeld die daar naadloos op aansloot. Er was veel ruimte voor vragen en Sander vertaalde de theorie steeds naar mijn praktijksituatie. Ik ben echt vol lof!

Training op maat; top!

Inmiddels heb ik twee keer een training via CopperIM gevolgd en ik ben enorm positief! Trainers hebben enorm veel kennis en praktijkervaring en zijn een kei in het overbrengen van deze kennis! Er was veel ruimte voor vragen en het vertalen van theorie naar mijn werksituatie. Kortom enorme aanrader!

• Afgenomen dienst Trainingen

goede service, goed behandeld

Voor mij als schrijver was dit een leuke en leerzame training: het enthousiasme van de trainer werkt aanstekelijk, waardoor de stof gemakkelijk te behappen blijft. Leuk om vanuit mijn eigen professionele perspectief de technische kant van het vak eens beter te bekijken, want dat verbreedt mijn kijk op de zaak. De omvang van de groep deelnemers is beperkt, waardoor er genoeg aandacht is voor je eigen insteek vanuit de praktijk. Heldere uitleg en goede concrete voorbeelden, onderbouwd met praktische opdrachten. Wat mij betreft had de training wel een dagdeel extra kunnen beslaan, om iets dieper in te kunnen gaan op hoe ik de online marketingkennis concreet in mijn teksten kan integreren. Thanks voor een leerzame ochtend!

• Gevolgde training SEO-Training voor tekstschrijven

perfect, zeker aan te bevelen

De training Google Analytics bij Copper was zeer nuttig. In een tempo dat goed bij te houden is wordt alles stap voor stap uitgelegd. Het fijne is dat hierbij voorbeelden uit de praktijk worden gebruikt, en dat er ook ingegaan wordt op de persoonlijke situaties van de cursisten. Zo heb ik ook vragen kunnen stellen over specifieke zaken die voor mij van toepassing waren. Ook de interactie tussen Sander en de cursisten is erg prettig.

goede service, goed behandeld

Zeer duidelijke training met een goede basisuitleg van de mogelijkheden van Analytics. Goede voorbeelden en zeer interactief, waardoor je direct aan de gang kunt met het toepassen van de kennis in je eigen omgeving. Goede insights om verder zelf mee aan de gang te gaan!

• Gevolgde training Google Analytics

Heldere uitleg aan de hand van eigen voorbeelden.

Duidelijk verhaal. Fijn om voorbeelden uitgelegd te krijgen aan de hand van het eigen Analytics account, dit maakt het geheel lekker concreet.

• Afgenomen dienst Meten is weten

Goede online marketing partner

Samen met Copper IM werken we aan de online marketing strategie van de webshops van Online Plastics Group. Het team bij Copper IM te Arnhem ondersteund ons voornamelijk op het gebied van SEO en SEA. Inmiddels werken we al 5 jaar met elkaar samen, sinds de start van de onderneming en hebben we uit mogen breiden naar 10 webshops. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Copper. De samenwerking omschrijf ik als prettig en de prijs kwaliteitsverhouding is goed.

• Afgenomen dienst Online adverteren, Zoekmachine optimalisatie SEO, Meten is weten, Conversie optimalisatie, Online strategie, Trainingen

Super veel geleerd!

Handige tips en tools die bruikbaar zijn en toe te passen in een druk werkschema van een alround marketeer.

• Afgenomen dienst Training

Resultaatgericht en veel ervaring in online strategie en conversie

Goede training, met praktische voorbeelden, gericht op heteindresultaat. Duidelijk is dat Copper veel ervaring heeft met de werking van zoekmachines, online aanwezigheid en advertenties.

• Afgenomen dienst Training

In één dag kan je aan de slag!

Een leerzame dag voor als je met Google Ads aan de slag wilt gaan, of hier al de eerste stappen in hebt gezet. Sander is rustig door de opbouw van een account gelopen om alle facetten door te nemen en heeft alle vragen beantwoordt en heeft bij alle uitdagingen die we zijn tegengekomen in onze accounts meegeholpen aan verbeteringen.

• Afgenomen dienst Training, Online adverteren

Fijne uitleg waar je echt wat aan hebt.

Tijdens de cursus kregen we van Sander veel nieuwe inzichten voor het gebruik van Google Ads. Daarbij zijn we ook in onze eigen situatie gedoken om te kijken naar optimalisaties. Een nuttige cursus voor iedereen die meer gaat doen met Ars.

goede service, goed behandeld

goede theorie en praktijk voorbeelden die goed toepasbaar zijn. Daadwerkelijke cijfers en effecten ontbrak, maar de algemene feiten en best practices werden goed uitgelegd Door de praktijk erbij te betrekken en kleine opdrachten te maken en te bespreken leer je goed welke denkwijze je moet gebruiken

• Gevolgde training Zoekmachine optimalisatie training SEO

goede service, goed behandeld

Afgelopen week op 13 augustus heb ik de basis training SEA gevolgd. Ik heb het als prettig ervaren dat de theorie gelijk in de praktijk werd gebracht. Zeker als je nog niet heel ervaren bent wordt er dan direct veel duidelijk. De trainer legt alles rustig uit en als je dat prettig vindt ook vaker.

perfect, zeker aan te bevelen

Op 13 augustus heb ik de SEA training gevolgd bij Copper. Het was een zeer leerzame en leuke dag. Voordeel is dat je gelijk met de theorie een de slag gaat en met goed duidelijke voorbeelden uitleg krijgt. Dit werkt heel fijn. Verder goede trainer met veel ervaring die voldoende tijd neemt om alles goed uit te leggen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Copper houdt er geen rekening mee om mensen op tijd door te geven dat de training niet door gaat. Ze wachten tot het laatste minuut en dan pas sturen ze je een mailtje om aan te geven dat de training is verplaatst naar een andere datum. Ik heb hierdoor twee dagen niet kunnen werken omdat ik vrij had genomen en mijn werk een vervangende medewerker had geregeld.

• Gevolgde training Google Ads

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer prettige training waarin al onze vragen rustig en uitgebreid behandeld zijn. We hebben veel geleerd en kunnen hiermee direct aan de slag. Ook de 'nazorg' is behulpzaam en vlot.

goede service, goed behandeld

Prima training gehad van Sander. De training voldeed aan mijn verwachtingen. We gaan de komende tijd serieus en meer gericht aan de slag met Google Adwords en we gaan dit in de toekomst zeker nog uitbreiden!

• Gevolgde training Google AdWords

perfect, zeker aan te bevelen

Bij Copper IM de basiscursussen SEO, Adwords en Google Analytics gevolgd. Doordat we in alle cursussen praktijk voorbeelden behandelden, kon ik tijdens de Google Analytics cursus meteen meten wat de resultaten van mijn Google Adwords campagne waren. Het dashboard dat we tijdens de cursus hebben gemaakt, gebruik ik dagelijks.

voldoende, een redelijke ervaring

Het was een erg leuke en interessante training. Wat voor ons lastig was was dat het bijna alleen maar zenden was, een overload aan informatie en weinig tijd/ruimte om zelf te oefenen. Alleen op het laatst konden we wat oefenen maar toen was iedereen al helemaal gaar van de hele dag training. De informatie werd heel duidelijk en goed uitgelegd door onze trainer Dennis, dat was fijn en we hebben een gezellige dag gehad!

goede service, goed behandeld

Een erg prettige één op één training gehad van Dennis. Tijdens de training werden al mijn vragen beantwoord en heb ik een goed inzicht kunnen krijgen in wat er allemaal gedaan kan worden met Google Analytics.

perfect, zeker aan te bevelen

Na het volgen van een Basistraining Google Analytics en Adwords heb ik meteen de training SEO gevolgd. Doordat ik een 1 op 1 cursus volgde konden we gelijk de cases in praktijk brengen. Veel geleerd en nog steeds dagelijks plezier van.

• Gevolgde training Zoekmachine optimalisatie training

goede service, goed behandeld

Prima AdWords training gehad van Sander. Na een duidelijke introductie en wat uitleg konden we gelijk aan de slag met ons eigen Grants account. Hierdoor stonden aan het eind van de dag de eerste advertenties al online. Ook de locatie en lunch waren perfect geregeld.

• Gevolgde training Google AdWords

Over Copper IM

Copper IM is een meer dan compleet internet marketingbureau. Bij ons vind je alleen experts. Altijd op de hoogte van de laatste technieken en altijd ervaren in de instrumenten die we inzetten. We houden jouw marketing effectief en concreet, want meten is weten. We geven je een krachtige toolbox voor maximale online impact. We werken open en transparant, zodat je precies weet wat wij voor je doen. Zo hou jij grip op slimme online marketing.