Top ! Altijd weer super !

Prima ervaring altijd weer. Ik dacht dat ik dezelfde kocht als ik had.Minpuntje was dat ik dacht dat de broek met rechte pijpen zou zijn. Maar deze was met smalle pijpen.

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer broek word geleverd

Zwarte broek bleek van een dikke en pluizen aantrekkende stof te zijn

Broek werd snel afgeleverd. Ik had de kleur zwart gekozen. Echter, het bleek dat de broek van een dik zwart katoen materiaal te zijn, dat ook nog eens pluizen en stof aantrekt. dus eigenlijk een winterbroek, en niet geschikt voor de zomer. Dat was niet duidelijk op de site bij bestellen.

Goed draagcomfort

Ik wil geen andere broek

Goede pasvorm en mooie lengte

Goede broek met mooie lengte

Verkeerde maat gekocht doordat de broek groter wordt na / keer wassen

Bestellingen lopen prima maar de Mac broek maat 36 is in feite maat 38 . Dat moet vermeld worden . Ik heb t pas gemerkt toen ik de broek gewassen had en nu is hij veel te wijd . Balen

Fijne comfortabele broeken, taille niet te laag. Zitten altijd fijn.

Twee broeken besteld en mail ontvangen dat ze geleverd zouden worden. Was een backorders dus kwam er maar 1 binnen. Was ff verwarring maar aan de telefoon prima uitgelegd.

Top broek

Ik draag dit merk al vele jaren! Ik heb ze dus in verschillende kleuren. Momenteel is de Dream Skinny mijn favoriet

T duurd te lang

Retour gestuurd nu na 1 week nog mijn geld niet retour gestort is niet meer van deze tijd dus mijn ervaring is niet positief.!

Beste M. Kamerik, Wat jammer van de negatieve beoordeling. Maar zoals achterop ons retour formulier staat beschreven, duurt het meestal een week voordat de retourzending bij ons binnen is. En als het bij ons binnenkomt wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Mac Broek

Gepensioneerd

Snelle bezorging!👍

Super goede pasvorm, gebruik al jaren niets anders dan MAC Dreamjeans

Heel goed, broek was niet in voorraad maar keurig vermeldt en binnen paar dagen al ik de broek ontvangen.

Snelle levering.

Vlotte service

Alles OK

Snelle en vlotte service

Prima !

Nvt

Snelle levering,netjes verpakt,makkelijk als je iets retour wilt sturen.

Prettig telefonisch advies,daarom hoef ik de broeken niet terug te sturen!

Zie boven

Service is prima en snel.

Het was voor mij de eerste keer dat ik online een bestelling plaatste.

Alles prima zeer correct verlopen

Bijna goed, ik moest alleen de taille nog wat centimeters innemem.

Heel goed.

duidelijke website, snelle levering

Nadat ik deze site vond was de rest gesneden koek. Duidelijke website en zeer snelle afhandeling. Ik ben fan! (zowel van de broek als de leverancier)

Correcte aflevering.

Alles netjes verpakt en op tijd geleverd super goed

De broek is denim Dacht dezelfde stof als die ik had Soort katoen/nylon polyamide , Heb hem wel gehouden pasvorm is perfect Hoop wel dat die andere terugkomen

• Verpakking
  • Bestelgemak
  • Persoonlijk contact: N.v.t.
  • Informatie op de website
  • Snelheid/ levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ kwaliteitsverhouding
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Ik word goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. De levering zou eerst later zijn maar was toch op tijd en dat werd goed gecommuniceerd.

• Verpakking
  • Bestelgemak
  • Persoonlijk contact:
  • Informatie op de website
  • Snelheid/ levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ kwaliteitsverhouding
  • Nazorg en garantie N.v.t.