Ik ben zeer tevreden

Door de 2e x lengte 28 te bestellen paste de broek perfect.

Heerlijke pasvorm en goede lengtematen!

Al jaren draag ik mac-broeken. Ze zitten heerlijk. En met de juiste lengtemaat ook nog een goede pasvorm!

prima service en snelle levering

Al heel veel mac broeken besteld en hoop het nog vaak te doen er tevreden

Alles is tot volle tevredenheid gegaan.

Prima service. Aanbevelenswaardig.

Professioneel en betrouwbaar

Heel goede service. Jullie lieten gelijk weten dat de broek niet op voorraad was en dat het iets langer zou duren! De broek was keurig verpakt en duidelijke factuur ed. Het ziet er betrouwbaar en professioneel uit.

Begin matig, einde prima

Na bestelling hoorde ik niets meer. Pas toen het product werd opgestuurd hoorde ik iets. Dat verliep prima. Maar stuur een bevestigingsmail. Dan weet je dat de bestelling goed is aangekomen

Beste Nelleke, Na het bestellen ontvangt u automatische mails betreffende de bestelling en betaling. Wellicht zijn deze in uw spam terecht gekomen of uw inbox vol?

Alles ging perfect

Ik heb een aantal jaren mac broek. Goede pasvorm en zitten perfect

loesvanderuijm@gmail.com

Briek was er niet Werd ook niet gezegd waar hij wel voorradig was. Jammer! Had wel betaald. Voortaan betaal ik alleen nog via AfterPay

Correct afgehandeld en eigen maat goed te vinden!

Prima kwaliteit!

Gied

Pantalon zit lekker.

Top ! Altijd weer super !

Prima ervaring altijd weer. Ik dacht dat ik dezelfde kocht als ik had.Minpuntje was dat ik dacht dat de broek met rechte pijpen zou zijn. Maar deze was met smalle pijpen.

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer broek word geleverd

Zwarte broek bleek van een dikke en pluizen aantrekkende stof te zijn

Broek werd snel afgeleverd. Ik had de kleur zwart gekozen. Echter, het bleek dat de broek van een dik zwart katoen materiaal te zijn, dat ook nog eens pluizen en stof aantrekt. dus eigenlijk een winterbroek, en niet geschikt voor de zomer. Dat was niet duidelijk op de site bij bestellen.

Goed draagcomfort

Ik wil geen andere broek

Goede pasvorm en mooie lengte

Goede broek met mooie lengte

Verkeerde maat gekocht doordat de broek groter wordt na / keer wassen

Bestellingen lopen prima maar de Mac broek maat 36 is in feite maat 38 . Dat moet vermeld worden . Ik heb t pas gemerkt toen ik de broek gewassen had en nu is hij veel te wijd . Balen

Fijne comfortabele broeken, taille niet te laag. Zitten altijd fijn.

Twee broeken besteld en mail ontvangen dat ze geleverd zouden worden. Was een backorders dus kwam er maar 1 binnen. Was ff verwarring maar aan de telefoon prima uitgelegd.

Top broek

Ik draag dit merk al vele jaren! Ik heb ze dus in verschillende kleuren. Momenteel is de Dream Skinny mijn favoriet

T duurd te lang

Retour gestuurd nu na 1 week nog mijn geld niet retour gestort is niet meer van deze tijd dus mijn ervaring is niet positief.!

Beste M. Kamerik, Wat jammer van de negatieve beoordeling. Maar zoals achterop ons retour formulier staat beschreven, duurt het meestal een week voordat de retourzending bij ons binnen is. En als het bij ons binnenkomt wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Mac Broek

Gepensioneerd

Snelle bezorging!­čĹŹ

Super goede pasvorm, gebruik al jaren niets anders dan MAC Dreamjeans

Heel goed, broek was niet in voorraad maar keurig vermeldt en binnen paar dagen al ik de broek ontvangen.

Snelle levering.

Vlotte service