Slijtage plekken

Dit is na al mijn vierde broek van mac die op de draagribbels gewoon gaat doorslijten en dan gaat scheuren En dat binnen paar maanden Ze zitten perfect,fijne lengte maat . Maar had nog nooit een spijkerbroek zo snel zien verslijten Ik ben er nu klaar mee!! .Koop dus nooit meer Mac helaas . Gr Sophie Kramer

Goede service.

Top!!

Super snelle service van een hele fijne broek. Thanx

ok

Ik moet beoordelen voordat ik mijn broek uberhaupt kan bestellen en betalen. Erg voorbarig dus om mijn mening te vragen.

Vlot

Duidelijke communicatie dat artikel niet beschikbaar was Levertijd gerespecteerd Voorherhaling vatbaar

Goede en snelle service

Snelle levering. De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen.

Prima webwinkel, goede communicatie

Broek was niet op voorraad, maar dat wordt ook gemaild. Ik heb een oude macbroek die lekker zit , helaas was de pasvorm veranderd. Ook de kleur en materiaal was anders, altijd lastig te zien op een plaatje. Retour sturen gaat ook soepel.

Fijne broek om te dragen maar snel erg lelijk

Na een aantal malen wassen wordt de elasticiteit minder en hobbelig om te zien.

Heel blij met lengte maat 34

Al vele jaren is de lengte van mijn lange broeken een probleem. Bij toeval en veel geluk is er misschien nog een te vinden. Dankzij MAC en internet juiste kleur en goede lengte!!!!!

Helemaal goed

Levertijd zou iets sneller mogen, maar verder alle prima!

Ik had een broek besteld. Even later kreeg ik een mailtje, dat de broek pas later leverbaar was en ook de vraag of ik mijn geld wellicht terug wilde. Keurig, open en transparant. Ik had met wachten geen probleem en heb nu een heerlijk zittende MAC broek.

Zeer tevreden!

Aangezien er zoveel verschillende modellen bestaan vind ik het erg moeilijk om te vinden wat ik zoek. Het was een ander model maar deze zit ook goed!

Deze broek zit fantastisch, Perfectie pasvorm

Snelle levering

Zelfs rondom de drukke kersttijd is mijn bestelling snel en vlot geleverd. En de dame aan de telefoon heeft me prima geholpen om de juiste keuze te maken.

Prima service, maar niet de gebruikelijke pasvorm

Ik heb meerder broeken van Mac, specifiek ook de dream skinny. Toch heb ik ondanks dat de maten gelijk zijn, het gevoel dat deze broek strakker zit. Jammer, want hierdoor heb ik 'm minder graag aan dan de andere broeken. Dit houdt me ook tegen betreft aankoop van een tweede broek, die ik graag zou willen.

Alles is goed verlopen, had direct mijn geld terug toen ‘n artikel niet meer geleverd kon worden

* zeer slecht

bestelling levering maar zeer laat veel te laat mogelijk ik annuleer zullen het bedrag terugstorten helaas nog steeds NIET ontvangen !!!

Beste Carla van Reeth, De broek was in bestelling bij de leverancier, deze heeft u op 15/11 geannuleerd. Dezelfde dag op 15/11 om 15.48 uur is het bedrag teruggestort. Aangezien u met een creditcard heeft betaald, gaat het bedrag eerst terug naar de creditcard maatschappij en die stort het aan u terug. Dus kan dit langer duren. met vr groet. team MAC-broek.nl

Fijne klantenservice

Je krijgt een vriendelijke medewerkster aan de lijn,die je echt goed helpt. Niets als lof. Mac broeken is een goede webwinkel. Enige minpuntje is dat de kleur van de broek op de foto anders is dan in het echt.

Comfortabele jeans.

De jeans zit perfect. Heel aangenaam om dragen. Goede kwaliteit. Mooie donkerblauwe kleur. Er zit veel stretch in, zodat ik wel twee maten kleiner heb besteld.

Ik had een broek besteld en het pakketje bleek "zoek". De broek die ik had besteld was er niet meer maar ik kreeg een prima alternatief aangeboden. Deze dan ook besteld en deze was de volgende dag binnen. Toen het pakketje met de eerste bestelling weer boven water was werd ik hierover geïnformeerd. Aangezien ik die broek (die wassing) ook nog graag wilde. De broek was inmiddels in de sale dus ik had twee broeken voor een mooie prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit

Levering was sneller dan aangegeven.

Fijne jeans

Pasvorm perfect

Lekker zittende broek

Fijne broek met veel stretch, goed model. Valt ietsje ruimer

goede pasvorm

prima broek alleen jammer dat de maat 44 in wit van het merk angels er niet is maat 40 is te krap en 46 te ruim

Beste G.Sueters, Helaas hebben we in de winter niet veel witte broeken meer op voorraad. Deze komen uiteraard weer in het voorjaar. mac-broek team.

Helemaal tevreden!

Erg fijne broek met een perfecte pasvorm.