Heel blij met lengte maat 34

Al vele jaren is de lengte van mijn lange broeken een probleem. Bij toeval en veel geluk is er misschien nog een te vinden. Dankzij MAC en internet juiste kleur en goede lengte!!!!!

Helemaal goed

Levertijd zou iets sneller mogen, maar verder alle prima!

Ik had een broek besteld. Even later kreeg ik een mailtje, dat de broek pas later leverbaar was en ook de vraag of ik mijn geld wellicht terug wilde. Keurig, open en transparant. Ik had met wachten geen probleem en heb nu een heerlijk zittende MAC broek.

Zeer tevreden!

Aangezien er zoveel verschillende modellen bestaan vind ik het erg moeilijk om te vinden wat ik zoek. Het was een ander model maar deze zit ook goed!

Geweldig!

Deze broek zit fantastisch, Perfectie pasvorm

Snelle levering

Zelfs rondom de drukke kersttijd is mijn bestelling snel en vlot geleverd. En de dame aan de telefoon heeft me prima geholpen om de juiste keuze te maken.

Prima service, maar niet de gebruikelijke pasvorm

Ik heb meerder broeken van Mac, specifiek ook de dream skinny. Toch heb ik ondanks dat de maten gelijk zijn, het gevoel dat deze broek strakker zit. Jammer, want hierdoor heb ik 'm minder graag aan dan de andere broeken. Dit houdt me ook tegen betreft aankoop van een tweede broek, die ik graag zou willen.

Alles is goed verlopen, had direct mijn geld terug toen ‘n artikel niet meer geleverd kon worden

* zeer slecht

bestelling levering maar zeer laat veel te laat mogelijk ik annuleer zullen het bedrag terugstorten helaas nog steeds NIET ontvangen !!!

Beste Carla van Reeth, De broek was in bestelling bij de leverancier, deze heeft u op 15/11 geannuleerd. Dezelfde dag op 15/11 om 15.48 uur is het bedrag teruggestort. Aangezien u met een creditcard heeft betaald, gaat het bedrag eerst terug naar de creditcard maatschappij en die stort het aan u terug. Dus kan dit langer duren. met vr groet. team MAC-broek.nl

Fijne klantenservice

Je krijgt een vriendelijke medewerkster aan de lijn,die je echt goed helpt. Niets als lof. Mac broeken is een goede webwinkel. Enige minpuntje is dat de kleur van de broek op de foto anders is dan in het echt.

Comfortabele jeans.

De jeans zit perfect. Heel aangenaam om dragen. Goede kwaliteit. Mooie donkerblauwe kleur. Er zit veel stretch in, zodat ik wel twee maten kleiner heb besteld.

Ik had een broek besteld en het pakketje bleek "zoek". De broek die ik had besteld was er niet meer maar ik kreeg een prima alternatief aangeboden. Deze dan ook besteld en deze was de volgende dag binnen. Toen het pakketje met de eerste bestelling weer boven water was werd ik hierover geïnformeerd. Aangezien ik die broek (die wassing) ook nog graag wilde. De broek was inmiddels in de sale dus ik had twee broeken voor een mooie prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit

Levering was sneller dan aangegeven.

Fijne jeans

Pasvorm perfect

Lekker zittende broek

Fijne broek met veel stretch, goed model. Valt ietsje ruimer

goede pasvorm

prima broek alleen jammer dat de maat 44 in wit van het merk angels er niet is maat 40 is te krap en 46 te ruim

Beste G.Sueters, Helaas hebben we in de winter niet veel witte broeken meer op voorraad. Deze komen uiteraard weer in het voorjaar. mac-broek team.

Helemaal tevreden!

Erg fijne broek met een perfecte pasvorm.

Veel keus, vooruit betalen, late levering

Ik draag al jaren MAC-broeken van het model Dream Skinny in allerlei verschillende kleuren. De kwaliteit en pasvorm zijn prima, maar nadeel is dat ze niet maatvast blijken. Hetzelfde model in dezelfde maat (omvang en lengte) valt soms groter en/of korter. Ook is de kleur soms moeilijk te bepalen vanaf de website. Dan is het heel vervelend als je vooruit moet betalen en de levertijd langer is dan de 3-5 dagen die op de site staat aangegeven (wat ik al lang vind). Heb je eindelijk je broeken, blijken ze toch niet goed. Als je dan weer moet terugsturen (wat een week kan duren tussen afgeven bij DHL-punt en ontvangst bij webwinkel) en andere bestellen ben je een paar weken verder voordat je de goede hebt. Suggesties voor verbeteringen: mogelijkheid achteraf betalen, snellere lever-en retourtijden, liefst keuze Post NL ipv DHL, meer info op site over hoe de broeken vallen (bv dat de gekleurde katoenen broeken groter vallen dan de jeans en of de lengte langer of korter valt).

Beste klant, Bedankt voor uw ( negatieve) reactie, ook deze is voor ons van belang. Het klopt dat er onderling verschil in de maten zit qua kleuren. Hier zijn wij volop mee bezig om dit continue aan te passen. Voor de nieuwe collectie staat als advies bij twee kleuren om deze twee maten kleiner te nemen, ipv één maat kleiner. Retouren duren op dit moment inderdaad erg lang. Dit probleem is al opgenomen met DHL en wordt aan gewerkt. met vriendelijke groet, team emmyschoice.

Het zijn geweldige broeken om te dragen!

goed passend model.

Ik heb altijd de MAC Melanie. Dus dat zegt al genoeg.

op tijd, goed verpakt.

Heel fijne medewerking

Wist niet welke maat precies maar bij doorvragen van uw medewerkster zijn we er samen uitgekomen en de broek zit heerlijk een paar centimeter korter gemaakt en voila.

helaas te groot

leek precies op vorige, maar bleek te groot, dit na korter maken, heel jammer. Volgende keer een kleinere

Super broek!

Heerlijke broek. Goede pasvorm, juiste lengte!

Perfecte pasvorm

Eindelijk een broek met een perfecte pasvorm. Prima de lux.