Alles is goed verlopen, had direct mijn geld terug toen ‘n artikel niet meer geleverd kon worden

* zeer slecht

bestelling levering maar zeer laat veel te laat mogelijk ik annuleer zullen het bedrag terugstorten helaas nog steeds NIET ontvangen !!!

Beste Carla van Reeth, De broek was in bestelling bij de leverancier, deze heeft u op 15/11 geannuleerd. Dezelfde dag op 15/11 om 15.48 uur is het bedrag teruggestort. Aangezien u met een creditcard heeft betaald, gaat het bedrag eerst terug naar de creditcard maatschappij en die stort het aan u terug. Dus kan dit langer duren. met vr groet. team MAC-broek.nl

Fijne klantenservice

Je krijgt een vriendelijke medewerkster aan de lijn,die je echt goed helpt. Niets als lof. Mac broeken is een goede webwinkel. Enige minpuntje is dat de kleur van de broek op de foto anders is dan in het echt.

Comfortabele jeans.

De jeans zit perfect. Heel aangenaam om dragen. Goede kwaliteit. Mooie donkerblauwe kleur. Er zit veel stretch in, zodat ik wel twee maten kleiner heb besteld.

Ik had een broek besteld en het pakketje bleek "zoek". De broek die ik had besteld was er niet meer maar ik kreeg een prima alternatief aangeboden. Deze dan ook besteld en deze was de volgende dag binnen. Toen het pakketje met de eerste bestelling weer boven water was werd ik hierover geïnformeerd. Aangezien ik die broek (die wassing) ook nog graag wilde. De broek was inmiddels in de sale dus ik had twee broeken voor een mooie prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit

Levering was sneller dan aangegeven.

Fijne jeans

Pasvorm perfect

Lekker zittende broek

Fijne broek met veel stretch, goed model. Valt ietsje ruimer

goede pasvorm

prima broek alleen jammer dat de maat 44 in wit van het merk angels er niet is maat 40 is te krap en 46 te ruim

Beste G.Sueters, Helaas hebben we in de winter niet veel witte broeken meer op voorraad. Deze komen uiteraard weer in het voorjaar. mac-broek team.

Helemaal tevreden!

Erg fijne broek met een perfecte pasvorm.

Veel keus, vooruit betalen, late levering

Ik draag al jaren MAC-broeken van het model Dream Skinny in allerlei verschillende kleuren. De kwaliteit en pasvorm zijn prima, maar nadeel is dat ze niet maatvast blijken. Hetzelfde model in dezelfde maat (omvang en lengte) valt soms groter en/of korter. Ook is de kleur soms moeilijk te bepalen vanaf de website. Dan is het heel vervelend als je vooruit moet betalen en de levertijd langer is dan de 3-5 dagen die op de site staat aangegeven (wat ik al lang vind). Heb je eindelijk je broeken, blijken ze toch niet goed. Als je dan weer moet terugsturen (wat een week kan duren tussen afgeven bij DHL-punt en ontvangst bij webwinkel) en andere bestellen ben je een paar weken verder voordat je de goede hebt. Suggesties voor verbeteringen: mogelijkheid achteraf betalen, snellere lever-en retourtijden, liefst keuze Post NL ipv DHL, meer info op site over hoe de broeken vallen (bv dat de gekleurde katoenen broeken groter vallen dan de jeans en of de lengte langer of korter valt).

Beste klant, Bedankt voor uw ( negatieve) reactie, ook deze is voor ons van belang. Het klopt dat er onderling verschil in de maten zit qua kleuren. Hier zijn wij volop mee bezig om dit continue aan te passen. Voor de nieuwe collectie staat als advies bij twee kleuren om deze twee maten kleiner te nemen, ipv één maat kleiner. Retouren duren op dit moment inderdaad erg lang. Dit probleem is al opgenomen met DHL en wordt aan gewerkt. met vriendelijke groet, team emmyschoice.

Het zijn geweldige broeken om te dragen!

goed passend model.

Ik heb altijd de MAC Melanie. Dus dat zegt al genoeg.

op tijd, goed verpakt.

Heel fijne medewerking

Wist niet welke maat precies maar bij doorvragen van uw medewerkster zijn we er samen uitgekomen en de broek zit heerlijk een paar centimeter korter gemaakt en voila.

helaas te groot

leek precies op vorige, maar bleek te groot, dit na korter maken, heel jammer. Volgende keer een kleinere

Super broek!

Heerlijke broek. Goede pasvorm, juiste lengte!

Perfecte pasvorm

Eindelijk een broek met een perfecte pasvorm. Prima de lux.

Na 2 dagen dragen was de rek uit de broek!

Mac dreams jeans 2 dagen gedragen toen zat deze niet meer strak om mijn benen. De rek was eruit. Broek teruggestuurd.

Mooie broek die heel goed zit

Wel jammer dat de grootte van de broek zo veel verschilt naargelang de kleur die besteld wordt of zelfs per keer (hoewel ik wel dezelfde maat bestel)

Beste Ellen, De samenstelling van de stof kan per kleur verschillen. Het kan zijn dat er in de ene kleur meer rek zit, waardoor deze ruimer aanvoelt. Wanneer de maat van een broek u niet bevalt, had u deze terug kunnen sturen binnen het gegeven termijn.

Alles ging vlot en de broek was ook prima.

Heel goed

Omdat ik zeker wilde weten of ik daadwerkelijk een maat groter moest nemen bij de koop van een Dream Skinny broek, contact opgenomen met de klantenservice. Supervriendelijk te woord gestaan. Op haar advies dus idd maat kleiner besteld. Helemaal goed !! Fijne pasvorm en zit zalig. Ik had een zwarte besteld en heb er meteen een donkerblauwe van besteld. Wanneer ik weer een broek wil neem ik weer een Dream Skinny, wat een fijne broeken zijn dat. Lekker stretch, en zit heerlijk rond billen en buik.

Helemaal Top

De informatievoorziening via e.mail, bezorging, betaling, bezorging en aflevering helemaal prima. De broek bevalt goed. Ben er erg blij mee.

Zeer teleurgesteld

Tot twee keer toe was mijn bestelde broek niet te leveren

Heel goed en servicegericht. Secuur.

De communicatie, de verzending en de staat van het product is perfect. Je ziet dat er zorg en aandacht aan is besteed. schept veel vertrouwen.