Snel geleverd.

Snel geleverd, goed verpakt, product naar verwachting.

Tevreden

Alles was keurig geregeld

Professioneel, snel en vriendelijk

Ik kreeg de artikelen snel geleverd. Helaas 1 retour, wat snel afgehandeld werd. Klantenservice die alle moeite deed om de juiste broek te vinden. Top!

Goede service en keurig verpakt verstuurd.

De zending werd snel geleverd. De Angel broek is prima.

Als altijd juiste artikelen geleverd en goed verpakt.

Snelle levering in stevige verpakking

De broeken werden snel geleverd in een stevige plastic verpakking die prima gebruikt kan worden voor retourzending.

Vlugge levering en prima service

Alles goed geregeld

Ben fan van angels Ornella jeans Veel keuze Snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Helaas niet mijn lengte . Snel terug betaald

Top.

Snelle levering, keurig verpakt, en wat ook erg fijn is, is dat op de site de kleurnummers van de broeken ook vermeld worden.

Vlug en op tijd bezorgd

Zal vaker Angels broeken en jeans bij u bestellen!

Alles tiptop verlopen

Duidelijke website , snelle levering en altijd nog een leuk cadeautje. Alleen jammer dat ik mijn maat in sommige kleuren niet kan bestellen.

Top webshop!

Veel mooie jeans/broeken en hele snelle bezorging, oftewel een aanrader!

Snelle levering, achteraf betalen!

Bij vragen heb ik meestal snel antwoord via whatsapp. Bij klachten wordt het prima en snel opgelost door diverse mogelijkheden onder de loep te houden! Mijn favoriete merk Angels zit meestal als gegoten en daarom koop ik graag bij Emmy’s Choice wegens variatie van modellen, kleuren, etc. Wel zou ik een spaarsysteem fijn vinden, want als “vaste” klant zou het prettig zijn om na een aantal aankopen daar een korting tegenover zou staan. Ik kom zeker we terug!!

Zeer klantvriendelijk!

Nadat betaling mislukt was werd er meegedacht toen juiste maat uitverkocht bleek en kon ik toch de gewenste broek alsnog bestellen door de tip dat deze terug gezonden was.

Zeer ruime keuze, vlotte verzending

Prima afgehandeld.

Ondanks dat aankoop niet voldeed, snel en correct afgehandeld.

Perfecte pasvorm

De Dolly is een perfecte model broek voor mij.

Perfecte broek in no-time geleverd

Ik wil een broek - ik kies bij Emma’s choice - bestellen - 36 uur later is mijn wens vervuld

Duidelijke website

Goede website, uitlegvan de verchillende pasvormen. Snelle nette levering.

Goede Service, vlotte levering.

Nadat ik een foutje had gemaakt in bestelproces (ik was mijn huisnummer vergeten) heb ik telefonisch contact gehad en ben ik vriendelijk te woord gestaan. Gegevens werden aangepast en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Bestelling beantwoordde niet volledig aan mijn verwachtingen, maar het terugsturen ging heel makkelijk en de terugbetaling ging super snel.

Palladiostraat 21

3066AH Rotterdam