Snelle service top

Eerste bestelling dus nog niet zoveel ervaring Maar eerste indruk is prima

Snelle levering

Duidelijke website en snelle levering.

Snelle service,

Ideale broeken, snel verstuurd. Jammer dat er met dhl wordt samengewerkt. Duurde 3 voordat ze het uiteindelijk toch in de brievenbus hebben gestopt. De eerste keer was er de gehele dag iemand thuis. Dat neemt niet weg dat ik altijd blij ben met mijn nieuwe Angels spijkerbroek .

Een supersnelle levering. De volgende dag al meteen met een retour sticker enz,erbij. Wat trouwens nooit nodig is. Geweldig

Top,een voorbeeld voor veel online shops

Van begin tot eind geweldige zeer snelle service .

Snelle service, mooi broek

De broek is snel geleverd, goed verpakt. Duidelijke en makkelijke retour optie.

Passende broeken cici

Ik heb al meerdere broeken besteld in de loop der jaren. Ze passen altijd. Toch zit er verschil tussen de broeken . Wijder of strakker , het scheelt 1 of 2 cm. Soms heb ik elastiek in de tailleband gezet, de stofsamenstelling maakt ook veel uit, daar mag wel wat over in de beschrijving vermeld worden, de ene broek is veel warmer dan de andere

Graag meer kleur. Angels heert ook gekleurde jeans. Heb ik in Duitsland gezien. Was leuk !

Gewoon prima!

Voldoet aan de verwachtingen.

Snel geleverd

Ik ben nogal gemakzuchtig en koop al jaren hetzelfde model. Dat is in mijn geval de angels skinny en dan maat 44 lengte 30. Zo fijn dat er een bedrijf is die alle varianten( kleuren) in huis heeft.

Duidelijke omschrijving van de jeans Snelle levering

Uistekend

Uitstekende service en vriendelijkheid. Jeans besteld en met de klantenservice gebeld voor informatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik hoop dat deze jeans mij bevalt zodat ik nogmaals hier ga bestellen.

Duidelijke informatie en vlotte levering

Ruime keus duidelijke omschrijving en snel geleverd.

Snelle levering en afhandeling van retouren

Prima geregeld en vlotte terugbetaling van het retourbedrag.

Gewoon heel goed

Duidelijke website, snelle levering, niets op aan te merken. Had hier wel vaker besteld, net als toen dus nog steeds uitstekend. Trouwens ook zeer goed met evt. retourzending.

Altijd netjes en goed

Mijn Angels broeken bestel ik altijd hier. Grote sortering, altijd nette en snelle levering. Prima.

Vlotte service

Heel tevreden

Snel geleverd.

Snel geleverd, goed verpakt, product naar verwachting.

Tevreden

Alles was keurig geregeld

Professioneel, snel en vriendelijk

Ik kreeg de artikelen snel geleverd. Helaas 1 retour, wat snel afgehandeld werd. Klantenservice die alle moeite deed om de juiste broek te vinden. Top!

Goede service en keurig verpakt verstuurd.

De zending werd snel geleverd. De Angel broek is prima.

Als altijd juiste artikelen geleverd en goed verpakt.

Snelle levering in stevige verpakking

De broeken werden snel geleverd in een stevige plastic verpakking die prima gebruikt kan worden voor retourzending.

Vlugge levering en prima service

Alles goed geregeld

Palladiostraat 21 3066AH Rotterdam