Goed, kwam niet helemaal overeen met mijn vorige spijkerbroek, maar past goed.

Prima service, tevreden met het product

Voldeed aan mij verwachting

Snelle service

Koop hier al jaren mijn Angels Dolly broeken. Ideaal voor iets bredere bovenbenen.

Fijne duurzame broeken met goede pasvorm.

Snelle levering en duidelijke website.

Na het ontvangen van het verkeerde artikel werd dit direct rechtgezet door het juiste artikel op te sturen.

Prima, snelle levering en goede communicatie.

Bestelling snel en correct verpakt Verzonden.

Ruim assortiment, fijne pasvormen, snelle levering.

snelle levering

Zoals hierboven staat vermeld. snelle levering

Betrouwbaar en uitstekende service

Twee keer gehad dat bestelling niet correct was( verkeerde broek en broek met weeffoutje) Vervelend maar kan gebeuren, beide keren heel snel en correct opgelost.

Geweldig goede service

De broek die ik gekocht had bleek een streep te hebben over de lengte die er niet hoorde. Ik heb direct een nieuwe ontvangen! Heel erg fijn.

sper goed

goed en snel

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen en voldoende keus, al zou ik liever nog meer keus hebben ;)

Snelle levering ,ruim aanbod

Snelle nette levering

Snelle service top

Eerste bestelling dus nog niet zoveel ervaring Maar eerste indruk is prima

Snelle levering

Duidelijke website en snelle levering.

Snelle service,

Ideale broeken, snel verstuurd. Jammer dat er met dhl wordt samengewerkt. Duurde 3 voordat ze het uiteindelijk toch in de brievenbus hebben gestopt. De eerste keer was er de gehele dag iemand thuis. Dat neemt niet weg dat ik altijd blij ben met mijn nieuwe Angels spijkerbroek .

Een supersnelle levering. De volgende dag al meteen met een retour sticker enz,erbij. Wat trouwens nooit nodig is. Geweldig

Top,een voorbeeld voor veel online shops

Van begin tot eind geweldige zeer snelle service .

Snelle service, mooi broek

De broek is snel geleverd, goed verpakt. Duidelijke en makkelijke retour optie.

Passende broeken cici

Ik heb al meerdere broeken besteld in de loop der jaren. Ze passen altijd. Toch zit er verschil tussen de broeken . Wijder of strakker , het scheelt 1 of 2 cm. Soms heb ik elastiek in de tailleband gezet, de stofsamenstelling maakt ook veel uit, daar mag wel wat over in de beschrijving vermeld worden, de ene broek is veel warmer dan de andere

Graag meer kleur. Angels heert ook gekleurde jeans. Heb ik in Duitsland gezien. Was leuk !

Gewoon prima!

Voldoet aan de verwachtingen.