Super snelle service

Snelle nette service volgende dag in huis en zat ook nog leuk klein kadootje in!!

Goede kwaliteit, service, snelle levering!

Ik heb een paar keer wat gekocht via Emmyschoice.nl en ben zeer tevreden. Bij vragen krijg je snel antwoord, bestellen en bezorging gaat heel vlot en de prijs/kwaliteit is goed!

Betrouwbar en super snel!

Betrouwbar en super snel gestuurd. Volgende dag al thuis.

Met zorg én aandacht ingepakt

Supersnel én daarbij met zorg en aandacht ingepakt. Echt n cadeautje om hier zaken te doen voor mn favoriete jeans.

Nette en vlotte levering

Het was de eerste bestelling, is goed bevallen, netjes en vlotte levering.

Fijne webshop!

Altijd zeer goede ervaringen met EmmysChoice!

Mijn vraag werd snel beantwoord, vergezelt van een link naar het juiste artikel.

snelle levering,mooi verpakt,jammer dat ik de verkeerde maat had besteld ook het retourneren goed is

geweldig

Prima!!!

Voor het eerst een broek besteld,en dat is heel goed bevallen. Snelle levering en netjes verpakt. Maat goed, kleur goed ik ben tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit en altijd een extraatje bijgesloten!

Prima!!

Waarom geen 5 sterren?? Dat lag aan de verpakking van mijn Angels spijkerbroek, de broek was vies doordat de verpakking gescheurd was, gelukkig was de broek niet beschadigd.

Beste Josje, Bedankt voor je feedback. Mocht je de broek niet schoon krijgen, horen we dat uiteraard graag, zodat we hem om kunnen ruilen voor een schone. Linda - Emmy'sChoice

Goede jeans, snelle levering dames denken indien nodig ook met je mee

De gevraagde en geleverde Jeans voldeed niet aan mijn (maat) wensen, zonder enig probleem is er telefonisch mee gedacht en andere jeans toegestuurd! Niets is onmogelijk!! Dank je Linda!!!

Heel graag gedaan :) Bedankt voor je feedback! Linda - Emmy'sChoice

Veel keus, kwaliteit,snelle levering

Uitstekend !

Snelle levering ! En had een vraag over de lengtemaat kreeg snel antwoord ! Ook nog leuk spiegeltje als cadeautje ! En het zijn goede broeken ! Erg tevreden over Emmy !

Prima zaak

Wij zijn fijn geholpen een hele snelle reactie op mijn mail vraag en ook een snelle levering

Heel tevreden

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Met veel zorg verpakt en snel bezorgd.

Broek is top

Goede broeken betaalbaar en snelle levering

Besteld en de volgende dag in huis

Vlotte service

helemaal goed en snel

Broek besteld en snel ontvangen.

Goede webwinkel

Angels is mijn favoriete jeansmerk. De twee broeken die ik dit keer besteld had, had ik binnen twee dagen in huis. Prachtige broeken, mooie stof, goed afgewerkt en zoals altijd zorgvuldig ingepakt. Helaas paste het bestelde model me niet goed, dus heb ik beide broeken teruggestuurd. 'n Paar dagen later stond het geld weer op mijn rekening.

Snel en goed

Snel en goed geleverd. Voldoet aan de verwachtingen

Mooie broek

Snelle levering.

Bestelling volgende dag binnen! Alleen de website gaf wat problemen

Beste Marga, Bedankt voor je review. We hebben inderdaad wat problemen ervaren vorige week. Deze zijn inmiddels gelukkig verholpen. Veel plezier met je nieuwe broek! Linda - Emmy'sChoice