Gemakkelijk bestellen

Veel keus van vele merken

Niet geleverd

Ik krijg een vraag over mijn ervaring maar als er niets geleverd is , is er maar 1 antwoord mogelijk!!! Ik word niet meegenomen in de communicatie met DHL die, wordt gezegd, geen adres kan lezen maar alleen een postcode die schijnbaar niet klopt. Er wordt vanuit Emmys Choose geen aktie ondernomen behalve, na mijn mailtjes, de klacht neer te leggen bij DHL. Verder gebeurt er niets.HELEMAAL NIETS.

Beste 'W' Wat spijtig dat u zo boos bent op ons, terwijl u zelf een onjuiste postcode heeft ingevoerd bij de bestelling. Zoals reeds per mail besproken: wij hebben direct en verzoek ingediend bij DHL dit pakket z.s.m. aan ons te retourneren, daar het bij DHL niet mogelijk is de postcode aan te passen. U bent hiervan door ons op de hoogte gebracht en wij nemen contact met u op zodra het pakketje bij ons retour komt. Met vriendelijke groet, Linda - Emmy'sChoice

Snelle levering

Snel geleverd en geen overbodig verpakkingsmateriaal

Prima bedrijf

Prima service en snelle bezorging!!!

Snelle levering.

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en een leuk kadootje erbij. Top

Een snelle leveringen.

Snelle reacties

Nadat er een verkeerde kleur was toegestuurd werd er , na 1 telefoontje , gelijk actie ondernomen.

Het beste adres

Als ik een nieuwe lange broek wil, ga ik eigenlijk rechtstreeks naar Emmy's Choice. Een groot assortiment in kwaliteitsbroeken, zowel in modellen, kleuren als maten, en bestellingen worden heel snel geleverd. Ik ben heel tevreden over Emmy's Choice!

Betrouwbare website

De ene dag besteld de volgende dag in huis.

Prima!!

Bestelling is correct en snel verzonden.

Top !

Duidelijke website, prima kwaliteit broeken voor een goede prijs! Snel verstuurd, goed verpakt, snel je betaling terug

Snelle levering.

De bestelling wordt altijd zeer snel geleverd. Daar kan menig bedrijf nog wat van leren. De kwaliteit van de broeken zijn geweldig! De pasvorm perfect! Ik ben er blij mee.

Snelle levering

Goed verpakt met leuke attentie

Alleen jammer dat mijn lengte niet. Leverbaar was

Zeer snelle levering, alles compleet, er was een terug levering sticker bij gevoegd. Hoefde niet moeilijk te doen met uitprinten, geen kosten. In een woord top.

Prima.

Wat een ervaring, de 1e bestelling ging helemaal mis, deze werd naar een andere postcode verzonden. Telefoontje en excuses. Een andere broek aangeboden maar niet die graag wilde. Geretourneerd maar moest wel de verzendkosten betalen. Uiteindelijk toch een andere broek besteld en deze was er na een dag, prima broek en past goed. Op zich prima service van Emmy Choise

Mooie kleding en snel in huis

Fantastische broek

Snelle levering van mijn broek, die de perfecte pasvorm heeft.

top

fantastisch snelle levering!

Prima volgens afspraak

Prima volgens afspraak

Snelle levering en een goede service

Broek besteld en deze werd snel geleverd in een mooie verpakking. Helaas toch te groot en dus geretourneerd. Snelle afhandeling, binnen enkele dagen het bedrag retour ontvangen. Betrouwbare website, zal zeker in de toekomst weer bestellen.

Niet juist

De levering was niet hetzelfde als de bestelling. Bestelden twee verschillende kleuren. Kregen twee maal dezelfde kleur. Gelukkig was de maat oke.

Super snelle levering

Bestellen ging gemakkelijk er levering was erg snel

Zeer klantvriendelijk, en perfecte broek

Aangezien ik erzelf niet goed uit kwam welke broek voor mij geschikt zou zijn hiervoor advies gevraagd. Hierop kreeg ik al snel een reactie, daarna twijfel over de maat nogmaals overleg gehad. Door hun advies ben ik uiteindelijk zeer goed geslaagd, ze zijn enorm klantvriendelijk. Dus het is zeker een aanrader, om hier eventueel uw broeken te bestellen.

Palladiostraat 21

3066AH Rotterdam