Geweldig, we hadden deze camping voor 1 nacht. Maar dat hadden er eigenlijk wat meer mogen zijn!!!

• Omgeving N.v.t.

Fijne week gehad

Voor de zesde keer hier een fijne week gehad. Een aanbeveling wil ik graag kwijt. Heb me nogal geërgerd (mijn probleem) aan het waterverbruik van sommige campinggasten tijdens scheren, tandenpoetsen en afwassen. Een mededeling in het toiletgebouw betreffende watergebruik is misschien op zijn plaats.

• Reisperiode 25-07 t/m 01-08

Uitstekende camping.

Erg mooie camping

Erg mooie kindercamping. Genoeg te doen met 5 glijbanen buiten en 3 binnen. De moeite waard om heen te gaan!

• Reisperiode Bouwvak

Speel paradijs voor de kinderen

Leuke camping met genoeg te doen voor de jongere kinderen. Eten en drinken is wat aan de dure kant! En qua eten misschien nog wat anders behalve de snackbar. Wij zaten met jongere kinderen bij de Capfun logde daar is het toch wel uitkijken voor het verkeer.

• Reisperiode Zomer vakantie

Leuke en gemoedelijke camping

We hebben een prima vakantie gehad. We vinden echter wel dat er niet altijd even goed met de Corona maatregelen rekening gehouden werd. Meerdere gezinnen bij elkaar aan tafel, veel visite en sanitair was niet altijd schoon. In deze tijd zou je verwachten dat er 10x per dag schoon gemaakt wordt. In ieder geval beter de deuren en klinken e.d.

• Reisperiode Zomervakantie

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad

Dit is het derde jaar dat we op deze camping onze vakantie hebben gevierd. Het eerste jaar hebben we met een caravan gekampeerd en daarna 2 keer gelogeerd in de boomgaardlodges. Prima huisjes, van alle gemakken voorzien. Je kunt zien dat het park goed onderhouden wordt, overal is het netjes en sfeervol. Voor de kinderen is er genoeg te doen, zowel buiten als binnen. We hebben ook lekker genoten van het mooie zwembad buiten waar nu dit jaar een aantal nieuwe glijbanen zijn bijgekomen. Kortom; geweldig genoten!

• Reisperiode Juli en augustus

Geweldige ervaring! Kan niet beter!

Wij zijn met onze 2 kleinzoons 2 dagen op camping De Bongerd geweest. We logeerden in een 4 -persoons Studio met prachtig uitzicht over een meertje. Alles vonden wij perfect! Huisje was superschoon, 4 grote badhanddoeken met 4 kleine lagen klaar voor ons op de schone dekbedden. Zelfs vaatdoekjes, handdoekje, theedoekje, afwasborstel , afwasmiddel enz. Alles keurig verpakt! En het park was ook een geweldige belevenis, met veel groen, zwembaden binnen en buiten, speeltuinen, eettentjes, animatie voor de kinderen enz. En heeeel vriendelijk personeel. Kortom: zeker een herhaling waard!!

• Reisperiode Augustus 2020

Geweldig leuk, schoon en vriendelijk personeel!

het was maar voor 1 nachtje..maar die dag was top! We komen dan ook graag nog eens terug!

• Omgeving N.v.t.
  • Reisperiode N.v.t.

Leuk maar iets meer doen voor tieners

We hebben het leuk gehad. Binnen zwembad is erg kleinschalig. Snel op uit gekeken. Iets meer doen voor tieners. En een goeie hangplek maken voor tieners. Verder leuk.

• Uw reisgezelschap Anders
  • Reisperiode 2 nachten

Super genoten

heerlijk park, veel te doen ondanks de corona maatregelen. Prima gegeten Ik miste alleen een oven in de lodge en plastic bekers.

• Reisperiode 1 week

Mooie camping

Mooie camping, alles netjes verzorgd en de kinderen hebben zich goed vermaakt

• Reisperiode Zomervakantie

Prachtig park! Goede horeca en veel mogelijkheden voor de kinderen!

Prachtig park! Goede ontvangst! De kinderen hebben zich super vermaakt op de camping.

• Reisperiode Juli 2020

Prima camping!!

Prima camping. Alleen binnenbad en winkel zijn echt wel aan een uitbreiding toe. Wel veel overlast ervaren van de oudere jeugd. Hier van veel gasten over gehoord. Qua corona maatregelen is er ons inziens niks gedaan. Geen extra schoonmaak oid.. personeel wordt ook niet beschermd. Fijne weken gehad maar dit zijn wat puntjes ter verbetering

Leuke camping!

Het is een hele leuk camping met kleine kinderen. Door de Corona een wat aangepast en kleiner animatie programma, maar alsnog genoeg te doen. Sanitaire ruimte prima, badje voor de allerkleinste een douche op een verhoging voor de iets grotere kinderen. Meerdere keren bij de receptie geweest voor vieze en verstopte wc. Er kwam meteen iemand om het op te lossen! Onze dochter is de eerste drie dagen van de buitenglijbanen geweest, volgens het bordje zou ze er te klein voor zijn. Andere dagen mocht ze er dus ineens ook niet meer af, de lengte 1,20 vindt ik best ruim. De meeste kinderen willen hier al veel eerder vanaf.

• Reisperiode Juli

Heel goed park.

Een top park. Enige nadeel is als je bij het zwembad een bedje wil bemachtigen er een uur voor opingstijd al mensen van de vaste staanplekken staan. Die bij opening naar binnen rennen en overal handdoeken neerleggen. En er vervolgens de hele ochtend maar 5 van de 15 bedden bezet zijn. En de rest vol handdoeken ligt en er niemand gebruik van de bedjes kan maken. Mijn advies: ligt er een handdoek langer dan een half uur zonder personen erbij dan handdoek weghalen door personeel en wel iemand een ligger bij het zwembad gunnen.

• Reisperiode Zomervakantie

Een leuke en gezellige familiecamping

Goed bereikbare camping, met veel speelattributen voor kinderen.... De veldjes zijn goed bereikbaar met de caravan. Ruime kampeerplekken. Het buiten zwembad met de vele glijbanen zijn fantastisch. Het gras mag wel wat vaker gemaaid worden. De vingerafdruklezers bij de ingangen van de zwembaden en indoor speelhal werken niet optimaal.

• Uw reisgezelschap Familie met jonge kinderen, Grootouders met kleinkinderen
  • Reisperiode 2 weekjes bouwvak

Heerlijke camping

Mooie camping veel gezelligheid Maar jammer dat er toch altijd nog ouders zijn die hun kleine kinderen alleen naar het toiletgebouw laten gaan Terwijl er speciaal om gevraagd is dit niet te doen Die daar komen om niet alleen naar het toilet te gaan Maar de schoonmakers hebben het goed gedaan Tot volgend jaar

• Uw reisgezelschap Grootouders met kleinkinderen, Alleen volwassenen
  • Reisperiode 11 juli tot 1 augustus

Mooi park met prima faciliteiten.

De Bongerd heeft alles in zich voor een familiecamping. Mooie ruime plaatsen ruim in het groen. De Holle Bolle Boom heeft alles wat een kind kan bedenken. Een belangrijk minpunt: Tijdens 2 late avonden/nachten was het buitengewoon rumoerig op het terrein. Werd veroorzaak door opgeschoten/aangeschoten jongeren. Klappen op de vuurpijl waren twee enorme knallen op donderdag 30/7 omstreeks 23.00 uur. Wanneer zoiets te vaak voorkomt zullen mensen de camping niet aanprijzen vrees ik.

• Reisperiode 27/7 t/m 31/7

Geweldige vakantie gehad!!!

Alles was ondanks de corona crissis goed geregeld, en het personeel was heel erg vriendelijk!

• Reisperiode Juli/augustus

Leuk, verzorgd park

Leuk park, genoeg te doen voor kinderen

• Reisperiode Juli 2020

Echt fantastisch ook met de Corona

Natuurlijk zijn we anders gewend ook in de avond spellen met de kinderen en kampvuur maar begrijpelijk dat het niet allemaal kan. Het zwemmen was ook prima geregeld voor volwassenen alleen je vergeet wel gauw om je aan te melden. Maar voor de rest echt heerlijk genoten met de kleinkinderen en kinderen Groetjes Jannie Duijker

• Uw reisgezelschap Grootouders met kleinkinderen, Alleen volwassenen
  • Reisperiode 21-7-2020 tm29-07-2020 in totaal 2 keer 1 dag

Leuke camping

Leuke en mooie camping, veel te doen Alleen kloppen de plattegronden niet met de werkelijkheid van de accomodaties. Verder hele fijne vakantie gehad, accomodaties waren ook schoon!

• Reisperiode Eind juli

Onwijs te gek

Lekker relaxed vakantie gevierd, kinderen hadden het super naar hun zin, en huisje erg compleet

• Uw reisgezelschap Anders
  • Reisperiode N.v.t.

Geweldige camping voor de kinderen.

• Reisperiode 27_07_2020 tm 31-07-2020

Over Campingpark de Bongerd

Capfun de Bongerd is een vijfsterren gezinscamping in Noord-Holland. Op hetzelfde park is dagattractiepark de Holle Bolle Boom gelegen. Dit biedt voor alle gasten de mogelijkheid om indoor en outdoor te spelen en spetteren. Met onze thematisering en eigen Animatie is een vakantie op de Bongerd een belevenis om nooit te vergeten.