Een week om nooit te vergeten

Mijn zoontje van 4 heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij is idolaat van Vlehgel en Marbella. In één week zijn er zoveel grenzen verlegd, drempels verlaagd en uitdagingen aangegaan. Met als mega toppunt zijn optreden bij de talentenjacht. Marbella en haar team: ontzettend bedankt. Oh, en daarnaast was het zwemgebeuren ook fantastisch uiteraard. (helemaal in deze hittegolf week!)

• Omgeving N.v.t.
  • Reisperiode augustus

Is gewoon goed

• Uw reisgezelschap Alleen volwassenen
  • Reisperiode 7-11 aug

Fijn park voor kinderen tot 12 jaar

Leuke gezellige faciliteiten, zeer vriendelijk personeel, goed eten, hygiëne kan beter in de toiletten bij t zwembad en daar ook graag wat vaker de prullenbakken legen. Capfun huisjes zijn waardeloos, te klein en zeer oncomfortabel, de boomgaardlodges zijn goed, genoeg ruimte en oogt gezellig. Er is helaas wel een grote groep jeugd die de sfeer bij de glijbanen verpest voor jonge kinderen, grote mond, staand van de glijbaan, voordringen en kleine kinderen op de trap opzij duwen, personeel knijpt zeer regelmatig een oogje dicht ..erg jammer

Super camping

Deze camping is en blijft een supercamping. Vroeger stonden wij met onze kinderen met een eigen caravan op een toeristische kampeerplaats en nu zijn we als 50+ opnieuw neergestreken op deze camping, nu in een boomgaard lodge. Het personeel is nog steeds even vriendelijk, het zwembad is nog mooier geworden maar het plezier dat kinderen op deze camping hebben is hetzelfde gebleven. Als Vlegel of de Grebbels langskomen, dan is het één groot feest voor de kinderen. Ondanks dat het animatieprogramma door Corona aangepast moest worden, is er toch de hele dag door voor de kinderen wat te doen. De boomgaard lodge is ons ook uitstekend bevallen. Camping is goed onderhouden en schoon.

• Uw reisgezelschap Alleen volwassenen
  • Reisperiode 26-07-2020

Een topvakantie gehad..

We hebben een erg leuke week gehad, bewust gekozen voor deze camping.. accomodatie was super netjes, en als nieuw.. Het binnen en buitenzwembad zijn ook een een aanrader, veel vertier voor de kids.. dus die hebben samen met ons een geweldige week gehad.

Alles was top

Super mooie camping mooi zwembad binnen en buiten. Wij hebben ons super goed vermaakt. Alles was top !!!

• Reisperiode Aug

Geweldige camping

Voor het 3de jaar genoten op de camping, net zoals ik zelf vroeger er van genoot doen onze kinderen dat nu!

• Reisperiode Zomer

Super vakantie

Mooi vakantiepark/camping

• Reisperiode augustus 2020

Mooie camping, Restaurant super goed, Corona maatregelen dramatisch!!

Wij hebben een weekje op Campingpark de Bongerd gestaan. Echt een super mooie camping, alles is verzorgt en ziet er erg mooi uit. Er zijn verschillende veldjes, waarvan de grote allemaal verschillen. Wij stonden op een kleiner veldje, wat ons wel goed is bevallen. De animatie vonden wij erg leuk, alleen hebben wij begrepen dat hier wel het eea in is veranderd nadat Cafun dit heeft overgenomen. Maar onze kinderen hebben er van genoten. Het zwembad, zowel binnen als buiten, is werkelijk prachtig. Voor iedere leeftijd leuk. Mentaliteit van sommige gasten vonden wij zeer teleurstellend. Oudere jeugd die voordringen bij de glijbanen. Onze dochter (6) is dan niet brutaal genoeg, om de deur dicht te gooien. Maar dat hoort gewoon niet. Ook is de fietssleutel van onze dochter is uit haar fiets gehaald, toen ze bij de animatie was, en blijkbaar weg gegooid. Sommige vaste gasten geven dat aan als kwajongens gedrag. Maar ik vind het gewoon diefstal, en daar hoort de camping hard tegen op te treden. Aangezien dit wel vaker voor kwam. (SCHANDALIG) Dan hebben we nog een puntje, wat Cornona heet. Helaas hebben we daar mee te maken op dit moment. Maar hier heeft de camping, naar onze mening, helemaal niets aan gedaan. Het enige wat is gedaan, zijn een aantal desinfectiepompjes neergezet en er zijn in het toiletgebouw 3 stickers geplakt. Houdt afstand. Alle douches waren open, waardoor het water van je buurvrouw/man in jou hokje kwam. Ook waren alle toiletten open en was er 1 wasbakje waar je je handen kon wassen. Dit is een draaikraan, waar iedereen met zn handen aan zat. De eigenaar heeft nog bij Beau gezetten, dat de toilet gebouwen open kunnen en dat ze er klaar voor waren. Dus wij hadden verwacht, dat alles tot in de puntjes geregeld zou zijn. Maar alles behalve. Wij waren blij dat we ons eigen prive douche mee hadden. Dus hebben heel weinig gebruik gemaakt van het toiletgebouw. Ook in het zwembad en indoorspeeltuin, geen corona maatregelen. Erg teleurstellend.

• Reisperiode Juli 2020

Sanitair is verouderd Schoonmaak is matig zeker in deze corona tijden. Douches niet echt prettige straal als je lang haar hebt en mogen wat warmer. Persoonlijk voorkeur is betaalde douch waarbij je dat zelf in kan stellen. Het is camping tot 11 jaar, misschien leuk om toch uit te breide met activiteiten voor iets oudere kinderen en hiermee dus de leeftijd verhogen.

• Reisperiode 4

Geweldige camping

Enorm genoten op de camping, nette chalet ( alleen eerste dag niet kunnen douchen omdat gasflessen leeg waren) maar dit is verder netjes en snel opgelost. Zeer vriendelijk personeel, animatie ook heel leuk en actief. Verder alles zeer schoon zwembad binnen buiten, speeltuinen. Kortom ons gezin heeft echt genoten en jullie zien ons zeker nog een keer terug.

• Reisperiode Augustus

Fantastisch

Ik kom volgend jaar voor de 5de keer terug

• Uw reisgezelschap Anders
  • Reisperiode 3 t/m 9 augustus

Prachtige camping met ruime verhuur chalets

Qua animatie is de Camping gericht op kleine kinderen. Onze 2 zonen misten een pannakooi Dit was wat ons betreft het enige minpuntje Mvg Alice Lenssen Joling

• Reisperiode 1 week in augustus

Geweldige faciliteiten

Vooral genoten van de glijbanen in zowel binnen- als buitenbad. Lekker eten in het restaurant, bediend door vriendelijk personeel. Verder is de camping mooi gelegen met genoeg te doen en te zien in de omgeving. Voor de kleine kinderen fijn dat de camping autovrij is. De route naar de parkeerplaats is wel aan verbetering toe. En qua vaste gasten is te merken dat je in de buurt van Amsterdam zit. Veel Ajax shirtjes dus met alles dat daar bij hoort....

• Reisperiode Zomervakantie

Netjes

Goed weer veel plezier Mooie waterbanen Wel last van jeugd van buiten af Verder alles wederom voor elkaar

• Reisperiode 29-7 tot 10-8 2020

Helemaal top

Schone sanitair, leuk personeel, leuke dingen voor de Kids en leuke animatieprogramma.

• Reisperiode 06-08-2020

Wat hebben we genoten!!

Een heerlijke week met veel zonneschijn hebben we heerlijk gezwommen in het (vernieuwde) buitenbad. Het andere peuterbad buitenbad was ook erg leuk.Klein puntje, toiletten bij het buitenzwembad is wat weinig. Animatie en alles daarom heen top.

• Reisperiode Augustus 2020

Prachtig park, mooi huisje, fantastisch personeel

Huisje van Capfun was zeker een aanrader. Ook met drie kids hadden we de ruimte. We leefden voornamelijk op de veranda door het prachtige weer. Huisje was gloednieuw, niets op aan te merken. Drukte was heel goed te doen, mede doordat daggasten geen gebruik mochten maken van de faciliteiten dit jaar. Ben wel benieuwd hoe de drukte is wanneer ze de dagjesmensen wel weer toe laten. Conclusie: prachtig park, veel leuke speelplekken voor de kids, vriendelijk personeel en mooie omgeving!

• Reisperiode Augustus 2020

Schone, nette, gezellige camping.

Schone, nette, gezellige camping.

• Reisperiode 08-2020

Fijne camping

Goede corona regels. Buiten geen beperkingen en bij de animatie niet. Heel erg fijn!! Wc' s kunnen netter, enige minpunt. En de show van vleghel zou je verder kunnen volgen via instagram helaas niet kunnen ontdekken of hij geen boom meer is, kinderen zaten daar wel over in.

• Reisperiode Augustus

grandioos voor de kids.

Personeel supper kindvriendelijk. Water atracties bieden wat ze beloven. Gewoon baantjes trekken is behelpen. Leuke drukke animatie team. TOP!!! Elke dag weer wat nieuws. De 6 pers lodge was kleiner dan de foto's doen vermoeden. Echter zijn wij vaste verwende landal boekers. Het doet niks af van aan het plezier we op t park hadden.

• Reisperiode 27_07_2020tm 10_08_2020

Super mooie camping met veel faciliteiten

Wij hebben een super fijne vakantie gehad. Er is veel te doen voor de kinderen. Bij mooi weer wel heel druk in het zwembad en dan waren er vanwege Corona nog niet eens daggasten.

• Reisperiode Hoogseizoen

Goed vakantiepark. Accommodatie wat krap

Fraai buitenbad. Ons geluk was het mooie weer. De accommodaties zijn wel krap. Met vier personen verbleven we in een zes persoon stacaravan, Voor zes personen echt te klein.

• Reisperiode 08-2020

fijne vakantie

wederom zeer fijne vakantie gehad kinderen vonden de nieuwe glijbanen top.

• Reisperiode 2 weken

Fijne camping, schoon, veel te doen voor kids. Mooie zwembaden

Aanrader ! Echt fijne vakantie gehad!

• Reisperiode Zomer

Over Campingpark de Bongerd

Capfun de Bongerd is een vijfsterren gezinscamping in Noord-Holland. Op hetzelfde park is dagattractiepark de Holle Bolle Boom gelegen. Dit biedt voor alle gasten de mogelijkheid om indoor en outdoor te spelen en spetteren. Met onze thematisering en eigen Animatie is een vakantie op de Bongerd een belevenis om nooit te vergeten.