Leuk voor kinderen

Camping plekken zijn prima Sanitair super Buitenspeelplaatsen super Binnen speeltuin heel leuk Binnen zwembad valt tegen omdat er heel veel dingen niet werken/achterstallig onderhoud . Geen toezicht bij het 1.35 meter bad terwijl het vanaf 1.30 meter verplicht is volgend de provincie

• Reisperiode Pinkster week

Het een heel leuk park, maar wij stonden tussen gasten die er al een paar maanden stonden. Dus geen behoefte aan een paar nieuwe gasten. Het was zo een beetje een eilandje waar we op zaten.

• Reisperiode 21 juni tot 23 juni

Geweldige camping met alles erop en eraan!

We hebben een heerlijk weekend gehad. De camping heeft alles voor de kinderen. Je hoeft de camping niet af om je te vermaken. Het enige nadeel vind ik dat je met je boodschappen over de camping moet lopen .

• Reisperiode Weekend van 22 juni

Fantastisch

Heerlijk ingericht op kleine kinderen. Het veldje waar wij op stonden had een zandbak waar de kinderen de hele tijd konden spelen als we niet naar een van de antraciets waren. Heerlijk

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reisperiode N.v.t.

Mooie camping

Een prettig verblijf gehad met een mooi binnenzwembad, binnenspeeltuin en buitenzwembad. Zondagavond moesten we veel te lang wachten op ons eten. Het is prettig als wordt aangegeven als het lang duurt vooral met jonge kinderen. We vroegen het bedienend personeel een aantal keren hoe lang het nog ging duren. Wisten ze niet en durfden het niet te vragen in de keuken. Dit is zeer zeker een verbetering waard en hebben we als slecht ervaren. Tevens misten wij een mooie grote (buiten)speeltuin waar de kinderen fijn konden spelen en de ouders op het terras het kunnen overzien. Maar dit is slechts een tip/verbetering waardoor het nog beter kan worden op het park. Gezien de prijzen hadden we dit wel verwacht

• Sanitair N.v.t.
  • Reisperiode Juni 2019

Goede service, vriendelijk personeel, schone lodge

1 nachtje overnacht in een Lodge. 1 minpuntje: bevestiging van bedhekje om ledikant te maken zat erg los en vonden wij niet heel veilig. Verder een topcamping! Mooie lokatie. Veel te doen voor de kinderen

• Reisperiode 12 op 13 Juni 2019

Leuke campeerplek met kinderen

.Een heel leuk park met kinderen er zou alleen meer toezicht moeten zijn op de nachtrust. Het werd pas tegen 2 uur stil toen het begon te regenen ik wil niet weten hoe laat het kunnen worden.

• Service N.v.t.
  • Reisperiode Weekend

Geweldig weekend

Wat een prachtige camping! Ruime plaatsen, gezellig veel groen. Alles goed bereikbaar en goed aangegeven. De kinderen hebben zich uitermate vermaakt en wij dus ook! Zeker tot een volgende keer!

• Reisperiode 15-06 tm 17-06

Aardig goed

Prima park voor kinderen. Veel te doen! Maar omdat hij zo op kinderen is gericht misten wij beveiliging op de keukenkastjes. Ook op de punt/hoek van het aanrecht zat niks. Niet prettig met een kindje van nog geen 2 jaar. Ook de matrassen in de 'volwassenen' slaapkamer waren te klein. Ze konden heen en weer tussen de kasten. Er blijft na regenval erg veel en erg lang overal water staan. Ook zijn er met het eten geen peuterpakketten te bestellen. Jammer, want een kinderpakket is erg veel voor een dreumes/peuter.

• Reisperiode 2 nachten

Ontspannen weekend met een peuter

Bij aankomst voelt het al als vakantie, het personeel is heel erg vriendelijk. De lodge zag er heel netjes uit (de douchekop mag wel vervangen worden door iets groters) we hebben heerlijk gespeeld en gezwommen ( de trap naar het zwembad toe is wel erg vies, nat en glad) aanrader om niet je slippers te vergeten. We hebben twee keer geluncht en het was heerlijk! Wij komen zeker terug!

• Reisperiode Weekend in juni

Gezellig

Wij komen al een aantal jaren op jullie camping. Dit jaar viel ons het sanitair echt tegen. Het was niet schoon. De eerste avond werden we op een rare toon aangesproken door sfeer beheer. De toon waarop we werden aangesproken was niet normaal. Het valt ons ook op de er heel veel vaste mensen en groepen staan.

• Reisperiode Pinksteren

Het is minder dan het was.

- Toilet gebouw niet netjes/smerig - Nacht bewaking mag op een communicatiecursus. Je betaalt heel veel geld en als er zo tegen je gepraat wordt. Belachelijk. - Spelen, kinderen weggestuurd om 19.00 uur terwijl wij dubbel betalen. Kinderen horen optijd te bed te gaan en kom je op zo'n belachelijk tijdstip langs met je parade.

• Reisperiode Pinkesteren

Oke

Toiletten waren vies, trokken soms niet door , geen toiletpapier meer, doucheputje vol met haren. Douche was een lullig straaltje wat gericht staat naar de muur. Onze kinderen mochten na 19uur niet meer naar de binnen speeltuin want die was geopend voor kinderen die daar aten? Wij betalen daar €200 voor voor een weekendje. Ons inziens klopte dat niet. En als laatste de bewaker die er vrijdagavond was was een hele onredelijke man. Wij zaten in een partytent, hij praatte van buitenaf , wij konden hem niet zien en hij sprak direct op denigrerende toon tegen ons. Wij waren met een hele vriendengroep en waarschijnlijk te luid (het was 23:45) maar als hij gewoon even zijn gezicht aan ons had laten zien en gewoon met ons had gepraat kwam dit al heel anders over. Nu begon hij bijna direct te schelden.

• Uw reisgezelschap Familie met jonge kinderen, Anders
  • Reisperiode Pinksteren

Mooie nette camping maar veel vaste gasten

Mooie nette voorzieningen, Maar zonde dat het merendeel van de gasten “vaste” camping gasten zijn. Dit viel ons erg tegen. Ook slecht onderhoud bij de “seizoensplaatsen”

• Reisperiode Pinksterweekend

Alles perfect

Prima park fijne accommodatie.

• Uw reisgezelschap Alleen volwassenen
  • Reisperiode N.v.t.

Goede nette camping en vooral kindvriendelijk

Genoten op de camping: tijdens beide verblijven. Alleen de vinger scan controle werkte tijdens beide keren verblijven niet optimaal. Het zou ook handig zijn als bij de indoor speeltuin ook het brede hekje open gaat. Zeker voor zwangere en ouders met kleine kinderen. Mijn partner en zoontje zijn bij het zwembad van de trap naar beneden gevallen. Mijn partner kwam met zijn arm op de trap terecht en zoontje met zijn hoofd op de traptrede. Oorzaak lag heel veel water. Mensen die douchen nemen toch lopend water mee richting de trap. Zeker wanneer het druk bezocht word. Misschien iets van een rubbere mat neerleggen zodat de eerste hoeveelheid water daar terecht komt in plaats van op de trap bij de douches, of tussendoor vaker het water weg halen door een trekkerstok te gebruiken. Het zijn een paar aandachtspunten.

• Reisperiode Mei en juni

Goed verzorgde, schone en leuke "kinder"camping voor goed vermaak zowel bij mooi als slecht weer.

Een overzichtelijke camping met goed en schoon sanitair, ruime plaatsen op leuk en gezellig opgezette laantjes. Het vermaak voor de kinderen is fantastisch, het nieuwe "zwem"deel in het buitengedeelte is echt een aanwinst. De animatie voor de kleintjes is echt geweldig, onze kleine man heeft zicht uitstekend vermaakt dit pinksterweekend.

• Reisperiode Pinksterweekend

Leuke kindvriendelijke schone camping

De Bongerd is een leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen. Het sanitair is erg schoon. De plekken zijn mooi ruim. 1 kanttekening: jammer dat restaurant Stamboom een beperkte keuze heeft. Daardoor is Klokhuis veel beter geworden

• Reisperiode hemelvaart/pinksteren

Fantastische camping kids blij ouders blij tot de zomervakantie.

Super je ziet ons weer in de zomervakantie 🤗🤗🤗🤗🤗 we kunnen niet wachten.

• Reisperiode Pinksteren en zomer

Super genoten!

Erg leuk gehad, toiletten stonken wel, 1 deed het niet. Heerlijk gegeten. Binnenbad wel klein, voor oudere kinderen niet veel aan. Vinger afdruk niet handig. Bij koude vingers doet hij het niet.

• Reisperiode Juni 2019

Top vakantie, genot voor jong en oud

Wat hebben we genoten van ons verblijf op Campingpark de Bongerd. De vakantie was in 1 woord fantastisch! Samen met man en kids (5 en 2) hebben we het heel leuk gehad. Velden waren (meer dan) prima, het vele regen van afgelopen week was zo weg op het veld. De speelfasciliteiten waren op de veldjes ook prima (niet voor grotere kindjes). Het sanitairgebouw iets gedateerd maar alles voldeed, douches hadden iets warmer gekunt. Zwembaden/speeltuinen/restaurant/animatie waren meer dan goed, voor zowel jong als oud. Deze camping is absoluut een aanrader

• Reisperiode 7-10 juni

Het was erg leuk en gezellig! Veel te doen.

Camping is goed verzorgd. Het animatieteam is geweldig!

• Reisperiode Juni

Heerlijke mini-vakantie gehad!

De aankomst bij de receptie begint al goed. Super vriendelijk personeel. Het huisje, het park, alles was top. We hebben genoten en komen zeker weer terug.

• Uw reisgezelschap Anders
  • Reisperiode Pinksteren

Erg drukke maar nette camping.

Tijdens vakantieperiode worden ook niet campinggasten tot het park toegelaten. Dit veroorzaakt een drukte welke het personeel niet aan kan. Lange wachtrijen, niet kloppende bestellingen en dan heb ik het nog niet over het gehanteerde vingerscansysteem. Drama.

• Reisperiode Hemelvaart

Fijne camping met kleine kinderen

Prima service. Mooie camping. Animatie was ook goed alleen waren ze, naar eigen zeggen, niet voorbereid op een grote kinderopkomst. (Best gek met Hemelvaartweekend) Hierdoor was het te vol binnen en 1 chaos. Uiteindelijk waren de materialen op en zat ik met een huilend kind. Enige minpuntje dus!

• Sanitair N.v.t.
  • Reisperiode Hemelvaartweekend

Over Campingpark de Bongerd

Campingpark de Bongerd is een vijfsterren gezinscamping in Noord-Holland. Op hetzelfde park is dagattractiepark de Holle Bolle Boom gelegen. Dit biedt voor alle gasten de mogelijkheid om indoor en outdoor te spelen en spetteren. Met onze thematisering en eigen Animatie is een vakantie op de Bongerd een belevenis om nooit te vergeten.

Filter op Taal