Zeer stijlvol, gemakkelijk om de vorm te veranderen, snel gemonteerd

zeer snel en gemakkelijk te monteren zeer stijlvol resultaat zeer fijn om nieuwe vormen te configureren

Geweldig mooi, super kwaliteit, heeft alle stormen overleefd in december, geen moment spijt van geh

Ondanks de grote investering, dolblij met de verlichting, het oogt prachtig,bijna sprookjesachtig , geen moment spijt van gehad, gaat zeker jaren mee, heeft veel regen en stormen overleefd , super kwaliteit, eenvoudig te koppelen, goede klantenservice , echt dit maakt de kerstdagen meer dan compleet, wil nooit meer zonder

Geen probleem alles naar verwachting

Leuke lampjes heb het gekocht omdat mijn zoon ze ook heeft en dat beviel me erg goed.

Snelle en goede levering

M'n bestelling had ik snel. Was snel verpakt en ook snel Verzonden. Maar zeker ook netjes en goed verpakt. En als bonus zat er een kleinigheidje in. Super fijne service, zeker tijdens de drukste periode van het jaar.

Super leuk alternatief!

Veel minder plaats bij opslag nodig en ook veel mogelijkheden voor het opzetten van de kerstboom. Hij is bedoeld voor ons tweede verblijf maar zou het thuis ook graag hebben.

perfecte levering en kwaliteit

perfecte levering en kwaliteit. Uitstekende service

Goede kwaliteit maar door de drukte bij de bezorger 12 dagen moet wachten.

De bezorger van DHL had het blijkbaar zo druk dat hij niet is geweest en in zijn systeem had aangegeven dat het adres niet klopte/wij niet thuis waren, dit was niet het geval. Onze bestelling is vervolgens retour gegaan en heeft het ondanks mijn mailtjes naar Kerstverlichtingbuiten 12 dagen geduurd voor ik mijn bestelling had ontvangen.

Zeer mooie buitenverlichting

Buitenverlichting op batterij gekocht werkt goed! Snelle levering.

Prijs kwaliteit goed.

Bestelling van mijn 3d ster was snel geleverd en netjes verpakt. Het product is meteen buiten neergehangen en hangt nu al en paar weken buiten te stralen.⭐️

Gewoon ok! Info over producten kan op punten duidelijker (bijv. wifi stekker)

Ok

Kwaliteit!!

Kwaliteit lampjes, volgend jaar koop ik er terug!

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit, en via mail duidelijk antwoord op een vraag.

Goed spul en goeie service.

prima spullen en goeie service als er iets is.

Snel geleverd

De lampjes zijn mooi van kleur en erg snel geleverd

top producten en top service

Al meerdere malen verlichting besteld en altijd top kwaliteit en service.

goede webschop, correcte levering

Snelle en correcte levering

Bestelling: bevestigingshaken. Buiten verwachting heel functioneel en veelzijdig. Materiaal zoals beschreven en prijs/kwaliteit. Waren heel snel in België. Hier bestel ik nog materiaal.

Het artikel was al heel snel binnen. Geweldig! Ook heel netjes en goed verpakt. Met ook nog een leuk cadeautje erbij (sliertje met lampjes). Zo leuk. Heel erg bedankt.

Service kan niet beter, klein foutje bij bestellen van mijn kant maar zonder problemen opgepakt en opgelost. Complimenten

snelle levering, goed product.

wat ze beloven doen ze ook: snelle levering en een goed product.

Parfait

Au niveau du produit , nickel. Ce sapin en bois correspond tout à fait à ce que je cherchais , il est simple , design, plus écologique qu’un sapin traditionnel ou en plastique Juste une remarque concernant la livraison très rapide mais colis déposé chez un voisin , je déteste ce principe je ne veux pas qu’on dérange un voisin et vous ne savez pas quelles sont nos relations avec les voisins !!! Mais réapparu après 3 jours

Netjes verpakt en snel bezorgd

Het pakketje was goed en netjes verpakt , 's middags besteld en de volgende dag al in huis.

nog niet geleverd

nog niet geleverd, stop met idiote enquêtes, lever eerst product.

Geachte heer Warson, beste Eric, Dank voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Volgens de DHL track-trace informatie zou het pakket op 19 december jl. al bij je geleverd moeten zijn. We hebben helaas nog nog geen melding van je mogen ontvangen dat het pakket niet geleverd zou zijn, anders hadden we je graag direct verder geholpen om dit zo snel als mogelijk op te lossen. Mijn collega heeft zojuist contact met je opgenomen om dit verder op te pakken en op te lossen. Mocht je nog verdere vragen hebben, we helpen je graag verder via [email protected] Alvast een mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2024 gewenst, hartelijke groet, G. Essers KerstverlichtingBuiten.com

Snel en goed

Bestellen online gaat makkelijk en snel, bestelling binnen 2 dagen ontvangen en dat in de drukke decembermaand

Keurig vlot geleverd

Fairybell met winkels is aanrader, mooie kwaliteit. Keurig compleet en vlot geleverd, top!

Wieenbroek 16

6122AP Buchten

085-0020 299

Over KerstverlichtingBuiten.com

Creëer magische momenten met KerstverlichtingBuiten.com, LichtsnoerBuiten.com & HoutenKerstboom.com. De nummer 1 sfeerverlichting en kerst webshops voor Nederland én België. Lichtsnoeren en feestdagen decoratie kopen doe je bij ons vertrouwd en eenvoudig online. 365 dagen per jaar hebben we een enorm assortiment op voorraad voor je klaarliggen in ons eigen magazijn van 2.500 m2. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van onze experts. We helpen je graag bij het creëren van een betoverende sfeer!