Snelle levering!

Fijn dat je een proefpakket kan bestellen! Zo moet je niet onnodig retourneren.

Uitstekende levering en afhandeling van het product.

LS, Ben zeer tevreden over mijn bestelling van de kerstverlichting en ik waardeer het in bet bijzonder dat ik voorafgaande aan de aflevering al instructie en informatie kreeg waarmee ik direct goed geïnformeerd was.

Zeer snel en erg netjes verpakt en verstuurd. Goede service Zou jullie zeker aanraden bij familie en kennissen, Ga zo zeker door

Snelle levering.

Prima prijs en kwaliteit.. verlichting was zoals t op de site staat.. geen verassingen! Of toch.. er zat een leuk cadeautje bij. Iets met nog meer lichtjes.. Eigenlijk gewoon. TOP!

Helemaal top!

Snel geleverd, degelijke kwaliteit.

Groot assortiment sfeerverlichting

Veel keus om het huis te versieren. Zo begonnen wij extra sfeervol aan de feestdagen :)!

Zeer goede service en mooie producten

Na levering van onze bestelling bleek een deel van de lampjes het niet goed te doen. Na dit via de site door gegeven te hebben kregen we de volgende dag bericht dat er een nieuw deel opgestuurd werd. Nu konden we de lampjes nog net voor de kerstdagen ophangen.

Vlotte aflevering en prima producten: voldoen volledig aan m'n verwachting.

Kort na m'n bestelling ontving ik de lichtsnoeren in goede orde. Ze zijn eenvoudig en gemakkelijk te installeren en van goede kwaliteit. Ondanks de storm van gisteren, die een van de snoeren op de grond wierp, bleven de lampjes heel. De lampen verspreiden een aangenaam warm licht, dat bovendien in sterkte is in te stellen. Ik zou deze lichtsnoeren aanbevelen.

perfect

fijn dat er een mogelijkheid bestaat om een proefpakketje te bestellen om te kijken welke maat bevestiging er past op onze dakgoot, heel blij mee en de verlichting hangt ondanks de flinke wind nog steeds goed. hartelijke dank en de beste wensen voor 2024 vriendelijke groet, Karin

Super service en kwaliteit

Knap materiaal

Prima, snel en vriendelijk geholpen.

Binnen één dagdeel de informatie gekregen om de juiste aanvullende stekkers te kunnen bestellen bij de (vijf jaar eerder) gekochte kerstverlichting.

alles perfect verlopen

alles is verlopen zoals je het ook verwacht.

uitstekende kwaliteit

snelle afhandeling

Snelle aflevering

Meerdere producten al besteld bij kerstverlichtingBuiten en alles snel geleverd. Als je iets vergeten bent wordt je daarover ingelicht,TOP

Heel snel geleverd, en hele mooie lampjes

Snel geleverd, mooie lampjes. Hele stevige kabels, die gaan niet snel kapot lijkt mij. De lampjes gaven veel licht, dus nog een dimmer na besteld, ertussen gezet, perfect nu!

Op tijd geleverd. Het was wat ik had verwacht

Geweldige service

Na 2 jaar bleek een segment van onze verlichting niet meer te werken. Kosteloos werd een nieuw segment gestuurd, samen met een leuke kerstboomhanger met daaraan een briefje "Sorry". Binnen 2 dagen ontvingen wij het pakketje en was het probleem opgelost.

Mooie profi kerstverlichting met hoge waterdichtheisgraad (IP)

Mooie profi kerstverlichting met hoge waterdichtheisgraad.

Top product en snelle levering

Had nieuwe buiten verlichting nodig, nadat oude buitenverlichting toch niet zo waterdicht was als beloofd. Deze echter bij een andere winkel gekocht. Nu iets meer betaald maar is nu wel waterdicht en professioneel. Ben er heel blij mee.

Zeer stijlvol, gemakkelijk om de vorm te veranderen, snel gemonteerd

zeer snel en gemakkelijk te monteren zeer stijlvol resultaat zeer fijn om nieuwe vormen te configureren

Geweldig mooi, super kwaliteit, heeft alle stormen overleefd in december, geen moment spijt van geh

Ondanks de grote investering, dolblij met de verlichting, het oogt prachtig,bijna sprookjesachtig , geen moment spijt van gehad, gaat zeker jaren mee, heeft veel regen en stormen overleefd , super kwaliteit, eenvoudig te koppelen, goede klantenservice , echt dit maakt de kerstdagen meer dan compleet, wil nooit meer zonder

Geen probleem alles naar verwachting

Leuke lampjes heb het gekocht omdat mijn zoon ze ook heeft en dat beviel me erg goed.

Snelle en goede levering

M'n bestelling had ik snel. Was snel verpakt en ook snel Verzonden. Maar zeker ook netjes en goed verpakt. En als bonus zat er een kleinigheidje in. Super fijne service, zeker tijdens de drukste periode van het jaar.

Super leuk alternatief!

Veel minder plaats bij opslag nodig en ook veel mogelijkheden voor het opzetten van de kerstboom. Hij is bedoeld voor ons tweede verblijf maar zou het thuis ook graag hebben.

perfecte levering en kwaliteit

perfecte levering en kwaliteit. Uitstekende service

Over KerstverlichtingBuiten.com

Creëer magische momenten met KerstverlichtingBuiten.com, LichtsnoerBuiten.com & HoutenKerstboom.com. De nummer 1 sfeerverlichting en kerst webshops voor Nederland én België. Lichtsnoeren en feestdagen decoratie kopen doe je bij ons vertrouwd en eenvoudig online. 365 dagen per jaar hebben we een enorm assortiment op voorraad voor je klaarliggen in ons eigen magazijn van 2.500 m2. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van onze experts. We helpen je graag bij het creëren van een betoverende sfeer!