Fantastisch!

Keurig behandeld door een oplettende persoon. Mooie service!!

supper

goede service

Goede service en kwaliteit

Na veel andere winkels geprobeerd te hebben kwamen we toch uit bij kerstverlichtingbuiten.com. Goede uitleg op de site en snelle reactie na een dubbelcheck vanuit mij met een mailtje. De bestelling was ook snel binnen en de lampjes zien er kwalitatief veel beter en steviger uit dan die je bij een tuincentrum zou vinden.

Gewoon heel netjes behandeld dat trafo kapot Is en vervangen moet worden. Trafo was binnen 3 dagen geleverd.

Super goed geregeld en geleverd.

Alles was top geregeld en snel verzonden. De volgende bestelling doe ik weer bij dit bedrijf. Nogmaals bedankt. Gr. Erik

Snelle vervanging voor onze buitenverlichting!

Wij zijn blij dat we onze terrasverlichting, die het hele jaar door 's avonds moet branden, zo snel konden vervangen. En wel door lampen die gemaakt zijn om weer jaren mee te gaan. Deze lampen geven tenminste voldoende licht om ook een gevoel van veiligheid te creëren op het dakterras.

Kreeg zelf een geschenkje Was goedkoopste snel betrouwbaar

super!

Erg tevreden!

geweldige dimmer

Fantastisch. Bestelling binnen 2 dagen ontvangen.

Al voor de 4e keer bestellingen gedaan tot grote/volle tevredenheid. Geen gedoe, je krijgt wat je besteld en nog keurig verpakt ook!!

eerste ervaring

Voor het eerst heb ik bij dit bedrijf iets besteld en ik kan alleen maar zeggen, prima op tijd bezorgd, goed en veilig verpakt, kortom uitstekend

Snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt

Goed product en snel en goed verpakt verzonden

Ik zal zeker het bedrijf promoten

SNEL EN JUIST

BELOFTE MAAKT SCHULD en deze belofte (omschrijving artikel en leveringstijd) werd ruimschoots voldaan, ik ben een zeer tevreden klant. Doe zo verder en alle beste wensen voor 2024

Tegenvallend product

Ik heb een lichtster gekocht die je aan een vlaggenstok kunt hangen. Je moet hem echter zelf buigen in de juiste vorm, maar met een beetje wind, is die vorm er ook zo weer uit. Dus qua prijs-kwaliteit is het helemaal niks. Met de levering was niks mis.

Geachte mevrouw Mulder, beste Claudia, Dank voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over de 3D kerstster. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de afgelopen weken inderdaad de nodige (hevige) wind gehad in Nederland en België. Als de kerstster aan een vlaggenstok hangt en door de wind heen-en-weer wordt geschud, dan kunnen de stralen van de ster inderdaad hun vorm verliezen. Helaas is dit inherent aan de constructie van het product en is hier niet zoveel aan te doen. Indien de ster echter bij een klein beetje wind zijn vorm verliest, dan is er iets niet in orde. Neem gerust contact hierover op met onze klantenservice via [email protected], dan helpen we je graag verder. Alvast alle goeds gewenst voor dit nieuwe jaar, hartelijke groet, G. Essers KerstverlichtingBuiten.com

Topkwaliteit

Topkwaliteit en snelle levering

kan niet beter

alles ging zeer vlot van bestelling tot levering dank u

Goed product en snelle levering

Voor mijn buitenboom zocht ik een professionele oplossing met kerstlampjes. Iedere keer waren de snoeren binnen een mum van tijd stuk. Nu een professioneel snoer gekocht (3 stuks) met in totaal 300 lampjes. Ziet er mooi uit, warme kleur.

Prijs kwaliteit niet goed

Kwaliteit van kerstkrans 1m verlicht was karig gevuld met takken.

Super kwalitatief product

Zeer sterk en gemakkelijk product te installeren.

Levering met zorg en goede beschrijving echt een aanrader

De fairy tail kerstboom was goed verpakt. Een duidelijke uitleg om hem op te zetten en hoe er zorg aan te besteden bij het opruimen zodat je er nog jaren plezier aan kan beleven. Nu had ik er 1 van 3 meter en voor de volgende kerst staat er 1 van 6 meter op mijn verlanglijstje! Die ga ik zeker hier bestellen want service is service!

Duidelijke website

Snelle reactie ondanks topdrukte ( kerst)

Top service!!

Producten aan scherpe prijzen, snelle levering en voornaam een waanzinnige goede snelle naservice!

Correcte behandeling

Product zoals beschreven

Snelle levering!

Fijn dat je een proefpakket kan bestellen! Zo moet je niet onnodig retourneren.

Over KerstverlichtingBuiten.com

Creëer magische momenten met KerstverlichtingBuiten.com, LichtsnoerBuiten.com & HoutenKerstboom.com. De nummer 1 sfeerverlichting en kerst webshops voor Nederland én België. Lichtsnoeren en feestdagen decoratie kopen doe je bij ons vertrouwd en eenvoudig online. 365 dagen per jaar hebben we een enorm assortiment op voorraad voor je klaarliggen in ons eigen magazijn van 2.500 m2. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van onze experts. We helpen je graag bij het creëren van een betoverende sfeer!