Goed product. Nette en snelle levering goede communicatie

Groot assortiment, duidelijke aanvullende informatie mbt de artikelen. Snelle aflevering van het product.

Professionele kwaliteitslampjes

Snelle verzending en kwalitatief! Zeer tevreden met de lampjes voor buiten; erg gezellig !! Mss een leuke aanvulling op de site: palen voor de lichtbulbjes op te hangen.

Snelle en goede levering

Kreeg zelfs nog een kleine attentie. Erg gewaardeerd

Top geregeld

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering, mooie clusterverlichting

De clusterverlichting is snel en keurig geleverd. Het product is exact zoals omschreven op de website. Mooie warme kleur, wij zijn er erg blij mee.

Ouderwetse service i.c.m. moderne lage prijzen!

Al een tijdje was ik op zoek naar een kwalitatief lichtsnoer met groene ledlampjes. Deze vond ik via Google op het internet bij de webwinkel "https://kerstverlichtingbuiten.com". Nadat ik het betreffende lichtsnoer op hun overzichtelijke website had besteld, kwam ik de dag daarop erachter dat ik het bijbehorende verlengsnoer vergeten had mee te bestellen. Zonder dat verlengsnoer had ik immers niets aan het lichtsnoer. Dus bestelde ik vervolgens bij hun dat lichtsnoer met het verzoek om de verzending van beide bestellingen te combineren wat mij weer scheelt in de portokosten. Ze deden niet moeilijk en combineerden de verzending. Dat noem ik nog eens service! Een dag later kreeg ik het bestelde lichtsnoer met de bijbestelde accessoires met een klein geschenkje thuis aan de deur afgeleverd.

vlotte,service

werkt prima !

Prima kwaliteit

De bestelling kwam mooi op tijd. De kwaliteit van de verlichting, snoer, connectors, bolletjes, is top.

Prima correspondentie en snelle levering

Als buurtvereniging wilden we 3 Fairybell kerstbomen kopen en zijn, mede door de prima reviews, uitgekomen bij Kerstverlichtingbuiten.com Alles correct en snel afgewikkeld

Goede levering en snel

Mooie lampjes en goede kwaliteit

Uitmuntend!!!

Kerstverlichtingbuiten.com blinkt echt in alles uit, vanaf het zoeken en het vinden van het juiste product, tot het ontvangen van het pakketje aan toe, echt allemaal super goed geregeld, je wordt echt constant up-to-date gehouden over de stand van zaken!!! En een zeer leuk detail…je krijgt ook nog een cadeautje bij je bestelling!!! Ik kan kerstverlichtingbuiten.com echt aan iedereen aanbevelen!!!

Snel ontvangen van mooi priksnoer

Duidelijke site en snel ontvangen. Goede kwaliteit.

Top service, snel en vriendelijk!

Snel verzonden, leuk persoonlijk bericht en cadeautje en het product is precies als omschreven!

Een kwaliteitsproduct zeer snel thuis bezorgd!

Kwaliteitsproducten Snelle bezorging Track & Trace was prima

Prima materialen

Uitstekend geholpen bij bestelling en snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering

Goed gevonden wat ik nodig had, besteld en snel geleverd.

Top produkt en service

Snel geleverd en lampjes zijn van goede kwaliteit en niet duur.

fijne producten en een goede / snelle levering

fijne producten en een goede / snelle levering

ontzettend pro-actief klantvriendelijk

Ik had een onderdeel van permanente boomverlichting besteld en kreeg spontaan een berichtje van KerstverlichtingBuiten dat zij twijfelden of het wel zou aansluiten op het systeem wat ik had. Als ik de bestelling wilde annuleren, kon dat alsnog. Na wat mailverkeer bleek inderdaad dat het onderdeel niet zou passen. Ondanks dat ik aangaf dat ik zelf de gok had genomen en de bestelling wel mocht doorgaan kreeg ik het geld teruggestort. Dat is nog eens meedenken met wat je klant nodig heeft. Top!

Vlugge levering en prima kwaliteit !!

Hele mooie set lampen!! Prima kwaliteit en je kunt ze ook uitbreiden!! Top

Top kwaliteit tegen scherpe prijzen!

Op zoek naar kwaliteit verlichting om de tuin te decoreren tijdens de feestdagen, snel gevonden en wat een kwaliteit, snelle levering, top service!

Snelle levering

Leuke attentie in de verpakking

vlot geleverd en ziet er goed uit

Na de Kerst was mijn oude echt op, en heb ik nieuwe besteld, vlot en correct geleverd. vooral de hoge IP klasse was voor mij doorslaggevend deze te nemen, eerste indruk is goed, alles getest en alles werkt, kleuren zijn hetzelfde dus tot dusver kan ik alleen maar zeggen dik in orde. over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen dat zal de tijd leren

Over KerstverlichtingBuiten.com

Creëer magische momenten met KerstverlichtingBuiten.com, LichtsnoerBuiten.com & HoutenKerstboom.com. De nummer 1 sfeerverlichting en kerst webshops voor Nederland én België. Lichtsnoeren en feestdagen decoratie kopen doe je bij ons vertrouwd en eenvoudig online. 365 dagen per jaar hebben we een enorm assortiment op voorraad voor je klaarliggen in ons eigen magazijn van 2.500 m2. Neem contact met ons op voor persoonlijk advies van onze experts. We helpen je graag bij het creëren van een betoverende sfeer!