• Bedrijfsnaam Wolkers health Center

als non profit organisatie voelden wij ons begrepen, veilig en adequaat geholpen. Als niet deskundigen voelden wij ons thuis bij F1

• Bedrijfsnaam VTW-Amsterdam

Waardering voor de betrokkenheid en zorgvuldigheid van F1 websites bij het ontwikkelen van onze website. Er is veel persoonlijke aandacht.

• Bedrijfsnaam Stichting Wonen en Zorg Purmerend

F1 Websites altijd direct contact, direct antwoord op de vragen, deskundig advies. We zijn zeer tevreden met F1

• Bedrijfsnaam Volendam Cosmetics

• Bedrijfsnaam Ecotekst

Frank heeft me al enkele keren geholpen met het realiseren van een website. Eindelijk iemand gevonden die luistert naar de wensen van de klant en daarnaar handelt.

• Bedrijfsnaam HolidayOnWheels

Frank heeft me goed geholpen met een basis website te maken. Van hieruit zal de website steeds meer vorm gaan krijgen.

• Bedrijfsnaam Wezenaar hoveniers

F1 websites hebben door goed te luisteren naar onze wensen een mooie nieuwe website gemaakt en daarna ons ook erg goed geholpen met het invullen daarvan. Door de nieuwe website hebben wij diverse nieuwe klanten gekregen.

• Bedrijfsnaam Carabas goudsmeden

Prima bedrijf en goede service. Ik ben erg tevreden over mijn website.

• Bedrijfsnaam Ron Meerman bc + administratiekantoor

Zonder enige kennis van websites, maar wel met het idee dat ik er een nodig zou hebben kwam ik bij Frank van F1 websites terecht. Hij heeft mij van begin tot eind erg goed geholpen (en doet dat nog steeds als ik vragen heb) en ik ben erg tevreden over mijn website martinhavik.nl. Dankzij de begrijpelijke uitleg en het handige systeem kan ik nu zelfs helemaal zelf de invulling van mijn website beheren! Ik heb (inmiddels 2 jaar na het bouwen van de eerste website) nieuwe wensen en ga dit zeker weer door F1 websites laten uitvoeren. Als ik ze in 3 woorden zou moeten omschrijven dan ga ik voor: deskundig, begrijpelijk en vakbekwaam.

• Bedrijfsnaam MAG-ik Advies

F1 Websites heeft een mooie website voor ons gemaakt. Bij vragen worden we altijd goed geholpen.

• Bedrijfsnaam Salon Oase

Uiterst professionele websites voor een relatief vriendelijke investering. Wij huren F1 Websites regelmatig naar tevredenheid in.

• Bedrijfsnaam Bambuu

goede communicatien van tips en uitleg waarom iets wel of niet kan en goed meedenken en aandragen van tips Zeer professioneel en training en uitleg om de site ook zelf te onderhouden

• Bedrijfsnaam sestudio

Goede ondersteuning en meedenken bij het ontwerpen en invullen van de website.

• Bedrijfsnaam Diduca Verpakkingen

Frank van F1 Websites neemt de tijd om de wensen van de klant te vertalen naar een stijlvol totaalplaatje. Er is aandacht voor detail en functionaliteit. En, bijzonder prettig: er wordt meegedacht! Dit betekent dat Frank vooraf én achteraf bereid is om bepaalde problemen of aandachtspunten te tackelen. Wij van Stichting Locatietheater De Plomp danken Frank van F1Websites!

• Bedrijfsnaam Stichting Locatietheater De Plomp

Wij zijn tevreden over de dienstverlening van Frank.

• Bedrijfsnaam Opgewekt in Purmerend

Wij zijn met onze website en het hosten daarvan meerdere malen tegen problemen aangelopen. F1 websites heeft ons vakkundig en snel door dit proces geholpen om dit op te lossen. Door de goede communicatie en telefonische bereikbaarheid heeft dit onze toekomstige voorkeur gekregen om mee te blijven samenwerken.

• Bedrijfsnaam JéBé Bouw Purmerend

Als vrijwilligersorganisatie hebben wij veel baat gehad aan de snelle, deskundige hulp bij het opzetten van een toernooi website. De prettige contacten helpen zeker bij het maken van een bruikbare website. Wij bevelen F1 websites derhalve van harte aan.

• Bedrijfsnaam Puefa

Frank heeft van mijn ooit zelfgemaakte website een aantrekkelijke professionele website gemaakt

• Bedrijfsnaam DANSSCHOOL BONEL PURMEREND

Frank heeft onze geweldige website www.villaorion.com ontworpen, gebouwd en beheerd. Topklasse hoe hij onze ideeen en problemen heeft omgezet naar een website, waarin we zelf elke dag de web contents, structuur en processen kunnen veranderen. En .....als we problemen krijgen, dan staat hij meteen klaar. Geweldig Frank, reuze bedankt!

• Totaaloordeel
  • Bedrijfsnaam Orion Consultings Ltd.

Wij hebben tot nu toe positieve ervaringen tijdens het creeeren van onze website. Omdat wij weinig tot geen ervaring hebben met het gebruik van een computer, word er ook tijd en gelegenheid gegeven om dit toch onder de knie te krijgen.

• Bedrijfsnaam Groenewoud Onderhoud en Metselwerken

Frank heeft me heel goed geholpen met mijn website. Ik belde hem 's middags met mijn probleem en diezelfde avond heeft hij het nog voor me opgelost. Ook de nazorg was super! Zeker een aanrader!

• Bedrijfsnaam Amigo Promotion

F1 Websites heeft voor ons een prachtige website gemaakt, precies zoals we het in ons hoofd hadden!

• Bedrijfsnaam Bijles Waterland

We verwijzen vaak naar onze website en horen er regelmatig goede berichten over van onze klanten. We worden goed op de hoogte gehouden en nadat de website afgeleverd denkt Frank goed met ons mee. We worden goed geholpen als we een vraag hebben. Ik verwijs regelmatig een klant door naar F1 Websites en hoor daar dan ook positieve berichten van.

• Bedrijfsnaam Prettig Weekend

We zijn goed geholpen aan een hele mooie website. Frank heeft een paar opties aangeboden waaruit we de site hebben gekozen die het beste bij ons past. Bij vragen worden we snel en adequaat geholpen zowel via mail als telefoon.

• Bedrijfsnaam Prefindo