Volgens afspraak verlopen

Essent heeft zich duidelijk aan de afspraak gehouden.

• De wijze waarop het contact is verlopen

zou alleen fijn zijn als je niet 3 maanden moet wachten op terug betaling voor de boete van het overstappen

• De wijze waarop het contact is verlopen

De overstap is prima verlopen.

Ik ben tevreden

Eenvoudig en snel geregeld

Overstappen ging snel en duidelijk. Goed geregeld.

• Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Alles prima geregeld, ook met de vorige leverancier

Alles prima verzorgt, zelfs nog geld extra terug gekregen omdat ik het van de overstap dáár weer voor niks teruggevraagd had. Mooier kan niet. Nu nog even wachten op de teruggave van de vorige leverancier en dat was allemaal zo geregeld via de link in de mails. Prima verzorgd dus. En heel klantvriendelijk.

Snel geregeld

Hele snelle service (telefonisch goed benaderbaar) na probleem met vorige leverancier. Meteen op dag van verhuizing aansluiting geregeld met een aardig welkomstcadeautje. (Weliswaar na een jaar). Begrijpelijke klant informatie. Kortom snel en goed geregeld!

Niks van gemerkt.

prima.

• De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

De overstap is vlot verlopen

Alleen verneem ik niets van de overname van de boete van 200 euro.Achteraf moest ik die zelf indienen bij Essent .Bij andere firma’s is dit automatisch.

Ik ben niet tevreden

Beste mensen Er was tegen mij gezegd dat de overname boete overgenomen zou worden door Essent. Is niet gebeurd en nu moet ik er zelf achteraan. Vervelend want ik mis nu deze maand onverwachts 250€. Flink balen als je vakantie hebt. Ik hoop dat ik snel het geld terug krijg. Groet loes

Zeer slechte ervaring

Mijn aanmelding werdt er steeds uitgegooid en de Communicatie is niet het beste punt bij Essent en het is heel moeilijk om je opzegvergoeding vegoedt te krijgen 3 a 4 keer op gestuurd per e-mail was niet goed genoeg, zeiden steeds dat ze het pdf bestand wat ik gestuurd had niet geopend konden krijgen, moest de eindnota alsnog via de post opsturen allemaal extra werk dus, ik ben niet tevreden over de service en ben weer overgestapt naar een andere energie leverancier, het termijnbedrag was ook veel te hoog dan waar ik nu op ingeschat ben bij mijn nieuwe energie leverancier

• De wijze waarop het contact is verlopen

Een voorschotberekenig was veel te hoog.

Ik heb een 1 persoons huishouden. Maar omdat ik een co ouderschap heb met 1 zoontje en een omgangsregeling met 3 dochters (om het weekend) , had ik een 3 persoons huishouden bij inschrijven aangegeven. Maar dan.... mijn meter word uitgelezen. IPV de eindstand van de vorige contracteigenaar te gebruiken, wat mijn ex vriendin is, werd de totaalstand als mijn verbruik vermeld en kreeg ik een voorschot van over de 300 euro. NIET normaal. Want ik woon er al 15 jaar, heb altijd Essent gehad als leverancier, en in de laatste samenstelling had ik daar een gezin met 2 volwassenen en 3 kinderen en dan nog eens mijn 3 dochters om het weekend, en zelfs toen was mijn voorschot niet zo hoog. Dus ik gebeld. Ja sorry, ik kan het niet meer tegen houden, maar zet u de voorschot voor een paar maanden op 80 euro. Ach ja.....dat maar gedaan. En wat schetst mijn verbazing? Mijn meter word op nieuw uitgelezen en BAM direct die voorschot weer verdubbeld. Dat terwijl ik ALLEEN toestemming gaf voor het UITLEZEN en ADVISEREN. Niet om mijn voorschot dan ook maar direct te veranderen. Helemaal niet , o.dat ik 12 augustus zonnepanelen krijg en dus ga terugkeren, wat ik ook tegen de fractiemedewerker van Essent gezegd heb. Dus UITLEZEN en ADVISEREN mag, maar ik beslis zelf of mijn voorschot aangepast word. Dus een cashback vergoeding of bol.com binnen van Essent was op zijn plaats geweest. Want tot op de dag van vandaag staat mijn verbruik op het dataverbruik van de meters, die 2 jaar terug al geplaatst zijn. De eindcijfers van de vorige contract, die 10 Juli 2020 naar een ander adres verhuisde, zijn nog steeds niet verwerkt.

Geen idee nog

Ik ben o ergestapt heb ook meterstanden doorgegeven. Maandbedrag is afgehouden. En verder hoor ik niets. Dus ik ga ervan uit dat het goed is.

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.

Slech

Heb geen goede overstap gehad de aanmelding werdt er steeds uitgegooid , ben weer overgestapt naar een andere energie leverancier, Essent is geen aanrader van mij En Essent is veel te duur qua tarieven en termijnbedrag

tevreden

alles vlot verlopen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Is goed geregeld heeft er zelf niets voor te doen

• De wijze waarop het contact is verlopen

het was een goed gesprek

Snelle service, leuk welkomstcadeau

Zeer leuk welkomscadeau. En door eerdere ervaring zijn jullie te vertrouwen

Redelijk

De overdracht van de meterstanden liep niet goed jammer. Verder ben ik wel tevreden.

Prima overstap

Ben net overgestapt en tot op heden nog geen klachten

voorlopig goed

ik wacht nog tot ik de eindafrekening krijg van mijn vorige leverancier met het oog op hun boete die jullie daarna voor mij gaan betalen zoals is afgesproken.

Probleemloos verlopen

Lotte en correcte afhandeling

Ongemerkt overgestapt

Van de overstap niks gemerkt. Alles goed geregeld door essent. Nu maar afwachten of we aan de rekening verschil merken want dat is het belangrijkste.

Als is goed verlopen

Als is goed verlopen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Tot nu toe alles goed verlopen ...

... maar helaas de boete moeten voorschieten had ik even niet ingecalculeerd.. uiteraard betaald Essent dit. Maar pas na 6 weken ofzo uit mijn hoofd gezegd. En verder ga ik nog werken hoe Essent het gaat doen

Snel en correct overgenomen

vriendelijke klantenservice, bekwame mensen

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer