Hi Coosje, Wat balen om te horen dat het met de verhuizing destijds niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Is het inmiddels wel opgelost? Mochten wij je ooit met iets van dienst kunnen zijn of bij kunnen helpen dan horen we dat graag! Groetjes, Webcare | Essent
Dank je wel voor al je jaren trouwe dienst Gerda! Op naar nog vele mooie jaren samen! :-)
Leuk dat je opnieuw voor ons gekozen hebt, dankjewel hiervoor!
Dankjewel voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Mocht je eens vragen hebben dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Dankjewel voor deze mooie woorden! Hier worden we blij van :)
Goedemorgen Hans, Dank voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent, en dat al ruim 40 jaar! Je geeft aan dat je tijdens je verhuizing een half jaar geen energie van ons hebt afgenomen en daardoor je Thuisvoordeel korting verloor. Dat mag niet de bedoeling zijn! Ik wil dit graag voor je nakijken. Kun je ons via onze social kanalen (Facebook of Instagram) benaderen of anders via 0900-1550 contact met ons opnemen. Dan kijken wij dit voor je na! Groet, Jo
Goedemorgen Jan, Wat fijn om dit te lezen zeg! Daar doen wij het iedere dag weer voor. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan horen we dat uiteraard graag van je. Groet en maak er een mooie maandag van! Jo
Dag Joop, Fijn om te horen dat je tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven! Dat vinden wij heel erg belangrijk en zijn dan ook erg blij met deze 8! Mocht je vragen hebben dan horen we dat graag van je. Maak er een mooie start van de week van! Groet, Jo
Goedemorgen Joke, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat alles zo duidelijk en overzichtelijk is! Mocht je vragen hebben aan ons in de toekomst, dan horen we dit graag van je! Groet, Jo
Goedemorgen Fred, Dank voor je eerlijke review en mooi om te zien dat je ondanks je onvrede over de communicatie m.b.t. de tarieven, toch op een 8 uit komt! Ik kan het mij voorstellen dat je het jammer vindt wanneer je ziet dat nieuwe klanten een ander tarief krijgen dan bestaande klanten en dat je het belangrijk vindt dat we hier transparant in zijn als het gaat om de communicatie. We nemen deze feedback zeker mee! Laat het ons gerust weten wanneer je vragen aan ons zou hebben. Nogmaals dank voor je review en een goed weekend gewenst. Groet, Jo
Goedemorgen Tony, Dank voor de mooie review en wat fijn om te lezen dat nooit negatieve ervaringen met ons hebt gehad. Super! Laat het ons gerust weten in de toekomst wanneer je vragen aan ons zou hebben. Maak er een heel mooi weekend van! Groet, Jo
Hoi Erno, Dank voor deze mooie review, dat waarderen we! Fijn dat je zo tevreden bent. Laat het gerust weten wanneer je vragen aan ons zou hebben. Goed weekend gewenst! Groet, Jo
Hoi Frans, Dank voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Mochten er vragen zijn in de toekomst dan horen we dit uiteraard graag van je. Groet en maak er een mooi weekend van, Jo
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.