Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring is goed maar deze email werd naar het verkeerde email-adres gestuurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het naar het verkeerde email adres is gestuurd. Onze excuus voor dit ongemak. We zullen deze niet meer gebruiken. Wel fijn om te lezen dat u voor de rest tevreden bent over TVM Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze Dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en deskundig tevreden over de af handeling en de manier waarop we met elkaar omgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor tijd en fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Graag even tel contact op nr 0646715189

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de tijd en moeite hebt genomen om uw ervaringen te delen. Wij zullen zoals door u aangegeven telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nooit geen problemen, prima maatschappij...

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over de producten en diensten van TVM Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Deze is averechts t.o.v eerdere meldingen. Voorheen verliep alles gladjes, dit keer zeer moeizaam. Ik ben nu eigenlijk persoonlijk wel klaar met TVM. Ik dacht altijd dat TVM het beste zocht voor haar klanten, maar de positie t.o.v. andere en onderlinge verzekeringsmaatschappijen zijn toch belangrijker. Mijn vertrouwen voor privé en zakelijk is weg. Bellen mag gerust maar zal weinig effect meer hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de tijd en moeite hebt genomen om uw ervaringen te delen. We vinden het heel erg vervelend dat uw ervaringen geen positieve is. We zullen telefonisch contact met u opnemen om een en ander te bespreken en hopelijk kunnen wij u vertrouwen weer terug winnen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deskundigheid kan ik niet beoordelen. Schadeuitkering is niet verzonden naar afgesproken ontvanger. Uitgekeerde bedrag was aanvankelijk ook verkeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw mooie cijfers. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de enquête heeft ingevuld. We zijn blij met de cijfers die u ons geeft. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tot op heden de ervaring dat er serieus gekeken wordt naar de toedracht van de schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw tijd en uw beoordeling. Uw feedback met betrekking tot de bereikbaarheid en snelheid afhandeling zullen wij meenemen in de ontwikkeling van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de producten en diensten van van TVM verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Wij begrijpen uw onbegrip en frustratie. Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over uw schadeafhandeling. Ik ga dit aan de afdeling schade doorgeven. Wij hopen dat alles snel naar tevredenheid wordt opgelost. met vriendelijke groet, Donja schademeldingsdienst

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

WIJ ZIJN SNEL EN EFFECTIEF GEHOLPEN DOOR TVM EN DE OPEL GARAGE ALHIER.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dit is een beoordeling waar we heel erg trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw verbeterpunt nemen wij mee in de ontwikkeling van onze dienstverlening. Hartelijk dank voor uw tijd en beoordeling. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dit is een beoordeling waar we trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor de mooie cijfers. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de enquête heeft ingevuld. We zijn blij met het cijfer dat u ons geeft. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te lezen dat uw ervaringen met TVM zo positief zijn. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima. Ben alleen enorm geschrokken van de hoogte van het bedrag (voor zo'n kleine deuk), maar gelukkig ben ik goed verzekerd :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor de mooie cijfers. Een schadebedrag kan soms zo maar tegenvallen. Mocht u ons in de toekomst weer nodig zijn, dan staan wij natuurlijk graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle afhandeling. Goed geregeld ondanks dat er door het schade bedrijf in 2 x de schade werd gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Goed om te lezen dat uw ervaringen met TVM zo positief zijn. We doen ons best om dit in de toekomst zo te houden. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ten eerste is er een opsplit tussen Ladingschade en blikschade. Ladingschade hebben goede expertise in huis en doen echt e.e.a. bekijken voor de schade post zo laag mogelijk te houden op de meest economische manier. Afdeling blikschade staat mijn inziens iets lager in het aanzien. Ik mis af en toe de doordachtheid in een schade en herleidt dat dan uit de vragen die gesteld worden. Er mag mijn inziens iets feller en iets meer buiten de bandbreedte op de schuldige gezeten worden . Met name het verhalen van de bijkomende kosten ( zoals berging van getrokken voertuigen , naar de spuiter brengen en halen ) deze kosten worden vaak niet of gedeeltelijk vergoed omdat dit volgens de tegenstander te duur is terwijl deze wel degelijk kosten zijn die gemaakt moeten worden door toedoen van de schade door de schuldige en de andere partij dan niet de dupe moet zijn. Dit is een voorbeeld waarvan ikzelf vind dat er harder en dieper opgetreden kan worden naar de andere verzekeringsmaatschappij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen. Wij nemen de door u gegeven feedback mee naar de afdeling schade materieel. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de enquête heeft ingevuld. Wij zeer blij met het cijfer dat u ons geeft. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw tijd en fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

Over TVM schade

TVM verzekeringen is in 1962 opgericht door een aantal vervoerders. Onze verzekerden zijn eigenlijk onze aandeelhouders, aan hen leggen we verantwoording af. TVM biedt verzekeringsoplossingen voor transport over de weg, transport over het water en de automotive branche. De coöperatie TVM heeft geen winstoogmerk. TVM kiest voor een coöperatieve organisatievorm omdat de verzekerden van TVM met lidmaatschap een actieve en betrokken rol kunnen spelen in het bepalen van het beleid van de TVM groep. Voorop staat het belang van verzekerden in hun branche.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.