Schades worden correct en daar waar het kan snel afgewikkeld.

Zeer tevreden. Enige zeer kleine opmerking is dat onze referentie niet wordt overgenomen als wij de schade later hebben ingediend dan de tegenpartij. Dat geeft wat extra zoekwerk voor ons in de vervolgcommunicatie van de schade en de factuur met de doorbelasting van ons eigen risico die wij dan ontvangen.

• Snelheid van de afhandeling

Goed om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent. Uw verbetertip nemen wij graag mee in de ontwikkeling van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

Heel goed

de correspondentie met de T V M was heel goed alleen de communicatie met schadenet was niet optimaal

• Snelheid van de afhandeling

Fijn dat u de enquete heeft ingevuld. Wij zijn blij met het cijfer dat u ons geeft. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

Perfecte verzekeringsmaatschappij

Alles keurig geregeld.

• Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor de mooie cijfers. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

Groeten aan Hetty en alle collega's

Beste TVM-ers, Als jullie vragen om een beoordeling, dan vind ik dat een mooie gelegenheid om een compliment te maken naar alle schadebehandelaars bij TVM. De communicatie is snel en zakelijk en eigenlijk hebben we nooit een meningsverschil over de afwikkeling. Wat opvalt is dat TVM scherp probeert te kijken en niet altijd de makkelijkste weg kiest. Dat zijn de leukste gevallen en daarin stelt TVM nooit teleur. Soms maken we TVM ook "andersom" mee en dan geldt dat ook. Dat maken we bij andere verzekeringsmaatschappijen echt wel eens anders mee. En zonder iemand tekort te willen doen geldt dat vooral voor Hetty Weijermars. Onze indruk is dat zij echt vecht voor ons belang. Top. Zoals bij de commerciële mensen bekend is, weegt dit absoluut mee in de beslissing waar we onze verzekeringen onderbrengen. Dus ga zo door met elkaar, dan gaan wij zeker door met TVM! Met vriendelijke groet, André Pluimers algemeen directeur Bolk Transport BV

• Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice schade

Prima verzekeraar !

• Snelheid van de afhandeling

STALKERS BEEINDIGEN POLIS ONMOGELIJK!!!!

Op 1 januari heb ik de onderneming verkocht waarbij de boot op naam stond op 1 januari is de boot uit de balans gehaald en los van de onderneming gekoppeld. En de boot is in Februari particulier verkocht. Na een telefoontje met jullie leek mij dit afdoende. Hiervan heb ik ook bewijs dat ik met jullie gebeld heb. In april of mei geen idee wanneer werd mijn polis verlengt alleen ik heb de polis punt 1 niet nodig en punt 2 is de boot niet meer in mijn bezit. Verast is zacht uitgedrukt toen ik gebeld werd door de debiteuren afdeling met de mededeling dat de polis betaald moet worden. De toon en manier van benaderen vindt ik van de gekke. Waarom wordt er niet geluisterd? IK HEB GEEN BOOT MEER EN IK GA NIET BERTALEN VOO IETS WAT IK NIET HEB! Maar het wordt nog veeeeeelllll gekker geloof het of niet. Vervolgens wordt ik weer gebeld door een andere afdeling dat je niet telefonisch kan opzeggen. Ik zou zeggen zorg er dan voor dat iedereen op de hoogte is hiervan want ik heb gebeld. Geen probleem neem ik aan dat jullie dit regelen? Nee er moet een mail naar pleziervaart@tvm.nl met een bewijs en dan wordt het met terug werkende kracht geregeld. Oke fijn al deze commotie en rare manier van zaken doen want jullie hebben hier helemaal geen bewijs van nodig ik zeg die stomme polis op maar goed ik heb de koopovereenkomst waar jullie geen zak mee te maken hebben gemaild. Maar de kous is nog steeds niet af. Ik verneem niks meer maar ik wordt nu al meermaals door de nieuwe eigenaren van het bedrijf gebeld dat TVM probeert een polis te innen van een rekening waar ik helemaal toegang tot heb. BIZAR DIT!!!!

Goede ervaring met TVM!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Over 4 maanden aanrijding gehad met enkel stoffelijke schade aan vrachtwagen,nog steeds niet vergoed,gedacht begint te spelen om over te schakelen naar andere verzekering,totaal geen service,stel mij de vraag bij een zwaarder ongeval?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dat in mijn ogen eenvoudige zaken te traag worden afgehandeld
  • Snelheid van de afhandeling

Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen dit mee als verbeterpunt en zijn blij dat u ons dit als feedback geeft. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

Goed en snel
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn blij met het cijfer dat u ons geeft. Dank u wel!! Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

• Snelheid van de afhandeling

Altijd vriendelijk en correct geholpen aan de telefoon!
  • Snelheid van de afhandeling

Dit is een beoordeling waar we trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

Goed advies en snelle afwerking.
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor u mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

* afgelopen jaar een auto ongeluk gehad waarnaar mijn auto total los was verklaard, het enige nadeel aan de afhandeling vond ik persoonlijk dat ik toen zonder auto zat en niet gewoon een tijdelijke leen auto kon krijgen voor een week bijvoorbeeld, maar dit stond in de polis werd mij verteld dus had ik misschien achteraf kunnen weten. maar op dat moment is het erg vervelend om het een en ander te moeten regelen en dan ook je hele planning moet aanpassen omdat je ook geen auto meer hebt en dus eigenlijk vrij weinig kan (bijvoorbeeld het snel zoeken naar een nieuwe auto). verder zeker heel tevreden over de afhandeling van de schade!
  • Snelheid van de afhandeling

Hartelijk dank voor u feedback. Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de afwikkeling van de schade. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

• Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

• Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn blij met het cijfer dat u ons geeft. Dank u wel. Donja Frontoffice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb in mei van dit jaar een aanrijding gehad. Iemand heeft mij van achter aangereden. Foto's zijn opgestuurd naar schadeexpert. Nu wordt beweerd dat mijn achterlicht een bumper al kapot waren voor dé aanrijding. Terwijl ik zeker weet dat dat zeker niet het geval is. Nu moet ik eigen risico en achterlicht zelf betalen twv 165, euro. Heb gebeld naar tvm maar werd helemaal niet wijzer van de mw die ik heb gesproken. Ze stelde voor een expert te sturen terwijl de auto al genaakt was en zij dat ook wel wist. Ze was totaal niet vriendelijk. Ik betaal ontzettend veel geld voor jullie verzekering en dan kunnen jullie niet eens bemiddelen tussen mij en de verzekering van dé tegenpartij. Ik heb maar te betalen. Daar ben ik zeer verbolgen over
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u voor uw reactie. We vinden het erg vervelend dat uw ervaring geen positieve is. Ik heb navraag gedaan en uw klacht doorgespeeld naar een collega. Zij gaat u benaderen en hopelijk wordt het snel naar tevredenheid opgelost. Donja Frontoffice

• Snelheid van de afhandeling

Hartelijk dank voor uw tijd en de fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

• Snelheid van de afhandeling

Goed om te lezen dat uw ervaringen met TVM verzekeringen positief zijn. Wij doen ons best om dit in de toekomst zo te houden. Met vriendelijke groet, Donja Schademeldingsdienst

Zeer deskundig en een goed verzekerings pakket
  • Snelheid van de afhandeling

Dit is een beoordeling waar we trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelheid scoort laag omdat wij een aantal keren achter zaken aan hebben moeten bellen welke in onze beleving zouden moeten worden opgepakt binnen de organisatie.
  • Snelheid van de afhandeling

Fijn dat u de enquête heeft ingevuld. Uw feedback nemen wij mee zodat u hopelijk in de toekomst ook daar tevreden over zult zijn. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

Sinds januari 2018 verzekerd bij TVM. Kan nog geen objectieve mening geven, te kort voor bij TVM verzekerd. Maar tot op heden tevreden
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw mooie cijfers. Fijn om te lezen dat u tevreden bent, ondanks dat u nog maar recent bij ons verzekerd bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

update van mijntvm > mijntvm zonder overleg en niet volledig?
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben uw vraag doorgespeeld naar de juiste afdeling. Deze zullen dan ook contact met u opnemen met betrekking tot mijn TVM. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Schades in het buitenland waarbij met buitenlandse correspondenten gewerkt wordt en silo schades duren vaak veel te lang voor deze afgehandeld worden, waardoor wij daar door tegenpartij op aangesproken worden en dus weer onnodig werk van hebben.
  • Snelheid van de afhandeling

Dank u wel voor uw feedback. We hebben de door uw gegeven ervaringen doorgespeeld naar de juiste afdeling. Zowel buitenland als de transport afdeling zijn hiervan op de hoogte gesteld zodat zij kunnen werken aan verbetering van de door uw gegeven feedback. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring is goed maar deze email werd naar het verkeerde email-adres gestuurd
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang N.v.t.
  • Snelheid van de afhandeling

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het naar het verkeerde email adres is gestuurd. Onze excuus voor dit ongemak. We zullen deze niet meer gebruiken. Wel fijn om te lezen dat u voor de rest tevreden bent over TVM Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

Over TVM schade

TVM verzekeringen is in 1962 opgericht door een aantal vervoerders. Onze verzekerden zijn eigenlijk onze aandeelhouders, aan hen leggen we verantwoording af. TVM biedt verzekeringsoplossingen voor transport over de weg, transport over het water en de automotive branche. De coöperatie TVM heeft geen winstoogmerk. TVM kiest voor een coöperatieve organisatievorm omdat de verzekerden van TVM met lidmaatschap een actieve en betrokken rol kunnen spelen in het bepalen van het beleid van de TVM groep. Voorop staat het belang van verzekerden in hun branche.