9

Prima service

Goede ervaring met TVM!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Over 4 maanden aanrijding gehad met enkel stoffelijke schade aan vrachtwagen,nog steeds niet vergoed,gedacht begint te spelen om over te schakelen naar andere verzekering,totaal geen service,stel mij de vraag bij een zwaarder ongeval?
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dat in mijn ogen eenvoudige zaken te traag worden afgehandeld
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen dit mee als verbeterpunt en zijn blij dat u ons dit als feedback geeft. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en snel
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd vriendelijk en correct geholpen aan de telefoon!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dit is een beoordeling waar we trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies en snelle afwerking.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor u mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

* afgelopen jaar een auto ongeluk gehad waarnaar mijn auto total los was verklaard, het enige nadeel aan de afhandeling vond ik persoonlijk dat ik toen zonder auto zat en niet gewoon een tijdelijke leen auto kon krijgen voor een week bijvoorbeeld, maar dit stond in de polis werd mij verteld dus had ik misschien achteraf kunnen weten. maar op dat moment is het erg vervelend om het een en ander te moeten regelen en dan ook je hele planning moet aanpassen omdat je ook geen auto meer hebt en dus eigenlijk vrij weinig kan (bijvoorbeeld het snel zoeken naar een nieuwe auto). verder zeker heel tevreden over de afhandeling van de schade!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor u feedback. Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de afwikkeling van de schade. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Monique Frontoffice.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn blij met het cijfer dat u ons geeft. Dank u wel. Donja Frontoffice

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb in mei van dit jaar een aanrijding gehad. Iemand heeft mij van achter aangereden. Foto's zijn opgestuurd naar schadeexpert. Nu wordt beweerd dat mijn achterlicht een bumper al kapot waren voor dé aanrijding. Terwijl ik zeker weet dat dat zeker niet het geval is. Nu moet ik eigen risico en achterlicht zelf betalen twv 165, euro. Heb gebeld naar tvm maar werd helemaal niet wijzer van de mw die ik heb gesproken. Ze stelde voor een expert te sturen terwijl de auto al genaakt was en zij dat ook wel wist. Ze was totaal niet vriendelijk. Ik betaal ontzettend veel geld voor jullie verzekering en dan kunnen jullie niet eens bemiddelen tussen mij en de verzekering van dé tegenpartij. Ik heb maar te betalen. Daar ben ik zeer verbolgen over
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u voor uw reactie. We vinden het erg vervelend dat uw ervaring geen positieve is. Ik heb navraag gedaan en uw klacht doorgespeeld naar een collega. Zij gaat u benaderen en hopelijk wordt het snel naar tevredenheid opgelost. Donja Frontoffice

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw tijd en de fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Donja Frontoffice

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Goed om te lezen dat uw ervaringen met TVM verzekeringen positief zijn. Wij doen ons best om dit in de toekomst zo te houden. Met vriendelijke groet, Donja Schademeldingsdienst

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en een goed verzekerings pakket
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dit is een beoordeling waar we trots op zijn. Dank u wel voor uw tijd en uw reactie. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelheid scoort laag omdat wij een aantal keren achter zaken aan hebben moeten bellen welke in onze beleving zouden moeten worden opgepakt binnen de organisatie.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de enquête heeft ingevuld. Uw feedback nemen wij mee zodat u hopelijk in de toekomst ook daar tevreden over zult zijn. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sinds januari 2018 verzekerd bij TVM. Kan nog geen objectieve mening geven, te kort voor bij TVM verzekerd. Maar tot op heden tevreden
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw mooie cijfers. Fijn om te lezen dat u tevreden bent, ondanks dat u nog maar recent bij ons verzekerd bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

update van mijntvm > mijntvm zonder overleg en niet volledig?
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben uw vraag doorgespeeld naar de juiste afdeling. Deze zullen dan ook contact met u opnemen met betrekking tot mijn TVM. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Schades in het buitenland waarbij met buitenlandse correspondenten gewerkt wordt en silo schades duren vaak veel te lang voor deze afgehandeld worden, waardoor wij daar door tegenpartij op aangesproken worden en dus weer onnodig werk van hebben.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw feedback. We hebben de door uw gegeven ervaringen doorgespeeld naar de juiste afdeling. Zowel buitenland als de transport afdeling zijn hiervan op de hoogte gesteld zodat zij kunnen werken aan verbetering van de door uw gegeven feedback. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring is goed maar deze email werd naar het verkeerde email-adres gestuurd
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het naar het verkeerde email adres is gestuurd. Onze excuus voor dit ongemak. We zullen deze niet meer gebruiken. Wel fijn om te lezen dat u voor de rest tevreden bent over TVM Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u onze Dienstverlening waardeert. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en deskundig tevreden over de af handeling en de manier waarop we met elkaar omgaan.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor tijd en fantastische beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Graag even tel contact op nr 0646715189
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de tijd en moeite hebt genomen om uw ervaringen te delen. Wij zullen zoals door u aangegeven telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nooit geen problemen, prima maatschappij...
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over de producten en diensten van TVM Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst.

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Deze is averechts t.o.v eerdere meldingen. Voorheen verliep alles gladjes, dit keer zeer moeizaam. Ik ben nu eigenlijk persoonlijk wel klaar met TVM. Ik dacht altijd dat TVM het beste zocht voor haar klanten, maar de positie t.o.v. andere en onderlinge verzekeringsmaatschappijen zijn toch belangrijker. Mijn vertrouwen voor privé en zakelijk is weg. Bellen mag gerust maar zal weinig effect meer hebben.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u de tijd en moeite hebt genomen om uw ervaringen te delen. We vinden het heel erg vervelend dat uw ervaringen geen positieve is. We zullen telefonisch contact met u opnemen om een en ander te bespreken en hopelijk kunnen wij u vertrouwen weer terug winnen. Met vriendelijke groet, Monique Schademeldingsdienst

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deskundigheid kan ik niet beoordelen. Schadeuitkering is niet verzonden naar afgesproken ontvanger. Uitgekeerde bedrag was aanvankelijk ook verkeerd.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Algemeen tevredenheidscijfer
  • Informatie over de voortgang
  • Bereikbaarheid
  • Deskundigheid behandelaar
  • Snelheid van de afhandeling
  • Klantvriendelijkheid

Over TVM Verzekeringen

Over TVM schade

TVM verzekeringen is in 1962 opgericht door een aantal vervoerders. Onze verzekerden zijn eigenlijk onze aandeelhouders, aan hen leggen we verantwoording af. TVM biedt verzekeringsoplossingen voor transport over de weg, transport over het water en de automotive branche. De coöperatie TVM heeft geen winstoogmerk. TVM kiest voor een coöperatieve organisatievorm omdat de verzekerden van TVM met lidmaatschap een actieve en betrokken rol kunnen spelen in het bepalen van het beleid van de TVM groep. Voorop staat het belang van verzekerden in hun branche.

Filter op Taal