Goede communicatie en goede service

Heel gemakkelijk afspraken gemaakt die ook nagekomen werden en de installatie was zeer goed.

Super goede informatie

Prima afspraken en netjes nagekomen

Duidelijk afspraken en op korte termijn netjes werk geleverd

Fijne communicatie en snelle service

Prettig gesprek, duidelijke informatie en mooie panelen!

Geweldig gehopen

Goede uitleg bij eerste gesprek en bij montage vriendelijke werkmannen ook goede uitleg van de app en werkwijze is een aanrader

Duidelijke uitleg en soepele plaatsing

De adviseur neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Dankzij de betaalconstructie via Verasolar zijn zonnepanelen van hoge kwaliteit ook betaalbaar zonder zelf direct een grote investering te moeten doen.

moeizame afhandeling maar wel netjes opgelost

het informatie gesprek was goed. Echter werd er gezegd met een bepaald inkomen geen probleem nou dat was niet waar ze willen nog meer zien dan bij de hypotheek aanvraag. dat vond ik wel erg storend. Vera,Solar heeft wel hun best gedaan om het goed te regelen. Alleen tekenen dat is wel lastig. dat kan niet met greenloans alleen met Defam.

Duidelijke informatie en netjes geplaatst

Eerste gesprek gaf een duidelijk beeld van de mogelijkheden. Tijdens de wachttijd nog het aanbod voor een nieuwere versie van de panelen ontvangen. Goede service voor de klanten! Plaatsing van de 21 panelen verliep netjes. Vriendelijke mensen en duidelijke uitleg van de app.

Prima vakwerk verricht, ging allemaal snel en voorspoedig. Alles weer keurig achter gelaten!

Vanaf het eerste bezoek van de verkoper van Vera Solar is het een soepel lopend proces geweest.

Fantastisch, vanaf het eerste bezoek tot aan het telefoontje achteraf toen alles geïnstalleerd was en up en running over hoe het ging!

Goede snelle levering

Van tevoren duidelijke uitleg gehad over hoe het werkt en daarbij een goed advies over de aanschaf. Duidelijke communicatie over montagedatum ook met het installatie bedrijf over andere vragen.

Duidelijk verhaal, goed geregeld

Begin dit jaar offerte opgevraagd, afspraak gemaakt, duidelijk en eerlijk verhaal. Eind maart is de installatie op vakkundige manier geplaatst binnen één dag. 16 panelen plus omvormer. Netjes gemonteerd, goede uitleg en aardige monteurs. Kwaliteit kost wat meer, maar daar heb je ook langer plezier van, vanaf dag 1!

Snel, professioneel, netjes

Vanaf het eerste contact via Facebook en vervolgens telefonisch netjes en correct in de communicatie. De vertegenwoordiger die bij ons thuis kwam legde alles duidelijk uit. Na het tekenen van de overeenkomst was het alleen wachten op de plaatsing, een kleine vertraging als gevolg van wachten op betere zonnepanelen was het 12 april zover. Het 3 man sterkt montage team had onze installatie binnen no-time op een zeer nette wijze afgehandeld.

Snel geplaatst

Er wordt goed en netjes gewerkt.

Uitstekende voorlichting en installatie.

Bedrijf met zeer kundig personeel voor zowel voorlichting/verkoop als voor de installatie. Alles is prima verlopen.

Netjes en snel geregeld; netjes en snel geplaatst

Via social media bij Vera Solar uitgekomen. Deze mensen lieten mij op een ontspannen en duidelijke manier kennis maken met de wereld van de zonen energie. Het papieren geregel werd door Vera Solar zeer goed en geduldig begeleid. De mannen die de installatie kwamen plaatsen werkten heel netjes en waren gezellig. Voor mij alleen maar goede ervaringen!

Van begin tot eind goed geregeld!

Deskundig advies en belang klant staat centraal. Installatiebedrijf, prima vaklui, overleggen en denken mee voor beste oplossing aanleg. Goede service zoals belasting teruggave. Niet de goedkoopste maar wel een prima deal!

Alles perfect geregeld

Super goede en snelle service. Fijne man ( Dominique) om mee aan tafel te zitten, zeer professioneel, eerlijk en hij komt zijn afspraken na Wil ook een compliment geven aan de installateurs Ze denken goed met je mee over het hele proces Mvg Van Zoelen

Fijne ervaring alles wordt netjes geregeld en afspraken worden nagekomen

Prettige ervaring, goed contact en afspraken die nagekomen worden dus wat mij betreft een aanrader.

Zeer klantvriendelijk. Komen afspraken na. Uitstekende monteurs

Goed, maar met een maar

Intro gesprek ging goed. Helder qua product verkoop. Technisch elementen ben ik een leek. Procedure is een beetje onduidelijk. Aandachtspunten naar mijn inziens: Werkwijze is na mijn mening wat informeel. Je betaald de hele bedrag voordat je wat concreets hebt. Dat zorgt voor veel onzekerheid. Minpunt: de bedoeling was dat je voor even een ondernemer omdat je zelf energie opwekt. En niet veel later ben je weer ondernemer af bent. Nu duurt het enkele jaren. En kost het mij per jaar 100 euro aan kosten voor de belastingadviseur om omzetbelasting te regelen. Verder ben ik best wel tevreden.

alles zeer goed geregeld

Vanaf het eerste gesprek zijn wij goed begeleid in de aanschaf van de zonnepanelen. De afhandeling van vragen was goed en de uiteindelijke plaatsing prima.

Geweldig komen alle afspraken na.

Goeie voorlichting nette adviseur en komen alle afspraken netjes na van A tot Z alles goed geregeld.

Zeer tevreden over de zonnepanelen en de installatie.

Bij het gesprek met de adviseur van Vera Solar werd er een duidelijk verhaal verteld (en geen gladde verkooppraatjes). Er was er ruim gelegenheid voor het stellen van vragen. Ik was ook erg blij met de hulp van de belasting adviseur, die via Vera Solar was ingeschakeld in verband met de BTW. Helemaal top was het aanbod voor een nieuwer type paneel, waardoor de opbrengst nog gunstiger werd. Vier dagen geleden zijn de panelen geplaatst, dit ging zeer netjes en de vriendelijke installateurs deden hun werk deskundig. Al met al zeer tevreden!

Marssteden 70 7547 TD Enschede