Prima bedrijf om mer samen te werken

Goede afspraken kunnen maken met dit bedrijf over levertijd van de panelen. Ook wanneer we vragen hadden werden we snel geholpen. Ook al had dit bedrijf niet gelijk antwoord dan zorgden ze in korte tijd voor het juiste antwoord. Misschien niet de goedkoopste in de markt maar wel 1 met uitstekende service. De prijs kwaliteit is dan ook prima

Goed bedrijf

Kreeg snel een goede prijsopgave, plaatsing van de panelen was ook goed geregeld. Binnen 1 dag alles afgewerkt, aardige monteurs ook.

Ervaren zoals afgesproken

Ze doen wat ze zeggen.

Professioneel, eerlijk en transparant!

Vanaf het eerste contact aan de telefoon, het adviesgesprek en de montage, is alles vlekkeloos verlopen! Wij zijn erg tevreden over de gang van zaken en zijn erg blij met het eindresultaat. Wij bevelen Vera Solar zeker aan!

Goede service. Alles is netjes geplaatst

Van begin tot eind goede uitleg. Goed bereikbaar. Denken mee. Alles is netjes geplaatst

Redelijk tot goed

Mijn ervaring is goed maar de levertijd was 3 maanden langer dan toegezegd.

Redelijk tot goed

Mijn ervaring is goed maar de levertijd was 3 maanden langer dan toegezegd.

Keurig bedrijf

Erg fijn dat er een adviseur aan huis komt om alles te bekijken en uit te leggen. Montage ging vlot en de monteurs hebben alles netjes achtergelaten en niet onbelangrijk alles werkt top. Verasolar zal ik dus zeker aanbevelen.

In één woord, super..

Erg goed contact, snelle service, zeer goede vriendelijke monteurs en bij vragen zeer snel contact. Een echte aanrader.

Behulpzaam vriendelijk en ze nemen de tijd voor je

Vanaf het eerste telefoontje de uitleg het advies, het plaatsen van de zonnepanelen en de omvormer tot alle papieren afwerking netjes altijd vriendelijk en behulpzaam, alleen maar een positieve ervaring.

Communicatie goed

Wij zijn erg blij met de panelen van verasolar. Wat ons vooral opviel was de tijd die de adviseur voor ons nam om alles uit te leggen. Want wij zijn een leek hierin. Toch werd alles heel simpel uitgelegd en beantwoordt. Het montage bedrijf dacht ook mee want wij hadden blijkbaar een lastig dak. Nu zit alles netjes erop. Het ligt er ook mooi op. Het werkt goed en via een appje kunnen wij alles bijhouden. Het voelt heel vertrouwd bij dit bedrijf.

Uitmuntend

Wij hebben nu de panelen 2 weken liggen en zijn ontzettend tevreden. We hebben eerst iemand bij ons thuis gehad die heel rustig alles aan ons heeft uitgelegd. Dit vond vooral mijn vrouw heel fijn want die had nergens verstand van maar ook daarin werd de tijd voor ons genomen. Alles werd voor ons geregeld, wat wij dus heel fijn vonden. Installatie werd professioneel gedaan. Ook de uitleg van de monteurs hoe alles werkt was ook een pluspunt. Wij vonden de werkwijze van verasolar heel aangenaam.

Uitermate prettig.

Uitermate prettig, vertegenwoordiger legde alles rustig uit, nam alle tijd en was zeker niet opdringerig. Het monteren van de panelen ging ook zeer prettig. Ondanks dat de monteur in zijn eentje kwam, ging het monteren van de panelen geweldig. Bij een probleem werd direct naar een oplossing gezocht en met ons overlegd zonder druk. Ook het contact met Vera solar en de nazorg verloopt goed. Kortom, wij zijn onder de indruk van de professionaliteit.

Goed adviesgesprek gehad met de adviseur. Montage snel geregeld. Hadden geen gedoe met lange levertijden. Monteurs waren zeer bekwaam, geen rouwdouwers.

Zijn tevreden met een kleine kanttekening

Voorlichting was duidelijk, doch bij uitvoering bleek dat de aansluiting naar de meterkast toch anders gemonteerd is dan gedacht.

Fijn bedrijf.

Vanaf eerste (telefonisch) gesprek tot gesprek met adviseur goede ervaring met Verasolar. Duidelijk en komen afspraken na. Montage is netjes gedaan. Kwalitatief goede panelen en omvormer. Al met al heel tevreden en zou Verasolar ook zeker aanbevelen.

Ze zij net en hebben goed werk geleverd

het was in word heel goed geregeld

ik zou wel een advies willen mee geven om de mensen niet telang in het ongewis zitten meschien tussen tijds even contact leggen hoe de stand van zakken is

Top tot in de puntjes geregeld

Duidelijk advies en goede financiële voorlichting alles word geregeld en in een halve dag de panelen geplaatst zoals wij dat wilden geen overbodige zichtbare leidingen gaten of draden . Kortom netjes !

Heel tevreden hoe alles gelopen is

Na het prettige verkoopgesprek met Vera Solar ben uitermate tevreden over de verdere afwikkeling van alles! Over de installatie van de panelen door Agrozon ben ik ook meer dan tevreden hoe zij dit aangepakt hebben, de monteurs waren heel vriendelijk en behulpzaam!

Prettig

Vanaf het begin gesprek tot de plaatsing alles prima geregeld

De uitleg door de adviseur was erg duidelijk. Bij vragen konden we bellen, altijd bereikbaar. De installatie verliep keurig en netjes. De monteurs hebben alles netjes achter gelaten, ze hebben zelfs nog gestofzogen. Kwaliteit is netjes en degelijk met langer garanties. Zou verasolar zeker aanbevelen wat ik ook al gedaan heb bij ons buren.

Top bedrijf

Goede uitleg gehad van de adviseur en alles word uit handen genomen. Snelle levering en de panelen liggen er mooi en strak op.

Betrouwbaar en degelijk bedrijf.

Onlangs hebben we onze installatie uitgebreid doordat we een elektrische vloer hebben laten aanleggen in onze woning. De eerste montage door Verasolar is 8 jaar geleden en wederom is alles perfect verlopen, we hadden dezelfde adviseur en installateurs als 8 jaar geleden. Verasolar is een solide en degelijk bedrijf uit het oosten des lands.

Alles netjes geregeld, zelf geen zorgen!