Fijne communicatie en goed overleg !!

Positieve ervaring

Vanaf eerste telefoontje, uitleg en advies en de montage van de panelen en omvormer alles netjes geregeld. Alleen maar een positieve ervaring eigenlijk.

Net bedrijf

Ik ben heel blij dat wij ervoor hebben gekozen om zonnepanelen te plaatsen. Vind het een prettig idee om zelfvoorzienend te zijn en bijna niks meer hoef te betalen aan de energiemaatschappij. Verasolar heeft het allemaal goed geregeld van advies gesprek tot de montage. Zou ze dan ook zeker aanbevelen.

Goed professioneel bedrijf met prima communicatie en montage.

Goede, duidelijke en vriendelijke communicatie nadat wij besloten hadden om de zonnepanelen via dit bedrijf te laten leggen. De monteurs die de panelen hebben geplaatst hebben keurig en professioneel werk verricht. Kortom een aanrader!

Goed materiaal, alleen de monteurs mogen wat beter nadenken tijdens montage

In contact gekomen met Vera Solar (VS) via een link op MSN.nl. Naast VS diverse opties bekeken betreffende het kopen of huren van zonne-energie systemen, echter is de financiering die aangeboden was zeer gunstig, zelfs gunstiger als die wat de gemeente (zeer beperkt) deed aanbieden (0,2 tot 0,4% rente en boetevrij extra aflossen. Na het accorderen zou het 10 tot 12 weken duren voordat het systeem geplaatst zou worden, maar uit eindelijk was dit maar 4 weken. Helaas door de oudere dakpannen (bijna 60 jaar oud) veel breuk en ondanks mijn stapel reserve dakpannen toch nog pannen te weinig, gezien de installateurs zich niet aanpaste aan de leeftijd van het dak en ook met een hamer/pick de aanpassingen voor de beugels maakte i.p.v. met een slijptol. Daardoor lagen een aantal pannen niet helemaal goed aangesloten en moest ik nog extra pannen gaan opzoeken, want deze hebben ze niet bij zich, dus altijd een 30-tal pannen op voorraad hebben minimaal! Verder leverde de installateur goed werk, luisterde verder goed naar de wensen en voerde de opdracht als gewenst verder uit en heb ik binnen 2 weken na het activeren van de monitoringsapp reeds 10% van mijn 'normale' verbruik al opgewekt. Ik heb wel 12 elementen i.p.v. de aanbevolen 10 elementen laten plaatsen, maar dat heb ik gedaan vanwege toekomstig hoger elektrisch verbruik. Vera Solar beveel ik zeker aan.

Vera Solar kan ik iedereen aanraden.

Duidelijke uitleg over de zonnepanelen gekregen, ik was er eerst sceptisch over, maar er is geen addertje onder het gras. De afhandeling van de formulieren ging vlot en was eenvoudig. De plaatsing ging gelukkig ook vlot en netjes. De mannen die ze hebben geplaatst waren vriendelijk en hebben keurig en professioneel werk verricht. Ik heb nu het gevoel dat ik een steentje bijdraag aan een groener klimaat !

Goed. Vooraf voldoende info. Goed bereikbaar. Interessant concept.

Goed. Vooraf voldoende info. Goed bereikbaar. Interessant concept.

De zonnepanelen waren in eerste instantie helaas niet goed gemonteeerd. Hoe vervelend dat ook even was, Vera solar nam zijn verantwoordelijkheid en binnen een week werd het opgelost .

Goede service.

Ivm defecte omvormer, contact gezocht met Vera Solar. Defect werd in eerste instantie niet goed doorgegeven. Maar via goed mail contact toch afspraak kunnen maken voor vervanging. Service is goed.

Goede ervaring, prima geregeld

Prima bedrijf, alles goed geregeld. Van advies tot installatie. Prima te bereiken en echt geïnteresseerd hoe alles verloopt. Ook meedenken in je situatie

probleemloos naar zonnestroom gaan

Al de contacten die ik gehad heb waren soepel en op tijd, vragen worden gelijk behandeld en de antwoorden zijn begrijpelijk en ter zake doende. Ook het contact met de montage ploeg was prettig, en niets is teveel om mij (de klant) een tevreden gevoel te geven. Bij het aanmelden van de PV-installatie was er een probleem ontstaan en binnen no-time had ik contact met de uitvoerende om mij bij te staan. Dus ga gerust in zee met ze want je krijgt een prima product voor een redelijke prijs met een groot gevoel van kwaliteit, tot de laatste schroef aan toe.

Na offerte acceptatie weinig communicatie

Nadat de offerte aanvaard was, was het moeilijk communiceren en geen tot weinig reacties op email. Hierna rechtstreeks met de installateur van de zonnepanelen contact opgenomen. Btw teruggave was goed geregeld.

Helpful throughout

The Vera Solar team has been very helpful from the start, also making sure that there was a smooth flow throughout the whole process. They make something complex looking feel very easy.

Betrouwbaar

Verasolar heeft ons goed geholpen en belde regelmatig of alles naar wens was of dat ze nog wat voor ons konden doen. Dat vond ik erg prettig.

Tevreden

Vera Solar komt zijn afspraken na

Goed bedrijf met prima communicatie en montage.

Vooraf goede communicatie zodat we wisten wat er ging gebeuren. En hele vriendelijke monteurs die het werk zeer netjes hebben gemaakt.

Alles werkt. De mannen werken rustig zonder vreselijke muziek uit een blaster.

Alles werkt. Prima

Fantastisch service

Vriendelijke verkoper en later monteurs. Alles in principe goed gedaan en zelf meer dan dat. Planning was 6 panelen op dak en 1 op schuurdak. Monteurs wisten ze echter alle 7 op dak te krijgen. Klasse. Wellicht zou informatie tussen verkoper en tijd van plaatsen beter kunnen. Ben paar keer gebeld met vragen waar ik het antwoord niet op wist.

Betrouwbaar bedrijf

Alle afspraken zijn op een fijne en betrouwbare manier nagekomen. Ons onzeker gevoel over de aanleg is door een bezoek van een technisch specialist weggenomen en werd het zelfs mogelijk om een extra paneel te monteren.

Prima service met direct overleg via Whatsapp.

Snelle levering staan altijd klaar als je vragen heb

Vriendelijke mensen zowel aan de telefoon als die het komen plaatsen netjes en snelle levering

Goede service.

Ze zijn niet de goedkoopste maar wel goed en komen de gemaakte afspraken na ook de afspraak binnen 3 maanden te leveren terwijl een ander een langere wachttijd te hebben.

Ze doen wat afgesproken is.

Sympathiek bedrijf wat zijn afspraken na komt.

Nadat de vertegenwoordiger was geweest die een goed en duidelijk verhaal had hebben wij besloten om met jullie in zee te gaan waar we heel blij mee zijn dat we dat gedaan hebben alles is gedaan zoals beloofd en de monteurs dachten mee hoe ze het beste konden leggen de afwerking was perfect en de uitleg hierover ook jullie waren iets duurder als de andere offertes maar dat is het dubbel en dwars waard ik ben blij dat ik voor jullie gekozen heb gr arie