Goed, maar met een maar

Intro gesprek ging goed. Helder qua product verkoop. Technisch elementen ben ik een leek. Procedure is een beetje onduidelijk. Aandachtspunten naar mijn inziens: Werkwijze is na mijn mening wat informeel. Je betaald de hele bedrag voordat je wat concreets hebt. Dat zorgt voor veel onzekerheid. Minpunt: de bedoeling was dat je voor even een ondernemer omdat je zelf energie opwekt. En niet veel later ben je weer ondernemer af bent. Nu duurt het enkele jaren. En kost het mij per jaar 100 euro aan kosten voor de belastingadviseur om omzetbelasting te regelen. Verder ben ik best wel tevreden.

alles zeer goed geregeld

Vanaf het eerste gesprek zijn wij goed begeleid in de aanschaf van de zonnepanelen. De afhandeling van vragen was goed en de uiteindelijke plaatsing prima.

Geweldig komen alle afspraken na.

Goeie voorlichting nette adviseur en komen alle afspraken netjes na van A tot Z alles goed geregeld.

Zeer tevreden over de zonnepanelen en de installatie.

Bij het gesprek met de adviseur van Vera Solar werd er een duidelijk verhaal verteld (en geen gladde verkooppraatjes). Er was er ruim gelegenheid voor het stellen van vragen. Ik was ook erg blij met de hulp van de belasting adviseur, die via Vera Solar was ingeschakeld in verband met de BTW. Helemaal top was het aanbod voor een nieuwer type paneel, waardoor de opbrengst nog gunstiger werd. Vier dagen geleden zijn de panelen geplaatst, dit ging zeer netjes en de vriendelijke installateurs deden hun werk deskundig. Al met al zeer tevreden!

Top bedrijf

Bedrijf komt zijn afspraken na. Zij regelen perfect de BTW-teruggave. Het installatieteam werkt zeer netjes (ruimen ook alles daarna op, incl stofzuigen). Conclusie: Zeer tevreden

Goede service, duidelijke uitleg

Fijne panelen, duidelijk verhaal

Goed geholpen van advies tot afhandeling

Goede service met goede installateurs. Netjes gewerkt en afgewerkt. Complimenten.

Erg goede Kwaliteit en Service

VeraSolar heeft kwalitatief goede zonnepanelen en altijd in contact met de klant. Bij vragen en financiële zaken helpen ze goed en staan je bij daar waar nodig. Je word als klant ook als een echte klant geholpen. De plaatsing duurde iets langer dan gepland ivm drukte en covid-19 lockdown. De plaatsing is zeer netjes gedaan en vriendelijk personeel. Alles word schoon en netjes achter gelaten. Al het personeel erg bedankt voor de service.

alles super netjes afgehandeld

keurig geregeld en geplaatst

Goede service en montage.

Goede en nuttige informatie van tevoren. Als je iets niet begrijpt krijg je goede uitleg. Update gehad zonder extra kosten. Vakbekwame en vriendelijke monteurs die de panelen netjes gemonteerd hebben.

Informatie van tevoren was goed en het product ook .Dat we een update kregen op de zonnepanelen vond ik een plus zonder iets meer te hoeven betalen. Geweldige Service Gr Peter

Door dat de installateurs niet op de hoogte waren en wij ook niet, duurde de klus een dag langer. De verkoper vertelde ons dat een stopcontact voldoende was voor de installatie. Dit had iets meer voeten in de aarde. Maar het is goed gekomen!

Wederom uitstekend...

Voor de tweede keer zonnepanelen via Vera Solar. Op onze vorige woning met plat dak achttien panelen laten monteren en op ons huidige huis twaalf. Ons huidige huis heeft een schuin leien dak, wat een extra montage uitdaging met zich meebrengt. Niet iedere leverancier monteert op een dergelijke dakconstructie. Net zoals de vorige keer heeft Vredenburg Installatietechniek de montage verzorgd. Monteurs Marcel en Marcel hebben uitstekend werk geleverd. Zij werken netjes, vlot en met een gezonde dosis humor. Top! Als kers op de taart een prachtige bos bloemen van Vera Solar.

Super bedrijf

Goede service als je iets niet begrijpt kan je altijd bellen en leggen ze het haarfijn uit in jip en janeke taal. Ook na het plaatsen van de zonnepanelen nog ff contact gehad over hoe de dag van plaatsing verlopen was. En zelfs een bloemetje gehad van verasolar. Ik zeg hellemaal happy met dit bedrijf dank jullie wel voor de zeer goede zorg uitleg en plaatsen top bedrijf.

Prima van begin tot eind alles keurig geregeld

Goede ervaring kan niets anders zeggen.

Geweldige heldere en duidelijke uitleg.

Vanaf het eerste moment wordt alles helder en duidelijk uitgelegd, zonder twijfel een betrouwbare leverancier die alles tot in de pintjes regelt.

De zonnepanelen zijn perfect op het dak geplaatst en de inventers zijn mooi opgehangen en de electra

De monteurs hebben de Elektra en inventers, in overleg, heel mooi opgehangen. De zonnepanelen zijn goed op het dak geplaatst

geweldig

goed bedrijf en vertellen je het echte verhaal wat het je gaat kosten komen hun afspraken

Vanaf het eerste bezoek tot aan de plaatsing top!

we hebben het als zeer goed ervaren zoals de mensen het hebben gedaan, zowel van de verkoop als de monteurs die alles hebben geplaatst. Vlotte service als je vragen had. De levertijd was iets minder, maar dat komt door de corona perikelen. Al met al een goede investering.

Kom maar op met die zon!

Plaatsing in april ging niet door. Corona gooide roet in het eten. Eigenlijk wel heel jammer omdat men buiten werkt. Monteurs zijn nagenoeg niet in huis geweest. En kwamen uit Friesland dus had eigenlijk geen probleem moeten zijn. De zomerzon mocht niet zijn werk doen. Uiteindelijk eind augustus geplaatst. In verhouden vrij prijzig en complete vooruitbetaling is eigenlijk ook van den zotte. Stel nou dat Verosolar de 1ste coronacrisis niet had overleeft.? Dan hadden wij een zeer grote strop gehad. Achteraf is het gelukkig goed gekomen maar ik vind niet dat jullie het complete bedrag op voorhand kunnen eisen! Elk de helft lijkt mij dan beter. Plaatsing ging vlot, leuke monteurs. Bedankt nog voor het prachtige boeket dat wij een tijdje later mochten ontvangen.

Goed en snel gedaan.

De monteurs die hier waren dachten goed met ons mee waar de panelen moesten komen. Daar waren wij zeer tevreden over.

Heel goed geregeld

De mannen waren er smorgens en deden netjes hun werk. Het ging allemaal erg snel. Voor dat we het wisten was alles netjes klaar en opgeruimd

Aanrader

Alles is naar wens gegaan. Heldere en eerlijke uitleg. Wat ons vooral opviel was de tijd die verasolar voor de klant neemt. Hele proces liep soepel, iets vertraging door de corona maar ook dat is netjes opgelost. Installatie was heel snel en soepel verlopen. Zeker een aanrader. Ook de bloemen waren een aangename verrassing.

Uitgebreide voorlichting, goede afhandeling, hoge kwaliteit

Heldere en eerlijke uitleg bij het informatie gesprek. Waar ‘knelpunten’ en/of drempels liggen weet VeraSolar dit te ontzorgen. Niet altijd telefonisch bereikbaar, maar indien je mailt wordt je netjes teruggebeld. Ook een compliment voor de installateurs van Vredenburg. Ze denken mee en zijn zeer bekwaam. De panelen en omvormer zijn naar ons idee van hoge kwaliteit.

Eerlijk en betrouwbaar

Wij waren in het begin vrij bang om een keuze in zonnepanelen te maken omdat we eerder in zee waren gegaan met een bedrijf wat ons heel veel geld heeft gekost en uiteindelijk niks voor gekregen. Nu heeft Verasolar bekeken wat ze daarin voor ons konden doen. Haarfijn advies gegeven, meegedacht en gekeken naar een oplossing. Dit ook gevonden en zijn nu ontzettend tevreden. De mensen op kantoor zijn ook erg vriendelijk en nemen goed de tijd voor al je vragen. Wij raden verasolar zeker aan. Echt een goed bedrijf!