Het laten wijzigen ( telefonisch ) van object in mijn polis zo gedaan .

het telefonisch contact om mijn object aan te passen in de polis was snel en duidelijk zo gedaan . Dit vanuit het kantoor van betreffende leverancier en dan op deze wijze , snel en accuraat maakt het prettig zakendoen .

• Prijs/ Kwaliteit

Goedemiddag Cor, fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Bedankt voor de mooie woorden. Groet, Lou

Een zeer goede verzekering

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Johan, fijn dat je blij bent met onze verzekering! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Lou

Univé daar heb ik de vruchten van geplukt!

• Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Wat goed om te horen Anne-Marie! Bedankt voor het mooie compliment. Groet, Lou

Eerst goed, nu voel ik me opgelicht

Ik was al even klant en heb nog nooit iets geclaimd. Wanneer je je partner toevoegt aan de verzekering is er op het moment van toevoegen geen enkele communicatie over de meerkosten. Het toevoegen resulteerde in een prijs die 70% hoger ligt dan diverse andere aanbieders.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Peter, dat is een flinke verhoging. Ik zoek graag even voor je uit of dit allemaal goed is gegaan. Zou je hiervoor je postcode + huisnummer en geboortedatum willen mailen naar [email protected]? Dan komen we er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs

Vlotte afhandeling

Uitgebreide inboedel verzekering. Vrouw gevallen thuis . Bril glas kapot . Factuur en foto gestuurd . Binnen week afgehandeld en betaald.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Wim, allereerst hoop ik dat je vrouw er goed van af is gekomen. Daarnaast ben ik vervelend dat de bril is beschadigd, maar goed om te lezen dat je hierbij snel bent geholpen en dat de kosten direct zijn vergoed. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet, Matijs

zeer duidelijk en goed

offerte via mail aangevraagd en werd snel ingelicht en de offerte was daarna snel binnen en ook de polissen super heb er een goed gevoel over, de heer bleek heeft het goed verzorgd

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Sieger, welkom bij Univé. Bedankt voor je compliment en fijn dat je je verzekeringen bij ons hebt ondergebracht. Gelukkig ben je hiermee direct goed geholpen. Groet, Matijs

adequate afwikkeling

uitkering schade van zonnescherm zonder omhaal en bewijsproblematiek

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Ferry, bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je schade. Groet, Matijs

Vlotte afhandeling schade

Schade werd zeer vlot afgewikkeld. Vergoeding conform kosten van het herstel zodat opdracht voor reparatie snel kon worden verleend.

• Prijs/ Kwaliteit

Schade is natuurlijk nooit leuk, maar dan is het fijn dat we je op een goede en snelle manier hebben kunnen helpen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Matijs

Geen gezeur of vervelende vragen

Mijn schade werd binnen 4 dagen uitgekeerd zonder gezeik en gezeur. Univé doet wat het beloofd.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Marco, wat fijn om te horen dat je goed en snel bent geholpen met je schademelding. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

goed geholpen

ben goed geholpen met de wijziging van de auto verzekering i.v.m. de aanschaf van een andere auto

• Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Hallo Janny, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe auto! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen bij deze wijziging. Bedankt voor je beoordeling! Groet, Matijs

Voordelig en snelle afhandelign

Prijs kwaiteit prima. Goed en dichtbijm

• Prijs/ Kwaliteit

Enorm bedankt voor deze review, Douwe! Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. We doen uiteraard ons best om op deze manier door te gaan. Groet, Matijs

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Albert, bedankt voor de mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden over ons bent! Groet, Matijs

Snel en zeer correct.

Klantvriendelijk behandeld, correct te woord gestaan en snel tot uitkering gekomen.

• Prijs/ Kwaliteit

Goedemorgen Bauke, bedankt voor de fantastische beoordeling. Zo te lezen ben je erg tevreden en daar zijn we erg blij mee :) Groet, Matijs

Beratung

Mijn verzekering worden zonder grote moeite naar mijn bedoeling en gebeurtenissen aangepast en ben heel goed beraten worden.

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groet, Matijs

zeer tevreden

op een deskundige manier super te woord gestaan

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Ria, top om te horen! Fijn dat je zo positief bent over ons en bedankt dat je dat hier wilde delen! Groet, Matijs

Vlotte afhandeling

Duidelijkheid

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat alles duidelijk is! Groet, Matijs

zeer snelle afhandeling vergoeding gestolen display van e-bike van mijn echtgenote.fiets

vrijdag 21 aug, werd de display van de fiets van mijn echtgenote gestolen. 12 km fietsen zonder ondersteuning was pittig voor mijn 73 jarige echtgenote. Bij thuiskomst digitale aangifte gedaan bij de politie. 26 aug. afschrift van het proces-verbaal van de politie ontvangen. Ondertussen via internet een nieuwe display besteld van € 106,99. en unive schadeformulier op mijn laptop ingevuld en als bijlage het PV en rekening display bijgevoegd als bewijsstukken. 31 aug. werd door Unive het schade bedrag gestort op mijn rekening. Dus binnen 10 dagen was de zaak tot volle tevredenheid van mij en mijn echtgenote afgedaan. Unive en haar medewerkers verdienen in onze ogen een dikke pluim. We konden onze fietsvakantie voorzetten en waren daar heel blij mee. Klaas en Annemarie Griepsma

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Klaas en Annemarie, wat vervelend dat de display van de fiets is gestolen. Dan is 12 km nog een behoorlijk stuk. Fijn dat de schademelding op een prettige manier is afgehandeld en dat het bedrag is overgemaakt. Hopelijk kunnen jullie nog vele kilometers maken op de fiets! Groet, Matijs

Zeer meedenkend kantoor in Apeldoorn

Aan de hand van de veranderde situatie kon Univé mij een zeer goed pakket aanbieden voor een scherpere prijs dan voorheen. Goed meedenken met de klant!

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Jan, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met mijn collega in Apeldoorn en dat je een mooi aanbod hebt gehad. Daar zitten we voor op de verschillende plekken in het land! Mocht je vragen hebben, weet je ons dus ook wel te vinden ;) Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Matijs

Verzekering beëindigd na jarenlang klant te zijn

Jaren verzekerd met diverse pakketen bij Unive. Waaronder inboedel all risk. Telefoon op het balkon kapot gevallen door mijn dochter, valt daar waarschijnlijk niet door. Balkon hoort niet bij het huis. Dat is een scheidingslijn volgens Unive. Direct al mijn verzekering bij Unive beëindigd.

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Zakaria, ik zie dat je de review ook op Trustpilot hebt geplaatst. Via Trustpilot heb ik inhoudelijke reactie gegeven. Laten we via dat platform contact houden om te voorkomen dat dit vanuit twee plekken gaat. Gr, Ties

Prettig gesprek gehad.

Alles doorgenomen

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Ad, wat fijn dat je een prettig gesprek met ons hebt gehad en top dat je dat hier wilt delen. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs

super goed

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de fantastische beoordeling Karel! Goed om te horen dat je ons zeer goed vindt. Groet, Matijs

Fijn om zo enthousiast ontvangen te worden.

Veel voorbereiden en goede ontvangst

• Prijs/ Kwaliteit

Hoi Corry, dat is fijn om te horen! Bedankt voor je complimenten en mooie beoordeling! Groet, Matijs

Top !!

Soms gaat de tijd wat te snel en kom je achter dingen die voor de huidige generatie al vanzelfsprekend zijn, maar wij nog geen weet van hadden, en dan heb ik het over de eigenbijdrage van de ziekenfond, Ja hoor mevr en men die kunt U per 10 keer betalen en dan als het niet gebruikt word naar het volgende jaar verrekend, Supper top

• Prijs/ Kwaliteit

Goed om te horen dat je blij bent met onze uitleg. Mocht je nog vragen hebben of ergens over twijfelen kan je altijd contact opnemen. Gr, Ties Ps. Bedankt voor de mooie cijfers :)

goed en duidelijk.

unive is zeer goed en duidelijk

• Prijs/ Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is! Gr, Ties

Aanvraag verzekering ging feilloos

Zo hoort het te gaan hier kunnen andere verzekeraars een voorbeeld aan nemen.

• Prijs/ Kwaliteit

Hallo Henk, bedankt voor de beoordeling. Heel fijn om te horen dat je blij met ons als verzekeraar bent :). Gr, Ties