Correcte en vlotte service

De vele keren dat ik iets wilde vragen ben ik snel en doeltreffend geholpen.

Happy Business met Notea

Sandra Viveen (notaris & oprichter) heeft een leuk en professioneel team om haar heen verzameld. Down to Earth communicatie, transparant en gevestigd op de mooiste locatie in het centrum van Hilversum. Goed bereikbaar en parkeren voor de deur. En als er een keer iets snel geregeld moet worden dan zullen ze er alles aan doen om het binnen de deadline te realiseren. Mijn persoonlijke oproep aan iedereen die op zoek is naar een Notaris anno nu, zoek niet langer en bel of mail NOTEA.

Fijn en open contact

Na een scheiding een testament op moeten maten stellen en daar helemaal niks vanaf weten. Ze nemen alle tijd om alles goed uit te leggen, zodat ik het ook begreep en me meenamen in welke keuzes ik kon maken.

Ontspannen en ontzorgend

Een appartement kopen van een vriend, zonder makelaar: begonnen met een telefoontje naar Notea en meteen goed op weg geholpen. Ook bij het verdere traject geen valse noot gehoord. Notea was al onze notaris en onze keuze is met deze ervaringen opnieuw bestendigd. Heldere uitleg, zorgvuldige bejegening.

Prima notaris

Ik ben kundig, uitstekend en snel geholpen op een hele vriendelijke manier

Van begin tot eind is het contact heel prettig. Er wordt snel en professioneel gereageerd op mails met vragen, er wordt meegedacht en er is een grote van flexibiliteit om waar nodig snel te schakelen. De communicatie en informatie is duidelijk en volledig. Ik heb op basis van de website gekozen voor dit kantoor omdat de website me al erg aansprak. Alles wat daarna kwam ligt in lijn met wat op de website staat. Vriendelijk en betrokken personeel, fijne ontvangst op kantoor. En dat allemaal voor een betaalbare prijs.

Professioneel, betrokken en goed bereikbaar.

De verkoop van mijn appartement is afgehandeld door Notea. Het is goed en snel verlopen. De medewerkers van Notea waren betrokken en makkelijk bereikbaar. Geen kantoor op afstand met clienten als dossiers... maar een notaris die zich voor jou inzet. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt!

Deskundig en vriendelijke begeleiding

Wij zijn prima geholpen door notariskantoor Notea. De communicatie verliep snel en soepel en alle zaken zijn deskundig afgehandeld.

Tevreden

Voor de aankoop van mijn nieuwe woning bij Notea Notaris terecht gekomen. Alles verliep soepel; heldere communicatie en reageren snel op vragen via de mail. Duidelijke uitleg tijdens moment van overdracht.

Fijne ervaring

Neemt de tijd Legt alles in begrijpelijke taal uit Goed bereikbaar Een hele prettige ervaring

Professioneel geadviseerd, goed uitgelegd en uitgebreid meegedacht

Er is voor ons uitgebreid te tijd genomen en goed meegedacht wat er in onze situatie het beste passend is. Ook de alternatieven werden benoemd en toegelicht. Wij kijken terug op een prettig en zinvol contact.

Hele fijne ervaring

Deze notaris uitgekozen om ons eerste huis te kopen. Heel fijn contact en heel goed geholpen! Wij zijn heel erg tevreden!

Bijzonder

Geachte lezers, Onlangs hebben mijn vrouw en ik ons testament laten opmaken bij NOTEA. Sandra is de spil van een notariaat dat draait om kennis, rust, vriendelijkheid en het vermogen om moeilijke zaken simpel en eenvoudig te verklaren. Alleen al daardoor was het voor ons een zinvol genoegen om deze voorbeeldige notaris in haar sfeervolle omgeving te ontmoeten. De hele procedure is door Sandra vanaf het begin tot aan einde naar onze volle tevredenheid afgewerkt. Last but not least vermelden wij nog dat eerlijkheid bij NOTEA hoog in het vaandel staat geschreven. Met achting, Henk en Hanneke Geerlings

Snelle, heldere en efficiënte notaris

Prima geholpen bij de aankoop van een woning en het sluiten van de koop- en hypotheekakte.

erg professioneel en vriendelijk

Voelt erg vertrouwd. Kennis van zaken en erg goed advies

Deskundig en goed advies

Heel duidelijk in uitleg en ze neemt alle tijd voor je. Ik ben dan ook heel tevreden.

Professioneel, duidelijk en snel

Ik heb een goede ervaring gehad met Notea. Ik kreeg snel reactie en alles werd duidelijk uitgelegd.

Sandra is persoonlijk, betrokken en uiterst professioneel

Absoluut een aanrader!

Snel, adequaat en op zeer korte termijn geregeld

Mijn ouders en ik moesten op korte termijn nog zaken geregeld hebben. Ondanks de eindejaarsdrukte hebben de mensen van Notea ons snel, adequaat en op een gezellige manier geholpen. Top!

Deskundig en persoonlijk advies

Nadat we hadden uitgelegd wat we in onze testamenten wilden hebben werd een voorstel gemaakt met een duidelijke bijsluiter. Daarna is uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. Notea komt over als een deskundig kantoor met prettige mensen.

deskundig, betrokken

alles was goed voorbereid en opgesteld zoals gevraagd, met een duidelijke toelichting over voor en tegens

Snel en toegankelijk

Notea heeft ons zeer efficiënt geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis. Snelle reacties en duidelijke taal, heel prettig.

Toegankelijk, vriendelijk, behulpzaam, snel

Wij zijn snel en vriendelijk geholpen. Onze eerste aankoop was hierdoor een stuk minder eng, we gingen het gewoon regelen. Andere notarissen waar we zijn geweest waren meer hautain en daardoor minder toegankelijk.

Responsive, professional and knowledgeable

Notea, namely Marloes van Klink, was extremely helpful in setting up my B.V. Working together with my accountant, questions were answered quickly and clearly, documentation and steps to take were made explicit. Overall a very straightforward, timely and professional process. For future notary support required, will definitely plan to work with Notea.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijke afspraken en vakkundig!

Afgelopen december in contact gekomen met Notariskantoor Notea. Mevr. van Klink (notaris) heeft ons naar tevredenheid geholpen.

Veel persoonlijke aandacht, heel tevreden

We zijn zeer deskundig geholpen en er werd uitgebreid de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden. De uitleg die werd gegeven was heel begrijpelijk en toegankelijk. We hebben daardoor zelf ook goed mee kunnen denken. Heel goede ervaring dus!

Mijn ervaring was heel goed

Er werd alle tijd genomen om e.e.a. begrijpelijk uit te leggen. Ook mijn 2 kinderen waren zeer tevreden. Deze notaris verstaat haar vak in tegenstelling tot andere notarissen waar ik slechte ervaring mee heb gehad.

Efficient, deskundig en goed advies

Hoewel het een eenvoudige hypotheek betrof is het heel adequaat en uiterst efficiënt en vriendelijk afgehandeld. Heldere informatie.

Notea is persoonlijk en kundig

De mensen van Notea zijn persoonlijk en kundig. Prettig om zowel je bedrijfs- als persoonlijke zaken mee te regelen. Inmiddels heb ik ervaring met beide aspecten en dat bevalt goed. Een aanbeveling waardig, vooral omdat je prettig en snel met ze kunt schakelen.

Adequate, professionele benadering

Een correcte, professionele ontvangst en afhandeling.

Snel, vriendelijk, zorgvuldig

Ik ben meer dan tevreden met de dienstverlening van Notea en de medewerkers. In deze drukke en digitale tijden weten ze efficiënt te werken en heldere terugkoppelingen te geven, zowel per email als telefonisch. Mijn BV werd snel en efficiënt opgericht, zonder poespas en met kennis van zaken. Je voelt je in goeie handen bij Notea!

Professioneel en vriendelijk

We zijn zeer goed geholpen met de overdracht van onze nieuwe woning en het opstellen van een samenlevingscontract. Notea is betrokken, kundig en levert betrouwbare service. We zijn in het bijzonder erg tevreden over de toegankelijke uitleg bij lastige zaken, het goede meedenken en de tijd die werd genomen om ons met een goed gevoel te laten gaan. Daarnaast is het kantoor goed bereikbaar en heeft het ruime parkeergelegenheid.

Netjes en compleet

Ik kwam naar Notea voor een verandering van mijn testament, en ben heel netjes en compleet begeleid in dat proces. Het team boezemt vertrouwen in door de kundigheid terzake, en ook in het benoemen van de - zeker bij een testament - soms harde waarheden. Ik weet dat de meeste recensies met zoveel lof op vijf sterren zouden komen, maar weet dan dat mijn vier sterren ook betekenen dat ik zeer tevreden ben.

Vriendelijk en behulpzaam,kan niet beter,vandaar de 10.Hartelijk dank.

Vriendelijk en behulpzaam,kan niet beter,vandaar de 10. Hartelijk dank.

We zijn prettig ontvangen en hebben een heldere uitleg gekregen.

De notaris straalde rust uit en nam de tijd om ons alles uit te leggen. Het was prettig om sommige zaken via de e-mail te kunnen aanleveren. Het doen van de belastingaangifte heeft ze keurig verzorgd. Het kantoor zelf ziet er ook keurig verzorgd uit.

Notea heeft ons goed geadviseerd, heeft de concepten snel verstuurd en was bereikbaar.

Goed en op maat gemaakt advies

Voor de woningoverdracht, hypotheekakte en samenlevingsovereenkomst zijn wij goed geholpen en is er goed meegedacht met onze persoonlijke situatie

Snelle, betrouwbare en vlekkeloze service

"Alles in een keer goed" is de meest treffende omschrijving.

Snel en prettig geholpen

Tot op heden ben ik goed snel en vriendelijk geholpen

Betrokken, kundig en erg helder in de communicatie

Koop van recreatiewoning goed en kundig begeleid en heldere uitleg over de artikelen in de akte. Prettige en snelle communicatie.

Prompt, efficient, friendly assistance

Ik heb het genoegen gehad om met Esther Notariskantoor Notea samen te werken en zou dit voor toekomstige notariszaken graag weer doen. Esther reageerde altijd snel en was vriendelijk om mee te communiceren. Nadat ze verschillende verzoeken had gedaan om verschillende items en tijdlijnen te wijzigen, werkte ze hard om wijzigingen aan te brengen - ze was ook begripvol en nog steeds vriendelijk toen ik vroeg of deze later ongedaan konden worden gemaakt. Wij waarderen uw harde werk! I had the pleasure of working with Esther Notariskantoor Notea and would happily do so again for future notary needs. Esther was always quick to respond and friendly to communicate with. After making several requests to change various items and time lines, she worked hard to make changes -- she was also understanding and still friendly when I asked those to be reversed later. We appreciate your hard work!

Goed en snel geregeld

Notea is al geruime tijd onze notaris voor zowel zakelijke als privé. Wij worden altijd snel, correct en duidelijk geholpen.

Supersnel, eenvoudig en professioneel

Het opstarten van een BV is niet voor iedereen even gemakkelijk. Maar met Notea verliep het proces op een eenvoudige en supersnelle manier, zonder de professionaliteit uit het oog te verliezen. Online contact wordt direct opgevolgd, uitwisseling informatie en opstellingen en aanpassingen in aktes binnen recordtijd geregeld.

Alles perfect gedaan

Deze notaris is super goed . Na alle papieren te hebben gegeven , was de zaak zo rond . En na de dood van mijn vrouw , was dat een hele troost . Kortom een aanrader als je een notaris zoekt .

Goed verlopen

Uiteindelijk tevreden, Aanschaf woning blijft complexe materie helaas.

professioneel, persoonlijk, kwalitatief zeer goed

Ondanks de taaie kost en lastige onderwerp om na te denken wat je achter wil laten, voorzien van duidelijk praktische adviezen in gewone mensen taal, waardoor het begrijpelijk wordt en het stukken makkelijker is om de keuze's te maken waar wij zelf ook achterstaan! Allemaal niet in beton gegoten met de ruimte om later, als de wereld er mogelijk anders uitziet, toch nog bij te sturen. Heel blij mee zoals alles gegaan is en wat er nu is vastgelegd!

Super fijne ervaring op een lastig gebied

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, bij de eerste kennismaking alle tijd voor vragen, duidelijke uitleg gekregen, gedetailleerde prijsopgave zodat je precies weet waar je aan toe bent, hele ontspannen sfeer terwijl het toch lastige onderwerpen kunnen zijn, afgesproken tijdslijnen worden nagekomen, duidelijke mails met toelichting. Kortom, een zeer aangename ervaring. Ps Parkeren op het terrein was ook heel fijn.

Duidelijk en menselijk

Uitstekende ervaring. Alle stappen gingen in 1x goed, alles was voorbereid. Toelichting was in normale-mensen taal. Zeer tevreden.

Professioneel en vriendelijk

Contact en afhandeling heb ik als zeer positief ervaren, vriendelijk en betrokken. Afspraak kon snel gemaakt worden, contactmomenten (op kantoor, telefonisch en per mail) waren prettig en toelichting op diverse zaken was helder. Kortom, goede ervaring met dit kantoor.

Prettige,duidelijke,informatieve uitleg van leveringsakte in begrijpelijke taal

wij werden vriendelijk ontvangen ,en werden op een deskundige maar begrijpelijke manier door de akte van levering geleid

Really good experience

We chose Notea for two deeds and we are really happy with it. From the beginning we were well advised and everything was clear. Our Notary was extremely reactive and proactive and everything was done within a short delay. We will use their services again if we need to.

Voortreffelijk.

De afgelopen vijf jaar heeft Notea verschillende zaken voor mij en mijn vrouw geregeld. Te noemen hierbij zijn o.a. de formele afhandeling van allerlei zaken volgend op het overlijden van mijn vader, het regelen van machtigingen (wij wonen buiten Nederland) en zaken gerelateerd aan de verkoop van mijn ouderlijk huis en de aankoop van een ander pied-a-terre in Nederland. Notea is gewoon onze "huis-notariaat".

Mitch

Wij zijn uitstekend begeleid bij de oprichting van meerdere BVs. De communicatie ging meer dan vlot en de stukken werden snel opgesteld. We konden na akkoord van de conceptakte dezelfde week nog terecht op kantoor. Vervolgens zijn we vriendelijk en duidelijk geholpen bij het tekenen van de aktes. Tussen het eerste contact en de afspraak op kantoor heeft minder dan 3 weken gezeten.

Een fijne, nauwkeurige, professionele, vriendelijke en deskundige notaris

Zeer prettig en deskundig in alle rust geholpen bij het transport van onze nieuwe woning. Sandra is een top notaris.

Groot genoegen

Ondersteuning gekregen van Sandra Viveen voor afwikkeling van een nalatenschap met inbegrip van fiscale afwikkeling. Dit traject is heel professioneel en plezierig begeleid met uitermate behulpzame, gevraagde als ook spontane, adviezen. Werkelijk een groot genoegen om met haar en team van Notea te werken en zeer betaalbaar! Ervaring met andere notariskantoren leert dat al dit voorgaande geen gegeven is en maak dan ook graag weer gebruik van Sandra Viveen en team van Notea!

Prima!

snelle reacties op vragen per mail en heldere, duidelijke uitleg bij vragen. Prettig kantoorpand. Daarnaast zijn de prijzen zeer acceptabel! Volgende keer kies ik weer voor dit kantoor.

snel en efficiënt

Ik ben snel en vriendelijk geholpen, attent en goed geregeld.

Duidelijk uitleg van complexe materie en geduldig

Notaris Viveen heeft ons heel duidelijk en rustig uitgelegd wat de mogelijkheden zijn voor een flexibel testament. Zowel bij het eerste verkennende gesprek als bij het passeren. Volgens ons hebben we nu een testament dat veel beter en flexibeler in elkaar steekt dan het vorige van vijftien jaar geleden. Dank voor de service.

snel, efficiënt en klantvriendelijk

Duidelijk, snel en efficiënt, zeer tevreden over de samenwerking met notea

complexe materie simpel gemaakt

Notea, heeft in een traject met een samenlevingscontract en twee testamenten de voor mij best complexe materie simpel weten uit te leggen. Daarnaast wordt er actief meegedacht en worder er voorstellen gedaan om het niet alleen voor mij, maar ook voor mijn nabestaanden financieel zo gunstig mogelijk te maken.

Vriendelijk, betrokken

Professioneel, vriendelijk en meedenkend.

Very professional and well executed

Notea helped organise all the details when additional money had to be transferred. They helped us give advice on some requirements and always responded within a good time period. They had all of the work ready when we arrived to sign, with nice coffee and some sweets.

ben heel goed geholpen

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Hier word duidelijk uitgelegt wat de mogelijkheden zijn. Ook de vaak wat lastige verwoording op de stukken worden duidelijk uitgelegd en indien nodig nog een toegelicht wij zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Vertrouwd en goed geregeld

Mijn ervaring met Notea is heel erg positief. Ik werd erg goed, tijdig en kundig geholpen en de ingewikkelde aktes werden duidelijk uitgelegd.

Deskundig, duidelijk en competent

Het kantoor is zeer vakkundig en heeft ons goed bijgestaan inzake de aanpassing van testamenten, levenstestamenten en huwelijksgoederenregime. Grote fiscale en erfrechtelijke kennis. Goede uitleg en toelichting. Empathie bij bespreking van meer sensibele issues in het levenstestament. Doorlooptijd wel wat lang.

Efficiënt, duidelijk, professioneel en heel vriendelijk

Uitstekend en snel geholpen met het oprichten van een BV. De notaris stelde de juiste vragen en gaf telkens weer geduldig helder advies waar zelfs mijn boekhouder niet aan kon tippen. Van begin tot eind heel geruststellend.

Snel, professioneel en behulpzaam

Hele goede ervaring met Notea notarissen bij het oprichten van mijn B.V.. Heldere communicatie, snelle service en goed betaalbaar.

Vriendelijke, professionele dienstverlening

Notea notarissen hebben ons vriendelijk en professioneel geholpen. Er was een prettige samenwerking.

Duidelijk, helder en klantgericht

Wij zijn zeer goed geholpen. Omdat er wat haast aan onze zijde was, is er met wat schuiven aan hun zijde plek voor ons gemaakt. Dit noem ik service!

Professioneel en begrijpelijk

Een fijne notaris die duidelijke taal gebruikt die voor mij goed te begrijpen is. Dat zie je ook terug in het advies en de bijbehorende kosten. Het is helder en er komen geen verborgen kosten later om de hoek kijken. Dat geeft vertrouwen. Notea is er echt voor jou en houdt het menselijk.

Betrokken en behulpzaam

De betrokkenheid, adviezen en luisterend oor van u en uw medewerkers zijn zeer waardevol. Wij hebben uw begeleiding als zeer prettig ervaren.

Snel, accuraat en goed advies

In moelijke prive-situatie goed en duidelijk advies ontvangen over de mogelijke oplossingen en keuzes. Verder alles snel en accuraat afgehandeld door het Notea-team.

Prima dienstverlening

Prettig, geïnteresseerd en vlot.

efficiënt

Efficiënt en deskundig

Prima, vriendelijk en betaalbaar

Persoonlijk betrokken, duidelijke uitleg. Prima service.

goede service

goede service, denken mee en leggen alles duidelijk uit.

Uitstekend beholpen

Afgelopen week ben ik uitstekend geholpen door Notea. Ik zat met vragen die gelijk werden beantwoord en mijn akte was rond in minder dan een week. Super vriendelijke mensen en staan klaar om jouw te helpen volgens jouw wensen. Ook worden dingen voorgesteld als jij er zelf niet hebt over na gedacht. Echt een mooie en super fijne ervaring gehad, dus zeker een aanrader voor de mensen die hun volgende notaris zoeken!

Iets tot een goed einde brengen.

De prettige en deskundige benadering van de notaris en de medewerkers, niet alleen voor hypotheken en het testament, maar de zeer goede communicatie bij het afsluiten van het levenstestament. Wij zijn heel tevreden, dank hiervoor.

Formeel en efficient

Ons was aangeraden gebruik te maken van Notea Notarissen en hebben dan ook de kortstondige samenwerking als practisch gezien agz wij zelf ook in hilversum wonen. Alle formaliteiten zijn zeer efficient en formeel afgrond.

Vriendelijk en informatief

Goede uitleg van de akte en nadere informatie omtrent testament op langstlevende Vriendelijk en open

Snel, efficiënt en vriendelijk

Er werd snel en efficiënt gereageerd op mijn vraag. Na een vriendelijke ontvangst op kantoor werden mij de mogelijkheden duidelijk en begrijpelijk uitgelegd. Erg tevreden over de handelswijze van notaris Viveen

Despkundig, denken mee en prettig in de omgang

Zeker aan te raden.

NOTEA is een perfecte organisatie, professioneel en betaalbaar.

- Het was een "zeer gecompliceerde zaak" en in het begin had ik enig zorg zoals meesten van ons ervaren bij elk nieuw proces of contact. -Het veranderde meteen, toen de zaken heel helder & duidelijk werden besproken en uitgelegd. -Goede samenwerking, fijne communicatie en heel goede feedback. -Notariële taken werden op een heldere" mensentaal" verklaart, uiteen gezet en uitgelegd. -Mijn dank aan de "Notaris Notea Team", die mij heeft begeleid en ondersteund, zodat het proces zeer deskundig en professioneel is afgerond tegen zeer betaalbare vergoeding. Ik ben zeer content.

Zeer vriendelijk, duidelijke uitleg van de stukken.

Wij zijn vriendelijk ontvangen, kregen een duidelijke uitleg waarom het voor ons verstandig was om een levenstestament op te laten maken. Er was een snelle reactie na ons eerste contact en wij zijn tevreden over het verloop van alles.

Benaderbaar, vriendelijk en adequaat

Notaris Viveen heeft ons prima geholpen met het verkrijgen van een verklaring van erfrecht. Voor andere privé aangelegenheden voornemens ook notaris Viveen te vragen.

Een zeer prettige notaris die vakkundig, maar ook persoonlijk haar werk doet.

Notaris Viveen heeft onze familie zeer vakkundig en prettig geholpen met het opstellen, maar ook het persoonlijk uitleggen, van een aantal juridische stukken voor mijn bejaarde ouders. Niet alleen is over alle zaken en consequenties juridisch erg goed nadacht en zijn ze goed vast gelegd; het is ook erg prettig dat alles duidelijk -en in begrijpbare taal - aan mijn ouders is uitgelegd en dat zij goed snappen wat besloten is. Ik kan Notaris Viveen daarom ook van harte aanbevelen. Ze is erg professioneel en zeer prettig om mee samen te werken. Dank en groet, Erik-Jan

Uitgebreide vakkundigheid, heldere blik op de wensen van de klant en bereid om daarbij behulpzaam te

Verhelderend, informatief en zekerheid verschaffend dat mijn dossier in de beste handen verkeert.

Vriendelijk, meedenkend en snel

Vriendelijk, meedenkend en snel geholpen

Professioneel en betrokken

De samenwerking met Marloes heb ik als zeer prettig ervaren, ze was zeer professioneel en tegelijkertijd ook erg vriendelijk en behulpzaam. Mocht ik weer een notaris nodig hebben zou ik zeker weer terugkomen.

Gewoon een prima notaris (zonder poespas)

Een degelijke notarispraktijk zonder de, bij notarissen nogal eens geziene, air van 'sjiek' of 'voornaam'. Mw. Oosterhoff luistert goed en geeft goede feed-back, zodat de klant een optimale akte krijgt. Zeer tevreden. Want ik was een klant die traag reageerde, maar het secretariaat betrachtte geduld met me. Hulde daarvoor. Bij Notea staan kennelijk alle neuzen dezelfde kant op en dat merk je als klant. Tenslotte: ooit was er bij een vorig contact helaas iets niet helemaal goed gegaan. Naast excuses werd me toen een belofte gedaan m.b.t. het volgend contact. En ja! Die belofte is nagekomen, hoewel er zeker 10 jaar(!) tussen zat. Dus ook in dat opzicht een degelijke notaris.

Erg tevreden over Notea. Notaris Suzanne Oosterhoff heeft mij uiterst bekwaam en professioneel geholpen. Heel attent en fijn in de omgang. Ook werd ik vriendelijk ontvangen op kantoor.

uitstekend

vriendelijk,goed gesprek, snelle afhandelig

Een notariskantoor met gedreven eigenaar en staf. Wij zijn zeer blij met Notaris Viveen

Dit is de tweede maal in 3 jaar dat wij Notea om advies gevraagd hebben over het verkrijgen van een Levenstestament, dat we zeer onlangs hebben uitgebreid, vooral om onze twee kinderen goed te ondersteunen en ervoor te zorgen dat ze hun kwaliteiten optimaal kunnen inzetten en gebruiken, zodra dat wegens de medische situatie van mijn vrouw en/of ik nodig is

Wij zijn op een zeer deskundige en vriendelijke wijze geholpen.

Nu al onze wensen op papier staan brengt dat een hoop rust voor de toekomst.

Vlotte afhandeling en vriendelijke ontvangst

Ik ben erg tevreden over Notea. Wat ik fijn vond, is dat er snel werd gereageerd op e-mail. Ook werden we vriendelijk ontvangen op kantoor in Hilversum.

Notea werkt erg efficiënt en handelt professioneel en snel.

Ik ben ontzettend blij met de professionele hulp die ik heb ontvangen van Notea. Vanaf het begin tot het einde heeft ze mij goed geholpen en alle belangrijke zaken duidelijk uitgelegd. Ze heeft alles efficiënt en accuraat geregeld en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat.

Superstrak geregeld maar ook uitgebreide uitleg/toelichting !

Zeer tevreden met Notea. Snel, accuraat en uitgebreide toelichting daar waar nodig!

Vriendelijk en deskundig

Notaris Sandra Viveen nam alle tijd om ons verhaal aan te horen en kwam met een aantal suggesties die wij sterk konden waarderen.

Uiterst goede ervaring

Notea heeft ons uiterst professioneel en snel geholpen. Uitdaging zat hem met name in het internationale handelen/schakelen; meerdere landen, meerdere partijen (meningen), altijd lastig. Ons contactpersoon (MvK) bij Notea was altijd bereidt om even bij te springen en zaken toe te lichten. Job done!

Snel, vriendelijk en efficient

Notea, Marloes van Klink is een vriendelijke en bekwame notaris. Ze werkt snel, attent en fijn in de omgang.

prima geholpen

Prima geholpen door mevrouw van Klink. snel en accuraat.

Zeer vrolijk en kundig geholpen

Hele fijne ervaring. Eerste keer een huis kopen is toch spannend. De stukken zijn taai en de tekst niet altijd helemaal te volgen. Maar de uitleg van onze notaris was zeer helder en duidelijk. Super vriendelijk en vrolijk geholpen. Alle betrokken partijen werden in hun waarde gelaten en fijn geholpen. Daarnaast was het contact prettig en er werd snel gereageerd. Er werd tijdig contact opgenomen als er informatie of stukken moesten worden aangevuld of ingeleverd. Hierdoor is het proces foutloos en vlekkeloos verlopen. Zeer tevreden.

Snel en vakkundig

We hadden een lang voortraject en dit kantoor bracht het laatste deel daarvan snel en vakkundig over de eindstreep. Binnen 1,5 week was het voor elkaar, erg blij mee.

een prettig kantoor

We hebben inmiddels een prettig verlopen aankoop en een verkoop via Notea gedaan. Een prettig kantoor, flexibel en benaderbaar.

Professioneel en bijzonder pro-actief

Altijd goede service en advies. Duidelijk taalgebruik. Fatsoenlijke tarieven en zakelijke communicatie

Toegankelijk, betaalbaar, meedenkend.

Het opstellen van onze testamenten leek ons een stoffige, saaie formaliteit boordevol onbegrijpelijk jargon en een berg waar we tegenop keken. Maar het tegenovergestelde bleek bij Notea: het was aangenaam, toegankelijk, menselijk en zelfs een fijn en leuk proces dat we hebben doorlopen waar we zelfs plezier aan hebben beleefd. Tien punten.

Vriendelijk en professioneel

Ik ben voor mezelf begonnen en wilde twee BV's oprichten: een holding en een werkmaatschappij. Via-via werk ik geattendeerd op Notea. Na het eerste contact via email hebben we telefonisch uitgebreid mijn plannen besproken en vervolgens heb ik de nodige informatie schriftelijk aangeleverd. Daarna ontving ik binnen enkele dagen de concept-akten ter controle en weer enkele dagen later kon alles worden getekend. Kandidaat-notaris Marloes van Klink heeft me van het begin tot het einde op een professionele, maar zeker ook zeer vriendelijke wijze geholpen.

Toegankelijk, vriendelijk en zeer professioneel

Een goed luisterend oor en daardoor naar ons toe als klant een zeer goed advies. Meer dan zeer tevreden.

Toegankelijk, vriendelijk en zeer professioneel

Altijd de juist prijs, veel kennis en zeer snelle afwikkelingen.

Zowel zakelijk als privé veel zaken laten regelen door Notea. Ik beveel dit kantoor een ieder aan die prijs, kennis en snelheid wenslijk vinden. Sandra en Collega's, dank !

Altijd de juist prijs, veel kennis en zeer snelle afwikkelingen.

Professioneel, daadkrachtig en klantgericht

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn zaak. Meedenkend en oplossingsgericht. Dank je wel Suzanne Oosterhof en zeker door mij aanbevolen.

Goed team van mensen, correct in de communicatie en prima adviezen.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Notea Notarissen adviseert en ondersteund bij het opstellen van akten. Het team achter Mr Viveen is professioneel en weet wat er verwacht wordt.

Prima en vlot geholpen

Vlotte en vriendelijke service. Eea was zeer snel en tot tevredenheid gerealiseerd.

Prima en vlot geholpen

Een goed en fijn gesprek gehad. Geen wollig taalgebruik en duidelijke uitleg over de gemaakte afspraken. Fijne notaris die zich goed in de situatie inleefde. Zeker een aanrader.

Al jaren trouw klant en erg blij met hun diensten

Notea doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Een partij die je kan vertrouwen.

Al jaren trouw klant en erg blij met hun diensten

goede advisering

Prettig onderhoud

Koude ontvangst zonder koffie aangeboden te krijgen.

Zakelijke afhandeling prima hoor. Iedereen bespaart wel op energie denk ik maar er is een verschil tussen koud en een behaaglijke temperatuur. We kregen geen koffie of iets anders te drinken aangeboden en dat mag je wel toch wel verwachten bij een Notaris.

Beste Rudolf, Dank voor je feedback. We zijn aan het experimenteren met verwarmen via de airco/warmtepomp maar hebben gemerkt dat op koude dagen dit toch niet overal een behaaglijke temperatuur tot gevolg heeft. Onze excuses hiervoor en goed dat je hier een opmerking over maakt. Wat de koffie betreft: Indien het alleen gaat om een legalisatie van een handtekening onder een volmacht, is een cliënt binnen 5 minuten doorgaans weer buiten. Ik zie dat jij van wat verder weg kwam en ik kan me voorstellen dat een kop koffie dan gewaardeerd wordt, ook als je even moet wachten omdat de scanner bijvoorbeeld kuren heeft. Ik ga dit met het team bespreken. Dank in ieder geval dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten dan kunnen we zaken die niet goed gaan verbeteren. Hartelijke groet, Sandra Viveen (notaris)

No-nonsense

Het Notea kantoor heeft mij prima geholpen met een zakelijk document. Alles is keurig volgens afspraak en zonder poespas geregeld. Ik bel ze zeker weer als ik een notaris nodig zoek.

prima zakelijk contact

Prettig, toegankelijk, professioneel

Prettige communicatie en aandacht voor specifieke persoonlijke vragen vanuit het secretariaat. Begrijpelijke uitleg door de notaris, met veel kennis van zaken. Het contact met NOTEA wekte ons vertrouwen. Zeker aan te bevelen.

Professioneel, meedenkend, oplossingsgericht.

Wij zijn zeer tevreden over notariskantoor Notea. De afhandeling van onze zaken hebben wij als zeer prettig ervaren. Zeer toegankelijk in de benadering, duidelijke uitleg, geen vraag is teveel. Meedenkend, oplossingsgericht. Alles omvattend: perfect. Wij hebben er deze keer een heel goed gevoel aan over gehouden.

Duidelijk,deskundig en prettig

Duidelijke andwoorden op alle vragen alles goed door genomen en een prima advies dankje wel Suzanne Oosterhof Notea notarissen wordt door mij aanbevolen

super!

het contact met de notaris mevr. S. Viveen is spontaan, gemakkelijk en als je vragen hebt kun je die direct stellen. Er is geen afstand tussen notaris en client en dat stel ik erg op prijs!

Enorm fijne samenwerking, snelle hulp, en goed advies!

We hadden met ons bedrijf aardig wat haast om een B.V. te worden. Dit is super fijn opgepakt door Notea. We zijn erg tevreden over de samenwerking!

Meedenkende, begripvolle, normale en deskundige medewerkers

Testament en levenstestament. Alles wordt besproken en aan alles wordt gedacht. Heerlijke relaxte sfeer waardoor je je met al je vragen terecht kunt en antwoord krijgt.

Professioneel, behulpzaam en klant vriendelijk

Sinds de verkoop en aankoop van mijn huis, ben ik bij Notea klant geweest voor notariële zaken. En zeer tevreden over de professionele hulp, het geduld waarmee zaken worden uitgelegd en de tijd kan worden genomen om zaken te overdenken. Daarnaast is Notea zeer klantvriendelijk en een verademing ten opzichte van eerdere ervaringen bij andere "oudere" kantoren. Bovendien vind ik de kwaliteit/prijs verhouding heel redelijk en in balans met wat ik vraag aan Notea. Kortom, voor notariële zaken ga ik naar Notea!

Zeer prettig en deskundig contact

Wij hebben de samenwerking met Notea als zeer prettig, kundig en professioneel ervaren. Alles verliep soepel met duidelijke communicatie. Er werd snel gereageerd. Alles is naar volle tevredenheid voltrokken.

Deskundig

Wij hebben bij dit Notariskantoor altijd een prettig en vertrouwd gevoel gehad. Kandidaat Notaris komt zeer deskundig en duidelijk over zodat wij met een gerust gevoel, onze zaken door haar hebben laten regelen.

Duidelijk en zeer tevreden over de uitleg.

Duidelijk en zeer tevreden over de uitleg.

Kundig en begrijpbaar

Communicatie in begrijpelijke taal voor, tijdens en na het passeren van een woning. Het formele deel kundig afgehandeld in een aangename sfeer. Complimenten!

Snel en deskundig

Meerdere transacties onder tijdsdruk, die snel en deskundig zijn behandeld. Communiceren op een prettige en professionele wijze. Vooraf offerte en passende prijzen. Goede bereikbaarheid.

De 3 B's kloppen zeker. Erg fijne en snelle service.

Wij zijn met onze start-up van zeer professioneel , vriendelijk en duidelijk advies voorzien. Met een eerste face-to-face gesprek hebben we daarna alles via Teams, mail en telefoon kunnen regelen. Marloes heeft ons snel en heel toegankelijk kunnen helpen en de -toch vaak wat ingewikkelde- juridische constructies eenvoudig weten uit te leggen en adviseren. Een heel vakkundig en fijn team.

Helder, korte lijnen en praktisch

Ik heb via Notea een BV op laten richten. Dit verliep soepel en naar volle tevredenheid.

Prima notariskantoor.

Fijn personeel en prima advies gekregen. Kom er graag terug.

Professioneel en helder

Vriendelijk, ingetogen, ter zake kundig en professioneel.

Prima!

Al enige tijd voelen we ons zeer welkom bij Notea en met name Suzanne Oosterhoff. Notea kan snel schakelen en zijn zeer professioneel. Echt een aanrader!

Adequaat

Notea heeft op een vertrouwenwekkende en adequate wijze onze belangen behartigd.

Goede informatie verstrekking en snelle afhandeling.

Heel prettig

Ik zocht een vrouwelijke notaris en kwam bij Notea uit. Wij hebben het contact heel plezierig ervaren. Al onze vragen werden beantwoord en er werd de tijd genomen om onduidelijkheden verder te verhelderen. Wij hadden het gevoel dat jullie echt achter ons stonden en dat gaf vertrouwen en ook plezier in het contact.

goedjes

Over het algemeen als goedjes ervaren. Wel ontbrak soms de ontvangst bevestiging van sommige aangeleverde documenten. Mijn vader bijvoorbeeld heeft wat financiële stukken door moeten sturen vanwege een schenking, maar heeft na het sturen niks meer te horen gekregen of het goed was of dat ze ernaar gaan kijken.

prettige en effectieve "digitale samenwerking" voor statutenwijziging

voor statutenwijziging hebben wij onze aandachtspunten digitaal aangeleverd. Deze zijn vlot en adequaat verwerkt in de conceptwijziging. Digitale afstemming en 1x beeldbellen verliep goed. Duidelijke aanpak, en verloop van het proces.

Goed!

Menselijk, vriendelijk en helder. We bespreken pittige zaken op een fijne manier.

deskundig, prettig en duidelijk

Notea is een prettig notariskantoor. De notaris kent je situatie en denkt mee, en alles wordt netjes opgevolgd.

Deskundige en duidelijke uitleg.

In goed en duidelijk Nederlands wordt de akte uitgelegd, Vragen duidellijk beantwoord. Minpuntje de prijs vind ik toch wat aan de hoge kant.

Super goed en adequate afhandeling

Zeer goede en snelle service verlening. Ik had een snelle service nodig en die heb ik gekregen. De noodzaak van snel handelen werd zeer goed opgepikt. Hartelijk dank!

Snel en doeltreffend

Voor het oversluiten van mijn hypotheek ben ik snel geholpen. De uitleg was duidelijk en het passeren was vlot gedaan.

Flexibel, to the point, inhoudelijk sterk

We zijn blij met de flexibiliteit en het snelle schakelen van Notea rondom een opdracht met een duidelijke wettelijke deadline! Fijn dat het zo kon!

Heel fijn, efficiënt maar toch persoonlijk

Taaie kost alle aktes omtrent verkoop/ aankoop huis. Werd allemaal uitermate vriendelijk, maar vooral begrijpelijk en samengevat voorgelezen.

Goede ondersteuning met kennis van zaken

Plezierige omgang en zorgen ervoor dat alles goed geregeld is.

Erg prettig geholpen door Marloes van Notea

Goed bereikbaar en duidelijke antwoorden op alle vragen. Alles keurig volgens afspraak. Erg tevreden over de service bij Notea.

Snelle en soepele werkwijze

Snel en soepel geholpen bij het oprichten van nieuwe BV.

In een drukke tijd tegen de zomervakantie aan werd ik snel/adequaat geholpen door Marloes van Klink

Marloes van Klink hielp ons in een voor iedereen drukke tijd tegen de zomervakantie aan heel snel en heel adequaat met het opstellen van statuten en het oprichten van een stichting. Van verschillende kanten kwam gedurende een aantal dagen input op de concept-statuten die zij heel geduldig van commentaar verzag en voorzover van toepassing verwerkte in de statuten. Kortom, deskundig, snel, en ook aardig!

Zeer prettig geholpen door mevrouw Suzanne Oosterhoff

Mevrouw Oosterhoff weet waar zij het over heeft en kan dit zeer duidelijk verwoorden.

Je wordt heel goed ontvangen en begeleid naar de gespreksruimte. Je krijgt al gauw het gevoel dat de notaris veel verstand van zaken heeft en indien nodig verwijst naar andere mogelijkheden. Bovendien neemt ze ruim de tijd om te luisteren naar jouw problemen. Erg prettig

Prima notariskantoor met hele prettige medewerkders

Ik kan Notea notarissen van harte aanbevelen. Mr. Viveen is een zeer kundige notaris die het talent heeft om complexe materie helder en duidelijk uit te leggen. De medewerkers van het kantoor zijn zeer professioneel en prettig in de communicatie.

Professioneel, deskundig en toegankelijk.

Notea is een fijn kantoor om je notariële zaken te laten regelen. Goed bereikbaar voor eventuele vragen onderweg en toegankelijk voor mensen die de notariële taal niet spreken.

Prettige vriendelijke mensen met kundig advies.

Dank voor jullie inzet en het beantwoorden van de diverse juridische vragen en overwegingen.

Snel, flexibel en deskundig

Fijne ervaring gehad met het oversluiten van onze hypotheek waar snelheid was vereist en uiteindelijk snel was opgepakt en afgehandeld met alle deskundigheid.

Hele fijne energie, inhoudelijk zeer betrokken, verantwoordelijk en glashelder

Marloes heeft mij vanaf mijn eerste telefoontje heel erg goed geholpen. Vriendelijk en geduldig, over wettelijke materie waar ik niets van begrijp, ondersteunde ze mijn idee en begeleide ze mij naar het resultaat, het oprichten van een stichting. Het was niet zo formeel maar juist heel menselijk. Ik voel mij heel goed ondersteund en uitgenodigd contact te zoeken als ik hulp nodig heb. Ik zal ieder ander deze notaris aanbevelen.

Vriendelijk, duidelijk en goed omschreven, uitgelegd.

Vriendelijke ontvangst, cappuccino gekregen. De akte besproken en goed uitgelegd. De vraag die mij werd gesteld waar ik het bedrag aan ging besteden vond ik belangstellend. Vriendelijke dame die mij tekst en uitleg gaf.

Dedicated, quick and High quality support

A professional and dedicated team. Extremely happy with the support we have received in registration of our B.V. in a short timeframe. Also I should mention that the advises we have received were very useful and valuable.

Flexibel, meedenkend en professioneel

Fijne ervaring bij Notea. Erg goed geholpen en er werd meegedacht in onze wat complexere situatie. Zelfs onze spoedaanvraag werd vrijwel direct behandeld. Meer dan tevreden!

Voor de 2e keer notea gevraagd voor mijn hypotheek ,Zij nemen alles uit je handen, Mevr. Ellen Veltman een toppertje secretaresse, De notaris mevr. Vivian Viveen ,geen afraffel gesprek maar klant vriendelijke uitleg, Fijn dat er zulke bedrijven bestaan , Vivian en Ellen bedankt, Vr.Gr. Han Klare en Maria Koelink

Snel en goed geregeld

Duidelijke en snelle communicatie, Afspraak was snel te plannen en alle noodzakelijke informatie werd snel toegezonden.

Betrouwbare service met een glimlach

Zowel zakelijk als privé gewerkt met meerdere medewerkers van Notea. Op alle vlakken was de service professioneel en snel. Het persoonlijke contact was vriendelijk en doelgericht.

Duidelijke toelichting en uitleg, zeer deskundige notaris en alle tijd voor vragen. Kortom, een aanrader!

To the point, no nonsense en in begrijpbare taal

Heel prettig notariskantoor

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg van de notaris en met een goed gevoel weer naar buiten.

Prettig en vriendelijk en deskundig geholpen

Professioneel, denken met je mee en leggen goed ui

alles liep op rolletjes, zoals dat heet, niks mis mee!!!!

De totale benadering is zoals je dat graag zou wensen en nu ook meemaakte! Een plezier in een soms heden ten dage minder adequate wereld of organisatie. Veel dank.

Adequaat werk geleverd en duidelijk uitgelegd.

Professioneel en soepel

De service is goed, alles liep zoals verwacht professioneel en soepel.

Very professional and well versed service

I enjoyed working with them. We used them for making a deed of transfer and samenlevingscontract. They were very responsive and trustworthy and guided us well. I, as an expat, will surely recommend their service to others

Prima, betrokken en begripvolle notaris die meedenkt.

Er wordt goed geluisterd wat wij willen en onze wensen worden juridisch goed vertaald en weergegeven. professioneel en menselijk tegelijk.

Daadkrachtige dienstverlening met de juiste toonzetting.

Ik ben goed geholpen in een ontspannen atmosfeer. Duidelijke uitleg met een vleugje humor. Dankjewel hiervoor Suzanne Oosterhoff!

Super kundige en vriendelijke notaris - absoluut een aanrader!

Wij hebben een samenlevingscontract en testament op laten stellen. Tevens is de akte van onze koopwoning gepasseerd bij Notea. Wij zijn zeer tevreden over hun dienstverlening. Daarnaast zijn we geholpen door Suzanne waarbij wij enorm veel kennis hebben opgedaan maar ook veel humor! Heel erg bedankt voor jullie uitstekende service en wij komen graag een keer terug.

Het was prettig en we kregen een duidelijke uitleg.

Positief

Een fijne partij om mee te werken. Zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Adequaat met een persoonlijke touch.

Op een attente, correcte en vriendelijke wijze worden onze notariële zaken ingevuld en afgewerkt, waarbij er ruimte is om bij de persoonlijke ontmoeting in dezen nog over- en afwegingen of bijkomende zaken te bespreken.

Professioneel en Persoonlijk Maatwerk

We hadden best wel wat wensen met betrekking tot ons testament. Notea heeft dit goed in kaart gebracht en in overleg met ons net zolang gepuzzeld tot het ook goed op papier stond.

Betrokken, sympathiek, professioneel.

Zie hierboven

Professionele begeleiding en snelle afhandeling

We hebben een hele fijne ervaring met Notea (in ons geval, Marloes van Klink). Snelle en professionele reacties op onze vragen via de mail. Foutloos opgepakt en snel geregeld. Wij zijn heel tevreden en zouden Notea ook absoluut aanraden!

Goed, Geen omkijken naar zaken die mij de pet boven gaan

Goed, Geen omkijken naar zaken die mij de pet boven gaan. Ik heb een aantal keren een verzoek bij Notea neer gelegd en deze zijn snel en bekwaam uit gevoerd!

Notea heeft ons goed geholpen. Mondeling en later op vragen en opmerkingen van ons via mail zeer goede en uitgebreide informatie. Goed meegedacht met onze wensen. Plezierig in het persoonlijke contact.

Duidelijk, behulpzaam en efficiënt samengewerkt

Wij hebben de verwerking van de gewenste verandering aan ons testament als een prettige samenwerking ervaren.

uitstekend geholpen

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze. De notaris geeft duidelijk uitleg over de verschillende mogelijkheden. De bejegening is hartelijk en zakelijk tegelijk.

Deskundig, snelle response met informele benadering

Prima geholpen met oprichting vennootschappen waarbij zaken helder zijn uitgelegd en prima advies gegeven. Informele sfeer maakte de communicatie tevens laagdrempeliger. Prima locatie met goede parkeermogelijkheid

Vriendelijk en deskundig

Fijn en betrokken geholpen met afwikkeling van erfenis. Heldere uitleg, goed advies. Aan te bevelen!

Snel, vriendelijk en professioneel!

Zeer vriendelijk, mooie locatie en goed te bereiken.

persoonlijk, flexibel, kundig en informeel.

Hele prettige ervaring.

Uitstekende service, klantgericht en moeilijke inhoud in begrijpelijke taal uitgelegd

Notea heeft ons uitstekend bijgestaan in onze wensen. De medewerkers waren aardig en begripvol. Onze vragen werden in makkelijke taal uitgelegd, we werden goed aan de hand genomen door het proces en wat er van ons werd verwacht. En in covid tijd werd er praktisch meegedacht met digitale ondersteuning. Alles uitermate goed voor elkaar dus.

Heb het contact als zeer prettig ervaren.

Ben ontzettend goed geholpen met verkrijgen van een verklaring van erfrecht. Snel en duidelijk, maar ook persoonlijk.

Professioneel en uitstekende service

Diensten zijn prima uitgevoerd, en communicatie verliep tijdens hele traject heel goed en vriendelijk. De flexibiliteit die ze lieten zien heb ik ook heel erg gewaardeerd. Aanrader!

Hoge professionaliteit. Kwaliteit. Snelheid.

Mijn ervaring met NOTEA was zeer bevredigend. Zeer goede service, zeer responsief, zeer nuttig advies en alles in grote snelheid gedaan met een grote glimlach. Ik kan alleen maar de beste woorden zeggen en ik zal ze zeker aanbevelen in mijn netwerk. Heel erg bedankt Marloes.

Betrokken bereikbaar én betaalbaar

De communicatie verliep heel prettig en snel. Ze denken goed met je mee en ook nog eens fijn dat we vooraf precies wisten wat de factuur zou worden. We hebben ons op ons gemak gevoeld, dank jullie wel.

Professioneel, efficiënt en zeer klantvriendelijk

Ik kan dit notariskantoor zeer zeker aanbevelen. Vanaf het eerste contact tot en met de ondertekening was de communicatie zeer prettig. Documenten perfect in orde, zeer snelle reacties na vragen per email. Bijzonder op prijs stelde ik de extra snelheid en moeite die er werd gedaan vanwege de hoge leeftijd (96) van mijn vader.

Vriendelijk, toegankelijk en betrokken

Vriendelijke benadering met duidelijke taal!

Fijne communicatie en snelle en correcte afhandeling

Ben tevreden met het snel organiseren en uitvoeren van de notariswerkzaamheden. Tevens goed gereageerd in situaties met betrekking tot Corona. Perfecte oplossing gevonden in de buurt om de ondertekening te doen.

Professionele en persoonlijk geholpen!

Contact met notaris voelde erg persoonlijk, wist nog wie we waren van een aantal maanden terug. Legde alle bepalingen zeer prettig uit en vragen werden snel beantwoord. We zijn prettig geholpen met ons samenlevingscontract en komen er in de toekomst zeker terug!

Duidelijke communicatie en snel advies

Ter oprichting van een zeilklasse vereniging deden wij zaken met dit kantoor. Een scherpe offerte, snelle en duidelijke communicatie en zeer prettig contact is wat wij als ervaring meenemen.

Professioneel, persoonlijk en accuraat

Professioneel maar wel persoonlijk. Snel en duidelijk in de handelingen die gedaan moeten worden. Zeer prettig.

Great communication, always happy to answer questions, highly recommended for non Dutch speakers like us.

Goede, punctuele, vriendelijke en accurate notaris

Notea is alle afspraken op tijd nagekomen, reageert altijd op de mail, heeft elke keer gezorgd voor een gastvrije ontvangst, geeft duidelijke uitleg en heeft de notariële zaken uitstekend voor mij geregeld.

Vriendelijke, persoonlijke benadering.

Prima ervaring, al had het misschien iets sneller gekund.

Fantastische deskundige ervaring!

Ontzettend duidelijk, meedenkend, adviserend en deskundig advies, gevolgd door punctuele uitvoering en zeer aangename ervaring. Alles (oprichting van drie nieuwe bedrijven) is zeer soepel verlopen. User experience through the roof! Marloes is zeer bekwaam, deskundig, duidelijk, professioneel en helder in communicatie. Nogmaals hartelijk bedankt :) Tot zeer snel weer voor een volgende advies/opdracht :)

Toegankelijk notariskantoor

Een zeer positieve ervaring met dit notariskantoor. Vriendelijke medewerkers en reageren snel en kordaat op vragen. Het passeren van de akten verliep op prettige wijze met veel ruimte voor vragen en op toegankelijke wijze. Wij zouden in de toekomst zeker terugkomen bij dit kantoor.

Zeer professioneel, goede communicatie en begrijpelijke taal

Wij zijn voor de overdracht van onze hypotheek met name geholpen door Esther de Neef. Zij is geweldig, neemt de tijd om alles uit te leggen, en als er haast of stress is heeft ze ons elke keer gerust gesteld. Er wordt serieus gewerkt, maar met de menselijke maat. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over deadlines, en zolang wij ons daaraan houden is er niets onverwachts opgetreden. Niet opeens dagen dat het notariskantoor dicht is, zoals we eerder hebben meegemaakt bij een andere notaris. En dagen zijn kostbaar bij het passeren van een hypotheek! Het is mijn 3e hypotheek, en nog nooit was het zo relaxed. Het is nooit relaxed, maar het ging dit keer super soepel. Over andere afdelingen kan ik niet oordelen, maar voor peace of mind rond je hypotheekaanvraag zit je bij Notea echt heel goed. De kosten waren van tevoren duidelijk, uiterst transparant. Niet de allergoedkoopste, maar ook zeker niet de duurste en het is het absoluut waard. Het passeren van de akte ging helder en vrolijk, niets stoffigs aan. Met dank aan waarnemend Notaris Suzanne Nienke Oosterhoff, zij is zeer kundig en we konden alle vragen stellen. Ook met het secretariaat is niets mis, de telefoon wordt altijd opgenomen (zeer belangrijk!), en we werden netjes te woord gestaan en doorverwezen. Of we Notea aanbevelen? We gaan zelf terug om een testament op te stellen! Ik hoop dat ik daarna weer zo'n lovende review kan schrijven.

Down-to-earth passeren

Goede service, heel benaderbaar en goed in het uitleggen van de belangrijke punten van de akte met passende voorbeelden.

Alle afspraken keurig nagekomen. Ik ben zeer tevreden.

Duidelijk, prettig en snel

Uitstekend geholpen door Marloes, duidelijk, prettig en snel!

Goed en vriendelijk geholpen

Betrouwbaar, geduldig, zorgvuldig

Al jaren ondersteunt Notea onze notariële zaken. We zijn erg tevreden met de persoonlijke dienstverlening waarbij de medewerkers ook de tijd nemen voor speciale situaties en omstandigheden. Bij zaken waar het voor ons moeilijker was om knopen door te hakken heeft Notea bewonderenswaardig geduld getoond en geholpen deze onderwerpen behapbaar te maken. Speciale dank daarvoor gaat uit naar mw Oosterhoff.

Klantvriendelijk en volgens afspraak

Oprichting BV + Levering aandelen met alle voorbereiding tot volle tevredenheid!

Notea heeft me geholpen om mijn appartment en hypotheek te regelen. Ze zijn soepel. We hebben een verzoek om de leveringsdatum te wijzigen en kan dat gewoon.

Heldere communicatie en goede toelichting

We hebben onlangs een akte bij Notea laten opmaken. Er is gedurende het hele traject helder met ons gecommuniceerd en we hebben duidelijke toelichting gehad op de juridische gevolgen van bepaalde onderdelen. Op al onze vragen had de notaris een helder verhaal.

Uitstekende service en afhandeling

Mijn vrouw en ik hadden al de nodige (goede) ervaringen met Notea voor onze testamenten. De aanvraag en de verwerking van het wijzigen van onze hypotheek werd professioneel maar ook zeer persoonlijk afgehandeld. Wij hebben niets dan goede ervaringen met dit kantoor.

Hypotheekakte soepel en klantvriendelijk afgehandeld.

De procedure werd vooraf duidelijk uitgelegd per e-mail, de notaris gaf tijdens het passeren een begrijpelijke uitleg van de hypotheekakte en de financiele afhandeling is ook correct verlopen. Ook de ontvangst was goed, met koffie en de notaris die op tijd was.

Positive, professional and high quality

I had a very positive experience working with Marloes van Klink at Notea in the formation of my BV's. Her approach was very professional and she was efficient and very clear in her communication. I recommend her to anyone seeking legal assistance and advice.

Flexibel, efficiënt, vakkundig

Al vele jaren een voortreffelijke ervaring met notariskantoor Notea. Mr. Sandra Viveen weet altijd prettige vakkundige mensen om zich heen te scharen. Met een volle agenda werd er toch nog een plekje vrijgemaakt om voor de 31ste een akte te passeren!

Klantvriendelijk en menselijke werkwijze

Zie omschrijving

Razensnel, accuraat en vriendelijk!

Hele snelle actie en uitermate accurate en vriendelijke service!

Professioneel en klantvriendelijk

Notea is een uiterst professioneel notariskantoor met vriendelijke notarissen met kennis van zaken. Het was heel prettig dat alle stukken erg goed uitgelegd werden in voor ons verstaanbare taal. Er was ruimte voor af en toe wat humor tijdens de best zware materie. Huis kopen, testamenten en een samenlevingscontract opstellen. Super! Wij zijn dankbaar voor die professionele en warme begeleiding.

Fijne contact

Prima dienstverlening. Goede procesinformatie. Kennis van zaken.

Correcte afhandeling,

Door een vriendelijke, terzake kundige notaris

Vriendelijk en goed.

Vriendelijke notaris en medewerkers. Relaxte sfeer en duidelijk.

Snel geregeld

Voor het oprichten van een werkmaatschappij en holding heeft mevrouw van Klink mij zeer snel en vakkundig geholpen. Echt een aanrader!

Fijne samenwerking, vakkundige en complete informatie

Bij oprichting van een BV zeer vakkundig en goed geholpen. Informatie was compleet en zeer duidelijk. Alles kon online. Aanrader.

Kwalitatief uitstekende notaris, die een bijzonder prettige service levert nar de klant

Heel prettig om zo'n uitzonderlijk goede notaris te hebben op zo'n belangrijk en emotioneel moment als het kopen van een huis na een echtscheiding in een oververhitte markt. De open en positieve benadering van mij als klant stond voorop, en daarnaast een heldere uitleg in gewone-mensentaal, het direct inspelen op nieuwe ontwikkelingen en het stipt nakomen van alle afspraken. Een top-notaris die ik iedereen kan aanbevelen.

Uitgebreide toelichting op juridische vragen EJ snelle service

Prettig contact gehad met notea voor het oprichten van een BV. Heldere uitleg en uitgebreid antwoord op al mijn vragen.

Accurate notaris

Accurate notaris die compleet documenteert, tijdig reageert en netjes afhandelt.

Goed geholpen!

We zijn door Notea goed en vriendelijke geholpen met al onze vragen over het kopen van een huis en een samenlevingsovereenkomst.

Snel en accuraat +goede communicatie

Uiteraard wordt al het werk betr. communicatie met Aegon uit handen genomen door Notea notarissen. En dat beviel uitstekend gezien de moeizame communicatie met de vorige hypotheekverstrekker. Er werd helder en snel gehandeld en teruggekoppeld aan mij. Prima! En uiteraard de eigen parkeerplaats en vriendelijk eindgesprek.

Heel prettig ervaren!

Zoals altijd deskundig advies op maat.

Grondig en accuraat met een startup mindset

Heel tevreden met het werk van Marloes van Klink. Gedurende de verschillende versies van onze aktes heeft ze ons prettig geholpen en waar nodig konden we bellen voor uitleg. Het snelle schakelen via mail en teams heeft het proces versneld. Aanrader!

zeer ervaren en begripvol

De notaris begreep gelijk onze situatie volledig. Zij heeft ons perfect geholpen en gaf goede adviezen. Niks stoffig maar fijn modern kantoor.

Deskundig en prettig geholpen .

Ik ben bij notariskantoor Notea deskundig en prettig geholpen bij het oprichten van een B.V. Ik kon vooraf met al mijn vragen terecht die Mw. Marloes van klink duidelijk heeft uitgelegd , zij was toegankelijk en deskundig en correct .

Nauwkeurig en prettig geholpen

Wij waren voor onze hypotheek akte en huis overdracht bij Notea. Voorafgaand prettig contact via de mail, snel reactie bij vragen. Bij de afspraak werd alles nauwkeurig gecontroleerd en op een prettige manier uitgelegd. Zeer vriendelijke (kandidaat) notaris met verstand van zaken!

uitstekend

ivm omzetten hypotheek is er ook notarisbezoek. Via internet gegoogled op notaris Hilversum en terechtgekomen bij Notea Hilversum. De zitting was kort maar goed,uitleg in "normaal" Hollandse taal en vriendelijkheid alom.

Professionele en sympathieke benadering

Duidelijke uitleg, desnoods nog een tweede of derde uitleg. Het is fijn als er goed naar je geluisterd wordt.

plezierig

We waren zeer ingenomen met Mw. Suzanne Oosterhoff die op een prettige, begrijpelijke en spontane wijze onze zaak behandelde.

zeer kundige en servicegerichte notaris!

zeer kundige notaris efficiënte afhandeling waardoor ook de kosten binnen de perken blijven heldere communicatie, goede beschikbaarheid prettig contact, servicegericht en meedenken in oplossingen

Uitstekende ervaring met Notea

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan, goede informatie verschaffing en procesbewaking, en een plezierig verlopen eigendomsoverdracht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Duidelijk

Duidelijk en goede uitleg gegeven. Ze nam de tijd voor je.

Uitstekende, professionele en snelle service

Uitstekende, professionele en snelle service

Plezierig, zorgvuldig en snel.

Notea heeft mij geholpen bij het oprichten van mijn eerste BV. Gedurende dit voor mij belangrijke proces hebben ze me uitstekend geïnformeerd en alle zaken snel en zorgvuldig afgewerkt. Ik ben zeer tevreden!

Ik ben super goed geholpen!

Ik werd snel en goed geholpen. Ze is een super open persoon en levert kwaliteit.

Heel positief

No nonsense notaris. Prettige ontvangst. Ze heeft de hypotheekakte in duidelijke taal uitgelegt. Heel begrijpelijk.

Een voorspoedige, zorgvuldige en snelle afwikkeling.

Reviews schrijf ik nooit, omdat je daar zó vaak om wordt gevraagd, al bestel je maar een pakje enveloppen. Je zou er een 'dagtaak' aan hebben. Ik ben nog van de 'oude stempel', vrees ik, uit een tijd dat je niet over alles altijd je mening hoefde geven, er vanuit gaande dat iedereen zijn of haar best doet zo goed mogelijk te presteren. Maar in dit geval zal ik het doen: ik ben een tevreden klant. De zorgvuldige en snelle afhandeling vond ik zeer positief. Daarom zou ik jullie zeker aanbevelen.

Zeer goed en professioneel

Onze notaris was erg vriendelijk en vertelde in een toegankelijke en duidelijke taal hoe alles in elkaar stak. Verdere service was ook prettig.

gedegen advies!

Zeer gedegen advies over mijn testament.

Prettig en duidelijke taal

Prettige en duidelijke uitleg wat iedereen begrijpt.

Prima gevoel overgehouden aan het kantoor. Komen afspraken na zijn adequaat en flexibel.

Via via bij Notea terecht gekomen en keurig geholpen. Tijdens het passeren van een akte weet de Notaris in eenvoudige taal te vertellen wat er wordt bedoelt. De notaris heeft verstand van haar vak en geeft na het stellen van de goede vragen en te luisteren de juiste adviezen die passen bij de situatie. Al met al zeer positief. Vriendelijke groet, N.H. van Kooi Loosdrecht

Prettige samenwerking

Prettig samenwerking gehad en alles werd goed uitgelegd in gewone taal.

Correct en duidelijk!

Keurige ontvangst, duidelijk en zeer aardig!

Op n prettige wijze uitleg gekregen en vragen beantwoord

Zie bovenstaand

Fijne no-nonsense notaris.

Fijne no-nonsense notaris.

Professionaliteit en deskundigheid met een glimlach!

Een warm ontvangst, waarbij er voldoende tijd genomen werd om de aktes door te nemen en in begrijpelijke taal werd uitgelegd!

Goed, professioneel en vriendelijk

Wij zijn gedurende het proces goed geïnformeerd door Notea. Op vragen kwam een snel en duidelijk antwoord. Het was duidelijk wat wij moesten aanleveren en op de dag van tekenen werd alles rustig en goed uitgelegd.

Wij zijn zeer tevreden

Het contact was prettig, ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en vragen na of je alles snapt. Wanneer we tussendoor vragen hadden kregen we ook heldere antwoorden.

Goed, maar......

- inhoudelijk prima, goede toelichting en antwoorden op vragen; - strak en overzichtelijk georganiseerd; - om 10.30u geen koffie krijgen? Dat is zou toch prima coronaproof geregeld kunnen worden! - de afstand vanwege corona was 3 à 4 meter. De notaris zat achter een soort 'loket'. Wij ervoeren dat als onprettig en rigide. Als de bijeenkomst uit 3 personen bestaat kan de notaris aan de ene kant van de tafel zitten en de cliënten aan de andere kant. Dat geeft meer intimiteit, terwijl de 1,5m ruimschoots wordt gerespecteerd; - de notaris beloofde nog iets voor ons uit te zoeken en dat dezelfde dag te e-mailen. Een belofte is snel gedaan.....we wachten nog steeds.

Keurig, professioneel en persoonlijk.

Snel accuraat en een prettig gevoel.

Altijd goed

Bij Notea kunnen ze zich goed inleven in de wensen van de client. Ze zijn bovendien zeer toegankelijk, meedenkend. Wij hebben alleen maar prettige ervaringen!

Helder en snel

De communicatie heb ik als zeer prettig ervaren. Heldere uitleg en een snelle reactie.

Deskundig, vriendelijk en een luisterend oor

We kozen voor Notea notarissen vanwege haar vestiging in Hilversum en de professionele uitstraling van haar website. Het proces van intakegesprek voor onze testamenten (een update van het bestaande testament) en levenstestamenten (nieuw) tot en met het tekenen van de uiteindelijke aktes werd begeleid door mw Suzanne Oosterhoff. We zijn tevreden over haar deskundigheid en bereidheid onduidelijkheden uit te leggen en vragen te beantwoorden. Het proces heeft wat langer geduurd vanwege de vakantie van mw Oosterhoff en enige aanpassingen die nog nodig bleken vanwege vragen onzerzijds. Mw Oosterhoff neemt voldoende tijd voor haar cliënten. Hier staat tegenover dat eerdere afspraken kunnen uitlopen.

Helemaal top.

Heel fijn en zeer meedenkend,staan klaar voor je om te helpen.

Prettig contact, vriendelijk en kundig!

Erg tevreden over de diensten bij Notea, aanrader!

Fijn goed, snel en duidelijk!

Goede ervaring met het oprichten van een B.V., duidelijke afspraken en heldere uitleg, zeker een aanrader!

Duidelijkheid werd geschept in een wirwar van informatie

Duidelijke uitleg, meedenken en zaken zijn tot nu toe goed geregeld.

Accuraat en zoals we zijn gewend van Notea

Communicatie is netjes in orde en op tijd. We worden klantvriendelijk geholpen en er is ruimte genoeg voor vragen en uitleg. Medewerkers zijn bereid om een stapje harder te lopen als dat nodig is.

Fijn contact, duidelijke uitleg, goed geregeld!

Gewoon een prettige ervaring, niets op aan te merken.

Heel prettig

We hebben het contact met Notea als bijzonder prettig ervaren. De heldere taal, de vlotte communicatie, de hulpvaardigheid en de oplossingsgerichtheid bevielen ons erg goed.

Fijn deskundig en betrokken kantoor

Het meedenken en luisteren naar de klant maakt dat het fijn zakendoen is met dit betrokken kantoor. Ze beantwoorden niet alleen al je vragen maar denken ook mee en vooruit, zodat je voor een heel groot deel ontzorgd wordt.

Alle verwachtingen overtroffen: snel, efficient, kordaat, zeer deskundig, betrokken en met aandacht.

De oprichting van mijn BV. werd "in no time" en in een zeer prettige en ontspannen sfeer in orde gemaakt. Veel dank daarvoor mr. Marloes van Klink en collega's!

Fijn contact, snel handelen

Ik heb Marloes gevonden via internet omdat mijn vaste notaris reeds met pensioen is. Vanaf het eerste contact een duidelijke fijne communicatie.

UItstekend en efficient geholpen door Marloes

Marloes heeft ons goed geholpen om door de doorgaans toch taaie materie heen te komen. Ze legt alles duidelijk uit, denkt goed mee, en dat tegen een scherp tarief. Lekker bezig!

Binnen drie weken na aankoop woning de afspraak gemaakt en getekend.

Ze waren helder in de documenten die wij moesten aanleveren.

Heel prettig

T was ondanks het beladen onderwerp heel ontspannend en heel duidelijk geformuleerd

Snelle en adequate afhandeling met vooraf duidelijkheid

Door het ontvangen van een mail waarin stond wat allemaal gedaan moest worden vooraf en wat nodig was tijdens het (video) gesprek, konden we tijdens het video gesprek in 5 minuten het officiële gedeelte geregeld hebben. Zeer efficiënt en tijdsbesparend voor ons. En zonder dat ingeboet wordt op klantvriendelijkheid.

Veel lof over de gesprekken en begrip.

Voor het afhandelen van mijn testament,heel veel informatie ontvangen van mevrouw Oosterhoff en uitleg om het zo goed mogelijk te formulieren,dat het testament klopt,met mijn wensen. Dank daarvoor en wens u veel succes.

Prettige ervaring

Zeer aardige notaris. Luistert goed naar mensen en is zeer bekwaam.

Professioneel, no nonsens en makkelijke uitleg van moeilijke vraagstukken.

Notea is in staat om moeilijke stukken in begrijpelijke taal uit te leggen en weet van aanpakken. Erg goed bevallen en zullen zeker weer van hun diensten gebruik maken.

Correcte en vriendelijke afhandeling van de opdracht

De afhandeling is door mij als vanouds ervaren. In dit geval door Marloes Klink. Notea is voor mij een Notaris kantoor die zijn pay-off "Een notaris van nu" eer aan doet. Je wordt als klant op een moderne, vriendelijke manier geholpen waarbij duidelijke en begrijpbare taal gesproken wordt.

Klantgerichte, deskundige, meedenkende en integer notariskantoor

Notea kennen we al jaren. Een goede uitleg en onafhankelijk advies waarbinnen het nauwkeurig werken en de mondelinge uitleg over ingewikkelde aspecten als zeer goed wordt ervaren door ons

Heldere taal van vriendelijke notaris

Bij het passeren van de hypotheekakte werden we niet alleen vriendelijk ontvangen door Notea-notarissen in Hilversum, maar we kregen een zeer heldere uitleg van de bepalingen in de hypotheekakte. De akte hadden we van tevoren gelezen, maar dat riep nogal wat vragen op. Zonder dat we die hoefden stellen, waren ze alle beantwoord nadat mevrouw Sandra Viveen met ons de akte had doorgenomen.

Notaris bij u thuis geweldig

Het was een kort bezoek van de notaris aan huis en het ging zoals verwacht van het notaris kantoor Notea geweldig goed fijne mensen die je kunnen helpen bij o.a. je hypotheek te ondertekenen

Vriendelijk en duidelijk

Ze denken mee, geven een duidelijke uitleg wat er in de aktes staat en nemen de tijd voor je. Ik ben blij met mijn keuze voor Notea en zal in de toekomst weer van hun diensten gebruik maken.

Wij, de dochter en ik hebben het heel prettig ervaren samen met Suzanne over alles te spreken en na alles vast te leggen hebben we weer dingen veranderd, hetgeen door Suzanne weer netjes op het papier kwam! Dus niets dan lof voor het vele werk wat er gedaan is! Ik denk dat ik ook namens mijn dochter Nicole kan spreken. Met vriendelijke groet Yvonne Haije-Vd Bijl

Goede service, erg vriendelijk en duidelijk

Prettig ontvangen. We hebben een duidelijke uitleg gekregen en alles ging in een ontspannen sfeer.

Professioneel bediend met een zeer menselijke touch.

Professioneel bediend met een zeer menselijke touch.

Prettige ervaring

De omgang bij Notea heb ik altijd als erg prettig ervaren. De verkregen informatie is volledig en duidelijk.

Ik ben tijdig en volledig geïnformeerd over de inhoud en de consequenties van de te passeren aktes. Met name het persoonlijke contact met de waarnemend notaris, ten kantore in Hilversum, was prettig en informatief. Vol vertrouwen wacht ik haar verdere bemoeienis met hetgeen wij aan haar gevraagd hebben af.

Prima geadviseerd en geholpen

Onze wensen voor testamenten goed verwoord en opgesteld. Duurde wel erg lang voordat afspraak gemaakt kon worden voor ondertekening.

gebeld en zeer positief kon meteen komen

Notea Notaris is al jaren mijn Notariskantoor. Snel handelen en snel antwoorden daarin zijn ze zeer goed. Ik kan het iedereen aanraden

Zeer accuraat

Super tevreden

Notea (dit keer Marloes) combineert kennis en kunde met snelheid en open communicatie. Snelheid was geboden en dat heeft Marloes boven verwachting waargemaakt.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben volgens afspraak vakkundig geholpen, en alles ik naar mijn wensen verlopen

fijn kontakt en duidelijk uitgelegd.

Duidelijk uitgelegd wat een levenstestament inhoud wat er geregeld wordt. Heeft alle tijd genomen. Het geeft mij rust dat dingen nu geregeld zijn.

Prettig, begrijpelijk en zonder poespas

Fijne service

Prettige service, snel geregeld en vriendelijk.

Prima communicatie, heldere uitleg en gestroomlijnd proces

Vanaf dag 1 snelle en heldere afhandeling van het "Koop proces van een woning". Goede communicatie en heldere vraagstelling naar benodigde documenten. Op de dag van overdracht werden de documenten nogmaals helder toegelicht. Gestroomlijnd proces met hartelijke en vriendelijke benadering. Zal Notea zeker aanbevelen. Prima!

Professioneel in een familiaire zetting.

Vriendelijke ontvangst. De formaliteiten werden snel en duidelijk doorgenomen. To the point met een glimlach. Het voelde prettig en wij zijn zeer tevreden.

Ten zeerste aanbevolen.

Duidelijke uitleg. Meedenkend. Goede service. Top kantoor.

Zeer prettige ontvangst, fijne sfeer

Fijn team, familiare, to the point, denken met je mee.

Geweldige service en heel flexibel

Fantastisch in meedenken en zijn heel flexibel. Duidelijke uitleg, geen enkel probleem om dingen nogmaals uit te leggen en hebben echt alles in het werk gesteld om de vertragende banken mee te laten werken. Ben reuze blij met de keuze voor Notea. Esther, Suzanne en Ellen alle drie heel behulpzaam en hebben echt hun nek uitgestoken om alles op tijd gereed te krijgen. Onwijs bedankt hiervoor!!

Zeer adequaat en snel geholpen

Oprichting en inschrijving van BV en Holding(s) ging zeer snel met de juiste uitleg en adviezen.

Uitermate bevredigend

De kwaliteit van de professionele dienstverlening en de snelheid van afhandeling is (wederom) uitstekend geweest.

Zeer snelle service voor oprichten nieuwe BV

Wij hadden ivm een nieuwe opdracht heel snel een nieuwe BV nodig. Notea zorgde dat binnen een week (!) alles was geregeld. Echt een fantastische service.

Uitstekend - meedenkend en buitengewoon flexibel.

Notea, Suzanne Oosterhoff en Esther de Neef, hebben voor ons enorm hun nek uit gestoken om onze verdeling en aankoop van een nieuwe woning op tijd voor elkaar te krijgen. Gezien de vertragende werking van de bank, met een torenhoge boete in het vooruitzicht, wisten zij onze zaak toch te redden door mee te denken, te plannen, te schuiven en achter de zaken aan te gaan. We zijn ze hier enorm dankbaar voor!

Fijne en prettige ervaring.

Een prettige ervaring. Wij hebben goede adviezen gekregen. Alles heel duidwlijk uitgelegd.

Erg tevreden

Ik vind dat alles goed begrijpelijk en duidelijk uitgelegd wordt

Fijne kontakten

Wij hebben goede adviezen gekregen en zijn tot nu toe heel tevreden met het beleid rondom een testament.

zorgvuldige en snelle afhandeling

Na een verkennend gesprek voor en met 2 personen was het voor de notaris mogelijk in korte tijd de benodigde testamenten en levenstestamenten in concept op te stellen en toe te sturen. Deze concepten waren direct, inclusief de in het verkennend gesprek verwoorde wensen en uitgangspunten ,correct opgesteld. Het resultaat hiervan was dat er maar een bijeenkomst nodig was voor de afrondende toelichting en ondertekening. Een vlotte en voor zover mogelijk, voor het opstellen van testamenten, een plezierige afhandeling.

Voldeed geheel aan de verwachtingen die ik had.

Prettige benadering, zeer goede uitleg, maar ook prima adviezen.

Zeer prettig en professioneel geholpen.

Uitstekende ervaring, prettige ontvangst, heldere uitleg. Een aanrader!

is positief

Een hartelijk en vriendelijk ontvangst. De mevrouw was helder, gaf ons uitleg daar waar nodig en was open en eerlijk! Wij voelden ons op ons gemak en vonden het een mooi moment.

Exceedingly professional. Extremely pleasant. Very Swift.

I needed their services on a short notice and they were very accommodating. They handled all my requests in a very professional manner, answered all my questions quickly, and carried the requested registration work even quicker than I had requested. Very pleased with the level of service and professionalism. Would definitely be happy to recommend Notea to any of my friends and damily.

Erg prettig notariskantoor

Voor de tweede keer voor een hypotheekaanvraag bij Notea geweest. Erg snel een prima offerte ontvangen, goede informatievoorziening. De notaris nam rustig de tijd om op een heel prettige manier alles uit te leggen. Een echte aanrader!

Prettige communicatie, flexibel en er wordt goed meegedacht

Prettige communicatie, flexibel en er wordt goed meegedacht.

Prima!

Snelle reactie op mijn verzoek voor een offerte; snelle reactie voor het maken van een afspraak; vriendelijke ontvangst. Prettige wijze van doornemen stukken en de afhandeling.

Deskundig geholpen

Ben op een prettige en deskundige wijze geholpen!

Erg prettig notariskantoor

Voor een derde keer bij Notea geweest.Erg prettige sfeer, geen "notaris" taal.Leuke mensen.Beslist aan te raden.

buitengewoon tevreden

heldere informatie, plezierig contact en snelle afhandeling

Snelle service en begripvol

Deze keer was het oversluiten van mijn hypotheek. De reden is echter is dat 3 jaar daarvoor het kantoor heel goed heeft geholpen met het testament van mijn man. We hadden ineens maar 2 weken om alles te regelen. Het kantoor had het binnen 2 uur geregeld. Wat voor mijn man een grote geruststelling was.

Snelle en professionele service

Al jaren klant bij Notea. Uiterst tevreden, vandaar dat we ook deze nieuwe bv bij ze hebben opgericht.

Professioneel, meedenkend, heldere uitleg

Voor mij 1e opdracht gegeven aan deze notaris. Zijn heel professioneel, klantvriendelijk en meedenkend. Zal een volgende keer graag bij hen terugkeren.

Alles supersnel en goed geregeld

Zeer vriendelijke medewerkers, alle zorg voor onze wensen en een duidelijke uitleg bij alle moeilijke passages.

Heel tevreden

Ik heb weinig ervaring met notarissen, kan ze dan ook moeilijk met elkaar vergelijken. Maar deze notaris heeft ons erg prettig, vlot en sympathiek geholpen. Ook zaken waarover ik zelf niet had nagedacht waren al geregeld.

Uiteindelijk prima, maar onvoldoende uitleg tijdens voorbereidend traject

Er was een levensgroot verschil tussen het daadwerkelijke moment van tekenen -waarbij alles duidelijk en vriendelijk werd toegelicht en uitgelegd- en het voorbereidende traject waarin de benadering niet alleen onpersoonlijk, maar ook onvoldoende ondersteunend was. Alle aan mij gevraagde informatie bleek uiteindelijk noodzakelijk en ik begreep pas daar ook waarom. Maar tijdens de voorbereiding ontbrak voor mij iedere uitleg, onderbouwing en persoonlijke benadering. Helaas. Tijdens het proces van de aankoop van een huis waarin er als koper veel op je afkomt, is een duidelijke, vriendelijke begeleiding noodzakelijk. Op basis van het eindresultaat beveel ik Notea toch aan. Maar ik hoop dat er, hoe druk het ook is, meer tijd en aandacht komt voor een betere begeleiding in het voortraject.

Een aanrader voor iedereen!

Persoonlijke, klantgerichte behandeling waarin de tijd wordt genomen en met je mee wordt gedacht voor je grenzen en wensen. Vriendelijk, betrokken en adequaat. Een aanrader voor iedereen!

Grondig, snel, scherp en “preiswert”.

Notea is een kantoor waar ik al vele jaren zowel zakelijk als privé mee werk. Prettig om mee te werken, op de correcte manier flexibel en terzakenkundig.

Aardig en vriendelijk kantoor met prettige medewerkers

Snel en prettige afhandeling van de hypotheek akte, door het scherm en de afstand, wat helaas noodzakelijk is, was mevr., Viveen moeilijker te verstaan. Nadat het scherm werd verwijderd ging het iets beter.

Goede notaris

Goed contact met de notaris Sandra Viveen. Ze doet haar werk goed en legt bij het passeren goed uit wat er in de akte staat. Fijne notaris!

Goede en snelle service

Bij de fusie van een aantal BV's zijn we goed en en snel geholpen door Marloes. Het was een prettige samenwerking.

Zeer vlotte en vriendelijk notariskantoor

Een super vlotte en duidelijk communicatie, Marloes neemt de tijd om alles duidelijk voor je uit te zoeken. Dit was de eerste keer dat ik met Notea in contact kwam, en ik kom hier graag nog eens terug!

Goede en persoonlijke begeleiding

Notea is klantvriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee. Geeft deskundig advies met een duidelijk uitleg in begrijpelijke taal.

Prettig en duidelijk

Fijn geholpen , goed meegedacht en de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen Enige min punt : als het iets langer duurt is het fijn om dat even te laten weten

Een fijne, goede en persoonlijke begeleiding.

Een fijne, goede en persoonlijke begeleiding. Neemt ons mee door de stukken en verduidelijkt deze voor ons.

Duidelijk en vriendelijk

Communicatie is zakelijk maar duidelijk en vriendelijk. Snelle reactie op vragen.

Geweldige service, echte doorpakkers

Als Blauwe Monsters hebben we met Notea de inkoop van ons management team uitgevoerd! Geweldige service zeker de daadkracht en resultaatgerichtheid van Marloes was super!

Uitstekend, plezierig en zeer klantvriendelijk.

Mijn ervaring is als volgt: - deskundig advies op verschillende terreinen - klantvriendelijk en altijd bereid tot het beantwoorden van vragen - word vriendelijk te woord gestaan

Vlot en professioneel

Emma wist wat er moest gebeuren, dacht goed mee en hielp ons fantastisch.

Zeer tevreden en heel goed geholpen

Wij moesten op zeer korte termijn een B.V. oprichten, dit alles is door Marloes perfect geregeld van A tot Z. Ze heeft alles perfect en snel voor ons in orde gemaakt en alles heel duidelijk uitgelegd.

Vriendelijke en correcte service

Vriendelijke en correcte service, denkt goed met je mee. De aanloop tot het krijgen van een eerste reactie dat ze het gingen oppakken, nam wel wat tijd in beslag. Maar dat is daarna goed gekomen.

Zeer professionele en klantvriendelijke service.

Mijn vrouw en ik hebben de samenwerking met Notea als zeer prettig ervaren. Te allen tijde werd er op een vriendelijke, duidelijke en transparante manier gecommuniceerd. Voor toekomstige zaken zullen wij zeker weer in contact treden met Notea.

Zeer tevreden!

Notea gekozen vanwege de prijs en het feit dat er alleen maar vrouwen werken. En geen spijt van mijn keuze. Het kantoor is goed georganiseerd. Ik ontving tijdig de conceptstukken en op e-mails werd snel gereageerd. Het tekenen van de akte was - ondanks de maatregelen - heel plezierig. Dacht ik van tevoren binnen 10 minuten weer buiten te staan, niets was minder waar. De vriendelijke (waarnemend) notaris nam alle tijd voor de uitleg van de akte en een praatje. Al met al een heel plezierige ervaring.

Kundig, vriendelijk, zorgvuldig en duidelijke uitleg

Marloes heeft ons met veel geduld en duidelijke uitleg geholpen bij het opzetten van onze persoonlijke holdings. Prettige persoonlijkheid die tijd voor je neemt.

Zeer fijn en erg begripvol!

Wij vonden het allebei een fijn bedrijf. Voelde erg als een rust om het goed te kunnen regelen en zeker bij dit kantoor waar ze de tijd voor je nemen. Voelde ons ook erg begrepen en namen de tijd om alles goed uit te leggen.

Goede service en communicatie. Vlot geregeld

Fijne ervaring met Marloes van Klink bij het oprichten van mijn BV. Goede en snelle service. Volledig en goede suggesties en advies

Professioneel, vriendelijk en geduldig

Marloes heeft ons geholpen met de formele opzetting van ons nieuwe drone avontuur. Hierbij was ze zeer professioneel, vriendelijk en geduldig. Staat open voor vragen en neemt daar ook voor ons de tijd voor. Dank daarvoor!

Pragmatische, flexibele en samenwerkende houding zijn onze ervaringen met dit kantoor.

Met een wat rommelige aanloop en harde deadline voor het oversluiten van onze hypotheek werd flexibel en pragmatisch omgegaan. Er werd duidelijk gecommuniceerd wat de vereisten waren om e.e.a. te kunnen verwezenlijken waarbij verantwoordelijkheden van betrokken partijen werden benoemd. Daarnaast hebben wij de no-nonsense uitleg bij het tekenen (met duidelijke voorbeelden en een goede omschrijving van de verschillende risico's) als heel prettig ervaren. Wij zouden dan ook Notea van harte willen aanbevelen.

Verzorgd en behulpzaam

Koop woning was prima geregeld tegen scherpe tarieven. Notaris was ook bereid om extra stapje te zetten.

Super !

Dit notariskantoor werkt zoals het overal zou moeten en meer. Esther reageert supersnel en duidelijk, begrijpt zorgen en zoekt mee naar oplossingen indien nodig. Toen onze transactie op het laatste moment anders georganiseerd moest worden kon ze dat perfect uitvoeren. En dat ondanks een afstand van 8000 km en 5 uur tijdsverschil. Helemaal tevreden dus !

Prettige, snelle en duidelijke uitleg en goed service

Voor een schenkingsakte zijn we bij Notea in Hilversum geweest. De mogelijkheden van schenken en de daarbij geldende voorwaarden en verplichtingen werden duidelijk uitgelegd. Het hierop volgende contact per mail verliep vlot en duidelijk en alles is keurig geregeld en verzorgd.

Geweldig geholpen!

De aanschaf van mijn parkeerplaats liep door gemaakte fouten van de geldverstrekker niet soepel. Met een hoop kennis, moeite en creativiteit heeft Esther mij fantastisch geholpen, hierdoor werd de aanschaf alsnog een succes. Iedereen die ik gesproken heb is vriendelijk, netjes en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden, ontzettend bedankt!

Prettige en snelle service van Notea

Wij zijn prettig snel en vriendelijk geholpen bij Notea. Erg prettig.

Persoonlijk, zorgvuldig en goed bereikbaar

Met alle stress rondom een nieuw huis, testament en dergelijke is het heel fijn wanneer je notaris helder communiceert, concreet is en vriendelijk. En dat is bij Notea zeker het geval, ik heb het contact en de afhandeling van onze persoonlijke zaken als erg prettig ervaren, bedankt!

pirma

Prettig om samen te werken met Marloes van Klink, accuraat, kundig en prettig (ook al is het via een schermpje)

Professioneel en snel gedaan

Prima service, redelijke prijs. Snel afgerond.

fantastische begeleiding

Via een kennis kwam ik in contact met Notea. Vanaf het eerste contact verliep alles soepel en zeer voorspoedig. Zij verdienen van mij een absolute 10. Dank en zeker tot een volgende keer!!!

Meedenkend en behulpzaam

een hele plezierige en professionele ervaring

Na mijn aanvraag namen ze nog dezelfde dag contact op. Geen andere notaris heeft dit gedaan. Alles was goed geregeld en ze hebben voor een snelle afwikkeling gezorgd.

Geweldig geholpen

Goed luisteren waardoor er goed advies wordt gegeven Kleine schoonheids foutjes snel en adequaat opgelost

Mijn ervaring was subliem.

Wij zijn zeer deskundig en prettig geholpen.

Fijne notaris en goede communicatie

Positief gevoel, er wordt geluisterd en communicatie is erg fijn.

Gewoon goed!

Klantgericht, stipt en op alle vragen een gedegen antwoord.

Heldere uitleg van ingewikkelde zaken

Alle medewerkers van Notea hebben ons bij de aankoop van ons eerste koophuis en het opstellen van samenlevingscontract en testamenten heel fijn geholpen. Super heldere uitleg waar nodig, proactief meedenken en het tekenen van alle officiële documenten was bij Suzanne Oosterhoff een hele leuke ervaring! Het heeft ons laten zien dat serieuze zaken heel goed gedaan kunnen worden met een grote lach!

Prettige ervaring met dit notariskantoor, zowel telefonisch als via de mail. Snel reactie via de mail met goede uitleg.

Niks op aan te merken

Een prettige en professionele ervaring

keurig geholpen

Meerdere jaren al ervaring met dit uitstekende notariskantoor

Prettige contacten met dit kantoor van Sandra Viveen, prima uitvoering in de laatste jaren van zaken op het gebied van onroerend goed, testamenten, en oprichting van stichtingen, enz.

Snel, professioneel en waardevol

Ik werk al jaren met veel plezier samen met Notea en haar medewerkers. Van een eenvoudige oprichting van een BV tot complexe zaken als overnames en zelfs een jarenlange afwikkeling van een ingewikkelde erfenis. Notea heeft mij zowel prive als zakelijk vaak veel zorgen uit handen genomen en ben ik ze enorm dankbaar voor. Vakkunding advies op een prettige persoonlijke manier, en altijd voor een redelijk tarief. Aanrader dus +++

Notea laat zien wat de toegevoegde waarde is van een notaris

Notea heeft mij ondersteunt in de verkoop en aankoop van een huis. De kwaliteit van het werk, ondersteuning, accuratesse en vriendelijkheid van Notea is opvallend goed en prettig. Het kantoor straalt vriendelijkheid en professionaliteit uit. En de medewerkers van Notea zijn service gericht, goed bereikbaar en luisteren naar mijn vragen, geven richting en antwoorden op mijn vragen. Speciaal woord van top service en hulp voor Esther de Neeff, een absolute topper binnen Notea!

Deskundig, meedenkend en flexibel!

Wij hebben al een heel aantal zaken geregeld via Notea, privé én zakelijk. Onze ervaring met hun service en deskundigheid is altijd goed, we komen niet voor niets steeds terug. Echt een fijn notariskantoor waar je van op aan kunt.

snel, accuraat, helder, meedenkend

men kon mijn beperkte socialmediagwbruik begrijpen en heeft mij op een zeer correcte en begrijpelijke wijze volgens de “ouderwetse” wijze bijzonder geduldig en vakkundig bijgestaan

Transparantie, klantvriendelijk en bekwaam.

Al eerder hebben we testamenten, volmachten en een succesieaangifte door Notea laten uitvoeren, daar is een postief review voor gepost. Mede door de goede ervaringen en het feit dat alle relevante documenten hier aanwezig zijn is nu een dubbele verklaring erfrecht met kadestrale inschrijving uitgevoerd door Notea. We hebben uitstekend contact gehad met Mevrouw Oosterhoff en haar collega's. De transparantie, klantvriendelijk en bekwaamheid heeft onze waardering .

Supersnelle en perfecte service

Recent een huis gekocht en bij Notea laten passeren. Nu werd ik afgelopen week geconfronteerd met rekeningen op de mat die er niet zouden mogen zijn. Notea gecontact en die hebben het met één mail voor mij opgelost. Super!!!

zeer kordate en correcte opvolging.

we hadden een spoed procedure om een koop OVK te sluiten en die is uitstekend opgevolgd en uitgevoerd.

Zeer deskundig en vriendelijk

Wij zijn al jaren klant bij Sandra Viveen en haar kantoor. Deskundig, prettig, vriendelijk, snel en adequaat. Heel fijn om belangrijke beslissingen met haar te overleggen en te regelen.

Altijd volledig goede service en kwaliteit

Ik ben al klant bij Notea sinds Sandra Viveen is gestart met haar kantoor. Altijd heb ik de dienstverlening ervaren als adequaat, vriendelijk en professioneel. Er wordt met mij meegedacht en ik heb altijd het gevoel dat ik welkom ben als klant.

Prettig, correct en snelle afhandeling

Betrouwbaarheid is wel kwaliteitsaspect nr. 1 van iedere notaris. En dat wordt bij Notea concreet in de wijze van communicatie. Zowel op afstand als in het gesprek zelf op locatie en via de gebruikte communicatiekanalen. Ook de snelle opvolging en afhandeling maken dat wij meer dan tevreden zijn over het contact met deze notaris. Voor een volgend vraagstuk zullen we zeker Notea weer op onze 'shortlist' zetten.

Deskundig en klantvriendelijk

Prettig, snel en deskundig geholpen voor een statutenwijziging.

Duidelijk en snel!

Ik zou Notea zeker aanraden voor de verkoop of aankoop van een huis. Vriendelijke medewerkers, duidelijke contracten en snelle afhandeling.

Makkelijk benaderbaar

Wij hebben Notea benaderd voor een statutenwijziging van onze vereniging. Deze zijn vlot verwerkt en we konden online tekenen. Dat scheelt een hoop tijd.

Fijne en duidelijke communicatie en goede begeleiding tijdens het kopen van mijn eerste woning.

Goede, snelle afhandeling

Erg tevreden over het verloop van de koop van ons huis. Puntje van kritiek; de zg derden rekening; wij hebben na het ontvangen van de e-mail een dikke week voor de overdracht, besloten om al de kosten te betalen. Bij nader inzien heeft ons dit adequaat handelen geld gekost vanwege de negatieve rente. Misschien een idee om te vermelden om zo laat mogelijk te betalen ivm de negatieve interest!!

Correcte en nette service

Alles rondom de overdracht super netjes geregeld. Ook de corona maatregelen in de ruimte waar getekend werd heel goed overwogen en uitgevoerd.

Duidelijk verhaal en nam de tijd voor ons!

Duidelijk verhaal en nam de tijd voor ons!

Duidelijke uitleg en bespreking van de stukken/testament

Werd op tijd geholpen. Duidelijke en rustige uitleg van mijn testament wat ik moest ondertekenen.

Snel en goed geholpen!

Goed advies en snel geregeld; zeer waardevol bij het afhandelen van lastige zaken!

Prettige ervaring

Vanwege een project waarvoor een BV nodig was, hadden we te maken met zeer korte deadline. De volgende werkdag was de BV ingeschreven in de KvK, zeer prettig, zonder in te leveren op kwaliteit!

Snelle communicatie en goede kwaliteit

De communicatie met Notea verliep spoedig en beantwoordde onze vragen snel. Kwaliteit van het werk was goed en de afspraak op kantoor was prettig!

Professioneel en vriendelijk no-nonsense betaalbaar kantoor

Al gedurende enkele jaren werken we met Notea voor diverse entiteiten, en de service is buitengewoon geweldig. De medewerkers zijn servicegericht, kunnen goed in normaal Nederlands uitleggen waarom bepaalde procedures zoals KYC, UBO etc nodig zijn, werken snel en precies en tegen redelijke vergoedingen.

De Notaris mw. Viveen was duidelijk in haar bewoordingen, gebruikte begrijpelijke taal. Was het niet duidelijk dan werd het op een andere wijze uitgelegd. Dat vond ik zeer prettig. Ik werd vriendelijk ontvangen. Ook na ontvangst van het concept testament heb ik correcties aange- bracht die goed werden opgevolgd. En de vele vragen die ik had werden duidelijk beantwoord.

geweldig

Ik ben geweldig voorgelicht met veel geduld in deze corona tijd,en met veel geduld

Fijne notaris die zeer behulpzaam is bij de notariele kant van bedrijfsvoering

Wij zijn heel fijn geholpen door Marloes (kandidaat noratis) en Sandra (Notaris) Notea Hilversum heeft ons ondersteund bij zowel de oprichting van de BV een jaar geleden als bij de aandelenoverdracht afgelopen week.

Deskundig en duidelijk

Onze koop en hypotheek akte werden in voor ons begrijpelijke taal uitgelegd. Duidelijke emails vooraf in het proces zodat wij wisten wat te doen en waar wij aan toe waren.

Een goede gemoedelijke sfeer. Ik zou een eventuele volgende keer zo weer hier naar toe gaan. Prima en goed geregeld.

Rustig, klantvriendelijk en vertrouwelijk.

Een zeer klantvriendelijk ontvangst. Het doornemen van de akte ging rustig en er was tijd voor vragen. Zeer duidelijke heldere uitleg.

Vriendelijk, snel en duidelijk.

Prima uitleg van de hypotheekakte in begrijpelijke taal.

Voortreffelijk en deskundig

Het was prettig zakendoen met Notea. Open ontspannen sfeer, prettige ambiance, goede voorbereiding en afhandeling. Knap om de formele overdracht op zo'n laagdrempelige manier te behandelen.

Kan niet beter.

Notea heeft de afhandeling van de erfenis van onze moeder pefect geregeld. Wij zijn meer als tevreden. Vooral vanwege het feit dat we in het buitenland wonen. Wanwege de Covit was reizen naar Nederland niet haalbaar. Echter Sandra en haar mederwerksters hebben een toverstokje. Onze hartelijke dank.

Deskundig, klantvriendelijk, maakt zaken eenvoudig

Sandra Viveen is een kundige en klantvriendelijke notaris. Vorige week hebben wij de aankoop van ons nieuwe huis bekrachtigd op haar (corono-proof) kantoor. Ze heeft de akte in begrijpelijke taal met ons gedeeld en dat was prettig. Zelfs aan onze kinderen werd gedacht met limonade, lekkernij en een (namaak) handtekening bij de overdracht. Erg leuk! Wij raden Sandra Viveen van harte aan.

Vriendelijk, deskundig en begripvol

Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal met andere notariskantoren, maar mijn ervaring met Notea is zeker prima. Vriendelijke medewerkers die zich goed in mij en mijn situatie wisten in te leven en daar het juiste advies bij gaven. Dat komt deskundig en betrouwbaar over en gaf mij het juiste gevoel.

Snel, grondig en terzakenkundig

Wij werken al vele jaren met volle tevredenheid samen met Notea. Flexibel, pro-actief en goed.

Deskundig, correct, vriendelijk en zeer tevreden

Goede contacten en uitleg omtrent de gevraagde dienst verlening, en snelle reactie en antwoorden op mails, vlotte afhandeling van zaken.

Prettig contact en staan altijd snel paraat

Fijne ervaringen met Notea. Astrid is een professionele en plezierige vrouw om mee samen te werken.

Allemaal duidelijk, snel en keurig geregeld

Wij hebben een Apartement gekocht, alles ging na wens.

Bijzonder vriendelijk en goed gesprek

We werden geheel "Coronabestendig" ontvangen. Prima uitleg van de hypotheekakte in "Jip- en Janneketaal".

Goed en snel afgehandeld. Prima notaris.

Goed prijs kwaliteit verhouding. Goed en snel afgehandeld. Prima notaris.

uitstekende service, afspraken nagekomen, vriendelijk en vrolijk

uitstekende service, afspraken nagekomen, vriendelijk en vrolijk

Gewoon top

Alles adequaat en snel zonder een fout. Heldere communicatie en toelichting met zelfs wat humor.

Uit stekend

Prettige communicatie enduidelijk

Ik kan me geen betere notaris wensen!

Kundig, snel, zorgvuldig, toegankelijk, vriendelijk, krachtig, doortastend. Sandra doorziet iedere (complexe) situatie snel en weet alles helder te verwoorden. Ze is een waardevolle toevoeging voor mijn zaken en is voor mij veel meer dan een kantoor waar ik documenten kom ondertekenen.

eindelijke innovatief notaris kantoor

Als investeerder vaak betrokken bij opzet van nieuwe bedrijven. Altijd gedoe met legalisatie handtekeningen. Eindelijk een notaris die online legalisatie via video call doet.

Plezierig en adequaat

Ik heb Notea vrij last minute in kunnen schakelen voor het passeren van een woning. Ik werd goed en vriendelijk geholpen, en bovendien snel.

redelijk

Merkwaardig dat nota voldaan moest zijn voordate de akte gepasseerd werd.

Prima kantoor. werken snel en vakkundig.

Prima kantoor. Werken snel en vakkundig.

Zeer zorgvuldig

Op een of andere manier had ik het voor elkaar gekregen het controle getal uit de IBAN van onze twee verschillende betaalrekeningen onderling te verwisselen. Aangezien het coronatijd is ben ik niet mee naar binnen gegaan tijdens het transport. (Alleen mijn vrouw hoefde te tekenen) Met bankpas en al ben ik wat gaan wandelen in Hilversum. Bij een laatste check op het kantoor is dus (noodgedwongen) het foutief opgegeven IBAN vergeleken met andere foutieve informatie. Gelukkig, heel gelukkig, was de medewerkster Van Notea de volgende dag heel oplettend en heeft ontdekt dat er iets niet klopte. Na telefonisch overleg is de correcte IBAN ingevoerd en heeft het positief niet de kans gekregen verloren te gaan. Hulde!

prettig notariskantoor

Mijn ervaring met de medewerkers van dit notariskantoor is zeker positief. Je hebt niet dagelijks met een notaris te maken en de communicatie onderling is m.i. belangrijk. Vergeleken met eerdere ervaringen heeft dit kantoor mij niet teleurgesteld. De sfeer is professioneel maar op de juiste momenten ook begripvol en gastvrij.

Nemen de tijd voor je, leggen de akte goed en duidelijk uit, ik beveel dit kantoor aan

Snelle omdersteuning!

Zeer snelle en persoonlijke ondersteuning bij snel uit te voeren handeling. Direct actie en heldere informatie.

Persoonlijk en professioneel

Ik heb al vele jaren goede ervaringen met kantoor Notea.

Professioneel en betrouwbaar.

Twee verschillende kwesties door twee (kandidaat) notarissen, werkzaam bij Notea, laten afhandelen; in beide gevallen prima service, maatwerk en een correcte afhandeling van zaken.

Prettig, snel en persoonlijk geholpen

Ik ben door Notea prettig, snel en persoonlijk geholpen. Het maken van de afspraak ging heel flexibel en de dienstverlening was professioneel.

Deskundig en vlot!

Statutenwijziging op professionele, vlotte en vriendelijke wijze doorgevoerd. Zelfs met de corona-omstandigheden.

Deskundig, vriendelijk en snel

Bij dit soort zaken gaat het erom dat het zorgvuldig en verantwoord begeleid wordt. De medewerkers bij NOTEA zijn betrokken en deskundig, stellen de juiste vragen en handelen snel. Prettig en zeer aan te bevelen.

Alles helemaal naar wens

Zowel de digitale voorbereiding als het contact rond opstellen akte en het passeren van de akte zelf zijn volledig naar wens verlopen. Ook de administratieve ondersteuning was helemaal goed. Wat ik vooral waardeerde, was het feit, dat de communicatie goed werd afgestemd op persoon in kwestie. Niet uitsluitend een 'zakelijk' verhaal maar juist ook de menselijke kant erbij. Ik ga zeker weer naar dit kantoor wanneer daar een aanleiding toe is.

Heel plezierig, duidelijk & professioneel

Zeer prettig, informeel maar professioneel in de omgang & een duidelijk proces. Dank!

Zeer professioneel kantoor, pro actieve houding en service gericht

Zowel voor zakelijk als privé een top kantoor!

Zeer plezierig en professioneel

Prettig in de omgang en goed advies via alle kanalen. Ik kom hier zeker terug.

Professioneel, duidelijk, snel en vriendelijke dienstverlening

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Op afstand per mail diverse keren contact gehad. Duidelijke terugkoppelingen per mail gehad en de ruimte om wedervragen te stellen. Ook de afspraak voor het tekenen was prettig. Duidelijke uitleg, er werd de tijd genomen.

zeer correct.

Zeer correct, afspraak is ook afspraak. Vriendelijk en zéér zake kundig en snel. Geofferde prijs ook conform.👍👍👍

Vakkundig en snel!

Zelfs in tijden van het Corona virus snel vakkundig geholpen!

Samenwerking tijdens Corona

Door het Corona virus werd besloten om het gesprek via een online conference meeting te houden. Dat bleek minder onpersoonlijk als gedacht. Suzanne Oosterhof nam ruimschoots te tijd om alle in en outs voor het oprichten van onze BV door te nemen en toe te lichten. Ook daarna heeft ze ons steeds op de hoogte gehouden van de gespreken die ze heeft gehad met de account om tot een goede afwikkeling te komen. We waren dermate tevreden over de afhandeling dat we haar hebben gevraagd ook ons testament op te willen maken.

Snel en vriendelijk

Het contact met het kantoor is goed, ze reageren snel en denken mee met wat er wanneer moet gebeuren.

Professioneel met een duidelijke, begrijpelijke uitleg.

Prettige ervaring. Persoonlijke aandacht/ benadering. Alles netjes en snel geregeld. Echt helemaal goed. Ontvangst en kantoor zeer verzorgd

Snelle, heldere, vriendelijke dienstverlening

In 2 bijeenkomsten en communicatie via de mail zijn we tot een goed eindresultaat gekomen van onze wensen.

Klantvriendelijkheid, benaderbaarheid en duidelijke uitleg

Er zaten wat slordigheidsfouten in de concepttestamenten zoals tot stand gekomen na ons gesprek met de heer Duyzend. Maar deze werden snel en probleemloos hersteld. De heer Duyzend heeft steeds uitgebreid en duidelijk geantwoord op al onze vragen en een uitstekende toelichting gegeven op de inhoud van de testamenten.

Blij dat wij deze vakkundige mensen hebben leren kennen !

Vakkundig, duidelijke taal, ze nemen de tijd voor je, er wordt meegedacht en daar hebben wij gebruik van mogen en kunnen maken !! Chapeau !!

Vakkundig, prettig en uitstekend geholpen.

Hele goede ervaring. Alles helder en duidelijk uitgelegd en goed advies gegeven,

Alles onder 1 dak bij een goede notaris

Het werd tijd om diverse documenten weer up-to-date te laten maken; Notea heeft alle deskundigheid onder 1 dak om dit snel en probleemloos te regelen.

Klantvriendelijk en professioneel in 1

Vriendelijk en professionele afhandeling van onze hypotheek akte. Goede en duidelijke service tegen een concurrerende prijs.

Keurig werk!

Notea levert uitstekend werk, prettig schakelen met hen en deskundig.

Zakelijk en adequaat

De richtlijnen om e.e.a. aan te leveren waren duidelijk en het werken met het dossier online prettig. Snel konden de vereiste stukken worden geupload. De communicatie was kort en zakelijk en dat waardeer ik.

Meedenken

In het traject werd heel goed meegedacht om partijen te behoeden voor eventuele risico's. In dit geval betrof het het afgeven van garanties inzake trajecten uit het verleden.

Zeer content met Notea Notaris Hilversum.

Mijn ervaring met Notaris kantoor Notea Hilversum is heel positief. Met vriendelijke medewerkers en altijd tijd nemende voor mijn vragen. Inmiddels heb ik meerdere zaken via Notea geregeld en ben ik heel tevreden op ieder gebied. Ik zou het Notaris kantoor Notea absoluut aanraden aan vrienden en bekende.

Vakkundig

Vakkundig !

Voortreffelijke service.

De service was uitstekend. Goede begeleiding en een goed resultaat.

To the point, transparant en zakelijk

Uitstekende ervaring. Duidelijke toelichtingen, efficiente afhandeling en redelijke en heldere tarieven

Duidelijk en correct.

Heel goed team!

Deskundig geholpen vragen goed beantwoord

Goede notaris

Goede snelle afhandeling

Hele kundige fijne notaris.

Ik heb een zeer goede ervaring met deze notaris. Overigens met alle medewerkers van het kantoor. Sandra is een kundige notaris die je goed kan adviseren en de zaken snel en zonder fouten behandelt. Een duidelijke uitleg geeft en erg stipt is.

Heel hartelijk ontvangst en super service.

Complexe nalatenschap

Na 1 advocaat en 2 notarissen uit Almere... die snel JA zeiden en later bleek dat ze niet de kennis of ervaring te hadden. Vanaf het eerste gesprek met Sandra Viveen viel letterlijk een last van mijn schouders. Ze weet waar ze het over heeft, is professioneel, transparant in haar communicatie en boven alles menselijk en met hart en ziel betrokken. Mijn kinderen (16 en 19) is ze een engel, wij zijn haar eeuwig dankbaar voor ALLES!!

Zeer zorgvuldig

Mijn vrouw en ik hebben bij Notea onze testamenten laten opmaken . Wij zijn ontvangen door de Hr. Peter Robert Duijzend kandidaat Notaris. Hij heeft ons duidelijk de voordelen van het maken van een testament uitgelegd . De afspraken en het opmaken van de testamenten verliep probleemloos . De sfeer binnen het kantoor is heel positief wat voor ons een zeer positieve ervaring was . Ik kan u zeer zeker dit kantoor aanbevelen !

Buying a property

Everything went easy and smooth. Notea employees were very friendly.

• Would you recommend us? Yes

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg over hypotheekakte en correcte afhandeling.

Notaris nam ruim de tijd om goede uitleg te geven over hypotheekakte. De afhandeling was uitstekend.

Werd op mijn wenken bediend en goed geadviseerd.

gewoon persoonlijk en perfect

gewoon persoonlijk en perfect

Uitstekend en professioneel

Wij hebben bij Notea een verklaring van erfrecht laten opstellen. Tijdens dit proces is alles heel duidelijk uitgelegd over welke stappen er zullen komen en wat de verschillende keuzes voor ons zullen zijn. Bij vragen konden we altijd terecht bij Sandra of haar team. Wij hebben de samenwerking zeer prettig ervaren. Dank hiervoor.

Wij kamen al bij Sandra toen zij nog op het vorige kantoor zat. Omdat zij de zaken altijd zo duidelijk uitlegt in 'normale-mensen-taal' zijn wij graag met haar meegegaan naar haar nieuwe kantoor Notea. Dank je Sandra, voor je duidelijkheid en het meedenken in onze soms toch wel complexe situatie.

persoonlijk en fijne balans: formeel als het moest, informeel als het kon

Sandra je hebt ons geweldig goed geholpen, dank je wel daarvoor! Wat vooral heel fijn aan je werkwijze is, is dat je rustig en duidelijk uitlegt wat de te nemen stappen zijn en dat we direct met jou zelf contact hadden. Zelfs af en toe telefonisch als het echt even nodig was. We konden zo altijd op je rekenen. Zo blijft het persoonlijk. Heel fijn in een situatie die al lastig genoeg is (afwikkeling nalatenschap moeder). Daar komt nog je spontane verzoek bij, of je de overlijdenskaart van mijn moeder op LinkedIn mocht delen omdat de tekst je zo raakte. Dat was super. Dat raakte ons dan weer...🙏 Slechts een puntje van opbouwende aard is dat je het wat te druk hebt denk ik, ook gezien je late mailtjes af en toe :) waardoor dingen soms bleven liggen. Een kort berichtje om de verwachtingen qua planning te managen zou het wachten minder lang hebben gemaakt. Ik weet inmiddels dat je hier intern al aan werkt, goed te horen, top!

Benaderbaar en helder

Sandra wist de verschillende onderwerpen helder uit te leggen. Zo kregen we bijsluiters van zowel het testament als de huwelijkse voorwaarden voor een simpele uitleg. Dit heeft ons goed op weg geholpen om door de lange stukken heen te komen. Daarnaast is ze ook erg benaderbaar en kijkt ze goed mee naar wat de persoonlijke situatie vraagt.

Zeer tevreden over de afwikkeling

Zeer deskundig. En uitstekend geadviseerd over hoe te handelen.

Mevrouw Sandra Viveen is deskundig, slagvaardig en geeft op prettige, heldere wijze uitleg.

Notea (Mevrouw Viveen) heeft voor ons 10 jaar geleden de testamenten en notariele machtigingen voor ons op maat uitgevoerd. We waren daar zeer tevreden over. Nu heeft ze deskundig en nauwkeurig onze successie aangifte verzorgt die voor ons te complex was om zelf te doen. De belastingdienst heeft zonder een vraag, het in een minimale tijd goedgekeurd en de aanslag is exact conform aangifte overgenomen. Mevrouw Viveen en haar kantoor doen hun best om in het belang van de klant mee te denken en tot de beste oplossing en uitvoering te komen. We hebben veel vertrouwen in haar en kantoor ook voor de toekomst.

eerlijke en no nonsens behandeling en benadering zoals je mag verwachten van een notaris.

moderne benadering van de problematiek. Geen distantie in de contacten. Goed advies in begrijpelijke taal.

Grote deskundigheid en duidelijke uitleg

Naast het feit dat Sandra zeer goed op de hoogte is, weet ze ook op een eenvoudige manier de verschillende onderwerpen uit te leggen en begrijpelijk te maken.

Vriendelijk, deskundig en efficiënt

Wij hebben de afgelopen jaren met notaris Viveen te maken gehad bij het opstellen van testamenten, levenstestamenten, het royeren van een hypotheek etc. Daarbij wordt veel aandacht geschonken aan het invullen van de persoonlijke wensen en wordt duidelijk uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden.

goede service , helder en deskundig.

De statuten werden snel aangeleverd en de uitleg bij de oprichting van de BV was helder en deskundig.

Goede service, meedenken met onze wensen

we wilden het erg snel geregeld hebben, en Notea heeft er alles aan gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Ze dacht met ons mee, en al was er weinig tijd, ze begreep wat wij wilden. We zijn erg tevreden.

Duidelijk, vriendelijk, bereikbaar en betaalbaar

We kregen goede voorlichting, extra suggesties, duidelijke uitleg en de concepten digitaal. Het uiteindelijke resultaat werd nogmaals in "gewoon Nederlands" uitgelegd voordat we ondertekenden.

Aandacht voor de persoonlijke situatie en zeer heldere uitleg en adviezen

Er wordt de tijd genomen om de persoonlijke situatie en vraagstukken goed in kaart te krijgen. Daarnaast is de uitleg zeer helder en worden adviezen gegeven hoe de persoonlijke wensen het best in de documenten kan worden opgenomen. Er is ruimte en tijd om aan de voorstellen te schaven. Daarmee ontstaat een eindproduct waarmee je zeer tevreden kunt zijn.

Plezierig en efficient

Vriendelijke ontvangst, duidelijke begrijpbare taal en prettige benadering.

Mijn ervaring met Notea heb ik als zeer positief ervaren in alle opzichten.

Mijn ervaring met notaris Viveen is uitermate positief ! De persoonlijke benadering en professionele aanpak en expertise heeft mij veel vertrouwen gegeven. Ook de andere medewerkers heb is als heel vriendelijk en behulpzaam ervaren. Ik zou dan ook Notea aanbevelen bij vrienden en bekenden uitgaande van mijn goede ervaring en ben heel blij met dit contact. met vriendelijke groet, Corrie

Helemaal blij dat we binnen een paar dagen een testament konden vastleggen wat voor ons heel belangrijk was en wij met een gerust hart op vakantie konden gaan

Erg prettig, professioneel en snel schakelen

Ik ben zeer goed en vakkundig geholpen door Notea. Naast de zaken waar ik voor kwam, heb ik veel waardevolle en toekomstgerichte tips mogen ontvangen. Zonder enige twijfel een top ervaring. En knap hoe ze soms taaie stof op een begrijpelijke en ondernemende manier over weet te brengen. Op basis van mijn meerdere positieve ervaringen ben ik een echte ambassadeur.

Adequaat en bekwaam.

Dit is de tweede keer dat ik om zakelijke redenen de hulp heb ingeschakeld van Notea Hilversum. Medewerkers denken mee, zijn pro-actief en komen afspraken 100% na.

Wij hebben zeer goede ervaringen met dit notariaat, in de eerste plaats met Mevrouw Viveen die uitermate deskundig is en ons zeer goed geadviseerd heeft, maar ook met haar staf die ons steeds goed en heel correct geholpen hebben

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Meedenken en samen op een prettige wijze zakelijke administratie afwikkelen in moeilijke tijden. Sandra Viveen heeft mij heel veel werk uit handen genomen en op deskundige wijze geadviseerd en geholpen. Mijn ervaringen zijn erg goed en beveel deze aan een ieder aan. Notaris kantoor Notea..............Dank jullie wel !

• Waar kent u ons van? Anders

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van de erfenis/nalatenschap. Na eerdere positieve ervaringen toch weer voor Notea gekozen. Sandra Viveen communiceert uitstekend, denkt mee en is empatisch. Het kantoor is uiterst vriendelijk, heldere communicatie en korte lijnen. Ik kan ze iedereen aanraden.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Eerder hadden wij de stichtingsstatuten laten opmaken bij Notea, omdat wij het kantoor ene zeer sympathieke uitstraling vonden hebben. M.n. gezien de goede doelen die zij mede ondersteunen. Recent moesten onze statuten in no time aangepast worden voor de belastingdienst. Meerdere medewerksters van Notea hebben geholpen deze zo snel mogen, met tegenwerking van de belastingdienst, toch op tijd voor elkaar te krijgen. Waarvoor hulde!

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Snelle, vriendelijke en terzakekundige reactie op vragen. Plus goede afwikkeling van de aankoop van mijn huis. Kortom: zeer tevreden.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Mijn eerste ervaring.Rustige en goede uitleg en tijd nemen voor vragen,en meedenken. Deskundig,ontspannen,vriendelijk.Zeker aanrader volgende keer!

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Erg prettige en persoonlijke begeleiding. Ingewikkelde materie wordt op een heldere manier uitgelegd. Er wordt ruimschoots de tijd genomen.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik ervaar Notea als een kundig, betrouwbaar en klantgericht notariskantoor. Ik ben in het buitenland woonachtig en kan alle noodzakelijke communicatie en correspondentie snel en eenvoudig via email met Notea afhandelen. Ik kan Notea zeker aanraden.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Duidelijke en snelle communicatie mbt stichting/open fonds, makkelijk bereikbaar. Lastige mbt communicatie was dat er op een moment van verschillende medewerkers van het kantoor mbt hetzelfde onderwerp mails werden gestuurd, wat niet even duidelijk was. Een aanspreekpunt zou mijn voorkeur hebben.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik heb de afgelopen ca. 2 jaar veelvuldig met Notea te maken gehad. Ben over het algemeen positief. Één punt van aandacht is de voortdurende communicatie over de drukte bij Notea. Ik had verwacht dat daar inmiddels maatregelen voor zouden zijn genomen. Emma van Huisstede is een rots in deze woelige branding, ze communiceert perfect en gepast en houdt zich aan haar afspraken, ondanks de drukte. Ik zou het op prijs stellen dat u haar van dit bericht op de hoogte brengt. Groet, André Hoogendoorn +31627149907

• Waar kent u ons van? Anders

Zeer goed geadviseerd. Duidelijke informatie in begrijpbare taal en er werd zeer goed geluisterd. Uitstekende communicatie. Ik kan een ieder Notea aanbevelen!

• Ik heb ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden
  • Waar kent u ons van? Anders

Hele deskundige en duidelijke uitleg!

• Ik heb ervaring met: Samenlevingscontract
  • Waar kent u ons van? Mond tot mond

We zien Notea als partner voor alle notaris handelingen (huizen & testament tot nu toe). Breed deskundig en klantvriendelijk. Fiscaal goed onderlegd. Denk dat er bijna niemand in NL is die zo fiscaal kundig een testament opstelt. Waar in mijn ogen nog winst is te behalen is dat zinsbouw (testament) leesbaarder kan, zonder dat het ten koste gaat van de juridische en fiscale context. Dat heb ik in de beoordeling maar even onder het kopje communicatie gezet. Samenvattend: zeer positief, we zullen Notea zeker aanbevelen.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Wij werken al enkele jaren naar volle tevredenheid samen met Notea.

• Advies N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Anders

Heel fijn om met Notea te werken. Zij geven goed en deskundig advies. Op een duidelijke manier en in een goede taal, zodat een ieder het goed begrijpt. Heel fijn dat Sandra Viveen ook voor ons duidelijk een goede overeenkomst heeft opgesteld naast de akte. En daarbij ook heeft gestreefd om al onze belangen te behartigen. Dank hiervoor! Volgende zaken doe ik wederom graag weer bij jullie!

• Waar kent u ons van? Anders

Ik was blij verrast met de dienstverlening van de medewerkers van Notea. Vriendelijk, snel en accuraat. Het digitale dossier werkt erg goed en het is fijn om op die manier snel bij stukken te kunnen, daar zelf het tempo in te kunnen bepalen. Het contact met alle medewerkers van Notea was ook warm en proactief. Zeer stimulerend!

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Wij hebben een zeer prettige ervaring met notaris Viveen en willen haar graag aanbevelen. Luisteren, tijd nemen, individuele situatie doorgronden en dán een advies / contract opstellen is wat zij doet. En dat is voor deze zaken heel waardevol.

• Ik heb ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden
  • Waar kent u ons van? Internet

Ik ben alleen nog niet thuis met het verzenden van de dossiers en stukken via de link met inlogcode. Iets omslachtig. Zal een keer doen zijn.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Prettig geholpen en deskundig advies

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Mevr. Viveen heeft ons recent zeer persoonlijk zeer deskundig begeleid in het proces van de nalatenschap van mijn ouders tevens heeft zij voor ons in het recente verleden testament et cetera verzorgd

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Heel deskundig , vriendelijk, communicatie goed

erg deskundig en acuraat , je voelt je op je ontspannen.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Wel duur....maar zeer bekwaam, doortastend en dat heeft een prijs !

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik heb zeer goede ervaringen met mr. Viveen opgedaan. Zij is zeer deskundig, denk nèt even verder en een prettige persoon. Absoluut aan te bevelen.

• Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Waar kent u ons van? Mond tot mond

Bijzonder toegankelijk notaris kantoor. Geen gevoel van te strakke pakken en hoge tarieven. Voor zover we zaken doen met een Notaris doen we dat hier.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Wij zijn zeer tevreden over geleverde diensten. Notea is serieus betrokken bij de zaken. Er wordt de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Allemaal net iets informeler. Zeker een aanrader voor familie bedrijven.

Snel een volledig.

• Waar kent u ons van? Anders

Ik ken Notea enkele jaren en ik ben er iedere keer weer goed, vakkundig en snel geholpen. Altijd met een persoonlijk tintje maar het zakelijke staat altijd voorop. Leuk kantoor, erg vriendelijke mensen en uitstekende service! Ook als er even snel iets tussendoor geregeld moet worden staan ze altijd klaar.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Fijn kantoor om mee samen te werken.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

De complexe nalatenschap van mijn vader plus de afhandeling daarvan heeft Sandra Viveen in een woord perfect gedaan! Dit was circa 7 jaar geleden. Vorige maand januari 2015 heeft Sandra voor ons een prima notariële akte opgesteld. Sandra adviseert ons op eigen aangeven en zonder eigen gewin om te komen tot een voor onze - niet standaard - situatie (voor mijn vrouw en mijzelf) best passende begunstiging voor onze beide overlijdensverzekeringen. De gevoerde communicatie evenals de ingebrachte kennis ter zake waren ook bovengemiddeld! Ik zal Sandra en haar kantoor zonder meer aanbevelen waar mogelijk!

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Wij zijn zeer tevreden met jullie. Vooral de klantvriendelijkheid en de flexibiliteit zijn goed. Jullie staan altijd klaar, zijn snel en denken mee. Soms is het misschien te druk bij jullie op kantoor waardoor de communicatie iets achterwegen blijft.

• Waar kent u ons van? Anders

Deskundig,snel ,prima communicatie en bovenal zeer vriendelijk

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik ervaar Notea als flexibel, zeer deskundig en klantvriendelijk. Goed afgestemd op de vragen, adequate antwoorden, goed meedenken en prettig ondersteunend aanbod.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Kwalitatief goed kantoor. Communicatie is optimaal. Klantgericht en zeer flexibel.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Eigenlijk een eerste ervaring met notaris. Zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg van het gevraagde onderwerp.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

We zien de jaarlijkse afspraak altijd als een gezellig uitje (Hilversum ligt niet naast de deur). Aangezien we elkaar inmiddels al een tijd kennen (sinds 2004?) zijn onze wensen duidelijk en dat is voor ons zeer belangrijk.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Vanuit mijn belastingadvies- en administratiekantoor heb ik regelmatig vraagstukken voor of namens clienten over het opzetten van een zo fiscaal gunstig mogelijke familiebank, testamenten. Ook voor het oprichten van een BV heb ik regelmatig met Notea te maken. Het prettige aan Notea is de makkelijke manier van communiceren, de transparantie daarin, en de grote hoeveelheid aan kennis, die het mogelijk maken dat de client zelf altijd optimaal wordt geholpen. Er wordt gebruik gemaakt van moderne communicatiemiddelen waardoor er snel geschakeld kan worden.

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik vond het totale proces zeer professioneel, zeer efficient en zeer klantvriendelijk. En dat ook nog tegen een faire prijs. Ik kan jullie iedereen aanbevelen en ik ga nooit meer naar een ander.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Iedere keer weer een bijzonder plezierig contact met een grote deskundigheid. Een modern notariskantoor!

• Waar kent u ons van? Eerdere ervaring

Ik vind vooral Sandra Viveen een charmante, mooie en vriendelijke notaris die veel verstand van zaken heeft

• Ik heb ervaring met: Hypotheek

Notea is een fijne, no-nonsense notaris waar je snel en makkelijk je zaken mee kunt regelen.

• Waar kent u ons van? Anders

Over deskundigheid kan ik niet een eindoordeel geven omdat ik zelf geen jurist ben. Je kwam deskundig over. Dat wekte voldoende vertrouwen. Ik heb een blog over mijn ervaring met jullie kantoor geschreven, die zal ik naar je toe sturen.

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.