Mooie accommodatie die nog update krijgt

Voor een kinderfeest geweest. Leuke begeleiding, ongedwongen sfeer.

De ervaring was goed alleen de oud holllandse spelletjes was iedereen snel op uit gekeken. Het ochtend programma was leuk behalve de pijl en boog niet .

Leuk kinderfeestje

Leuk kinderfeestje, instructrice gaf duidelijke uitleg aan de kinderen en de verzorging in de pauzes was goed qua eten en drinken. Minpunt was dat er elke ronde meer dan één geweer uit viel.

Erg leuk en lekker buiten.

Wij hebben met 2 families (10 man) deelgenomen aan het laser gamen. We hebben erg gelachen. Het gebied is ruim. Iets meer verstop mogelijkheden zou leuk zijn. Voor mij persoonlijk zouden de wapens wat stiller mogen zijn. Ze geven ook je verstopplek prijs. En het ene wapen was beduidend beter dan de andere. Zelfs bij wisselen bleven we het verschil merken. Verder erg leuk om te doen.

Het was supergaaf!

Ik vond het erg leuk! Jammer dat sommige dingen kapot waren, maar de spellen die wij hebben gedaan waren superleuk! Ondanks het weer, was het een toffe ervaring. Ook was de crew meedenkend en erg enthousiast en gezellig.

zeer vriendelijk en bekwaam personeel

Alles verliep vlot. Goede communicatie en zeer vriendelijk ontvangen. 1 Puntje van kritiek is dat er ipv frisdrank tussen de speelrondes, voor een kinderfeestje van groep 8, misschien beter ranja geserveerd kan worden. Er waren maar weinig kinderen die frisdrank lustten. Verder alles top geregeld!

Super ervaring en top service, zeker de moeite waard voor een geslaagd feestje !

Mooie omgeving, super begeleiding en verzorging en een mooi spel met avontuur en plezier! Ik heb een geweldig verjaardags- feestje mogen houden en al mijn vriendjes hebben net als ik het heel leuk gehad. Ook het kampvuur aan het eind was top ! Dank jullie wel

Leuk opgezet

Ik vond de takken die in het water lagen een beetje gevaarlijk Als je uitglijd dan kom je op de takken terecht Dit ivm met de scherpe punten

Prima onderkomen voor een groep. Netjes en modern

Moderne huisvesting voor grote groep. Prima slaapgelegenheid. Gezellig en voorzien van goede Wi-Fi. Grote smart tv en geluidsinstallatie. Jammer dat er geen douche voor een rolstoelgebruiker inzit. Toilet voor rolstoelgebruiker is er wel. Prima!! Ook service bij vragen of problemen prima Komen graag terug.

Leuke, sportieve dag.

We hebben een hele leuke dag gehad. Het weer zat gelukkig ook mee. Het letterpakkenspel was erg leuk. De IQ games vonden wij wat tegenvallen. Beetje standaard spellen en waren zo klaar. Het lasergamen was erg gaaf. Mooie omgeving. Jammer dat het systeem niet helemaal werkte. Wij zijn een fanatieke groep, waardoor we graag zien dat de statistieken kloppen. Dit was niet het geval. Verder hartstikke goed verzorgd!

Fantastisch feestje

Discozwem feestje geboekt met 11 kinderen. Ondanks dat er nog 9 feestjes waren geboekt en er echt heel veel kinderen waren was alles super geregeld!. Nergens op moeten wachten en het zwemmen was echt een feestje. De kinderen hebben zich allemaal super vermaakt. En tijdens het zwemmen stonden er voor ouders/begeleiders kannen koffie en thee om te pakken! Super!

Top service!!!

Mijn dochter heeft echt een super leuk feestje gehad!! De service was echt top!! Echt een aanrader!!

weer een heel leuk feestje!

Dit is al de derde maal dat we hier een kinderfeestje vieren. Weer een groot succes! Goede begeleiding.

Activiteiten in Adventure Park heel leuk om te doen

Wij hebben het met een groep van 35 gedaan en het was heerlijk om buiten te zijn en met groepjes het parcours te doorlopen. Zeer afwisselend, voor ieder wat wils.

Goed verzorgd en goede begeleiding

Goede ontvangst en de hele dag goede begeleiding. Lunchpakketten waren heel goed, aan niks te kort gehad.

perfect

Alles goed geregeld. Goede en fijne begeleiding bij de activiteiten. Lekker gegeten. Alleen jammer dat er geen prijsuitreiking was. We zijn iets te lang door gegaan met de activiteiten.

Fijne familie dag gehad!

Prima begeleiding en mooie locatie en alles in goed overleg

Ruime kamers en goede voorzieningen. Groen, rust en veel andere mogelijkheden in en om locatie. Voldoende ruimte om hele groep samen te vergaderen.

Gastvrijheid gecombineerd met comfort en gezelligheid

We hebben weer ontzettend genoten van de faciliteiten van Pagedal en Pageborg. Als Christelijke Gemeente is het een feest om samen te komen op een plaats waar niet alleen kan worden beschikt over de uitgebreide opties, maar waar ook klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. We hebben onze tijd ervaren als een ware zegen.

Het was een zeer geslaagde middag!

Met een grote groep fanatieke voetballers en stafleden van voetbalvereniging SJS uit Stadskanaal hebben we een geweldig leuke middag beleefd op het Adventurepark Pagedal! De verschillende activiteiten zorgden voor veel hilariteit, onderlinge competitie en vooral plezier. Krat klimmen, outdoor lasergamen, survivalbaan, buks schieten en Archery Tag waren stuk voor stuk activiteiten die uitstekend pasten bij de invulling van onze middag. Zeker de moeite waard dus!

Geweldig vrijgezellenfeest!

Geweldig goed geregeld vrijgezellenfeest hier gehad! Supergoed tot in de puntjes verzorgd. Goede communicatie voor en tijdens het feest. Mensen die mee denken en all-in gaan wat betreft service. Activiteiten waren supermooi en het eten was superlekker en vooral veel. Grote complimenten!

Een zéér ontspannende omgeving waarin ik me altijd thuisvoel.

Ik en mijn familieleden komen er al ettelijke jaren bijeen. De samenkomsten zijn warm en gezellig. De ambiance in Pageborg levert een grote bijdrage aan het welslagen van de familieweekenden.

Het was super leuk, de kids hebben lekker genoten

We hebben een leuk kinderfeestje gehad. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het enige nadeel is dat de lasers regelmatig uitvielen tijdens het spel. We moesten regelmatig naar container lopen om weer op te laden of te resetten. We hebben volledig bedrag betaalt, terwijl heel vaak de lasers uitvielen. Dat vonden we erg jammer. De kinderen zaten in het spel, en het werd steeds onderbroken. En nog een puntje, duidelijk aangegeven dat het om een kinderfeestje ging. Tijdens activiteit was er cola en koffie/thee geregeld, pas nadat we dit aangaven kwam er ranja... Er was geen rekening gehouden met jonge kinderen van 7-8 jaar.. Voor de rest fijn gehad. Het eten was ook goed geregeld

Goed, netjes en vriendelijk!

Netjes, Complete informatie voorziening, gewoon goed

De kinderen hebben genoten

Snelle reacties, goede service. Jammer dat de koffie ontbrak.