Filters

8

Prima

Duidelijke communicatie, vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 8
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
9

Vloeiend.

Contact verloopt vloeiend, we zijn prima begeleid door de medewerkers tijdens het intake traject en de overdracht. Vragen zijn keurig en vlot beantwoord!.

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 10
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? N.v.t.
8

super snel geregeld allemaal

ik heb maandag een intake gehad en dinsdag kreeg ik te horen dat ik woensdag kon tekenen ! top geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 9
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
9

Klantvriendelijke medewerkers

Zeer tevreden over de manier waarop een en ander is geregeld. Vriendelijke receptie- en verhuurmedewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 9
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
8

Ging erg soepel

De ervaring was goed, ging soepel en alles was duidelijk. Wel beetje lang wachten op de sleutels.

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 10
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

fijne ervaring

Heel fijn contact gehad via mail en de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 5
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 10
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

zeer tevreden

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • U heeft sinds kort een andere woning. Wat vindt u van wat Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u op de woning reageerde? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe zag de woning eruit toen u de sleutels kreeg? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 8
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
8

Behulpzaam en verduidelijkend

I.v.m. drukte waren er wachttijden tot 2 weken, maar ben vaak voor het einde hiervan al geholpen, en met vragen werd ik altijd snel telefonisch te hulp gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
7

fijn en soepel contact

wij zijn van af het begin erg goed gehoplen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

super

ik heb duidelijk informatie gehad vriendelijk en gastvrij

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

duidelijke communicatie

Een goede ervaring in de beide gesprekken. duidelijke communicatie. Fijn dat de begeleiding meegevraagd werd voor de gesprekken. Er waren duidelijke antwoorden op de vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? N.v.t.
8

goed

was goed en gelijk duidelijk. jammer dat ik lang moest wachten op een antwoord na dat ik aan de beurt was voor de woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
9

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
9

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
9

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
8

goed

goede medewerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
8

goed

goede medewerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

goed

je wordt vriendelijk geholpen. alles wordt duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

goed

je wordt vriendelijk geholpen. alles wordt duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

goed

je wordt vriendelijk geholpen. alles wordt duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
9

Hele goede ervaring!

Alles duidelijk en uitgebreid uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
10

goed velropen

snel geholpen en alles was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Nee
10

Alles is goed verlopen.

Alles is prima geregeld en verlopen. Communicatie was goed en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? N.v.t.
10

kort maar goed en duidelijk gesprek

tijdens het gesprek ben ik goed geholpen en is alles goed uitgelegd aan mij. alles was goed duidelijk en heb eigenlijk geen persoonlijke vragen meer. in het kort, een perfecte ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja
10

Super

Snel geholpen, goede uitleg over alles wat nog geregeld moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om te regelen dat u in de woning kon gaan wonen? Bijvoorbeeld om het huurcontract te ondertekenen? Of om te regelen dat de woning er goed uitzag? Het gaat niet om de verhuizing zelf. 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Gaat u ermee akkoord dat wij contact met u opnemen wanneer u op één van de onderdelen een cijfer lager dan een 7 geeft? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.