Goed geholpen. Maar niet goed op de hoogte van wooncomplex

Volgens mij komen medewerkers nooit op locaties.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5

Mijn ervaring is goed.

We zijn vriendelijk ontvangen tijdens de sleutel overdracht, alleen de sleutels waren zoek. Die bleken nog bij de aannemer te zijn. Na ongeveer 30 minuten werden ze gebracht.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3

Prettig, zorgvuldig en persoonlijk

Prettig, zorgvuldig en persoonlijk contact

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2

Goede ervaring

Goede ervaring er waren vriendelijke mensen

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?

Mooie woning, goed aangeboden, goed geprijsd

Woongoed Middelburg was snel en concreet in het leggen van het contact zodra de woning beschikbaar was. Op hun kantoor werd ik vriendelijk ontvangen, heb ik alles duidelijk uitgelegd gekregen en was ik op dezelfde dag in het bezit van de sleutels. Fijn dat ze ook zo dicht op het gemeentehuis zitten. Kon na getekend te hebben, meteen ook overschrijven van gemeente. Op Zuidwestwonen had ik de woning geaccepteerd op 21 november, 17 december had ik de sleutels ......... vlot gegaan dan toch?

voldoet aan de verwachting

mijn ervaring met onderhoud en reparaties is divers. bij een buitenreparatie en doorgeven lekkage werd snel initiatief genomen. Er is ook iemand geweest voor het aanrecht, hij zou een offerte geven, maar tot op heden heb ik niets gehoord (10 december)

vriendelijk behandeld

fijn benaderd, behulpzame vrouw. Legde goed uit. Minpuntje: we moesten lang wachten door communicatiefoutje bij de balie.

Hartelijk

Een fijne en hartelijke ontmoeting

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

snel en duidelijk

Duidelijke informatie en snel afhandelen in traject van woning bezichtiging tot tekenen van het huurcontract.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4

Uiteindelijk is alles goed gekomen

Buiten mijn schuld om moest ik mijn huis uit dat ik net compleet had opgeknapt. Eerst naar een tijdelijk onderkomen verhuisd en na meer dan een jaar naar een permanente woning. Woongoed heeft uiteindelijk alles geregeld en de nieuwe woning opgeknapt zoals ik mijn andere huis had opgeknapt. Maar daar kwam heel veel ellende, stress en onmacht aan te pas. De projectmanager die de zaak behandelde is gelukkig weg want dan hadden we nu nog gediscussieerd en was het waarschijnlijk tot een rechtszaak gekomen. Zover kwam het gelukkig niet.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.

Alles prima geregeld en duidelijk

Vriendelijk en aangenaam

Ben vriendelijk te woord gestaan en er werd met me mee en oplossingsgericht gedacht.

Sinds eind juli ingeschreven en begin september een appartement via loting. Heel blij mee. Alles goed geregeld en duidelijke uitleg. Ook fijn dat je een naslagwerk krijgt met infographics zodat je het op je gemak kan nalezen.

Zeer prettig

Heel erg goed. Word geluisterd en in oplossingen gedacht.

goed geholpen.

We zijn goed geholpen met alles.en ook fijn dat het ook telefonisch kan.

Snel en duidelijk. Wel jammer dat ik bij gebreken aan mijn huis altijd Josiasse moet contacten. Ik heb dan geen overzicht wat er wordt gedeclareerd bij Woongoed. Uiteindelijk zijn de kosten voor Woongoed neem ik aan en indirect ook de huurder lijkt mij. Ik weet dat ik Josiasse moet vertrouwen maar overzicht in uitgaven zijn wel belangrijk. Wanneer een reparatie moet worden aangevraagd Via Woongoed lijkt me dat voor Woongoed overzichtelijker.

Positief

Duidelijk.

Dik tevreden

Vriendelijk behandeld en goede uitleg blij dat ik hier mag wonen de rust en omgeving doen me heel goed

Heb goed gesprek. Werd goed ingelicht

Op mail over staat van onderhoud bij oplevering /bestaande mankementen nog geen antwoord.

17 juli sleutels ontvangen nieuwe woning, 15 augustus mail over mankementen die na oplevering zijn geconstateerd gestuurd.Tot heden nog schriftelijke nog mondelinge reactie erop.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Zijn de met u gemaakte afspraken nagekomen? Weet ik nog niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste, Omdat mijn moeder op leeftijd is kan zij het niet zelf regelen om een woning te huren bij woongoed en is afhankelijk van mij ( dochter ) en ik had zelfs een aantal keren enorme moeite met wat jullie " Het Systeem" noemen. Maar een directie kiest voor een bepaalde manier van werken...een systeem... wat ik ontzettend als klant onvriendelijk heb ervaren. Veel te snel blokkade als je twijfelt hoe ermee om te gaan... geen menselijkheid achter " het systeem" ... pas toen het gelukt wat om een woning te kunnen huren... en we op gesprek konden om de sleutel te halen zat er zowaar een heel vriendelijk mens aan de andere kant van de tafel. Heel erg ... heel erg jammer, dat jullie het voor veel ouderen ... zwakkeren.... zo moeilijk maken om een woning te kunnen huren. Een egoïstische directie heeft dit systeem goedgekeurd, zonder te kijken naar de doelgroep die afhankelijk is van dit systeem. Ik hoop voor de mensen die een woning hard nodig hebben en voor woongoed zelf dat hier verbetering in komt. Een mens heeft een mens nodig .... zeker als dat mens op een respectabele leeftijd is gekomen en alle liefde verdiend om goed behandeld te worden. Dat wilt u zelf toch ook als u ouder bent??????

• Zijn de met u gemaakte afspraken nagekomen? Ja

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na de oplevering contact op moeten nemen met bouwbedrijf Joziasse. Slot voordeur kapot en afspraak moeten maken met stucadoor. Jammer, dat dit alles niet voor de oplevering gedaan is.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?

Er was een missende portieksleutel, maar dit is door de goede service top opgelost door de medewerkers van Woongoed.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Zijn de met u gemaakte afspraken nagekomen? Ja.