dichtbij, bereikbaar en snel in het ingaan op mijn vragen.

staat in de voorgaande regel.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2

Heel goed

Service is perfect personeel ook heel goed

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3

tevreden

Laatste tijd was moeilijk om een huis te vinden maar eindelijk is gelukt met mij en ik ben zeer tevreden met.mijn nieuwe woning

Vriendelijk contact en behulpzaam

Het contact verliep heel prettig! Wanneer je zorgt dat alles in orde is,uploads bij Zuidwestwonen, in mijn geval ook het langst ingeschreven, dan kan alles heel snel geregeld zijn!

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

heb nog niet zo veel ervaring.

Uitmuntend

Ná mijn verhuizing van midden naar zuidwest-Ned. ben ik binnen 1.5 maand tijd in aanmerking gekomen voor een 55+woning waar ik ontzettend blij mee ben.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.

Ik had heel snel een huurhuis

Binnen een paar dagen alles geregeld en een week later verhuisd. Top ervaring met vriendelijke mensen.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?

Op zich goed, want ik kreeg snel een appartement.

Ik had binnen drie maanden na inschrijving een appartement, en daar ben ik erg blij mee. Wel jammer dat ik nu weer opnieuw moet inschrijven en de daarbij behorende administratieve rompslomp.. Opnieuw zo'n formulier bij de gemeente moet halen enzo. Maar verder vind ik het prima hoor!

Alles is goed verlopen

Na zoveel jaren te zijn ingeschreven, ben ik, toen het nodig was, goed en snel aan een woning geholpen. Mijn dank daarvoor.

Rechtvaardig

Juiste behandeling, rechrvaardig en communicatief

Communicatie is rommelig

Rommelige communicatie, omdat er meerdere personen zich bezighouden met één cliënt. Dit maakt het voor mij persoonlijk een onoverzichtelijk .

Vlotte goede service.

Je wordt er goed en duidelijk geholpen. Aardige mensen.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Woongoed bij het betrekken van uw nieuwe woning? N.v.t.

Snel en duidelijk geholpen

Alles was duidelijk en goed geregeld

Tevreden

Klantvriendelijk, en zeer behulpzaam,

Prima geholpen

Heb 2 jaar ingeschreven gestaan , was niet zo lang als ik verwachte , heb uiteindelijk de woning die ik graag wilde gekregen , dus super tevreden.

Behulpzaam

De mevrouw aan de balie, heeft ons goed geholpen, ze nam de tijd voor ons, en ging zelfs haar laptop boven halen, om nog wat extra nazoekwerk te doen!

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4

woongoed heeft mij uistekend geholpen

na het overlijden van mijn dochter ,mag ik in de woning blijven wonen samen met mijn kleindochter. daar ben ik heel blij mee. hartelijk dank hier voor.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) N.v.t.

Zeer vriendelijke medewerkers

Zie hierboven

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de nieuwe woning te betrekken? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5

Super enthousiast

Goed duidelijk enigste wat jammer was dat de sleutels eerst niet compleet waren en pas later op de dag wel geregeld was

Erg goed geholpen

Met allerlei kleine klusjes ben ik in 1x geholpen door de vakman.

Geen problemen

Meanderlaan

Geweldige medewerkers

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?

Prima systeem, maar kan hier en daar nog beter/makkelijker.

Het systeem via Zuidwestwonen is gebruiksvriendelijk en werkt op zich goed, maar er ontbreekt hier en daar een enkele logisch stap.

• Welk rapportcijfer geeft u voor de staat van de woning bij oplevering?

Goed geholpen. Maar niet goed op de hoogte van wooncomplex

Volgens mij komen medewerkers nooit op locaties.

Mijn ervaring is goed.

We zijn vriendelijk ontvangen tijdens de sleutel overdracht, alleen de sleutels waren zoek. Die bleken nog bij de aannemer te zijn. Na ongeveer 30 minuten werden ze gebracht.