Wederom professionele leeromgeving met ruimte voor vragen

Weer veel geleerd met duudelijje uutleg

Leuk aanbod, info iets summier, klantenservice contact verloopt niet heel snel.

Leuk aanbod. Jammer dat ze geen vrijstelling verstrekken voor 1 module, dit doen ze pas vanaf 4 gekochte modules. Dan verstrek je dus geen vrijstelling op basis van kennis, maar op basis van of jullie voldoende verdiend hebben. De klantenservice moet je soms achter hun broek aan zitten. Docent was prima.

Een aanrader

Ik heb veel bijgeleerd en leuke mensen ontmoet. Ik ben blij dat ik de stap gezet heb. De begeleiding was heel gedreven en de locatie was aangenaam en coronaproof.

Ommekeer in mijn leven

Dankzij de fantastische begeleiding en uitermate goede scholing heb ik een enorm suksesvolle praktijk die tm 2022 geheel vol zit. Ik was ooit uitvaartverzorger en nu dankzij de Wellnessacademie mis ik mijn oude vak geen seconde en kijk nu al uit naar het komende jaar met mijn nieuwe opleiding tot TCM Acupuncturist. De Wellnessacademie heeft een heel gelukkig mens can mij gemaakt. Dat draag ik graag uit aan iedereen. Dank Dank.

leerrijk

komende vanuit een hele andere hoek (horeca/interieur/bloemen)is de keuze van mij om het over een andere boeg te gooien een goede keuze geweest daar ik al lange tijd in mijn hoofd zat om massage te geven . de ervaring die ik opgedaan heb tijdens de lessen was fantastisch . zeker ook een dikke proficiat aan de lesgeefster die dit op een zeer aangename manier gegeven heeft en bij vraagstelling het niet erg vond om een herhaling te geven of voor te doen. nu is het verder aan mij om veelvuldig te oefenen om het echt onder de knie te krijgen.

Top docenten Mag en kan alles vragen, ze staan echt voor je klaar. Lestof goed begrepen. Kan niet wachten om de volgende cursus te volgen.

Erg professioneel

Intussen al 4 cursussen gevolgd en elke keer ben ik weer verbaasd over de kennis en kunde en de passie van de docenten voor het vak. Voor mij is een cursus dan telkens ook te kort, wil ik meer. Meer oefenen, meer horen, meer weten etc. Ik ben zeer tevreden.

Lessen geweldig, administratie en bereikbaarheid zeer slecht

Het is erg jammer dat bereikbaarheid en administratie echt heel slecht zijn, want de lessen zijn echt geweldig. Heb al 3 modules gevolgd en dat was heel leerzaam en waardevol. Mijn tip: doe iets aan jullie bereikbaarheid en administratie Aanbevelend? voor de lessen ja

Nou, ik blijf zoeken maar ik heb helemaal niets negatief te zeggen over Wellness Academie !

De keuze in de opleidingen is reuze, de docent zijn top. Ook veel mogelijkheden qua locatie waar de cursus gegeven wordt. Ik vind het een fantastische opleiding centrum !

cursus ki numerologie

Alles proper en goed geregeld.

Geweldige ervaring, een aanrader.

Leuke, leerzame cursus met een geweldige, enthousiaste opleider Sophie.

Breed aanbod aan cursussen

Gemakkelijk in te schrijven, ook online. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen.

Leerzaam en leuk

Fantastische leraar met veel kennis. Waarom geen 5 sterren dan? Tja geen rekening gehouden met 1,5 meter en ondanks dat mensen pal naast elkaar zaten geen mondkapje. Dit had beter geregeld te worden. Over de leraar niets anders dan lof. Veel kennis en hij brach5 het op een leuke manier.

Meer dan zijn geld waard!

Ik had me puur uit interesse ingeschreven voor de cursus ontspanningsmassage, maar vooral dankzij de bijzonder enthousiaste en bedreven lesgever, Alex, is dit een geweldige ervaring geworden. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd met meer dan voldoende tijd voor de praktijk. Veel bijgeleerd op 2 dagen. Alles top.

Voldoet Elke Keer Weer Aan De Verwachtingen

Ik heb al meerdere opleidingen kunnen volgen en iedere keer ben ik rijker naar huis gegaan. De docenten leren je niet alleen wat in de cursus staat maar delen ook hun eigen kennis en ervaring. Ze beseffen dat niet alleen de cursist moet baten bij de opleiding maar ook de klanten van de cursist. Ik kijk volop uit naar de volgende opleiding

Super opleiding met een top lesgeefster

Zeer goede opleiding waar de lat hoog ligt. Dit vindt ik persoonlijk heel belangrijk zo leer je het meeste. Een echte aanrader.

supergoed!

Opleiding basismaquillage was top. Super docente, zeer duidelijke uitleg en zeer hulpvaardig bij iedereen. Nooit was het voor haar te veel moeite om opnieuw iets uit te leggen. Op 4 avonden zeer veel bijgeleerd, in theorie maar vooral in praktijk. Een echte aanrader!

Van Aanmelding tot Zorg, toppie!

Aanmelding voor de opleiding verliep rimpelloos, bijkomende uitleg gekregen, zoals gevraagd. Ingeschreven, en goed op voorhand de nodige bijkomende informatie gekregen. De dag voor de lessen nog een herinneringsmailtje gekregen, vind ik zo fijn! Zo heb je last minute nog eens een reminder voor wat je nodig hebt, meebrengt, enz. De cursus - daarvan krijg je de online versie, ook interessant. De lesgevers kennen hun vakgebied, en ook wel daarbuiten, geven goede voorbeelden, leggen alles goed uit, doen de handelingen voor, en komen bij iedereen langs om na te gaan of we goed begrepen hebben wat te doen. Zalig!

leerzame dgn wat smaakt naar meer

Deskundige leraren die het vak zelf beoefenen in de praktijk, hierdoor zijn de lessen losjes en geven ze de handvaten die je in de praktijk nodig hebt. Je moet wel zelf de uren in de praktijk gaan maken, maar dit gaven ze netjes aan tijdens de open dag. Wat ik ook fijn vind is dat je in modules kan leren en dat je dus zelf je keuze maakt welke opleidingen je wilt gaan volgen. En hier door zit je niet meteen een jaar vast aan een opleiding met hoge kosten.

Goed georganiseerd, mooie locatie en uitstekende lesgevers.

Positieve ervaring van de reeds gevolgde opleidingen en hopelijk komt de opleiding masterclass ook naar Antwerpen.

Heel goed meegevallen.

Ervaren lerares, professionele uitleg en heel goede begeleiding. Een minpuntje, Waarom worden de vervolgcursussen niet eveneens in Drongen gegeven? De volgende keer zou alles in Hasselt kunnen gegeven worden?

Poly gel cursus gedaan duidelijke uitleg en gezellige dag

Geweldige academie van alle kanten

Goede academie voor lesgeven en leren, zeer nuttige informatie, comfortabele behandeling, goede ervaring voor de toekomst en geweldig onderwijzend personeel

Zeer deskundig, professioneel opleidings academi

Mooie lokaties Deskundige docenten Geven meer dan alleen maar les Persoonlijke aandacht. Elke keer weereens feest om naaf toe te gaan

Proffesionele, praktische opleiding met te weinig theoretische achtergrond

Ik vind de opleiding op het vlak van de praktijk zeer goed, maar de theorie vind ik te pover. Vooral de manier waarop de theorie wordt geëvalueerd is te simpel, naar mijn gevoel

Heidestraat 6 B

3500 Hasselt (be)