Leerrijk en fun

Geweldige mensen die les geven en de les ook heel interessant maken. Goede begeleiding. Kortom geweldig om er iets te leren

Zeer ervaren docenten met zoveel kennis die ze ook perfect weten over te brengen !

Super leuke , leerzame en kwaliteit opleidingen! Met top docenten van hoger niveau ! Goede uitleg en veel kennis opgedaan. Ik zou het iedereen aanbevelen

Professionele opleiding in een professionele setting

Ik heb de opleiding wimper lift gevolgd bij wellness academie. Ik ben zeer tevreden over de academie en de lessen zelf. Bij inschrijven wordt er erg duidelijk meegedeeld wat de kosten en eventuele extra kosten zijn, en wat je kan verwachten. Je komt niet op de dag zelf voor verrassingen te staan wat fijn is. Mails zijn zeer duidelijk. De infrastructuur en leslokalen zijn top, je werkt enkel met professioneel materiaal en producten, en de leslokalen zijn hygiënisch, modern, praktisch en ruim. Ik vind het heel fijn dat je bij wellness academie geen startpakket hoeft aan te kopen voor de meeste opleidingen. Zo kan je met je vergaarde kennis op zoek naar een merk dat bij jou noden past. Ik kom in de toekomst zeker terug voor meer opleidingen.

het is zoveel meer dan gedacht/verwacht

doordat de leraren met zoveel liefde en passie over hun vak vertellen krijg je meer dan alleen de lesstof.

Interresante praktische cursus

Geeft methodische handvaten als wegwijs mee om bekend te worden met het kunnen uitvragen. Daarnaast geeft het antwoorden op achterliggende vragen.

Super goed

Prima geregeld , snelle afhandelingen via mail en prima docente gehad

Zeer leerrijk en heel veel info op 2 daagse

Ik volgde al verschillende opleidingen, 2-daagse, heb er meer opgedaan dan sommige die dubbel zo duur waren en 6 weken (1dag/week) Ik kan ze zeker aanraden, zeer bekwame docenten, geen materie van 100 jaar geleden ! Onmiddellijk op te nemen in je praktijk of in wat je wil gaan doen, zeer inspirerend en honger naar Nog meer , geen seconde spijt van de keuze van welnessacademie. TOP, ZEKER EEN AANRADER

Super cursus met veel praktijk

had nooit gedacht dat ik effectief ook zelfstandig ging kunnen masseren in slechts 2 dagen tijd, maar door de zeer aangename lesgever en de vele praktijk in de cursus, bleek dit geen probleem te zijn

Karrig info/curcus

Erg jammer dat de cursus erg weinig info bevat. Zeer beperkt, ik denk 5 A4’tjes en een 1 video the. Dat is toch wat weinig. Ook het secretariaat is niet te bereiken.. erg jammer en ik raad het dus absoluut niet aan

Zeer leerzame opleiding

Zeer aangename ervaring, heb mijn doel bereikt en ben nu schoonheidsspecialist in bijberoep.

Een eerlijke leerrijke cursus voor een succes story

Een lieve bekwame lerares Goede uitleg en tips voor in de toekomst. Mooie ervaring en Herinnering!

Super leuke cursus.

Ben blij dat ik eindelijk dit heb gedaan. Goeie begeleiding en veel extra informatie gekregen. Dit was mijn 2de cursus op naar de 3de.

Zeer aangenaam om hier les te volgen. Lesgevers zijn top!

Ik heb hier reeds meerdere cursussen gevolgd en ben altijd zeer tevreden na afloop. Lesgevers zijn aangenaam en weten veel van hun materie, wat het zeer boeiend maakt om de lessen te volgen.

Goede opleidingen gegeven door ervaren leerkrachten met veel passie voor hun vak

Ik leer iedere keer weer veel bij, het enthousiasme van de leerkrachten en de gedrevenheid zijn erg aanstekelijk!

Heel goed.

Mooie ruime locaties en gedreven docenten. Als ik dan een min puntje moet opnoemen is dat er in het weekend geen koffie te verkrijgen is.

Super veel geleerd

Ik was al een tijd op zoek naar de technieken die mijn masseur gebruikte. Vorig jaar is hij spijtig overleden (ouderdom). Via Wellness academie heb ik de technieken geleerd die mijn masseur ook gebruikte voor mijn rug, frozen shoulder, armen en migraine. Als je echt de mensen wilt helpen dan zit je goed bij Wellness academie. Ik volg sinds vorig jaar in de zomer cursussen die voor mij interessant zijn en na een half jaar ben ik begonnen met mijn eigen praktijk. Echt een aanrader!!

Altijd interessante opleidingen te vinden

Reeds verschillende keren een opleiding gevolgd die door super gemotiveerde personen wordt gegeven. Nog nooit teleurgesteld geweest.

Top ervaring

Mijn beslissing om mij in te schrijven in de Wellness Academie is één van de beste beslissingen geweest van het jaar. Ik heb er enorm veel bijgeleerd, mede dankzij de lesgeef skills van Cathy. We hebben er een zeer goede basis over verschillende aspecten over het beroep schoonheidsspecialiste verkregen. Zeker een aanrader!

Top docenten

Heb les gehad van top docenten die weten waar ze over hebben. Ook nemen vertellen ze over hun eigen ervaringen. Je krijgt tips mee.

Gedreven topdocenten die met passie les geven!!

Ik heb al heel wat weekends achter de rug en telkens opnieuw voldaan. Elk van hen legt alles met enorm veel passie uit. Ook na de cursus kan je voor alles bij hen terecht. Ze helpen je, sturen je in de juiste richting, ondersteunen je... ze zijn 1 voor 1 geweldige mensen!!

Super veel geleerd in de tweedaagse cursus fybromyssage! Leraar Koen Reynders weet waarover hij spreekt en ga zeker nog cursussen bij hem volgen Een aanrader !

Efficient, leerzaam en to the point

Ik volg momenteel een modulaire opleiding voor schoonheidsspecialiste. De cursussen die ik tot nu toe heb gevolgd zijn praktisch gericht, interessant en er wordt geen tijd verspild aan meer dan de nodig theorie. Praktische lessen staan centraal en iedereen krijgt genoeg tijd om de juiste technieken onder de knie te krijgen.

1 woord GEWELDIG, een fijne plaats om te leren en de docent was ook echt uitstekend goed !

Heel erg interessante lessen en de docent maakte de lessen leuker door af en toe wat humor !

Enthousiast worden door enthousiasme!

Voor mijn kennismaking met de Wellness Academie heb ik al wat opleidingen gevolgd binnen de Traditionele Chinese Geneeskunde. De verslaving naar meer kennis was al aangewakkerd! Door het enthousiasme, humor en kundigheid waarmee er bij Wellness Academie les wordt gegeven ben ik nog enthousiaster geworden en is er ook meer rust gekomen. Dat merk ik voornamelijk in de behandelingen die ik geef in mijn praktijk. Die, door de vergroting van kennis en inzichten, makkelijker lijken te worden, terwijl de klachten complexer zijn. Ben jij klaar om deze mooie wereld te ontdekken?? Dan ben je hier aan het juiste adres!!

Wederom professionele leeromgeving met ruimte voor vragen

Weer veel geleerd met duudelijje uutleg

Heidestraat 6 3500 Hasselt (be)