Klantvriendelijke en goed georganiseerde organisatie

Kundige en bevlogen docenten, na een module wil je een ding en dat is meer leren!

Mijn passie wordt vergroot door de passie van de docenten!

Ergens ben ik geraakt door de TCM, net als de docenten van de Wellness Academie. Zo is les krijgen een feestje. Steeds meer worden grenzen verlegd, waardoor de passie nog groter wordt, evenals mijn kennis.

Leuke cursus

Leuke cursus. Duidelijke uitleg en vakbekwame docent

Niet tevreden

Gestart met de online cursus microneedling en gelukkig behaald. Ik heb bij mijn huidtherapie opleiding al veel gewerkt met microneedling en wist er daarom al veel vanaf maar als ik mij bedenk dat mensen die nog nooit gewerkt hebben met microneedling hun kennis moeten opdoen uit deze online cursus.. Daar kan ik mij dan wel zorgen om maken. Het enige wat ik kreeg was een incomplete power point met voornamelijk steek punten zonder veel uitgebreide uitleg. Ik zou willen aanraden demonstratie video's te maken zodat jullie leerlingen dat kunnen kopieëren. Het examen was erg apart. Ik zou verwachten dat er ook casussen getoetst zouden worden om in te schatten of je goed kan handelen bij een probleem of onduidelijke huidaandoening, maar dat was niet het geval. Ook kreeg ik bij het examen dubbele vragen en dan niet éen, nee, na vraag 10 werden alle vragen weer op volgorde herhaald en dit 2x. Ik kreeg dus een examen van 30 vragen waarvan er dus 10 zich 3x herhaalde? Je krijgt een docent aan wie je alle vragen kunt stellen en je zou helpen bij problemen. Het duurt soms een week voor ik een antwoord ontvang en vaak is dat dan nog niet eens een antwoord op mijn vraag. Al met al ben ik blij dat ik nu een papiertje heb om microneedling te mogen uitvoeren in mijn salon maar ik zou de cursus niet aanraden als je onervaren bent met microneedling!

Beste Renee, Het spijt ons zeer te horen dat je online training microneedling tegenviel. Wij hebben deze punten inmiddels grondig besproken met de betreffende docenten, en op basis hiervan een actieplan opgezet om de kwaliteit gevoelig te verbeteren. Dat gezegd zijnde is er voor deze opleiding wel degelijk een vooropleiding in uiterlijke verzorging vereist. Studenten verklaren dit ook bij aanmelding. Een dergelijke bijscholing staat niet open voor iedereen. De powerpoint die je hebt meegekregen is bijkomstig, daar de volledig syllabus en compleet is uitgewerkt. De reden waarom de presentatie niet volledig oogt is omdat deze wordt gebruikt binnen de fysieke lessen, met de nodige uitleg van de docente. Deze uitleg is wel terug te vinden in de online syllabus. Wij gaan er in ieder geval mee aan de slag. Onze excuses voor het ongemak. Neem gerust contact op met ons om een gepaste oplossing uit te werken.

De cursus is enorm leerzaam én leuk!

Het hele weekend hebben de andere cursisten en ik gewerkt aan verschillende massagetechnieken. Ongelooflijk hoe veel we geleerd hebben op twee dagen tijd. De lerares had veel ervaring en ben haar enorm dankbaar om ons in te leiden in massagetherapie.

Zeer goede opleidingen en docenten ( met een enkele uitzondering)

Ik heb al 9 opleidingen gevolgd aan de wellness Academy en heb ze bijna alle 9 goed gevonden. Eentje vond ik niet goed, maar dat is toch een score van bijna 90 % .(Dat lag in dat geval ook niet aan de Academy, maar de docent. )

Duidelijke cursus Zeer vriendelijke docent Docent staat altijd klaar waar je hulp nodig had Iedereen gelijk

Boeiend van het begin tot het einde van de workshop

Ik vond deze workshop echt heel boeiend en ga het zeker toepassen. Het was veel informatie in een dag maar doordat Joke de lessen zo interessant en inspirerend maakte en begon met kort iets meer te vertellen rond de Ayurveda, meditatie, de verschillende dosha´s enz om daarna aan de Indiase hoofdmassage te beginnen. Het was goed te doen met zo een grote groep mensen. En het is vooral dat je het thuis meteen oppakt, doet en blijft oefenen tot het er echt goed inzit. Zeer ontspannend. Een echte aanrader!

Leerzaam

Ik heb een heel leerzame en prettige dag gehad op de Wellness Academie. De docente wist precies waar ze het over had en de uitleg van de lesstof was heel duidelijk. Met een voldaan gevoel ging ik weer richting huis.

Zeer leerzame cursus

Zeer goede docent en alles duidelijk

Top docenten met genoeg informatie

Ik heb inmiddels meerdere cursussen gevolgd bij de academie en ben zelf nu ook aan de slag met verschillende behandelingen. Ik heb les van verschillende docenten gehad en meerendeel was super goed met veel kennis en ervaring. Zeker een aanrader

Super Academie

Mijn ervaring bij de Wellness Academy is heel goed. Goede Opleiding, goede Docent Betaaldbaar preis kwaliteit heel goed. Top Academy.

Snel en eenvoudig online aanmelden. Directe bevestiging. Altijd in een groep les.

Via de Wellness Academie volg ik meerdere cursussen en er staan nog meer in de komende maanden gepland. Het fijne is altijd les in een groep waardoor je leuke contacten opbouwt met medecursisten. Bij vragen kun je zowel telefonisch of per mail contact opnemen. Ik ga met veel plezier naar de lesdagen toe

Zeer goede docenten die lesgeven met hun hart!

De Wellness Academie heeft zeer uitgebreide keuzes van cursussen die worden gegeven door zeer enthousiaste en gedreven docenten, in ongedwongen sfeer, met hart voor het vak.

Een academie met expertise

De cursussen worden op een ontspannen manier gegeven door trainers met veel expertise in hun bezit. Deze trainers geven hun persoonlijke touch aan de cursus, zodat je met een goed gevulde rugzak met vaardigheden en kennis naar huis gaat. Echt een aanrader

Heel efficiënt geleerd

Ik ben heel tevreden over het volgen van de opleiding schoonheidsspecialiste. Het was een hele efficiënte versnelde opleiding. Je krijgt alles wat je wil en nodig hebt toegereikt. Mijn docent was ook super leuk! Ze was heel enthousiast en had passie voor haar vak die zij zo weer doorgaf aan ons. Dit gaf mij motivatie om bij elke les aanwezig te zijn. Als er problemen zijn dan heeft de academie een luisterende oor en zoekt samen met jou naar een oplossing. Super blij ermee!

Hier krijg je energie van!

Ik heb deelgenomen aan een Hotstone massage cursus en van het begin tot het eind goede en fijne informatie ontvangen en heerlijk onder begeleiding mogen oefenen. Tevens handige tips meegekregen!

Super leerschool

Heb hele goede ervaringen met de Wellness academie in de kappersbrache. Bedreven leraressen die weten wat ze doen en het goed kunnen overbrengen naar de cursist wat ook erg belangrijk is. Kortom zeker een aanrader als je verder wil komen in je beroep.

wat een ervaring tegelijkertijd een verademing

Een fantastische ervaring voor een verlegen persoon zoals mij. Door omstandigheden kwam deze cursus net op tijd. Een verademing! Een frisse wind en een nieuwe wending wat op mijn pad kwam.

TCM: Goede opleiding!

Zeer goede opleiding met enthousiaste docent. Aan het eind van de dag zit je hoofd precies vol, zonder over te lopen!

Beste leerschool, zonder voorkennis

Gestart met ontspannings massage in 2017. Dan reflexologie. Ben nu in 2022 nog steeds cursussen aan het volgen. Duidelijke sylabussen met bijbehorende films. Groetjes Jean

Super leuke leerzame cursus microblading gehad van Salina!

Heel veel geleerd ! Een echte aanrader om deze cursus gegeven door Salina bij Wellness Academy te volgen!

Gewoon goed

Het is altijd om van ervaren les gevers mogen les te krijgen

Heel erg goed

Hele goede fijne uitleg, goede grote van de groep. Degene die les geeft heeft tijd voor iedereen. Wordt op een duidelijke manier uitgelegd en voor gedaan. Ook genoeg ruimte om vragen te stellen.

Leerrijk en fun

Geweldige mensen die les geven en de les ook heel interessant maken. Goede begeleiding. Kortom geweldig om er iets te leren