Ik ben tevreden waarover de cursus.

Goede cursus.

Geen geldig diploma

Geen Nederlands erkend diploma door NGS, Nederlands genootschap Sportmassage. Diploma is dus niet geldig !!! Veel geld weggegooid !!! Volg je studie dus elders.

Beste Lianne, In Nederland zijn er meerdere beroepsorganisaties. Wij kunnen ons onmogelijk laten accrediteren door alle mogelijke organisaties. Elke organisatie stelt andere eisen en vaak zijn deze contradictorisch aan elkaar. Daarom kiezen wij voor de accreditaties die het meest waardevol zijn voor onze studenten. Deze opleiding is namelijk wel geaccrediteerd door het KTNO en BATC. Hopelijk hebben wij het misverstand bij deze kunnen rechtzetten. Verder zien wij dat u ons een uitstekende score gaf voor de opleiding zelf, waarvoor dank!

Ik ben super tevreden! Mijn schoonheidsspecialiste diploma behaald! En wimperlifting. Top top lessen

Leerzame lessen, veel aandacht. Het is het waard.

gewoon super geweldig ..echt

Ik was al blij verrast met de locatie ..mooi verzorgt en alles voorhanden..geloof me is niet overal zo .. Super proffesionele leraar ..de les vloog om en wat we geleerd hebben op die korte tijd kan alleen iemand met passie voor zijn vak klasrkrijgen ..Jos koch was zo iemand. een echte topper ..ik ben zo enthousiast dat er al meerdere mensen daar door inschreven ...en hun zijn even tevreden als ik xxc

kwaliteit

zeer profesioneel, bekwaam, veel ervaring, respectvol , klantgericht

Steeds kwaliteitsvolle opleidingen en docenten die veel ervaring en vakkennis hebben.

Ik heb al verschillende opleidingen gevolgd in Hasselt en Wilrijk. Docenten met vakkennis en bereid als je evt nog andere vragen hebt je te woord te staan met raad en daad. Ik raad de Wellness Academie steeds aan als mensen vragen hebben over opleidingen. Jullie blijven een top Academie voor iedereen die wil bijleren ongeacht de leeftijd. Doe zo verder.

Ongelofelijke start naar een bloeiende zaak

Na een hele reeks aan cursussen bij de wellness academy blijft het zeer boeiend en interessant op bij te leren. Het is een mooie locatie met een Zeer uitgebreid gamma aan cursussen met uitstekende topdocenten die inmiddels mijn grote voorbeeld geworden zijn

Wellness Academie hét adres voor kwalitatieve nascholing

Als leek in het vak was ik op zoek naar een kwalitatieve opleiding op vlak van massage. Als "mens uit het onderwijs" sta ik bekend als kritisch en veeleisend ;-) Wellness Academie heeft al mijn verwachtingen ingelost en... overtroffen. Als U dus op zoek bent naar de ene of andere opleiding, dan hebt U bij Wellness Academie de oplossing gevonden. Niet aarzelen... gewoon doen! U krijgt er zeker geen spijt van, wel in tegendeel. Succes!!

Daar mag iedereen een professionaliteit proefen.

Bij Wellness Academy heb ik echt goed cursus gevolgd. Vanaf de eerste staap door de ingang tot het moment van de diploma behalen, had ik deze gevoel, dat ben ik in de juiste plek. Mijn complimenten voor de docent, zijn kennis en kwalificaties. Mijn hoofd is nu open en ik heb zeer meer mogelijkheden.

Super leuke ervaring!

Goed en duidelijk onthaal. Begeleiding tot aan het leslokaal door de lesgeefster. Heel goede lesgeefster, duidelijke uitleg en heel veel geduld met uitleggen tijdens de praktijk. Ze weet absoluut waar ze over praat. Contact na de opleiding is ook prima.

Cusussen worden gegeven door vriendelijke en bekwame docenten

De cursus geeft een basis om mee aan de slag te gaan. Sommige onderdelen zouden best nog een extra weekend kunnen gebruiken omdat het zo veel is. De leerkrachten geven gepassioneerd les. De cursus en het filmpje zijn super handig om ook thuis nog te herhalen en te oefenen!

Top!!!

Jelena is een uitstekende docente die echte vakkennis heeft, Zeer goede les gekregen, heel goed uitgelegd en direct in praktijk toegepast. Ik ben met een heel goed gevoel naar huis gegaan. Heel veel geleerd binnen twee dagen, en heel fijn dat ik over twee weken je weer als docent heb voor de cursus sugar waxing.

Een geweldige Wellness Academie!

De opleiding wellness massage en anatomie, pathologie en fysiologie vond ik zeer interessant. Ik ben blij en dankbaar te hebben mogen leren van personen die veel praktijkervaring hebben in deze sector. En de manier van lesgeven was zo goed dat ik het zeer aangenaam vond om er te blijven.

het was een fijne ervaring, top

Een zeer goede docent, met engelengeduld, hoe ze met ons omgaat en het ons aanleert.

Chaotisch en niet consequente voorinformatie die steeds wisselt.

Het lokaal is te klein voor 8 behandelstoelen, waardoor de deur niet open kan om water te halen. Docent was niet op de hoogte van wat gecommuniceerd wordt bij de mail over de cursus waardoor constant conflicten tijdens de les over wat je bij je moet hebben. Nog nagebeld over late levering spullen: dat was geen enkel probleem want alles was in de les aanwezig; maar dat was in de praktijk niet altijd het geval. De locatie is wel mooi en gezellig ingericht.

Beste Bianca, Ben je zeker dat je de opleiding bij ons hebt gevolgd? Helaas kunnen wij je gegevens niet meteen terugvinden. Groetjes, Wellness Academie

Top lerares!

Het is zeker de moeite waard, super fijne docenten. Alles wordt duidelijk uitgeleverd..

Leerrijke ontspanning massage cursus

Zeer leerrijke en praktische ontspanning massage cursus. Heel ervaren lerares die het zeer goed kon brengen.

Klant vriendelijk erg behulpzaam

Ik heb een aantal cursussen gevolgd en tot nu toe alles goed ervaringen word goed uitleg gegeven zijn erg vriendelijk waar door ik meerdere opleidingen bij jullie ga volgen ik ben zeer tevreden

Super interessant, ik heb héél veel bijgeleerd !

een enthousiaste en gedreven docente met héél veel parktijkervaring ! Suzy is ook bereid om haar ervaring door te geven ! Een absolute aanrader !

Leuke en leerzame lessen!

Ik vond de lessen van Rayshri heel leuk en leerzaam. Ze legt je alles erg goed uit. Wat alleen een klein minpuntje was, was dat het lokaal net wat te klein was.. Verder top!

Top cursus, fijne aanspreekpunten en een geweldige lerares!

Super cursus gehad! Ook de dames op kantoor staan altijd klaar voor vragen. De juffrouw is uitmuntend goed! Reden van geen vijf sterren: ingeschreven voor een cursus over 4! maanden!! en voornemens nog meer cursussen te volgen. Echter als je 1 cursus wil annuleren 4 maanden van te voren ben je maar liefst 50% van de opleidingskosten kwijt! Logisch dat er een bedrag voor gerekend wordt maar met zo'n lange termijn vind ik 50% rond uit belachelijk. Maar nogmaals de cursus en vooral de juf was te gek!! Heel blij mee dus zou de academie wel aanraden.

Hele fijne gezellige les

Les was juist gedoseerd. De lerares nam de tijd voor iedereen. En de 2 de dag was het een gezamenlijke afsluiting.

Kies voor een opleidingsjaar

Super academie. Kies eventueel voor een opleidingsjaar als je verschillende cursussen wil volgen. Dit kan je veel geld besparen en maakt het leren alleen maar leuker !

Super begeleiding en uitleg.

Onlangs de cursus gelaatsverzorging afgerond. Ik heb het als heel prettig ervaren. Doordat de lessen gecombineerd werden, Theorie/praktijk bleef het ook heel boeiend en heb ik ook veel opgepikt van de lesstof. Ook nu na het behalen heb ik nog veel aan de steun van mijn lerares als ik vragen of. In een wordt TOP ACADEMY. Ik kom hier zeker nog een terug voor een vervolg cursus.