Fantastische leerstof en onderwijzers !!!

Zeer interessante leerstof telkens. Overzichtelijk, handige syllabus en ook nog eens duidelijke filmpjes waar je altijd kunt op terugvallen. Gewoon top !

heel boeiende cursus

ik volgende de anatomie, pathologie, fysiologie cursus bij Mario Blokken. Het is een boeiende, inspirerende en heel leerrijke cursus. Ook de manier van les geven van Mario is top. Een absolute aanrader.

Top organisatie!

Inmiddels diploma Massagetherapeut, diploma Sportmasseur en certificaat hotstone massage behaald. Stuk voor stuk gedreven docenten met veel kennis. Ik zou de wellness Academie bij iedereen aan raden!

Heel aangename leerrijke EN ontspannende ervaring!

Ik volgde de opleiding voetreflexologie ( basis). Dit was 1 weekend, wel niet alleen heb ik hier veel geleerd maar dit was voor mij een erg ontspannend leuk weekend. De klaslokalen zijn erg mooi en netjes verzorgd. De leerkracht Suzy heeft mij veel bijgeleerd. Bedankt!

Voetreflexologie Basiscursus was zeer goed.

Ik heb de cursus in Hasselt gevolgd, het was een aangename toegankelijke basiscursus, de bijkomende cursussen gaan zeker volgen. De docente was top!

Fijne cursus

Ik vond de cursus erg vlot en fijn, je mocht ook op je eigen (snellere) tempo doorwerken. Leuke trainer!

Leerrijk!

Opleiding ontspanninsmassage wordt gegeven door een motiverende en gedreven leerkracht die tevens ook zelfstandige werkt. Dit zorgt ervoor dat ze de leerstof en technieken met passie overdraagt.

Heel leerrijk

Veel ervaring opgedaan aangezien de lessen op 1 weekend zijn veel nieuwe dingen ontdekt gewoon weg super

Tips & informatie / hulp heel goed.

Heb meerdere cursussen gevolgd , en ze zijn oprecht heel goed. Je krijgt veel informatie binnen en een stukje theorie. Je krijgt voldoende tijd om te leren en feedback ( als je feedback hebt gekregen kijken ze daarna of je het goed doet en krijg je zelfs daarvoor ook ruimte. Je mag fotos maken van de informatie en producten waar ze meewerken. Er wordt tips gegeven om je werk makkelijker te maken maar ook wat slimmer is om te doen. Raad de acedemie echt aan!!

Grandioos organisatie

De Wellness Academie geniet een uitstekende reputatie binnen de sector. Met een breed scala aan hoogwaardige opleidingen en trainingen op het gebied van wellness en schoonheid, heeft de academie zich bewezen als een betrouwbare en toonaangevende instelling. De professionele instructeurs en docenten bieden deskundige begeleiding en zorgen voor een inspirerende leeromgeving. Bovendien hecht de Wellness Academie veel waarde aan praktijkervaring, waardoor studenten de kans krijgen om hun vaardigheden direct toe te passen. Al met al verdient de Wellness Academie een positieve beoordeling vanwege haar toewijding aan kwaliteitsonderwijs en haar bijdrage aan de groei en ontwikkeling van professionals binnen de wellness-industrie.

In een mum van tijd een schat aan kennis rijker!

Tot nu toe heb ik twee opleidingen gevolgd bij Wellnessacademie (Kindermassage en Anatomie, Fysiologie, Pathologie). Dit najaar staat de Ontspanningsmassage nog op het programma om te kunnen deelnemen aan het examen voor massagetherapeut. In een mum van tijd doe je een schat aan kennis op waar je in het dagelijkse leven ook iets mee bent. Wat je drijfveer ook, gestuurd door het professionele team aan docenten, is het te allen tijde een verrijking om een van de vele opleidingen te kunnen volgen.

Deskundige lessen gegeven door ervaren docenten.

Nu verschillende cursussen gevolgd met verschillende docenten. Allen hebben legio ervaring en een goede kijk op mensen om hun ook individueel les te geven . En ze zijn nog aardig ook.

Prima opleidingcentrum

Ik heb nu al meerdere keren een cursus gevolgd en alle keren was het goed georganiseerd, goede leraren en prima sfeer, locatie ook netjes. Enige minpuntjes zijn dat er wel eens wat producten tekort komen dat is jammer en een keer meegemaakt dat een docent door ziekte de les niet kon geven en ik dus een half jaar moet wachten op een nieuwe cursus. Verder zeer tevreden.

Nieuwe inzichten met oog op een nieuwe toekomst

Wat een heerlijke sfeer! De opleidingen bij de Wellness Academy zijn goed opgezet met hele enthousiaste en kundige docenten. Je krijgt nieuwe inzichten, nieuwe energie en tools om je verder te ontplooien in de wellness branche. De groepen zijn niet te groot en ook al heeft iedere leerling een ander doel of andere achtergrond, na de opleiding loopt iedereen naar buiten als een groep dat elkaar al jaren kent. Wil je verandering in je carrière of meer nieuwe inzichten of kennis, dan kan ik de Wellness Academy van harte aanbevelen.

Leerrijke cursus met voldoende praktijkervaring

Doordat de docente zoveel ervaring had, was het een hele aangename cursus met heel veel tips en tricks om goed aan de slag te kunnen gaan. Karin legde alles goed uit.

Topdocenten

Op de 2 weekends dat ik geweest ben heb ik zeer veel bijgeleerd, daarom ben ik zeer benieuwd wat de volgende weekenden gaan zijn. Zeer veel leerstof op heel korte tijd maar wel heel goed gegeven, helemaal niet saai.

Ik word er zeer gemotiveerd van!

YES….Heb mijn diploma Pedicureopleiding; gespecialiseerd voetverzorging gehaald. Ben super gemotiveerd tijdens de lessen en erna met volle enthousiasme begonnen. Bedankt! Antonella Xx

Uitstekend! Profesioneel!

Ik heb meerdere scholling curcussen gedaan al 2 diplomas via wellness acedemie op zak en meerdere certificaten ik blijf curcussen volgen op naar een succesvol cariere dankje jullie top team!

Ruim pakket ter beschikking voor iedereen die wil groeien

Als leek in de Wellness helpten de docenten me sturen naar de richting waar ik me goed voelde om de groeien . Door de ervaring en kennis van hun hierin bloeide ik dan ook mee waardoor ik nu Honger naar meer . Het is een aanrader voor mensen die zich richting Wellness aangetrokken voelen

uitstekende leer ervaring !

Eerlijkheid en transparantie zijn voor mij twee belangrijke factoren , Wellness Academie bied dit door volledig onafhankelijkheid van de industrie opgezette cursussen te bieden . Het gaat echt om Het vak ! Dankzij Wellness Academie voel ik mij nu zelfverzekerd en bekwaamd om mijn werk als huid expert uit te voeren en begin ik in de praktijk geweldige resultaten te zien .

Super goede ervaringen!

Wellness Academie was mijn eerste keuzen voor mijn brouw expert cursussen. Leuke ervaring en goede docenten altijd open om jou zo goed mogelijk te helpen en te informeren. Ik heb mijn cursussen in Amsterdam gevolgd, makkelijk te vinden, genoeg parkeren plaatsen en mooie grote zaal locals.

Thuis Komen!

Weldaad voor lichaam en geest! Super toffe docenten!! Wellness Academie, brengt weer licht in je leven!

Prettige ruimte om in te werken en bijzonder gedreven docent.

Zeer professioneel opgevatte cursus gegeven door een docente met kennis en de nodige elan om het over te brengen.

Zoveel bijgeleerd! Raad het iedereen aan!

Duidelijke online info, duidelijke communicatie, zeer leerrijke cursus, professionele organisatie. Alleen was er niemand toen ik in Hasselt aankwam en de deur was gesloten. Niemand aan de receptie. Dit ervaar ik wel als een gemis, zeker als je voor de eerste keer daar bent. Maar dus wel vol enthousiasme terug naar huis gegaan na de cursus. Dankjewel.

Superervaring

Als totale leek in ontspanningsmassage, zowel qua ervaring en het uitvoeren ervan, heb ik heel erg veel kennis opgedaan hierin. Heb super genoten van zowel de theoretische als praktische kant maar ook van de lesgever die het op een heel fijne manier aanbracht. Veel gelachen en lekker kunnen ontspannen. Een aanrader !!