Leuke leerervaring.

Ik vondt het leuk om les te volgen bij de wellness academie. Ik heb de opleiding schoonheidsspecialiste gevolgd en we werden hierbij goed begeleid door de top docente Elke Coppens! Het enige minpuntje vond ikzelf dat het materiaal wel wat vernieuwing kon gebruiken ( zoals de massagetafelkussentjes) verder niets op aan te merken.

fijne, kwalitatieve opleiding

tijdens de gevorderde cursus kregen we ineens te horen dat er enkele essentiële zaken anders waren, dat was even schrikken. (morgen theorietoets ipv binnen 2 2 weken online, en examen thuis voorbereiden vanavond) echter is alles goed gekomen en zijn we door onze schrik heen begeleid de volgende workshop is al uitgezocht!

Helder, met humor, overzichtelijk

Heb nu twee opleidingen gevolgd met positieve ervaringen! Heldere uitleg met humor, aanvullende info op syllabus. Aandacht blijft erbij

Goede instructeurs

Ik heb nu een aantal opleidingen gedaan en tot nu toe bevaalen ze allemaal. Leuke lessen met leuke oefeningen en zeer goede instructeurs een echte aanbeveling

No-nonsense opleiding door ervaren docenten

Boeiende opleidingen. De theorie wordt gebracht met anekdotes, relevante omkadering en interessante randinformatie en bij de oefeningen krijg je genoeg individuele aandacht om je techniek bij te schaven.

Goede leerzame cursussen

Goede instructeurs/leraren om alles goed en zeer passievol uit te leggen. Juist die passie merk je als cursist heel goed terug.

Uitstekende ervaringen met Wellness Academie, 7 opleidingen verder

Ik heb intussen reeds 7 opleidingen gevolgd. Mijn ervaringen met deze academie zijn ronduit positief. 1 van de grote pluspunten is de deskundigheid van de docenten. Ze zijn niet alleen zeer bekwaam in hun vakgebied, maar ze weten deze kennis ook op een boeiende en begrijpelijke manier over te brengen. Dit maakt het leerproces niet alleen effectief, maar ook plezierig. Ze bieden niet alleen theoretische kennis, maar leggen ook sterk de nadruk op praktische vaardigheden zodat je de opgedane kennis onmiddellijk kunt toepassen in de praktijk. Tevens is er een grote verscheidenheid aan aangeboden opleidingen. Of het nu gaat om massage, beauty, voeding of wellness. Ik kan de Wellness academie van harte aanbevelen aan iedereen die zijn of haar kennis wil vergroten. Dit is een plaats die staat voor kwaliteit, bekwame docenten en een stimulerende leeromgeving.

Top docenten!

Zelf heb ik 3 cursussen gevolgd. Ben zeker tevreden! Zeer goed uitgelegd door de gepassioneerde docenten. Zowel de theorie als de praktijk. Het leuke is ook dat de filmpjes en de online cursussen steeds worden bijgewerkt als er iets veranderd. Ik kijk al uit naar de volgende cursussen die ik wil volgen!

Welldone Wellness Academie

Fijne lessen door een geweldige lerares die weet waar ze het over heeft. Voor de tweede maal genoten van een cursus Mocht het nodig zijn in de toekomst, kom ik zeker terug en zal jullie zeker aanbevelen! Groetjes en bedankt, Lia

Maak je dromen waar

Alle docenten zijn heel vriendelijk en bekwaam. Met hun eigen gedrevenheid, kennis en ervaring zorgen ze ervoor dat je je eigen dromen kan waarmaken.

Duidelijke communicatie, alles goed geregeld en mooie locatie.

Interessante cursussen, goed bereikbare locatie, fijne, ervaren en deskundige leraren die de leerstof goed en duidelijk kunnen overbrengen.

goede opleidingen

goede opleidingen, persoonlijk aandacht van de docent met veel passie voor het vak.

Geweldige lessen

Ik doe de all round kapper cursus en heb geweldige lessen met Donovan, hij is echt professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Kent zijn vak perfect en legt alles netjes en geweldig uit. Enigste is dat de leveringen van spullen echt heel erg is. Tot 7 weken aan toe hebben wij niet genoeg spullen gehad en moest Donovan deze elke keer gaan kopen voor ons. Wat betreft de cursus Hairstyling, die is zo matig dat ik het niet aanraad

Gewoon weg super instelling.

De cursussen bij deze instantie zijn gewoonweg goed geregeld , verzorgd, vakkundig en ook zeer gezellig mbt de lessen en lesstof. De leraars zijn zeer kundig op hun vakgebied ,profesioneel , hoffelijk en zeer betrokken bij eenieder van de studenten. Ik zou zo weer een studie bij deze instantie willen volgen die idd aansluit bij mijn vooropleidingen en zal ook zeker deze instantie bij eenieder aanbevelen met 5 Sterren. Chapeau.

Zeer tevreden!

Ik heb meerdere cursussen gevolgd bij wellness academie en Ik heb de lessen als een leuke en leerzame periode ervaren met hele lieve top docenten die altijd voor je klaarstaan als je meer uitleg wilt, zelfs na de cursus staan ze nog tot je beschikking voor vragen. hierdoor was het ook mogelijk om de opgedane kennis gelijk in praktijk te brengen. Toppers!

Wat werken de cursussen op gebied van massage toch verslavend!

Weer genoten van de enthousiasten lessen Triggerpoint massage gegeven door Jauke, wat een heerlijke sfeer en wat een berg informatie in 2 dagen. Het is weer een mooie aanvulling op mijn diploma sportmasseur en massagetherapeut. Ik kijk nu al uit naar de volgende cursus: bindweefselmassage.

Opleidingen prima! Service kan beter!

Opleiding zijn superfijn! Goede leraren en inhoud prima! Service mag echt beter zodat er koffie, thee en lunchmogelijkheden zijn. Koffie en thee mag echt gratis

Erg leerrijk

Ik vond het een erg leerrijke opleiding, de triggerpointmassage. Jauke zijn kennis reikt mijlenver. Ik zou wel graag een vervolgopleiding kunnen volgen, want zo'n kunde kan je onmogelijk leren in 1 weekend. Ik kijk hier alvast naar uit en ben dus zeker kandidaat hiervoor. Dankjewel Wellness academie om een betaalbaar en kwalitatief aanbod de wereld in te sturen, much appreciated!

Geweldige opleidingen!

Mijn ervaringen met al reeds diverse opleidingen en cursussen van de Wellness Academie in Hasselt en Eindhoven is dat de lessen voor iedereen toegankelijk zijn, en gegeven worden in kleine groepen. Je "werkt" op elkaar dus gelijk lekker bezig in de praktijk. De lessen worden gegeven door enthousiaste professionele vakdocenten en er wordt ruim de tijd genomen voor duidelijke (praktische) uitleg, vragen en aanwijzingen. Kortom een aanrader voor iedereen die van plan is om een cursus of een volledige opleiding te gaan volgen, ik zeg DOEN!

Super vriendelijke mensen

De opendeurdag was heel intressant en ze waren heel vriendelijk. De eerste les dat ik volgde (anatomy,..) was super intressant en ik heb heel veel bijgeleerd, de docent was dan ook heel vriendelijk en heeft de les op een hele leuke manier gegeven.

Veel geleerd

Ik heb de cursus wimperlifting en wimperextensions gedaan en bij beide cursussen veel geleerd. Er was genoeg gelegenheid om vragen te stellen en er werd dan ook goed geholpen waar nodig. Op de planning staat nog de 3D lash extensions dus ik heb er zin in!

verrijking voor mentale zowel fysieke welzijn

Het is een hele leuke ervaring. De docenten zijn ook erg aangenaam in de manier van les geven Duidelijk en adequaat. Op een laagdrempelige manier hogerop komen ondanks weinig voorkennis. Ik zou het een ieder aanraden of aanbevelen.

Niet aan te bevelen. Weggegooid geld

Pedicure opleiding. Slecht studie materiaal. Nieuwe termen worden niet uitgelegd. Studeren met google om te begrijpen waar het over gaat. Afbeeldingen zijn niet duidelijk. De aangegeven dagen worden niet ingevuld met les. Praktijk lessen worden maar halve dagen gegeven. Bij de eerste les waren de spullen waarmee we moesten werken niet volledig aanwezig. Structuur ontbreekt.

Top cursus

Een hele leuke duidelijke cursus.

Cursus Anti Aging Acupunctuur

Mocht je interesse hebben in oosterse geneeswijzen zou ik je aanraden om heel specifiek bij Jos Koch in Eindhoven de opleidingen en cursussen te volgen. Hij is fantastisch, kundig, gedreven en enorm gepassioneerd. Zijn vervanger in Amsterdam; Paul Freedman… NIET GAAN! Deze man is echt gênant. Ik heb zijn anti aging acupunctuur gevolgd in Amsterdam en het was BAR slecht. Deze man heeft het stokje over genomen van Jos in Amsterdam dus hij leest de materie die Jos heeft opgezet allemaal op van een PowerPoint. Zonder enige passie. Ook is hij helemaal niet werkzaam op het gebied van anti aging acupunctuur. Dus hij wist er eigenlijk niks van. Zo heb ik meerdere mensen die zijn cursussen hebben gevolgd gehoord die hele slechte ervaringen met hem hebben gehad en/of zijn vertrokken na een dag. De manier waarop hij de cursus gaf was incompleet, onkundig en ongeïnspireerd. Ik heb de cursus opnieuw in Eindhoven mogen volgen bij Jos Koch dus ik kan duidelijk het verschil in kwaliteit waarnemen. Deze was TOP! Deze cursussen die Jos verzorgd zijn allemaal een dikke vette aanrader!

Beste Jamilla, Wat fijn te lezen dat de laatste cursus naar wens is geweest! Wij vinden het fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met de laatste lessen. Maar wij appreciëren deze feedback niet helemaal, omdat dit afbreuk doet aan de docent in kwestie en dat is niet respectvol naar de docent toe. Dat is ook de reden waarom wij dit als academie niet kunnen tolereren omdat iedere docent zijn eigen stijl in lesgeven heeft, maar uiteraard geen afbreuk aan de lesinhoud want deze zijn consistent. Uit respect naar onze docenten moeten wij hierop reageren. Wij staan zeker open voor reacties en feedback waaruit wij kunnen leren. We waarderen feedback van studenten en vragen dan ook om evaluatieformulieren in te vullen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren. Dit werd dan ook met jou voorheen besproken en vervolgens zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij vinden het belangrijk dat onze studenten de best mogelijke onderwijservaring krijgen. Wij zijn enorm teleurgesteld in dergelijke reactie van uw kant ten aanzien van de docent. Met vriendelijke groeten, Wellness Academie