Het is een topacademie met topdocenten en uit uitgebreid aanbod cursussen

Alle cursussen die ik al gevolgd heb waren super interessant en gegeven door topdocenten die ook veel aandacht hadden voor de deelnemers en op een interactieve manier lesgaven. Ook de administratie verdient een pluim voor de altijd goede organisatie, de verwelkoming en het inleven bij eventuele problemen.

Super leerzaam

Veel geleerd in 1 weekend. Goede begeleiding en sfeer. Kan het iedereen aan bevelen. Mvg Judith Punte van Deventer

Helemaal goed

Fijne training en zeer professionele begeleiding door Cindy.

Het was een leuke Cursus en vooral leerzaam!

Ik ben zeer tevreden over de Cursus Hairstyling Basis, alleen vind ik het jammer dat er voor de Hairstyling vergevorderde niet meer data's ingepland staan. Ik kan de Cursus van Februari niet bijwonen omdat ik dan in Amsterdam les volg voor visagie gevorderde. Nu weet ik niet wanneer ik de tweede deel van Hairstyling kan volgen. Want ik wil heel graag mijn diploma Hairstylist behalen, ik hoop echt dat er nog een data vrijkomt!

Ik hab kappers opleiding+haarkleur net afgerond en ga verder for meer als haarstyle ....her ging super leuk en intensieve ik ben echt tevreden van! Bedankt voor academie die bied ons heel goeie docent! Grote ,😇

Geweldig!

De allround kapper opleiding gevolgd bij Salina en super tevreden! Duidelijk uitleg en neemt de tijd voor haar leerlingen. Verder vanuit Wellness Academie alles top geregeld.

zeer goed

Goed onderbouwde lessen van experts

De opleiding schoonheidsspecialiste in Nijmegen van Docent Esther Matser is in een woord ; top ! De kennis die zij overbrengt in de lessen is iets waar je op kan bouwen. Ik voel me geschoold en zeker in mijn toekomstige vak. Ik kan hierom Wellness academy alleen een hele dikke 5 sterren geven. Niets minder !

Helemaal top

Leuke opleidingen met leuke enthousiaste docenten. Kan niet wachten tot er meer cursussen in rotterdam gegeven worden. Haarstyling voor gevorderden, polygel, fruitzuurpeeling enz.

Heel erg leuk en leerzaam!

Lieve en kundige lerares en veel informatie! Het was een leuke dag alleen jammer dat het allemaal zo ver weg is!(ik kom uit Groningen)

Alle docenten dragen hun passie over naar de student.

Enthousiasme vaardig en kundig. Uitgebreid aanbod en steeds vernieuwend! Door de mogelijkheden om een opleiding aan een gesloten te volgen of per module maakt dat het voor meer mensen toegankelijk is en om hun droom te realiseren.

Ik ben tevreden waarover de cursus.

Goede cursus.

Geen geldig diploma

Geen Nederlands erkend diploma door NGS, Nederlands genootschap Sportmassage. Diploma is dus niet geldig !!! Veel geld weggegooid !!! Volg je studie dus elders.

Beste Lianne, In Nederland zijn er meerdere beroepsorganisaties. Wij kunnen ons onmogelijk laten accrediteren door alle mogelijke organisaties. Elke organisatie stelt andere eisen en vaak zijn deze contradictorisch aan elkaar. Daarom kiezen wij voor de accreditaties die het meest waardevol zijn voor onze studenten. Deze opleiding is namelijk wel geaccrediteerd door het KTNO en BATC. Hopelijk hebben wij het misverstand bij deze kunnen rechtzetten. Verder zien wij dat u ons een uitstekende score gaf voor de opleiding zelf, waarvoor dank!

Ik ben super tevreden! Mijn schoonheidsspecialiste diploma behaald! En wimperlifting. Top top lessen

Leerzame lessen, veel aandacht. Het is het waard.

gewoon super geweldig ..echt

Ik was al blij verrast met de locatie ..mooi verzorgt en alles voorhanden..geloof me is niet overal zo .. Super proffesionele leraar ..de les vloog om en wat we geleerd hebben op die korte tijd kan alleen iemand met passie voor zijn vak klasrkrijgen ..Jos koch was zo iemand. een echte topper ..ik ben zo enthousiast dat er al meerdere mensen daar door inschreven ...en hun zijn even tevreden als ik xxc

kwaliteit

zeer profesioneel, bekwaam, veel ervaring, respectvol , klantgericht

Steeds kwaliteitsvolle opleidingen en docenten die veel ervaring en vakkennis hebben.

Ik heb al verschillende opleidingen gevolgd in Hasselt en Wilrijk. Docenten met vakkennis en bereid als je evt nog andere vragen hebt je te woord te staan met raad en daad. Ik raad de Wellness Academie steeds aan als mensen vragen hebben over opleidingen. Jullie blijven een top Academie voor iedereen die wil bijleren ongeacht de leeftijd. Doe zo verder.

Ongelofelijke start naar een bloeiende zaak

Na een hele reeks aan cursussen bij de wellness academy blijft het zeer boeiend en interessant op bij te leren. Het is een mooie locatie met een Zeer uitgebreid gamma aan cursussen met uitstekende topdocenten die inmiddels mijn grote voorbeeld geworden zijn

Wellness Academie hét adres voor kwalitatieve nascholing

Als leek in het vak was ik op zoek naar een kwalitatieve opleiding op vlak van massage. Als "mens uit het onderwijs" sta ik bekend als kritisch en veeleisend ;-) Wellness Academie heeft al mijn verwachtingen ingelost en... overtroffen. Als U dus op zoek bent naar de ene of andere opleiding, dan hebt U bij Wellness Academie de oplossing gevonden. Niet aarzelen... gewoon doen! U krijgt er zeker geen spijt van, wel in tegendeel. Succes!!

Daar mag iedereen een professionaliteit proefen.

Bij Wellness Academy heb ik echt goed cursus gevolgd. Vanaf de eerste staap door de ingang tot het moment van de diploma behalen, had ik deze gevoel, dat ben ik in de juiste plek. Mijn complimenten voor de docent, zijn kennis en kwalificaties. Mijn hoofd is nu open en ik heb zeer meer mogelijkheden.

Super leuke ervaring!

Goed en duidelijk onthaal. Begeleiding tot aan het leslokaal door de lesgeefster. Heel goede lesgeefster, duidelijke uitleg en heel veel geduld met uitleggen tijdens de praktijk. Ze weet absoluut waar ze over praat. Contact na de opleiding is ook prima.

Cusussen worden gegeven door vriendelijke en bekwame docenten

De cursus geeft een basis om mee aan de slag te gaan. Sommige onderdelen zouden best nog een extra weekend kunnen gebruiken omdat het zo veel is. De leerkrachten geven gepassioneerd les. De cursus en het filmpje zijn super handig om ook thuis nog te herhalen en te oefenen!

Top!!!

Jelena is een uitstekende docente die echte vakkennis heeft, Zeer goede les gekregen, heel goed uitgelegd en direct in praktijk toegepast. Ik ben met een heel goed gevoel naar huis gegaan. Heel veel geleerd binnen twee dagen, en heel fijn dat ik over twee weken je weer als docent heb voor de cursus sugar waxing.

Een geweldige Wellness Academie!

De opleiding wellness massage en anatomie, pathologie en fysiologie vond ik zeer interessant. Ik ben blij en dankbaar te hebben mogen leren van personen die veel praktijkervaring hebben in deze sector. En de manier van lesgeven was zo goed dat ik het zeer aangenaam vond om er te blijven.