Een aanrader

Tot hiertoe 2 cursussen gevolgd en over beide super tevreden.

Super gemotiveerde lesgevers

Lessen worden super goed gegeven . In een aangenaam kader en met kennis van zaken

Fantastische cursus microblading

Heel blij met de cursus microblading. Het wordt heel goed uitgelegd. In een kleinschalige groep. En de lerares Michelle is echt een vakdocent! Ik raad het iedereen aan.

Geweldig een eye opener

Ik ben blij dat ik wellness Academie heb gevonden, en hier mij lessen mag gaan leren. Mario blokken heeft de lessen Anatomie, pathologie en fysiologie die ik gevolgd heb uitstekend verwoord en het les stof mooi compact gemaakt dat het voor mij heel goed te volgen was en begrijpend binnen kwam. Ik persoonlijk heb heel veel geleerd en inzichten gekregen wat mij verder kan helpen met mij opleiding en ook in mij leven. Ik zou zeggen waarom lange studies terwijl het ook goed en sneller kan zodat je snel aan de slag kan met wat je wil bereiken en je droom kan gaan uitvoeren. Ik ben zeer tevreden over de wellness Academie echt een aanrader

Ik volg elke keer een cursus bij Welness academie want ik ben heel tevreden met kwaliteit van lessen en ook goede docenten. Marina is paar keer mijn docent geweest geweldige docent. Ook aarti mijn docent geweest ook was hele goede docent. Ik ga jullie aanraden om daar cursussen te volgen. Niet verkeerd

Ik vond het een plezierige en leerzame cursus

Michelle is een hele fijne, rustige en leerzame lerares. Ze zorgt er voor dat iedereen het snapt en zorgt dat iedereen zich prettig voelt. Je mag alles vragen en ook buiten de cursus in vrije tijd van alles vragen. Heel fijn als je toch nog ergens mee zit.

Mijn eerste opleiding anatoom was echt heel leerrijk en goed uitgelegd Dit weekend mijn opleiding ontspanningsmassage Naar deze kijk ik ook enorm naar uit

Docenten geven goede les

Ik heb Wellness heel fijn en erg goed ervaring en kom graag weer terug. Goede docenten die verstaan hun vak en stof. Als er dingen verbetert kunnen wordt kan je ook mailen en wordt het opgelost. Ze hebben lekker koffie en lekker eten in de kantine. De mensen van de administratie zijn ook erg lief en ze reageren gelijk op je mail's en telefoon en ze staan je netjes te wordt.

Dit smaakt naar meer!

Met een klein hartje en zonder ervaring had ik me ingeschreven voor de cursus ontspanningsmassage om te zien of het iets voor mij zou kunnen zijn. Dat dit zo ging meevallen had ik nooit kunnen denken! Ik kwam terecht in een fijne groep cursisten met verschillende achtergronden, ieder een eigen doel voor ogen! Met een leerkracht die heel ontspannen en rustig met ons omging, hebben we een leerrijk weekend gehad! Ik wil in de toekomst zeker nog cursussen bij de wellness academie volgen want het smaakt werkelijk naar meer!

Een aangename en héél professionele aanpak.

De opleidingen die ik volgde waren heel boeiend, zeer goede leraren. Duidelijke richtlijnen. Alles is heel netjes en ook goed georganiseerd. Altijd vlotte hulp aan de telofoon ook. Ik vind het jammer dat er in Brussel geen Wellness academie is. Ik kom graag naar Hasselt, maar ik moet dan wel steeds overnachting zoeken. Misschien zou het wel fijn zijn voor mensen die van ver komen dat jullie helpen zien voor betaalbare plaatsen om te overnachten.

Fijne cursussen met veel begeleiding in kleine groepen

Inmiddels heb ik al 9 cursussen gevolgd bij de Wellness academie. Het fijne is dat jullie deze in kleine groepen geven hierdoor is er voldoende aandacht voor iedere cursist. Ook heel prettig is dat je de behandelingen zelf kunt ondergaan. Zo heb je geen modellen nodig maar super belangrijk, je kunt ook zelf ervaren wat een behandeling met je doet. En.. super fijn dat vrijwel alle cursussen in de weekenden worden gegeven! Persoonlijk vond ik de opleiding van anatomie, pathologie en fysiologie vrij kort. Deze mag uitgebreider, voornamelijk de spieren mogen meer besproken worden. Verder zou het bij de Lomi Lomi massage prettig zijn als er een vervolg opleiding komt. Er werd verteld dat er maar liefst 300 technieken zijn, in een cursus weekend krijg je alleen de 7 basis technieken. Het zou tof zijn als er een mogelijkheid komt voor een vervolg opleiding zodat je jezelf nog meer kunt ontwikkelen. Verder vind ik het erg jammer dat als je je spullen tijdens een cursus weekend vergeet de Wellness academie hier niets mee doet, tenzij het in Hasselt gebeurd. Als opleidingslocatie ben je ook verantwoordelijk voor spullen die achterblijven, dit kan iedereen gebeuren. Het zou wel zo netjes zijn als jullie ook bij andere locaties ervoor zorgen dat deze weer netjes bij de eigenaar terecht komen. Overall een top opleidingsinstituut! Ik zou het zeker aan andere aanbevelen en zal ook nog regelmatig nieuwe cursussen bij jullie blijven volgen om mijzelf en mijn praktijk te kunnen blijven ontwikkelen en vernieuwen.

volledig wat ik verwachtte.

wellness academie was de juiste keuze om de workshop gelnagels voor beginners te volgen. We kregen een zeer uitgebreide uitleg en documentatie. En ook voldoende info om thuis aan de slag te gaan.

Uitstekend verzorgde cursus

Van het begin tot het eind kundig begeleid. Cursusleidster Nathalie erg kundig en goed onderlegd. Ze heeft veel ervaring. Alle faciliteiten aanwezig om de cursus vlot te laten verlopen. Kortom uitstekend!!

Goede school, leuke leerkrachten

Ik heb de opleidingen voor kapster en nagelstyliste basis gedaan op de wellness academie en de lessen en leerkrachten waren altijd netjes verzorgd en goed in hun vak en konden het ook goed uitleggen allemaal. Het enige wat ik minder vind was dat sommige mensen totaal niet hun best deden en vaker afwezig waren bij beide opleidingen en die krijgen dan wel een diploma of certificaat terwijl ze eigenlijk niet bekwaam zijn voor het vak dan.

Uitstekende les

Ik vond dat de les heel goed in elkaar zat. We hadden ook genoeg tijd om te oefenen. En het werd stap per stap goed uitgelegd.

Zeer tevreden over de Welness academie

Heb nu al verschillendecursussen gevolgd met verschillende docenten. Ik vond ze allen zeer leerrijk en gedreven docenten. Ik ben blij dat ik de welness academie heb ontdekt. Ze gaan me er nog zien 😊

Top academie!

Ik heb nu 4 cursussen gevolgd en allevier waren ze van goede kwaliteit! Enthousiaste docenten die goede uitleg geven en aandacht hebben voor de studenten. Daarbij krijg je ook steeds een volledige en duidelijk cursus.

Superfan!

Goeie en leuke opleidingen van lesgevers die ruime ervaring en kennis hebben. Genoeg materie om na wat oefenen zelf aan de slag te kunnen. Nog meer opleidingen gepland want door jullie gebeten om te weten!

Ik heb deelgenomen aan leerzame cursussen, gegeven door ervaring vakmensen.

Ik heb inmiddels 6 cursussen gedaan bij de Wellness Academie. Elke cursus is gegeven door echte vakmensen die zeer goed zelf zijn opgeleid. Ook brengen de vakdocenten de lesstof met passie en liefde voor het vak over. Het aanbod is divers. Ikzelf richt me alleen tot de cursussen die met het massage-vak te maken hebben en dat zijn er bij de Wellness Academie verschillende. gericht op het westerse en het oosterse. Ik ben zeer content hiermee. Na het behalen van certificaten is er de mogelijkheid om diverse diploma's te behalen. Ik zal dan ook het komende jaar nog heel vaak deelnemen. Bij iedere cursus krijg ik meer feeling passie en liefde voor het vak als masseur/massagetherapeut

Een top Academie met een waaier van cursusmogelijkheden.

Heel moderne Academie met cursusmogelijkheden naar eigen wens.De cursussen worden gegeven door docenten met ervaring en voorgesteld met het nodigen cursusmateriaal.De cursisten worden goed opgeleid,met raad en daad bijgestaan om zelfs hun stappen te zetten in het vak...TOP

Fantastische Ontspanningsmassage cursus !

Leuke Praktische Ontspanningsmassage cursus.

Ik vond het geweldig

Ik heb erg veel geleerd. Docente leerde me veel bij vragen kreeg ik gelijk hulp ik adviseer mensen echt om bij jullie les te volgen ik ben erg tevreden

Enorm leerrijk en super professioneel

Deze opleiding werd gegeven door een zeer bekwame, professionele docent. Hij zorgde voor voldoende uitleg en structuur alsook de kans voor iedere deelnemer om de triggerpoints te voelen bij een ander en te ervaren hoe het voelt als ze aangeraakt worden bij jezelf. De voordelen van het werken met triggerpoints zijn enorm. Je kan bij jezelf en anderen veel pijn en ongemakken verlichten. Je krijgt een handboek triggerpoint therapie alsook de powerpoint van de docent om thuis verder mee te werken (op jezelf of anderen).

Persoonlijk, uitgebreid, overzichtelijk, heel veel nuttige extra info voor de startende ondernemer

Wimperlifting 20-07-2019 Prettig, luchtig, een lerares die duidelijk weet waar ze over praat en haar kennis op leuke, begrijpelijke manier overbrengt. Na de cursus kregen we in de groepsApp nog allerlei nuttige info voor de ondernemers onder ons, maar ook voor degenen die alles nog op moeten zetten. Dit laatste had ik nog nooit meegemaakt (en wordt zeer gewaardeerd)! Je kunt zelfs tussen een aantal locaties kiezen om de cursussen te volgen; in België en Nederland. Ik raad dit zorgvuldige en attente leerbedrijf zeker aan!

Een grandioze leerervaring

De basis voor Massage therapeut gevolgd in Eindhoven en het was in één voor geweldig, twee zeer leerzame dagen, een prima syllabus en een video ter thuisondersteuning en om te oefenen.