We kijken terug op een heel mooi weekend. Het was intensief, intiem, intens, confronterend, hard werken in jezelf en daardoor heel rijk. Het heeft weer nieuwe informatie en handreikingen gegeven om verder te kunnen.

Ik heb veel geleerd en praktische tools gekregen om beter te communiceren met mijn man. Om te zien wie zijn ware zelf is en die van mezelf te ontdekken. Het punt waarmee we naar het weekend kwamen deed er al snel niet meer toe. Het gaat om samen een team zijn en daarin sterk staan, dan komt er altijd wel een oplossing voor een vraagstuk. Ontzettend dankbaar voor dit geschenk!

• Ervaring met: Relatieweekend

Een heel fijne ervaring! Op 2 dagen tijd kom je tot vele inzichten, die je helpen je relatie te verbeteren en er voor zorgen dat de verbinding terug kan komen. Een aanrader voor elk koppel dat twijfels heeft in z'n relatie, maar dat er toch samen verder wil voor gaan.

• Ervaring met: Relatieweekend

Het weekend was een zeer leerzame ervaring zowel voor mij persoonlijk als professional. "Het bezoek" is een hele mooie manier om in contact met jezelf te komen en met elkaar en is heel praktisch toepasbaar. Hans en Rita, dank voor het delen van jullie eigen ervaringen.

• Ervaring met: Relatieweekend

Een weekend om jezelf, je partner en je relatie op een bijzondere manier in het middelpunt zetten. We hebben een mooiere toekomst samen dankzij dit weekend!

• Ervaring met: Relatieweekend

Beter inzicht in elkaars behoeften. De aangedragen tips werken echt! Kortom een aanrader.

• Ervaring met: Relatieweekend

Voordat we naar het weekend van Triple impact kwamen zaten we voordurend in de vechtmodus. We hebben afgelopen weekend echt handvaten gekregen om dit te voorkomen. Grootste winst was dat we weer hebben geleerd HOE connectie te maken met elkaar. Het weekend zit prima in elkaar, is heel veilig, gaat diep maar er wordt ook veel humor gebruikt. Hans is een prima trainer. Voor iedereen die zijn huwelijk weer eens wil oppoetsen een aanrader. Trouwens ook voor hen die nog neit getrouwd zijn: voorkomen is beter dan genezen!

• Ervaring met: Relatieweekend

Ondanks dat het voor Aad best vermoeiend was, wat betreft zijn vermoeidheidsklachten en helaas vrijdag zijn rugklachten, hebben we geen spijt dat we deze keuze gemaakt hebben! We vonden heel fijn, dat de theorie gelijk omgezet werd in praktijk, door wat jullie zelf uit jullie eigen leven deelde en ook de kwetsbaarheid die er was vanuit "de bezoeken". Heel prettig dat we een handout kregen, waarin we zelf aantekeningen konden maken en wat we ook als naslagwerk er weer bij kunnen pakken als we in " de dans" zitten. De uitleg van EFT vond ik helder en ook erg leerzaam, een eyeopener! Bedankt ook voor de tips bij "herinrichting van uw leven" Ik merk bij mezelf dat ik zo snel weer op de oude manier reageer, het is zo belangrijk om dit vast te houden en ook elke keer na te lezen en na te bespreken. Ik vond het fijn dat het twee dagen achter elkaar was. Je bent er dan echt samen een paar dagen uit. Bedankt voor jullie kwetsbare opstelling, jullie zijn een prachtstel! Ik ga dit weekend zeker aanbevelen bij oa familie leden, ik hoop alleen niet dat ze de prijs te hoog vinden.. Het heeft mij geleerd dat we allebei zo verschillend zijn, maar de houding te hebben van: hoe kunnen we elkaar helpen om in onze kracht te komen. Zo goed om te zien en te horen hoe mensen reageren toen we als chimpansees en schildpadden tegenover elkaar stonden..zo herkenbaar :)

We hebben een goed huwelijk en wilden graag groeien in verbinding met elkaar en de kinderen. Dit is ver boven verwachting waargemaakt. Hans en Rita 't Hart zijn zeer deskundig en de afwisseling tussen wetenschappelijke theorie, praktijk en ontspanning was fenomenaal. We merken dat ons onderlinge contact is verdiept, dat we elkaar beter hebben leren kennen en daardoor beter begrijpen. Tijdens de dagen hebben we genoten van de groep en het geleerde, maar ook was het heerlijk om samen zo intensief met elkaar op te trekken. We bevelen het weekend van harte aan bij iedereen die openstaat voor een (nog) beter huwelijk. Overigens waren ook de locatie en de catering subliem.

• Ervaring met: Relatieweekend

Uitstekende faciliteiten van zowel de lokatie alsmede de geboden maaltijden (lunch). Sessies worden duidelijk en in een ontspannen sfeer gegeven. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk worden door de therapeuten gegeven. Er ontstaat snel een ontspannen sfeer met en tussen de andere deelnemers.

• Ervaring met: Relatieweekend

veilige omgeving, betrouwbare begeleiding, openhartige sfeer.

• Ervaring met: Relatieweekend

We gingen voor verdieping in de relatie en dat hebben we ook gekregen. Dat is een week na dato nog steeds zo. Hans begeleidt op zeer invoelende wijze. Weet wanneer hij een der partners moet ondersteunen. Gidst je door het 'Bezoek' heen als je je aanmeldt voor een demonstratie.

• Ervaring met: Individuele coaching

Methodes geleerd om een betere verbinding met elkaar aan te gaan. Goede begeleiding was essentieel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het weekend biedt de gelegenheid om als stel de diepte in te gaan. Door de bezoeken te oefenen hebben we nieuwe tools in handen gekregen. Verder hebben we veel nieuwe inzichten opgedaan. Van de inhoudelijke stukken genoten we en het is goed dat het hier de diepte in gaat, aan diepgang hadden we ook behoefte. Er is meer helderheid gekomen in de patronen waarin we makkelijke vervallen en er zijn handvatten aangereikt om op een geheel andere manier samen te zijn. Het leert ons echt aanwezig te zijn bij de ander en om je daarin gezien en geliefd te voelen. Verder hebben we ervaren dat de begeleiders helder inzichten gaven. Hans heeft ons op een aantal cruciale punten krachtige begeleiding geboden wat wij als bijzonder hebben ervaren, dit was diepgaand en voelde zegenrijk. Dit heeft veel meerwaarde gebracht, zonder deze begeleiding had het voor mij iets te veel aan de oppervlakte kunnen blijven maar dat is dus niet gebeurd. Kortom, dit weekend heeft ons dicht bij elkaar gebracht, inzicht gegeven in pijnpunten en tools gegeven om op een geheel andere manier met elkaar te spreken, bij elkaar te zijn.

• Ervaring met: Relatieweekend

veel dank voor jullie grondig voorbereide training en openheid van jullie daarin

Ongelooflijk wat een extra diepgang en ervaring van verbinding! Dit zou iedereen moeten doen!

een verdiepings weekend! echt het investeren waard. wij vonden het een voorrecht hierbij te mogen zijn. Dit gun ik gewoon iedereen. of je nu 5, 25 of 50 jaar getrouwd bent.

zowel de therapievorm als de therapeuten en de setting hebben voor ons bijgedragen aan een onvergetelijk weekend. De eenvoud en de focus hebben ons geholpen om een dieper niveau in ons begrip van elkaar en onszelf te bereiken. het startpunt van een nieuw ingeslagen weg.

Mijn partner en ik hadden na 17 jaar relatie wel behoefte aan verbinding. Niet dat het slecht ging, integendeel. Het gaat heel goed. Maar als het dan een keer mis gaat, dan gaat het ook echt mis met hoog oplopende ruzie met heftige emoties. En steeds liepen wij vast en vervielen wij in dezelfde soorten ruzies die op een gegeven moment niet opgelost werden. Hierdoor raakten we van elkaar verwijderd. Hans en Rita hebben ons geholpen patronen te herkennen en onze verbinding weer te vinden. Onze schroom om met een groep deze workshop te volgen verdween doordat we zo al heel snel leerden dat onze problemen toch universeler zijn dan we aanvankelijk dachten. De aangereikte theorie, de demonstraties en de oefeningen sluiten heel mooi op elkaar aan en werd een stuk minder beladen. Hans weet met veel respect en heerlijke humor te boeien. De aangereikte handvaten gebruiken we en we merken gewoon dat de verwijdering plaats heeft gemaakt voor niet alleen verbinding, maar ook een stuk verdieping. Lieve Hans en Rita, ontzettend bedankt voor deze prachtige en leerzame ervaring!

Echt een indrukwekkend weekend. Het is onvoorstelbaar dat je wildvreemden binnen 48 uur tot hartsvrienden kunt verheffen. In de hoop dat zij door dit weekend genoeg tools hebben om hun relatieproblemen te overwinnen. Ook het hotel is een toplocatie en bijzonder goed verzorgd.

Openheid, goede sfeer, veel geleerd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

veilig , goede balans tussen theorie en praktijk

Heel bijzonder hoe snel je je vertrouwd voelt in de groep en je inzicht krijgt in jezelf en in je relatie. Het weekend is een goede afwisseling van handvatten aangereikt krijgen en zelf hiermee aan de slag gaan. Dat kan ook direct vanwege de deskundige en ruim ingezette begeleiding.

Relatietherapie zag ik niet zitten, maar het liep al tijdje niet echt lekker in onze relatie, dus ja, we moesten wel iets gaan doen. Las een review van iemand dat het relatieweekend zoveel indruk op hem had gemaakt en veel verandering in gang had gezet. Omdat het maar 2 dagen duurt, heb ik ons ervoor aangemeld. En ja, jet heeft gelukkig ook veel voor ons betekend. Geen zinloze twee dagen, geen investering die niets heeft opgeleverd. We hebben geleerd hoe we echt weer contact met elkaar kunnen krijgen. Iets dat al lange tijd niet meer lukte. Eindelijk is er weer perspectief!

Dat je leert dat je heel anders naar elkaar gaat kijken en luisteren. En dat het heel emotioneel kan worden. Persoonlijk heb ik heel veel geleerd ik vind het een aan rader hadden we tig jaar terug moeten doen. Dank jullie wel voor het weekend. Groeten Cor

Tolweg 2 3851 SK Ermelo