Triple impact!

Na het volgen van een persoonlijk effectiviteits training bij Hans is er zo veel veranderd. De resultaten van de training hebben op vele gebeiden van mijn leven driedubbele impact gehad. Hans beschikt over buitengewone kwaliteiten als het gaat om coaching en training. Heb wel eerder een training gevolgd maar die viel in het niet bij deze. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen.

Verdieping en verdere verbinding in onze relatie.

Kennis, integriteit en humor stonden naar onze mening centraal tijdens het relatieweekend van Triple Impact. Wij hebben nieuwe energie en inzicht in onze relatie gekregen en we vinden het een goede manier om de liefdesrelatie te onderhouden.

Ik heb weer hoop en perspectief voor onze relatie

Tijdens het weekend heb ik alles gekregen wat ik wou halen- en nog meer als dat. De gebruikte methodieken en de manier waarop zij gebruikt waren vertellen niet alleen over professionaliteit, betrouwbaarheid en integriteit, maar ook over compassie en gevoeligheid voor mensen die met hun relatie worstelen. Ik ben ontzettend dankbaar aan Rita en Hans. De praktische tools wat wij meegekregen hebben helpen ons in onze communicatie en scheppen ruimte voor meer begrip, voor herstel en voor een soort verbinding waarin wij elkaar kunnen steunen.

The weekend helped us to look at eachother at a deeper level and gain understanding.

The authenticity and professionalism of the trainers made the weekend very insightful and gave us the tools as a couple to continue to improve our marriage.

Vernieuwend

Van te voren was het een beetje eng. Straks kom je bekenden tegen of straks zijn de andere stellen heel raar en straks helpt het niet. Bij binnenkomst was het eigenlijk meteen ok. Iedereen bleek 'normaal' te zijn en zelfs leuk. De sfeer was goed , niet zweverig en de methodieken waren vernieuwend. Vooral Het Bezoek is voor ons helpend. Ipv thuis te discussiëren en beiden t gevoel te hebben dat de ander je niet begrijpt, merken we beiden door deze nieuwe manier dat we veel beter met elkaar kunnen praten zonder dat het veel extra moeite kost of dat je hele nieuwe 'awkward' gesprekstechnieken moet aanleren. Ook je eigen aandeel in discussies krijg je veel meer zicht op. Ook de invloed van je kindertijd en familie van herkomst wordt je veel meer van bewust.

In een weekend komen meerdere dingen samen tot een mooi geheel

Na onze kennismaking met EFT waren we benieuwd naar het relatieweekend. En terecht. Het weekend is goed opgebouwd, waarbij we merkten dat EFT alleen het niet is. Juist door alle aanvullende elementen en het samensmelten van meerdere behandelingen tot 1 geheel wordt het een complete ervaring en aanpak, waarbij het weekend zelf weer gezien kan worden als de start van nog iets veel mooiers. Blijven oefenen, dat is de sleutel, waarbij de tools op een mooie wijze zijn aangereikt

Goede inzichten en praktische handvatten om samen verder te gaan.

Mijn doel om weer de verbinding te voelen met mijn partner is tijdens het relatieweekend de goede weg op geholpen, dank daarvoor Rita en Hans!

Ik wilde zo graag wonder voor mijn relatie en ik kreeg die!

Mijn relatie zag erg hopeloos uit, ik voelde diepe wanhoop en komende ruïne die scheiding met zich mee brengt. Door het relatie weekend is alles genezen, heel geworden en tot bloei gekomen. Wij kregen diepe verbintenis met elkaar, wij hebben de route kaart gekregen om in geluk en liefde samen verder te gaan. Wij bevelen het relatie weekend van harte aan. Het is een wonder voor jouw relatie!

Zo praktisch en zo doeltreffend: geweldig!

Hans en Rita 't Hart hebben een zeer praktische, doeltreffende 'toolbox' voor echtparen die niet meer uit het conflict kunnen komen. Via het 'Bezoek' betreedt je elkaars gevoelswereld en word je je bewust van de bij je partner aanwezige (oude) pijn onder het conflict. Die ontmoeting is zo krachtig dat conflicten (en vooral het 'gelijk willen hebben en krijgen') definitief tot het verleden behoren. Het relatieweekend heeft ons een onuitwisbare verdieping in onze relatie gebracht. Life changing!

Een geweldige boost voor onze relatie!

We hebben genoten van de betrokkenheid en professionaliteit van de trainers Hans en Rita. Niet alleen door hun kennis en kunde maar vooral ook doordat ze hun eigen relatie en kwetsbaarheid in te brengen.

Een groot geschenk

Beste Hans en Rita, Voordat wij op het weekend gingen, afgelopen vrijdag en zaterdag, had ik al een paar keer gelezen dat jullie zinnen schreven op jullie website als: wilt u de magische verbinding weer terugvinden met uw partner of wilt u de magneet werking weer voelen tussen u en uw partner? Ik moet zeggen dat ik er, vooraf, niks bij kon voorstellen wat jullie daarmee bedoelden.. Nu, 2 dagen na het weekend, ben ik nog steeds zwaar verbaasd over wat er tussen ons is gebeurd, het is eigenlijk alsof we weer verliefd zijn hahaha, ik vind het echt een groot geschenk. Dank jullie wel, voor jullie kennis en kunde, maar vooral voor jullie praktische werkvormen waardoor we weer echt verbonden zijn samen.

Een huwelijk of lange relatie gaat niet vanzelf. Mensen veranderen in de loop der jaren en dit weekend heeft ons nieuwe inzichten gegeven hoe wij weer een nieuwe verbinding kunnen maken.

• Ervaring met: Relatieweekend

De sfeer is prettig en zeer veilig. De begeleiding zeer vakkundig. Altijd met respect en soms liefdevol confronterend. We hebben elkaar tijdens dit weekend weer eens met volle aandacht gezien en zicht gekregen op patronen in onze relatie, wat heel verhelderend is. Met deze inzichten en de werkvormen kunnen we thuis zelf verder. Wij beide kunnen dit relatieweekend aan ieder stel aanbevelen.

• Ervaring met: Relatieweekend

Deze tweedaagse zorgt voor een verdieping in je onderlinge contact. In een veilige setting leer je op een andere manier te kijken naar elkaar. En dat is misschien wel de grootste winst van deelname; je stapt uit het conflict en kijkt vanuit een andere richting naar je relatie. Dat is leerzaam, dat is mooi en dat is heel positief.

• Ervaring met: Relatieweekend

De demonstraties van de koppels de uitleg/ theorie, zeer toegankelijk, precies het nodige/ meest van belang zijnde, duidelijk, handige metaforen persoonlijke begeleiding accommodatie

• Ervaring met: Relatieweekend

Mooie voorbeelden van bezoeken gezien. Fijne groep. Ruimte voor vragen en individuele gesprekjes. Fijn veel samen te kunnen oefenen! Mooi ook de 'positieve' dingen als het elkaar aankijken, met je ogen boodschappen doorgeven en koesteren.

• Ervaring met: Relatieweekend

Het weekend was echt geweldig. Om puzzelstukken te krijgen waar je al een aantal jaar naar op zoek bent...en dat op een manier waarop je het niet verwacht. Tools meegekregen die we thuis voort kunnen zetten. Maar het weekend zelf en de therapeuten die aanwezig zijn is echt zo'n waardevol iets waar we nog lang met plezier op terug zullen kijken. Dank jullie wel alle drie.

• Ervaring met: Relatieweekend

Geweldig fijn weekend gehad waarin ik mezelf en H. op een dieper niveau en met andere ogen heb leren kennen. Hierdoor zijn we weer dichter bij elkaar gekomen en hebben we extra gereedschap in handen gekregen elkaar echt te ontmoeten. Super! Aanrader, liefdevol en veilig. Mauk

• Ervaring met: Relatieweekend

Het team is vakkundig en ze zijn goed in het uitleggen van de principes voor communicatie. Ze weten een ontspannen sfeer te creëren waar wij ons goed bij hebben gevoeld. Wij hebben veel ondersteuning gekregen door het leren luisteren naar elkaar via de methode 'op bezoek gaan'. Dit passen wij nu ook toe. Ook zijn de 'Demonstraties' erg leerzaam en ontroerend om te zien dat je er met deze methode altijd uit komt met z'n tweeën en er geen teleurstellende discussie of ruzie meer is. De trainingsdagen zijn goed verzorgt van eten en drinken. Wij hebben elkaar echt terug gevonden en zijn verrast dat we elkaar nog veel beter hebben leren kennen. Het is een ontzettend goede training geweest. Dankjewel Hans, Rita en team

• Ervaring met: Relatieweekend

We kijken terug op een heel mooi weekend. Het was intensief, intiem, intens, confronterend, hard werken in jezelf en daardoor heel rijk. Het heeft weer nieuwe informatie en handreikingen gegeven om verder te kunnen.

Ik heb veel geleerd en praktische tools gekregen om beter te communiceren met mijn man. Om te zien wie zijn ware zelf is en die van mezelf te ontdekken. Het punt waarmee we naar het weekend kwamen deed er al snel niet meer toe. Het gaat om samen een team zijn en daarin sterk staan, dan komt er altijd wel een oplossing voor een vraagstuk. Ontzettend dankbaar voor dit geschenk!

• Ervaring met: Relatieweekend

Een heel fijne ervaring! Op 2 dagen tijd kom je tot vele inzichten, die je helpen je relatie te verbeteren en er voor zorgen dat de verbinding terug kan komen. Een aanrader voor elk koppel dat twijfels heeft in z'n relatie, maar dat er toch samen verder wil voor gaan.

• Ervaring met: Relatieweekend

Het weekend was een zeer leerzame ervaring zowel voor mij persoonlijk als professional. "Het bezoek" is een hele mooie manier om in contact met jezelf te komen en met elkaar en is heel praktisch toepasbaar. Hans en Rita, dank voor het delen van jullie eigen ervaringen.

• Ervaring met: Relatieweekend

Een weekend om jezelf, je partner en je relatie op een bijzondere manier in het middelpunt zetten. We hebben een mooiere toekomst samen dankzij dit weekend!

• Ervaring met: Relatieweekend

Beter inzicht in elkaars behoeften. De aangedragen tips werken echt! Kortom een aanrader.