3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een goede cursus, waarbij veel informatie omtrent het onderwerp communicatie wordt verteld. De trainer wist waar ze het over had en kon goed inspelen op de groep. Echter is de vertaling naar de praktijk een ander verhaal. Het behandelen van situaties en het oefenen van casussen tijdens de cursusdagen is leerzaam, maar is in de praktijk toch anders.

Tijdens de voorlichtingsavond woonde ik een workshop bij. De informatie die we kregen was interessant en ook de groepsopdracht was leerzaam. Meest interessante vond ik een gesprek met een coach aan het einde van de avond. Tijdens dat gesprek kreeg ik de meest belangrijke informatie voor mij persoonlijk en werd ik een stap verder geholpen in mijn oriëntatie in welke richting ik in mijn werkzame leven verder zou willen gaan.

Goede ineractieve sessies waarbij je door veel praktijkopdrachten veel kennis mee krijgt. De voorbereiding (huiswerk) zorgt ervoor dat je goed in de materie zit en geeft een kick-start voor de volgende cursus dag. Daarnaast vonsd ik het prettig om niet 5 dagen achter elkaar in een cursus te zitten, maar 2-2-1 dag verspreid over 3 maanden. Dit geeft de mogelijkheid om tussentijds te leren met de materie waar je aan werkt. Enige opmerking: de materie past mijn inziens ook in 4 dagen.

Ik vond het een leerzame en vooral inspirerende dag. Meer voor mijn leven als geheel dan voor mijn werk specifiek, maar het één heeft natuurlijk effect op het ander. De docente vond ik een prettige persoon. Wellicht een klein tikkeltje zweverig (aardig bedoeld!) maar ze bracht haar lessen goed, eerlijk en bezield over. Ze luisterde erg goed en ging erg goed op het verhaal / de reacties van individuele deelnemers in. Ik neem de lessen mee en gebruik het inmiddels in mijn dagelijks leven, uiteraard minder dan je jezelf voorstelt maar ik houd mindfulness zeker in mijn leven! Ik vind de prijs wel wat hoog. (Daarom geef ik denk ik een 7,5, afgerond een 8!)

Fijne cursus, goede communicatie, leuke groep.

Goeie trainingen, zeer goeie e-learning-omgeving. Gedreven trainers, goeie locaties en fijne groepsgrootte.

Vooraf kreeg ik een intakegesprek. Hierin werd goed ingezoomd op mijn opleidingsbehoefte. De trainer ging daar goed en concreet op in. Ook werd er in de voorbereiding al veel relevantie informatie (leerdoelen etc..) gevraagd via het leerportaal. Mooie omgeving om gelijk je mede cursisten te leren kennen. De training zelf was afwisselend (theorie en oefenen). De trainer voelde de groep goed aan en zorgde voor een fijne sfeer.

Goede uitleg + kans om te ervaren met voldoende mogelijkheden om vragen te stellen/advies te krijgen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Medewerker geeft positief feedback over de cursus, dat is OK. Jammer dat niet de kans is genomen om ook mijn ervaringen als haar leidinggever, en de initiator van deze cursus voor haar, mee te nemen in de cursus.

Mindmappen

De cursus leiding geven zonder macht heb ik als een leerzame cursus ervaren. Veel ruimte voor eigen intiatieven

Heelveel geleerd over hoe je zelf overkomt bij andere mensen en dit kan toepassen.

Mooie training NLP gehad.

Duidelijk & prettig

Waardevolle training waar in groepsverband veel aan de orde.

Duidelijk en rustig verhaal van de trainer. Het ontspannen presenteren is geen vanzelfsprekendheid. Ondanks de kritische houding, benaderede Jeu Consten mij/ons altijd met de nodige rust. Hij had oog voor de mens, maar was kritisch genoeg om je uit je comfort zone te halen.

Inhoudelijk sterke training. Een goede, prettige en zeer professionele trainer. Goed lesmateriaal, leuke locatie, goed verzorgd. Ik kan het geleerde ook echt toepassen in de praktijk. Ook MySN was erg handig voor en na de training.

Prettige leeromgeving met een inspirerende docent

leerzaam, snel en professioneel.

goed georganiseerd, goede locatie, goede voorzieningen. Nadeel: Cursist wordt middels vele online vragenlijsten ondervraagd, gevoelsmatig vond ik dit te ver gaan. (ihkv AVG)

Niet alleen de training zelf is goed verzorgd ook de informatie voor- en achteraf is helder.

Inmiddels diverse trainingen van S&N gevolgd. Zeer enthousiaste trainers, veel interactie, juiste balans in- en ontspanning en natuurlijk het meest belangrijke: veel geleerd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goedemorgen, Vooropgesteld; ik vond het een leuke en leerzame cursus. Echter het idee wat ik er van tevoren van had week nogal af van de praktijk. Met vriendelijke groet, Alwin Winkel

Leerzaam, goed bergeleiding en fijne sfeer

Over Schouten & Nelissen

Filter op Taal