Geweldige opleiding met een zeer deskundige docent

Een opleiding met een zeer deskundige docent en gemotiveerde deelnemers die zich helemaal prijs gaven en het jammer vonden dat die is afgelopen. Bij deze training kun je nog een aantal dagen mee door gaan. Veel handvaten ontvangen voor je rugzak, top!

Leerzaam op een actieve manier

Ik vond het erg prettig dat de groep niet zo groot was. Zo was er voldoende ruimte voor persoonlijke inbreng. Ook de trainer was erg goed en rijkte ook de nodige handvaten aan.

Leerzame cursus met enthousiaste mensen in een prettige omgeving.

De cursus was heel practisch, er was veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. De cursus leidster creeerde rust en vertrouwen, maar prikkelde ook om je te verbeteren. Ik heb veel geleerd!

Veel zelf inzicht gekregen door de cursus

De cursus is geschikt op meerdere vlakken. Je leert niet alleen je assertiviteit te vegroten. Maar ook leer je meer over je eigen manier van denken. Dit heeft mij erg geholpen in de dagelijkse praktijk.

Super leuke interactieve training

Was super interactief en heb veel geleerd van deze training. Veel praktijk voorbeelden gedaan.

Inspirerend en leerzame cursus

Professioneel gegeven cursus. Tot in de detail uitgelegd. Heb er veel van opgestoken

De training heeft mij en aantal goede tools meegegeven waar ik zeker wat aan heb!

Goede en leuke training

TOP!

Training waar ik veel aan heb gehad. Een mooie gemixte groep met deelnemers uit diverse geledingen en een goede trainer die ons goed wist te motiveren. Was een hechte groep waardoor je je vrij kon uiten en je jezelf kon zijn. Mede daardoor heeft deze training bijgedragen aan min ontwikkeling op het gebied van coaching. Kortom een hele goede training!

Training heeft impact gehad op optreden medewerker

Veel reflectie en ruimte tot ontwikkeling en uiteindelijk verbetering geboden. Daar ben erg blij mee.

praktische training voor jong- en ervaren personen

De training overtuigen door persoonlijke uitstraling is een praktisch training en direct bruikbaar. Het is voor zowel jonge als ervaren personen een goede training. De trainer was ook een zeer goede trainer. Deze training kan ik iedereen aanraden!

professioneel en goed georganiseerd

ik schrijf niets op

Een gedegen training met goede en deskundige begeleiding.

Een gedegen training met goede en deskundige begeleiding.

Zeer praktische training

Goede docenten. Er wordt veel geoefend, en de impact is groot. Het geleerde is direct toepasbaar.

Tijdens de training heb ik veel over mijzelf geleerd

De training was op een mooie locatie in de bossen georganiseerd. De inhoud van de training "Strategisch management" gaf heel duidelijk de invloed van jezelf aan op management processen. Tijdens het intakegesprek werd al goed aangegeven wat je wel en niet moest verwachten van de cursus en er werd interessant lesmateriaal geboden. Er was een goede chemie tussen de cursisten onderling en met de trainster. Je leert eigenlijk het meest van je medecursisten die je een spiegel voorhouden en goede advies geven juist omdat ze van een afstand naar jouw casus kijken en omdat de groep heel divers was.

Kwaliteitstraining waar ik mijn voordeel mee heb kunnen doen. Super!!!

Ik heb training gekregen van een goede en duidelijk ervaren trainster , hierdoor kon ik mijn redelijk complexe situatie op mijn werk en de reden waarom ik deze training ben gaan volgen goed overbrengen en wist ze mij de juiste inzichten te geven . Hier heb ik ontzettend veel aan gehad en op mijn werk in praktijk kunnen brengen.

Nieuwe inzichten in een wir war van tools om mensen en teams te laten excelleren

Na een moeizame start kwamen er bij mij nieuwe inzichten om tools die ik reeds in mijn gereedschapskoffer had opnieuw en op een andere manier in te zetten. Wat ik wel geleerd heb is dat ik het moeilijk vind een cursus te volgen die in het Engels gegeven wordt. Het haalt nuances uit de gesprekken omdat er gezocht moet worden naar correcte Engelse termen. In het vervolg, volg ik liever cursussen in het Nederlands. Ook bedankt voor dit nieuwe inzicht.

leerzaam en confronterend

leerzaam en goed begeleid kleine groep deelnemers

Nuttige training met een goede instructeur

Ik vond het een zinvolle cursus met voldoende diepgang. De theorie valt goed in de praktijk te brengen.

Leuke, afwisselende en zinvolle training, die je leert schakelen tussen beinvloedingsstijlen

Met een zeer enthousiaste trainer en leuke groep deze training gevolgd. Mooie afwisseling tussen theorie, online opdrachten en in groepjes oefenen met praktijksituaties. Veel geleerd over macht en gezag en beinvloedingsstijlen, direct toepasbaar in het werk. Aanrader!

Mijn ervaring met Schouten & Nelissen is zeer goed

Mijn ervaring met Schouten & Nelissen is zeer goed. De docenten zijn mensen met veel praktijkervaring en geven veel aandacht aan de cursisten.

Heeft mij zeer geholpen met het voorbereiden en geven van een presentatie

Ik voel mij meer op mijn gemak met het geven van een presentatie, met zeer waardevolle tips.

Heelleerzaam en erg gezellig

Heel veel geleerd. Fijne mensen ontmoet. Erg gezellig geweest. Een goede begeleidster.

Tuurlijk commercieel maar dan wel met empathie

Ik ervaar geen nummer te zijn. Andere ervaring waardoor ik S&N hoog heb zitten is dat mij twee keer is gevraagd of ik op de betreffende opleiding kom brengen of halen... voor mij betekent dit meedenken en niet bang zijn om niet te verkopen.

Inspirerende trainer, waardevolle cursus.

zeer inspirerende trainer, weet boeiend te vertellen en te enthousiasmeren. Heb de coachingsopleiding met veel plezier gevolgd en zou het aanbevelen aan een ieder.

Veel geleerd en nog steeds mee bezig.

Kundige, zeer ervaren trainster met veel gevoel en humor.

Over Schouten & Nelissen

Dé strategisch partner bij de ontwikkeling van mensen, teams en organisaties. Met opleidingen, trainingen, coaching, e-learning en tal van andere oplossingen.