Topcoach

Fantastisch ervaring (die nu nog gaande is). Veel geleerd op een prettig en leuke manier. Zeker een aanrader.

Nog nooit zo'n slechte opleiding en trainster meegemaakt.

Zeer slechte ervaring, de trainster luisterde niet naar de feedback uit de groep.

Goede begeleiding

Ik heb geleerd hoe ik emoties niet in de weg moet laten zitten, hoe ik met lastige situaties moet omgaan. De begeleiding was warm en professioneel.

Ontzettend fijne en oprechte levenservaring

De training Mindfulness was voor mij een ontzettend fijne en oprechte levenservaring.

Algemeen met diepgang

Veel kennis vergaard in slechts 2 dagen tijd. Ondanks het korte tijdsbestek gingen we met momenten ook genoeg de diepte in en waren er opdrachten om de theorie in praktijk te brengen. De interactie met mensen van andere bedrijven /branches dan die van mijzelf ervaarde ik als een fijn extraatje.

Prima opfristraining op strategisch gebied

Goede training om in korte tijd elementaire strategische tools te oefenen.

Zeer verhelderend en leerzaam

Zeer verhelderend en leerzaam, tevens wordt op een praktische manier les gegeven met veel praktijk voorbeelden

Organisatie en uitvoering goed geregeld.

De organisatie van de training vanuit Schouten was goed geregeld. Ook de lessen waren zeer leerzaam en interactief. Een goede docent. Ik vond ook het oriëntatiegesprek erg fijn.

Zeer positief

De ervaringen met de trainer en zijn werkwijze met de groep was zeer positief. Korte uitleg en dan aan de slag is een methode die voor mij werkt.

Veel geleerd

Het is een training die me veel energie en tranen heeft gekost, maar me ook heel veel inzichten heeft gebracht.

In 2 dagen veel wijzer geworden

De cursus vertrouwenspersonen werd gegeven door een zeer kundige dame . Door de mix van rollenspellen, theorie en online opdrachten wordt je in korte tijd veel wijzer over het onderwerp. Een hele goede basis voor wie als vertrouwenspersoon aan de gang gaat.

Goed georganiseerd, gecommuniceerd en prettige trainer

nuttige informatie gekregen en goed geoefend! Nu nog in de praktijk brengen en daar ruimte voor maken!

Zeer goed deze training

De training was zeer sterk. Mede door de aanpak van trainer. Bijna elke dag ben ik nog met het geleerde bezig en denk ik terug aan de rol momenten en de zeer goede leer momenten. Nog geen moment spijt gehad van de keuze voor deze training!

Duidelijk

Erg duidelijk en (soms wel) confronterend hoe bepaalde partonen ons denken bepalen en hoe vaak we alsvast voor een ander invullen.

Boeiend en leerzaam

Gedegen docenten met een goede voorbereiding en kennis van zaken in een plezierige leeromgeving

Niet alles komt goed aan bod

Had er meer van verwacht qua beïnvloeden. Voorwerk qua doelen van de persoon was handig geweest, om dan zo de persoon naar een andere opleiding te verwijzen.

Training is praktisch en geeft goed inzicht wat een vertrouwenspersoon inhoud

Praktiche training die zeer verhelderend werk en inzicht geeft waar een vertrouwenspersoon voor staat.

Scenariodenken is voor mij veel normaler geworden

De trainer was erg terzake kundig. We hebben uitgebreid scenario denken behandeld. Dus die denkwijze en methode heb ik echt wel onder de knie. Ik had wel een andere verwachting, de strategie was vrij eenzijdig, namelijk alleen scenario denken.

Plezierige cursus, op centrale plek gegeven

Een beginnerscursus voor de functie van vertrouwenspersoon, waarin de cursusleider de inhoud van het vak goed heeft weergegeven, en nuttige tips heeft verstrekt. Daarnaast veel geleerd via de input van de andere deelnemers.

Werkbare tools

Prima uitleg.Zer toepasbare tips.Prima docent.

Veel geleerd en meteen toepasbaar

De training verandermanagement gaat niet alleen over methodes maar ook over jezelf. Deze mix maakt de training erg effectief als je bezig bent met een verandertraject. Wat ik heb geleerd heb ik meteen toe kunnen passen.

Leuk, leerzame en interactief

Het was voor het eerst dat ik een meerdaagse cursus deed. We hadden een hele leuke en open groep. Ik heb enorm veel opgestoken in deze cursusdagen, niet alleen qua theorie maar juist ook van andere deelnemers. Het kunnen sparren met anderen die worstelen met vergelijkbare uitdagingen helpt zeker om je door te ontwikkelen. Over het rendement ben ik dan ook zeer tevreden.

Leerzaam

Leuke mix tussen theorie en praktisch aan de slag

Leerzaam en herkenbaar

Leerzame opleiding, het kost daarna nog wel veel tijd om het geleerde consequent in praktijk te brengen.

Fijne trainster, goede informatie, goed geregeld

Fijne training gehad met coach. Door haar hulp werd de groep echt een groep. Veel van haar en van elkaar geleerd!

Over Schouten & Nelissen

Dé strategisch partner bij de ontwikkeling van mensen, teams en organisaties. Met opleidingen, trainingen, coaching, e-learning en tal van andere oplossingen.