Ondanks de theorie vooral een hele praktische cursus, direct in de praktijk toe te passen en met bewezen resultaat op de korte en de lange termijn! Roy doceert met veel humor, praktijkvoorbeelden en spits de training toe op de deelnemers met zijn of haar business zodat het herkenbaar en toepasbaar is.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Heldere uitleg over de basis van zoekwoorden onderzoek. Een must voor een ieder die zich hier mee bezig houd. Op een leuke manier met veel humor ga zo door Roy Ishak.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Voordat ik aan de cursus begon dacht ik wat basis kennis te hebben, maar ik kwam er al gauw achter dat ik eigenlijk nog niks hiervan afwist. Gelukkig genoeg geleerd van Roy. Het was perfect. Genoeg theorie en ook geleerd dit toe te pasen.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

We merkten al een tijdje dat onze website niet helemaal geoptimaliseerd was en niet meer goed voldeed aan de huidige ontwikkelingen. Roy heeft ons op een hele goede, leuke en vooral praktische manier laten zien hoe we onze website en bedrijf nog beter vindbaar kunnen maken. Dank je wel! Petra Martens

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Originele insteek van een droog onderwerp als een zoekwoord onderzoek. Dapper om het luchtig te houden, maar toch ook veel concrete voorbeelden en gebruikte tools. De cursus houd rekening met budget en geeft daarom ook veel gratis opties. Voor iedereen die op professionele wijze content publiceert zou deze cursus verplichte kost moeten zijn.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

De cursus SEO bestond uit twee delen en was ontzettend goed. Een duidelijke uitleg welke direct toepasbaar is in de praktijk. Zo heeft iedereen ook de nieuwe kennis direct kunnen toepassen voor eigen gebruik.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy legt de lesstof heel duidelijk en praktisch uit. Doordat hij het gelijk voordoet is het heel gemakkelijk om te volgen en in de praktijk te implementeren. Daarnaast is het fijn om naar hem te luisteren en is het altijd een feestje door de humor en zelfspot die hij in zijn video's verwerkt.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Een uitstekende training gehad van Roy. Op een behapbare en begrijpelijke manier legt Roy helder uit hoe SEO toepasbaar is voor ons bedrijf. Daarnaast is het volgen van zijn training ook oprecht leuk. Vaak heb je trainingen die enorm saai zijn maar bij omdat je met Roy meteen aan de slag gaat vliegt een dag voorbij!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy heeft ons een fijne werkwijze en een hoop nieuwe inzichten meegegeven! Een prettige manier van samen aan je doel werken. Dit is zeker een aanrader wat betreft Zoekmachine Optimalisatie!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Duidelijke uitleg. Inspirerend om zijn inzichten te zien. Hij neemt je mee in hoe hij het doet en wat zijn gedachten daarachter zijn. Daardoor weet je niet alleen hoe je iets moet doen, maar ook waarom!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy is een uitstekende opleider. Door me door zijn werkwijze heen te leiden heb ik inzichten op gedaan hoe je de positionering van een bedrijf neer kan zetten vanuit de trends die zichtbaar zijn in de Google zoekresultaten. Roy weet van wanten. Een waardevolle training die ik iedereen kan aanraden.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy stemde het de training goed af op het niveau van de aanwezigen. Daarnaast combineerde hij de theorie met goede praktijkvoorbeelden. Ik kijk nu al uit naar de volgende training. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Super interessante training, waarna je graag nog meer wilt weten. Inhoudelijk sterk, goede afwisseling, interactie en tempo. vooral de praktische en herkenbare voorbeelden van de deelnemrs maakten het concreet en een uitstekende training

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy is tijdens deze cursus is to do point, legt alles praktisch uit, heeft veel vraag mogelijkheden tijdens de cursus + geeft achteraf ook de mogelijkheid om vragen te stellen. Roy zelf is een rustige, sympathieke jongen die veel informatie durft vrij te geven! Op naar de volgende cursus!!!!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Net een korte SEO cursus afgerond bij Roy Ishak. Erg leuk! Hij legt het helder en vlot uit met een creatieve invalshoek. Ik had al een redelijke basiskennis, en toch geïnspireerd en met veel nieuwe ideeën thuisgekomen. Aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy Ishak heeft duidelijk veel 'vlieguren'gemaakt als SEO-expert. Als trainer weet hij zijn kennis en ervaring gestructureerd en in een logische opbouw over te brengen, met veel praktijkvoorbeelden en gelukkig ook met de nodige humor.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy heeft duidelijk veel 'vlieguren' gemaakt als expert SEO. Hij weet die kennis gestructureerd, in begrijpelijke taal en met humor over te brengen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Een goede basis voor de instappers in de SEO. Roy legt alles duidelijk en uitgebreid uit met hier en daar een portie humor. De video's zijn goed te volgen en vervelen niet. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

De combinatie van theorie en praktijkgerichtheid kenmerkt Roy enorm. Dit maakt dat zijn presentatie zo enorm tastbaar wordt. Tot slot brengt Roy het over met veel plezier, waardoor je zin hebt om de geleerde werkzaamheden in de praktijk uit te voeren.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Top serie over zoekwoorden! Heel duidelijk gepresenteerd, kon alles direct in praktijk toepassen zonder enige voorkennis. Het hoge entertainment level zorgt er voor dat je je aandacht niet verliest en maak het leren leuk. Overal super!

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Met zijn enthousiasme laat Roy Ishak op een heldere en leerzame manier zien hoe werken met tekst leuk kan zijn. Dankzij zijn tips zijn mijn teksten sterk verbeterd en ben ik weer gemotiveerd om te schrijven. Zijn humor, gedrevenheid en vakkennis maken de cursus tot een unieke ervaring.

• Gevolgde training Copywriting

In deze video serie word je stap voor stap meegenomen in een goed zoekwoorden-onderzoek. Als SEO-specialist neemt Roy je mee de diepte in en laat hij in deze video serie alle facetten zien van een goed zoekwoorden onderzoek. Met bruikbare tips, praktijkvoorbeelden en tools ga je direct aan de slag. Dankzij de luchtige humoristische wijze waarop hij zijn kennis overbrengt kijkt de serie makkelijk weg. Volledig gratis, kijken dus!

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Roy is een enorme professional die mij in begrijpelijke taal de wondere wereld van SEO heeft weten uit te leggen. Hij is geduldig en duidelijk en zijn enthousiasme werkt enorm aanstekelijk! Roy, nogmaals ontzettend bedankt voor alles!! You rock!! En complimenteer jouw Sophie ook even voor haar aandeel in de superleuke video-serie!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy heeft mij meer inzicht gegeven in de kracht van online copy. De training was praktisch en interactief. Hij laat je zelf nadenken over oplossingen en met de groep praat je over toepassingen. Voor mij was SEO gedeelte niet nieuw / te beperkt maar voor andere deelnemers wel goed. Goed om focus te houden bij opzetten van campagnes. Na de training hebben we nuttige documenten mogen ontvangen.

• Gevolgde training Copywriting

De videoserie is heel leerzaam en ook leuk om te zien: Roy Ishak geeft duidelijk uitleg over wat SEO inhoudt, hoe je het zelf kunt toepassen, praktisch en bovendien erg leuk gebracht zodat je voordat je er erg in hebt weer de hele video hebt bekeken.

Fran�ois Valentijnstraat 71

1335 RC Almere