Dit was...eens even tellen...de 5de keer dat ik een cursus van Roy bijwoonde. En iedere keer hang ik weer aan zijn lippen. Ook al heb ik sommige stof al eerder gehoord, iedere keer weet hij het zó te brengen, dat ik de kennis weer dieper doorgrond. En van de nieuwe kennis denk ik alleen maar: waarom wist ik dat niet eerder? En dat maakt weer hongerig naar nóg meer cursussen van Roy. Volgens mij doet hij dat expres. Grrrr... Boek. Roy. Nu.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ik heb als trainer verschillende cursussen mogen volgen. Deze was met afstand absoluut een van de betere! Waarom? Duidelijk, aandacht, direct toepasbaar in de praktijk en ook nog eens super persoonlijk! Een dikke tien voor deze training!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy heeft alle tijd genomen om de principes van SEO goed uit te leggen. Het was zeer nuttig om de theorie direct toe te passen voor onze klanten. Ik heb meerdere trainingen gehad maar deze was met afstand de beste. Roy bedankt!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De videos van Roy zijn heel leerzaam. Hij legt alles duidelijk en in een goed tempo uit. Ook combineert Roy de theorie goed met relevante praktijkvoorbeelden, praktische tips en humor. De videos zijn zeker een aanrader!

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Zeer handige video's! Leerzaam, duidelijke taal en ook mensen zonder technische kennis kunnen dit makkelijk leren. Roy zijn aanpak is zeer verhelderend en ik raad iedereen aan om ze te bekijken.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

De tweede cursus in een korte maand tijd! Zoals gewoonlijk heeft Roy zich weer perfect voorbereid. Nooit beroerd om juist dat stapje extra te zetten. Deze trainer inspireert en motiveert je hele team! Kritisch maar altijd positief blijven. Kortom Roy love you!

• Gevolgde training Copywriting

Roy is een vlotte presentator die de stof inhoudelijk haarfijn uitlegd, maar in een zeer vermakkelijk jasje. Als elke les op deze wijze zou worden overgebracht, zou leren niets anders zijn dan een plezierige bezigheid met keihard resultaat.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Roy heeft geholpen met teksten voor onze website. Hij weet op een overtuigende manier zijn inzichten en werkwijze over te brengen. Het was de tweede keer dat ik een training van hem heb gekregen, en opnieuw was het erg leerzaam. Roy bedankt!

• Gevolgde training Copywriting

Vanmiddag een interessante training bijgewoond van Roy Ishak. De sfeer en het verloop van de training heb ik als 'zeer prettig' ervaren wat voor mij leidde tot een leerzame ervaring.

• Gevolgde training Copywriting

Vandaag een tweede cursus van Roy Ishak gehad over copywriting. Was weer erg leerzaam! Wat vooral erg prettig is, is dat de theorie gelijk toegepast wordt op onze eigen website in de cursus.

• Gevolgde training Copywriting

Nadat we met Roy tijdens een eerdere training onze websitestructuur SEO-proof hebben gemaakt, was het vandaag tijd voor de teksten. Tijdens de Cursus Copywriting zijn we direct met de teksten aan de slag gegaan. Concrete tips meteen toegepast en eerlijke feedback van Roy zelf. Mooie stappen gezet!

• Gevolgde training Copywriting

Zeer leerzame en creatieve cursus copywriting gehad van Roy. Zelf heb ik al enige ervaring met SEO, maar deze cursus biedt zeker nieuwe heldere inzichten over het schrijven van sterke wervende teksten voor de website. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Copywriting

Roy heeft mij vandaag een kickstart gegeven in copywriting voor B2C en B2B en de verschillen daar tussen. Zijn hands-on uitleg geeft direct input voor onze dagelijkse praktijk. Super lekker

• Gevolgde training Copywriting

Gisteren op een hele enthousiaste manier veel geleerd over SEO. De tips die tijdens de training werden gegeven kunnen vandaag direct in de praktijk worden gebracht. Kortom de trainingen van Roy zijn echt een aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Duidelijke gestructureerde video's met een gezonde dosis humor, daar houden we van! Wij gebruiken deze videoserie regelmatig bij klanten die niet het budget hebben om het zoekwoorden onderzoek te laten uitvoeren. Dit valt altijd erg in de smaak bij verschillende klanten (van klein tot groot).

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Handige reeks filmpjes die naast dat ze informatief en actueel zijn ook altijd een komische noot hebben. Droge kost wordt zo een stuk fijner te leren. Top dus! Keep up the good work

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Goed geregeld: Roy kwam naar ons toe voor de cursus Zakelijk Bloggen. Het bloggen is in breed perspectief belicht en behandeld. Op al onze aanverwante vragen kwam uitgebreid antwoord. Dus nog meer geleerd en dat alles in een prettige setting.

• Gevolgde training Copywriting

Zonder enige kennis van zakelijk bloggen dacht ik dat Roy me zou leren om een blog te schrijven. En hij deed zoveel meer. Natuurlijk kwam er feed back op mijn blog. Roy liet me ook zien hoe mijn blog zichtbaar en vindbaar is. Hij liet slimmigheden ontdekken en sloot aan bij vragen die wij als groep hadden. Roy was uitermate flexibel in zijn programma en zijn aanpak. Hij legde linkjes met wat wij al wisten, wat wij net geleerd hadden en hoe hij er naar keek. Dit maakte het gemakkelijker om te onthouden en te ontdekken. En, Roy is een prettig mens. Hij is zonder veel flauwekul aan het kennis overdragen en vertelt daarbij ook over zichzelf. Met Roy's hulp gaan wij alle vier scoren met onze blogs. En ik, ik kan straks niet alleen mijn ei kwijt in mijn blog. Mijn teksten gaan ook gelezen worden dankzij Roy!

• Gevolgde training Copywriting

Workshop Copywriting voor Seo, nog weinig ervaring met seo technieken maar Roy's workshop gaf op gestructureerde en goed onderbouwde wijze duidelijk inzicht hoe content zo seo/klantgericht mogelijk samen te stellen. "Content die past als een legging". Zeker aan te raden!

• Gevolgde training Copywriting

Dat je van zo'n eindbaas seo mag leren! Ik raad echt iedereen aan om bij Roy de cursus te volgen, heb hem al bij veel van mijn relaties aanbevolen. Roy ademt SEO en is gedreven om echt het beste uit je te halen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Super veel aan gehad en direct in de praktijk uitvoerbaar. Door de hands on mentaliteit van Roy heb ik deze dag bijzonder veel geleerd. Roy ook via deze weg hartelijk bedankt.

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Top cursus van een top trainer! De informele sfeer, direct toepasbare praktische tips en de gezonde dosis humor maken de soms lastige SEO materie meteen een stuk begrijpelijker. Ik kan Roy Ishak dan ook van harte aanbevelen als trainer!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Het sterkste punt van de trainingen van Roy vind ik zijn motto 'Practice what you preach'. Al zijn adviezen, tips en trucjes zijn onderbouwd, getest en bewezen succesvol. Jarenlange werkervaring krijg je op een presenteerblaadje en wordt direct toepasbaar gemaakt.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy verzorgt een praktische SEO-training, waarin je een compleet plan van aanpak ontvangt voor de SEO van je eigen website. Na het volgen van de cursus kun je meteen aan de slag. Bovendien worden echte casussen besproken, die komen van de deelnemers. Daardoor krijg je ook meteen persoonlijk advies voor je eigen bedrijf. Roy is een prettige persoonlijkheid die rustig en gedegen vertelt en je graag helpt bij vragen. Prima locatie ook. Ik ben heel tevreden!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De cursus van Roy was erg leuk en super leerzaam. Hij bracht het op een manier die direct te gebruiken is. Hij is grappig en right to the point. Echt een aanrader voor iedereen die meer wilt leren over SEO!

Fran�ois Valentijnstraat 71 1335 RC Almere