In deze tweede sessie met Roy namen we een praktijkcase van een opdrachtgever als vertrekpunt. Roy toonde aan, en legde haarfijn uit, hoe en waarom SEO om intentie en relevantie draait. Stap voor stap ging hij in op hoe je dat principe meeneemt in je zoekwoordenonderzoek en toepast in je teksten en site-structuur. Ik denk dat er weinig mensen in Nederland (en daarbuiten) met SEO omgaan zoals Roy: next level SEO.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy is een sympathieke trainer die veel verstand heeft van online marketing en SEO. Hij bracht zijn kennis op een begrijpbare en logische manier op ons over. Ik kan nu aan de gang met deze materie.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Veel praktische tips gekregen. Roy legt heel helder uit en sluit goed aan bij de deelnemers. De training zou wel iets langer mogen duren, zodat je nog wat meer kunt oefenen in seo-schrijven.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Voor de tweede x een cursus gevolgd bij Roy. Zeer goede en kundige trainer met veel ervaring, enthousiasme en humor. Absoluut praktijkgericht, waardoor ik het direct op mijn eigen website kon toepassen. Een absolute aanrader!

• Gevolgde training Copywriting

In twee sessies ontzettend veel geleerd! Alle ins en outs van SEO zijn helder en toegankelijk uitgelegd! Roy heeft me zeker enthousiast gemaakt om alle opgedane kennis nu in de praktijk te brengen!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Praktische/ duidelijke uitleg van Roy Ishak! Hij is een prettige man om mee samen te werken. Ik heb onder andere stap voor stap geleerd om een nette Google vriendelijke blog te schrijven. Daarnaast heb ik nu inzicht in de belangrijkste websites die helpen om hoger in Google te ranken.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Wil je echt professioneel bezig zijn met SEO? Leer dan van de échte SEO-specialist! Roy Ishak is zo’n vakman. Als freelance SEO tekstschrijver blijf ik graag goed op de hoogte en volg ik de SEO ontwikkelingen op de voet. Na een van de laatste Google updates had ik wat specifieke vragen waarop ik niet direct een antwoord vond. Roy heeft mijn vragen tot in detail beantwoord. Vóór, tijdens en na de cursus! Roy’s werkwijze is persoonlijk, gestructureerd en afgestemd op je eigen praktijk. Door middel van praktische opdrachten en cases leer je alle ins en outs van serieuze SEO-strategieën voor websites en webwinkels.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ik heb in deze cursus van 2 dagdelen erg veel geleerd over SEO. In korte tijd veel waarde ontvangen, ook buiten de cursus om. Genoeg theorie om het te begrijpen. En verder vooral lekker praktisch.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy gaf veel handige tips tijdens de workshop. Zo heb ik dankzij hem een structuur aangeleerd gekregen, om teksten te schrijven die uitgaan van wat de doelgroep wilt weten. Ook helpt hij je herinneren dat wanneer je schrijft vanuit de wensen van de doelgroep, je Google ranking hier ook door wordt beïnvloed.

• Gevolgde training Copywriting

This was my second copywriting course with Roy and his methodology has been updated and improved. We're now implementing his methods company wide to ensure quality and success. Highly recommended!

• Gevolgde training Copywriting

Ik vond Roy een hele goede trainer. Hij heeft heel duidelijk uitgelegd en niet alleen tips gegeven, maar ook echt een duidelijk kader gemaakt waardoor we zelf makkelijk verder kunnen, ook na de cursus. Echt een aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ik heb samen met mijn werkgever in een korte tijd heel veel geleerd van Roy. Dankzij zijn duidelijke uitleg zijn we een hoop opgeschoten met de SEO van het bedrijf. Heel erg bedankt!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy was heel helder in zijn uitleg en zorgde ervoor dat er focus was gedurende de hele cursus. Hij komt op locatie dus dat is super. Ik heb dingen geleerd die ik ook echt nog niet wist en zeker toe ga passen. Ook het naslagwerk na afloop van de cursus helpt heel erg goed. Een echte aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Een top opleider die je op een rustige en duidelijke manier uitleg geeft. Tussendoor checkt of je hem nog volgt en nadien ook beschikbaar is voor vragen. Na 3x winnen moet een 4de keer een makkie worden! Er is er maar 1 de beste en dat is zeker Roy Ishak.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Leuk en leerzaam zo'n keukentafel sessie! Roy komt ook "gewoon" bij de mensen thuis. Als startend ondernemer zie je soms door de bomen het bos niet meer. Zoveel informatie, zoveel keuzes en door je eigen enthousiasme stap je in (te)veel uitdagingen tegelijk. Roy kwam voor mij op het juiste moment. Zorgde met zijn heldere blik op zaken, voor de nodige structuur in mijn hoofd. Roy heeft op hoofdlijnen de focus aangegeven om daarna de diepte in te gaan en af te sluiten met een helder plan van aanpak. Ben ik nu een SEO expert of een die hard Copywriter? Nee, maar Roy heeft me wel weer op het juiste pad gezet en dat duwtje in de goede richting gegeven. Hij is iemand die met je meedenkt, zijn expertise met je deelt en ook nog een fijn persoon is in de omgang.

• Gevolgde training Copywriting

Heb de workshop Copywriting met zeer veel plezier en interesse gevolgd. Waarom? Vanaf start tot einde, de tijd vloog echt om, was ik geboeid en betrokken door de gedrevenheid en kennis van Roy. De zorgvuldig gedoseerde stroom van nuttige informatie, inzichten, tips en inzichten hield mij op het puntje van de stoel. Heel veel lof voor Roy hoe hij de structuur van de workshop heeft opgezet, de interactie met de groep opwekte en tot de laatste minuut in stand hield, klasse. Het geleerde plus de extra (over)dosis inspiratie kan ik nu overal toepassen en inzetten. Zelfs bij het schijven van deze review neem ik zijn kennis en ervaring mee! Ik raad iedereen deze workshop van harte aan en ben ook geïnteresseerd in zijn andere opleidingen!

• Gevolgde training Copywriting

Alles werd erg duidelijk uitgelegd. Ook voor mij als leek was het allemaal zeer goed te begrijpen en heb ik goede tools gekregen om mee aan de slag te gaan.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy neemt de tijd en legt alles heel duidelijk uit. Hij gaat pas het volgende punt aan als echt alles duidelijk is. Hij heeft veel verstand van zaken en is een prettig persoon om van te leren.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Afgelopen maandag hebben wij SEO cursus en tips gehad over SEO van Roy. In duidelijke begrijpelijk taal wist hij ons team enthousiast te maken en de mogelijkheden aan te geven. Iedereen is er nu vol mee aan de slag. Ondanks dat hij een beetje ziek was een top prestatie.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Losjes en met humor doet copytopper Roy Ishak de SEO-geheimen uit de doeken. Met veel praktische voorbeelden. Hij doet er alles aan om je verder te helpen en het begrijpelijk te maken. Roy maakt SEO leuk en brengt het leuk. Stand-up SEO! Je krijgt zin om ermee aan de slag te gaan. Een aanrader.

• Gevolgde training Copywriting

Roy gaf duidelijke inzichten in de mogelijkheden van onze website die wij nu onbenut laten. We gaan vol inspiratie aan de slag om daar wat aan te doen. Geen moeilijke theorie, maar handige, praktisch bruikbare tips!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De training SEO, die ik van Roy Ishak heb gevolgd, is een zeer leerzame training die je gelijk in de praktijk kunt toepassen. Als persoon is hij een prettige trainer om mee te werken en van te leren. Hij is rustig, helder, duidelijk en kritisch, waardoor je je gelijk op je gemak voelt. Ik ga zeker nog een training bij hem volgen, want ik heb veel geleerd.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Roy could very well explain the subject about online resonance of website and blogging. He made the matter more accessible to us with real life examples. we only had one afternoon session but we left with some really easy but effective tools to improve our online company presentation and popularity.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Zeer praktische training die je meteen in je eigen praktijk kan toepassen. Alles wordt in heldere stappen uitgelegd. Niets blijft onbesproken. Al met al zeer aan te bevelen! No Brainer...

• Gevolgde training Zoekwoorden-onderzoek

Omdat ik al meerdere trainingen en workshops SEO had gevolgd, ook van de grote(re) namen in het vak, was ik benieuwd naar de meerwaarde van Roy Ishak. Hij heeft mijn verwachtingen overtroffen. Met een inspirerende en buitengewoon leerzame training heeft hij me in slechts enkele uren ingewijd in aspecten van zoekmachineoptimalisatie die ik nog niet kende. Ik heb het gevoel dat ik tot diep in zijn (goed gevulde en uitermate rendabele) keukenkastjes heb mogen kijken. Dankzij Roy doorgrond ik de waarde van SEO nu pas ten diepste. Niet alleen voor online teksten, maar voor elke tekst. Ik weet nu dat ik met SEO goud in handen heb voor mijn klanten. Klasse!